Материалдар / Моңғолдар мемлекеттілік деңгейге қалай жетті
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Моңғолдар мемлекеттілік деңгейге қалай жетті

Материал туралы қысқаша түсінік
1. Моңғол империясының әскери өнердегі жетістіктері мен ерекшеліктерін анықтау. 2. Картаны қолдану арқылы Монгол империясының XIII-XV ғасырлардағы саяси процестерді сипаттау.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Мамыр 2021
637
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Сәлемдесу, түгендеу. «Айқын мақсат қоя отырып» әдісі Оқу мақсатымен және сабақ мақсатымен танысады, нақтылайды. «Мүмкін» әдіс

1 слайд
Сәлемдесу, түгендеу. «Айқын мақсат қоя отырып» әдісі Оқу мақсатымен және сабақ мақсатымен танысады, нақтылайды.   «Мүмкін» әдісі арқылы Оқушылардың тақырыпты анықтап, ынталандыру үшін сыныпқа презентация арқылы сурет көрсетемін.

Оқушылар төмендегі сұрақтарға жауап береді. Тапсырмаға қатысты сұрақтар: Суреттегі қуатты имперя қай кезеңге жатады? Суретте қа

2 слайд
Оқушылар төмендегі сұрақтарға жауап береді. Тапсырмаға қатысты сұрақтар: Суреттегі қуатты имперя қай кезеңге жатады? Суретте қай елдің жауынгері болуы мүмкін! Бұл империяны кім және қалай құруы мүмкін? Оқушылар берілген сұрақтарға жауап беру арқылы диалог құрып, сабақтың тақырыбын анықтайды

 6.2.2.3 көшпелілердің әскери өнеріндегі жетістіктерін сипаттау; 6.3.1.6 картаны қолдану арқылы XIII - XV ғасырлардағы мемле

3 слайд
 6.2.2.3 көшпелілердің әскери өнеріндегі жетістіктерін сипаттау; 6.3.1.6 картаны қолдану арқылы XIII - XV ғасырлардағы мемлекеттердегі саяси процестерді түсіндіру. Сабақтың тақырыбы: Моңғол империясының құрылуы Зерттеу сұрағы: Моңғолдар мемлекеттілік деңгейге қалай жетті?

Сабақтың мақсаты: 1. Моңғол империясының әскери өнердегі жетістіктері мен ерекшеліктерін анықтау. 2.Картаны қолдану арқылы Монг

4 слайд
Сабақтың мақсаты: 1. Моңғол империясының әскери өнердегі жетістіктері мен ерекшеліктерін анықтау. 2.Картаны қолдану арқылы Монгол империясының XIII-XV ғасырлардағы саяси процестерді сипаттау.

 - Мәтінді талқылай отырып Монғол мемлекетінің құрылуының алғышартын, империя құрамына кірген тайпаларды анықтайды;  - Көрс

5 слайд
 - Мәтінді талқылай отырып Монғол мемлекетінің құрылуының алғышартын, империя құрамына кірген тайпаларды анықтайды;  - Көрсетілім мен оқулықтағы мәліметтерді пайдаланып  XIII–XV ғғ. өмір сүрген мемлекеттерді картадан белгілейді:  - «Жасақ» заңдар жинағын талқылай отырып монғол әскерінің ерекшеліктерін сипаттайды;Бағалау критерийі

Зерттеу және талдау Тапсырма (1А) Ойлан. Жұптас. Талқыла.» стратегиясы. А) Сыныпқа моңғол мемлекетінің құрылуы туралы көрсет

6 слайд
Зерттеу және талдау Тапсырма (1А) Ойлан. Жұптас. Талқыла.» стратегиясы. А) Сыныпқа моңғол мемлекетінің құрылуы туралы көрсетілімнен үзінді дайындалады. Бейне материалды көрсетпес бұрын оқушыларға зерттеу сұрақтары слайдта көрсетіледі. Алғашқы моңғол мемлекеті қалай және қайда құрылды? Шыңғысхан қандай тайпаларды бағындырды? Шыңғысхан әскерінің ерекшелігі неде? Сынып оқушылары (оңт. солт. бат. шығ. деп) 4 топқа бөлінеді. Әрбір оқушыға мәтін, карта, және нақты дескрипторлары бар тапсырмалар таратылады .

Тапсырмамен мұқият танысқан соң моңғол мемлекетінің құрылуы туралы № 1 бейне материал көрсетіледі. Оқушылар көре отырып картағ

7 слайд
Тапсырмамен мұқият танысқан соң моңғол мемлекетінің құрылуы туралы № 1 бейне материал көрсетіледі. Оқушылар көре отырып картаға байланысты тапсырмаларды (1а.) жеке орындайды. Дескриптор (1а): 1.Мемлекеттің алғашқы аумақтық территориясын және бағынышты болған көршілес тайпаларды картада көрсетеді. 2.Монғол империясының 1211-1218 жылдар аралығындағы басып алған мемлекеттердің аумағын картаға белгілейді. 3.Империяның өз территориясын кеңейту барысында ұстанған саясатын пәнге қатысты лексика мен терминологияны пайдалана отырып жазады. Кері байланыс: орындап болған соң тапсырма бойынша жұптық талқылау жасайды, тапсырмалардың нәтижелерін салыстырады. Қажет болған жағжайда түзетеді.

Тапсырма (1ә) «Бірлескен жұмыс дағдысын қалыптастыру» әдісі. Ә) Оқушылар таратпадағы тапсырма (1ә) мәтінімен танысады. Мо

8 слайд
Тапсырма (1ә) «Бірлескен жұмыс дағдысын қалыптастыру» әдісі. Ә) Оқушылар таратпадағы тапсырма (1ә) мәтінімен танысады. Моңғол мемлекетінің әскери өнері туралы № 2 бейне материал көрсетіледі. Топ мүшелері алған мәліметтерді пайдаланып бірлесіп постермен жұмыс жасайды. Әр топ берілген тақырыпта таныстырылым жасайды (әр топ 2 минут). 1-топтың сұрағы: Мемлекеттің құрылу себептері қандай болды? (оқулық 109 бет) 2-топтың сұрағы; Мемлекеттің ішкі саясатын жүргізуге «Жасақ» заңдар жинағының әсері болды ма? (Жасақ. Дереккөз №1) 3-топтың сұрағы: Мемлекеттің әскери құрылысының ерекшелігі неде? (оқулық 110 бет) 4-топтың сұрағы: Шыңғысхан әскерінің жорықтары мен жаулап алулары немен аяқталды? (115-116 бет)

Кері байланыс: Сабақты бекіту Мұғалім белсенді оқушылардың сабаққа қатысуына көңіл бөледі, мадақтайды. Туындаған қиындықтарды

9 слайд
Кері байланыс: Сабақты бекіту Мұғалім белсенді оқушылардың сабаққа қатысуына көңіл бөледі, мадақтайды. Туындаған қиындықтарды жеңуде табандылық танытқа оқушыларды «Егер 5 минутыңыз болса …» әдісі арқылы балалардан қосымша 5 минут берілсе, жұмысты қалай жақсартатындары сұралады.