Материалдар / Мұғалім құзіреттілігі

Мұғалім құзіреттілігі

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазігі заман мұғалімінің құзіреттілігі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Наурыз 2019
966
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
ПЕДАГОГТАРДЫҢ КӘСІБИ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ДАМЫТУ-БІЛІМ САПАСЫН КӨТЕРУДІҢ БАСТЫ ШАРТЫ ДАЙЫНДАҒАН : Шукирова Мақпал Тойшыбековна

1 слайд
ПЕДАГОГТАРДЫҢ КӘСІБИ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ДАМЫТУ-БІЛІМ САПАСЫН КӨТЕРУДІҢ БАСТЫ ШАРТЫ ДАЙЫНДАҒАН : Шукирова Мақпал Тойшыбековна

1 слайд

ПЕДАГОГТАРДЫҢ КӘСІБИ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ДАМЫТУ-БІЛІМ САПАСЫН КӨТЕРУДІҢ БАСТЫ ШАРТЫ ДАЙЫНДАҒАН : Шукирова Мақпал Тойшыбековна

Білім мен ақпарат үстемдік құрған қоғамда білім беру жүйесі инновациялық экономиканың негізгі бөлігі болып табылады. Елбасы Н.

2 слайд
Білім мен ақпарат үстемдік құрған қоғамда білім беру жүйесі инновациялық экономиканың негізгі бөлігі болып табылады. Елбасы Н.Ә.Назарбаев өзінің өткен жылғы Жолдауында алдағы он жылдың міндеттерін саралап көрсетіп,соның ішінде осы заманғы білім беру мен кәсіптік қайта даярлауға, жаңа технологияларды,идеялар мен көзқарастарды пайдалануға қатысты ойлар айтқан

2 слайд

Білім мен ақпарат үстемдік құрған қоғамда білім беру жүйесі инновациялық экономиканың негізгі бөлігі болып табылады. Елбасы Н.Ә.Назарбаев өзінің өткен жылғы Жолдауында алдағы он жылдың міндеттерін саралап көрсетіп,соның ішінде осы заманғы білім беру мен кәсіптік қайта даярлауға, жаңа технологияларды,идеялар мен көзқарастарды пайдалануға қатысты ойлар айтқан

Білім-қоғамды әлеуметтік, мәдени үдіріспен қамтамасыз ететін жоғары құндылық. Осы жоғары құндылық сапасын көтерудің басты шар

3 слайд
Білім-қоғамды әлеуметтік, мәдени үдіріспен қамтамасыз ететін жоғары құндылық. Осы жоғары құндылық сапасын көтерудің басты шарты-педагогтардың кәсіби құзыреттілігін дамыту болып табылады. Олай болса,білімге негізделген қоғам құрылысының негізгі басымдықтарын есепке ала отырып,педагог мамандардан аса жоғары кәсіби құзыреттілік талап етіледі. Еуропалық білім кеңістігінде қоғамға қажеттілік ,мобилъдік,өзара сенім білдірудің ең басты шарты алынып,сапа көрсеткіштері ретінде құзыреттіліктер қарастырылуда

3 слайд

Білім-қоғамды әлеуметтік, мәдени үдіріспен қамтамасыз ететін жоғары құндылық. Осы жоғары құндылық сапасын көтерудің басты шарты-педагогтардың кәсіби құзыреттілігін дамыту болып табылады. Олай болса,білімге негізделген қоғам құрылысының негізгі басымдықтарын есепке ала отырып,педагог мамандардан аса жоғары кәсіби құзыреттілік талап етіледі. Еуропалық білім кеңістігінде қоғамға қажеттілік ,мобилъдік,өзара сенім білдірудің ең басты шарты алынып,сапа көрсеткіштері ретінде құзыреттіліктер қарастырылуда

Педагогтың кәсіби құзіреттілігі «Пәннен жоғары метапәндік» құзыреттілік өз білімін дамытуға арналған дағдылар жиыны«Пәндік»

4 слайд
Педагогтың кәсіби құзіреттілігі «Пәннен жоғары метапәндік» құзыреттілік өз білімін дамытуға арналған дағдылар жиыны«Пәндік» құзыреттілік белгілі бір пәнді меңгеруге қажетті білім беру мен біліік жатқызылады

4 слайд

Педагогтың кәсіби құзіреттілігі «Пәннен жоғары метапәндік» құзыреттілік өз білімін дамытуға арналған дағдылар жиыны«Пәндік» құзыреттілік белгілі бір пәнді меңгеруге қажетті білім беру мен біліік жатқызылады

Кәсіптік шеберліктің қалыптасуы мен дамуы «Құзыреттілік» орысша-қазақша сөздігінде «хабардар,жетік, терең білетін» деп аңы

5 слайд
Кәсіптік шеберліктің қалыптасуы мен дамуы «Құзыреттілік» орысша-қазақша сөздігінде «хабардар,жетік, терең білетін» деп аңықтама берген «Құзырет» орысша- қазақша сөздігіндн «хабардарлық,мінде п,қызмет бабы» деп аңықтама берген

5 слайд

Кәсіптік шеберліктің қалыптасуы мен дамуы «Құзыреттілік» орысша-қазақша сөздігінде «хабардар,жетік, терең білетін» деп аңықтама берген «Құзырет» орысша- қазақша сөздігіндн «хабардарлық,мінде п,қызмет бабы» деп аңықтама берген

Мемлекеттік білім беру стандартына сәйкес белгіленген құзіреттіліктер жүйесі бойынша анықталған мұғалім моделі Гностикалық құ

6 слайд
Мемлекеттік білім беру стандартына сәйкес белгіленген құзіреттіліктер жүйесі бойынша анықталған мұғалім моделі Гностикалық құзіреттілік Арнайы құзіреттілік Коммуникативтік құзіреттілікПедагогикалық- құрастырушылық құзіреттілік Ән салып би билейді,қуыршақ театрын ұйымдастыра алады Тәрбиелеу мен оқыту технологияларын біледі. Педагогикалық үдерісті жобалай және жоспарлай алады. Баланың тұлғалық дамуының бағыттарын жобалай алады. Баланың жеке, жас,тұлғалық ерекшеліктерін, жанұясын зерттей біледі. Ұйымдастырушылық – басқарушылық құзіреттілік Балалар арасында өзара жағымды қарым-қатынас қалыптастырады. Баламен,топпен, ата-аналармен педагогикалық мақсатқа сай қарым-қатынасты орната біледі. Баланың білім алуы мен дамуы үшін қолайлы ортаны қалыптастыра біледі. Серіктестерімен, ата-аналармен өзара байланысты іс-әрекетті үйлестіре алады.

6 слайд

Мемлекеттік білім беру стандартына сәйкес белгіленген құзіреттіліктер жүйесі бойынша анықталған мұғалім моделі Гностикалық құзіреттілік Арнайы құзіреттілік Коммуникативтік құзіреттілікПедагогикалық- құрастырушылық құзіреттілік Ән салып би билейді,қуыршақ театрын ұйымдастыра алады Тәрбиелеу мен оқыту технологияларын біледі. Педагогикалық үдерісті жобалай және жоспарлай алады. Баланың тұлғалық дамуының бағыттарын жобалай алады. Баланың жеке, жас,тұлғалық ерекшеліктерін, жанұясын зерттей біледі. Ұйымдастырушылық – басқарушылық құзіреттілік Балалар арасында өзара жағымды қарым-қатынас қалыптастырады. Баламен,топпен, ата-аналармен педагогикалық мақсатқа сай қарым-қатынасты орната біледі. Баланың білім алуы мен дамуы үшін қолайлы ортаны қалыптастыра біледі. Серіктестерімен, ата-аналармен өзара байланысты іс-әрекетті үйлестіре алады.

1. Өзінің іс-тәжірибесіне педагогикалық- психологиялық талдай жасауы. 2. Озық іс-тәжірибелерді оқып үйренуі 3. Ғылыми әдебиеттер

7 слайд
1. Өзінің іс-тәжірибесіне педагогикалық- психологиялық талдай жасауы. 2. Озық іс-тәжірибелерді оқып үйренуі 3. Ғылыми әдебиеттермен қарулануы 4. Әріптестер арасында әдіс алмасуы 5. Тәрбиеленушілермен, ата-аналары мен бірлесіп, мәселелерді шеше білу құзіреттілігі

7 слайд

1. Өзінің іс-тәжірибесіне педагогикалық- психологиялық талдай жасауы. 2. Озық іс-тәжірибелерді оқып үйренуі 3. Ғылыми әдебиеттермен қарулануы 4. Әріптестер арасында әдіс алмасуы 5. Тәрбиеленушілермен, ата-аналары мен бірлесіп, мәселелерді шеше білу құзіреттілігі

1.1. Білімін жинақтауБілімін жинақтау 2.2. Басты мәселені таңдай білуБасты мәселені таңдай білу 3.3. Жаңа идеяларды, тиімді әдіс

8 слайд
1.1. Білімін жинақтауБілімін жинақтау 2.2. Басты мәселені таңдай білуБасты мәселені таңдай білу 3.3. Жаңа идеяларды, тиімді әдістерді Жаңа идеяларды, тиімді әдістерді табуы, тануы, таныта білуі.табуы, тануы, таныта білуі. 4.4. Ой-өрістің ұшқырлығыОй-өрістің ұшқырлығы 5.5. Құнды мәліметті қажетті сәтте Құнды мәліметті қажетті сәтте педагогикалық ортада ұсына білуіпедагогикалық ортада ұсына білуі 6.6. Шеберлік тұлғалық құзіреттілігіШеберлік тұлғалық құзіреттілігі 7.7. Қарым-қатынас мәдениетіҚарым-қатынас мәдениеті Теориялық Педагогикалық Психологиялық Әдіснамалық

8 слайд

1.1. Білімін жинақтауБілімін жинақтау 2.2. Басты мәселені таңдай білуБасты мәселені таңдай білу 3.3. Жаңа идеяларды, тиімді әдістерді Жаңа идеяларды, тиімді әдістерді табуы, тануы, таныта білуі.табуы, тануы, таныта білуі. 4.4. Ой-өрістің ұшқырлығыОй-өрістің ұшқырлығы 5.5. Құнды мәліметті қажетті сәтте Құнды мәліметті қажетті сәтте педагогикалық ортада ұсына білуіпедагогикалық ортада ұсына білуі 6.6. Шеберлік тұлғалық құзіреттілігіШеберлік тұлғалық құзіреттілігі 7.7. Қарым-қатынас мәдениетіҚарым-қатынас мәдениеті Теориялық Педагогикалық Психологиялық Әдіснамалық

1. Проблеманы өз бетінше шеше білуі 2. Өз әрекеттерін үйлестіре білу 3. Дұрыс мақсат қоя білу 4. Бірлесе әрекет ету 5. Тәуекелш

9 слайд
1. Проблеманы өз бетінше шеше білуі 2. Өз әрекеттерін үйлестіре білу 3. Дұрыс мақсат қоя білу 4. Бірлесе әрекет ету 5. Тәуекелшілдік 6. Бастамашылдық 7. Білім деңгейін арттыруға талпыныс 8. Өз еңбегі нәтижесін талдай және жинақтай білуі

9 слайд

1. Проблеманы өз бетінше шеше білуі 2. Өз әрекеттерін үйлестіре білу 3. Дұрыс мақсат қоя білу 4. Бірлесе әрекет ету 5. Тәуекелшілдік 6. Бастамашылдық 7. Білім деңгейін арттыруға талпыныс 8. Өз еңбегі нәтижесін талдай және жинақтай білуі

1. Мұғалімнің бос уақытының болуы 2. Материалдық база -нормативтік құқықтық заңнамалардың жинақталуы -кітапхананың оқу әдістеме

10 слайд
1. Мұғалімнің бос уақытының болуы 2. Материалдық база -нормативтік құқықтық заңнамалардың жинақталуы -кітапхананың оқу әдістемелік қоры -интернет желісіне қосылуы т.б. 3. Моральдық –психологиялық ахуал 4. Жұмыс нәтижесін бағалау, көтермелеу, насихаттау, марапаттау 5. Материалдық қолдау, тұрақты қамқорлық жасау

10 слайд

1. Мұғалімнің бос уақытының болуы 2. Материалдық база -нормативтік құқықтық заңнамалардың жинақталуы -кітапхананың оқу әдістемелік қоры -интернет желісіне қосылуы т.б. 3. Моральдық –психологиялық ахуал 4. Жұмыс нәтижесін бағалау, көтермелеу, насихаттау, марапаттау 5. Материалдық қолдау, тұрақты қамқорлық жасау

Кәсіби біліктілікті дамытудың бірден- бір жолы Кәсіби біліктілікті дамытудың бірден- бір жолы оқытудың жаңа технологияларын и

11 слайд
Кәсіби біліктілікті дамытудың бірден- бір жолы Кәсіби біліктілікті дамытудың бірден- бір жолы оқытудың жаңа технологияларын игеру. оқытудың жаңа технологияларын игеру. Иновациялық Иновациялық технологияларытехнологиялары Дамыта Дамыта оқытуоқыту Монтесори Монтесори технологитехнологи ясыясыАқпараттық Ақпараттық технологиятехнология

11 слайд

Кәсіби біліктілікті дамытудың бірден- бір жолы Кәсіби біліктілікті дамытудың бірден- бір жолы оқытудың жаңа технологияларын игеру. оқытудың жаңа технологияларын игеру. Иновациялық Иновациялық технологияларытехнологиялары Дамыта Дамыта оқытуоқыту Монтесори Монтесори технологитехнологи ясыясыАқпараттық Ақпараттық технологиятехнология

1.1. Интернет ресурстарыИнтернет ресурстары 2.2. МультимедияМультимедия 3.3. Интерактивті тақта мүмкіндіктеріИнтерактивті тақта

12 слайд
1.1. Интернет ресурстарыИнтернет ресурстары 2.2. МультимедияМультимедия 3.3. Интерактивті тақта мүмкіндіктеріИнтерактивті тақта мүмкіндіктері Ақпараттық-Ақпараттық- коммуникативтік коммуникативтік технологиятехнология

12 слайд

1.1. Интернет ресурстарыИнтернет ресурстары 2.2. МультимедияМультимедия 3.3. Интерактивті тақта мүмкіндіктеріИнтерактивті тақта мүмкіндіктері Ақпараттық-Ақпараттық- коммуникативтік коммуникативтік технологиятехнология

1- деңгей . Баса назар аударуды қажет ететін кәсіби дамуы әлсіз мұғалімдер. - Мен не істей аламын ? - Қолымнан не келеді ?

13 слайд
1- деңгей . Баса назар аударуды қажет ететін кәсіби дамуы әлсіз мұғалімдер. - Мен не істей аламын ? - Қолымнан не келеді ? 2 – деңгей . Жұмыс стилі қалыптасқан мұғалімдер. Қалай жақсы істеуге болады? Қандай әдіс- тәсілдер, құралдар жоғары нәтиже береді? 3 - деңгей. Шығармашылықпен жұмыс істейтін мұғалімдер. Мен кімді қалыптастырамын ? Менің қызметімнің нәтижесі не береді? 4 – деңгей. Зерттеуші мұғалім.

13 слайд

1- деңгей . Баса назар аударуды қажет ететін кәсіби дамуы әлсіз мұғалімдер. - Мен не істей аламын ? - Қолымнан не келеді ? 2 – деңгей . Жұмыс стилі қалыптасқан мұғалімдер. Қалай жақсы істеуге болады? Қандай әдіс- тәсілдер, құралдар жоғары нәтиже береді? 3 - деңгей. Шығармашылықпен жұмыс істейтін мұғалімдер. Мен кімді қалыптастырамын ? Менің қызметімнің нәтижесі не береді? 4 – деңгей. Зерттеуші мұғалім.

Мұғалім-ақпараттанушы емес, оқушының жекетұлғалық және интеллектуалъдық дамуын жобалаушы . Ал бұл мұғалімнен жоғары құзырлыл

14 слайд
Мұғалім-ақпараттанушы емес, оқушының жекетұлғалық және интеллектуалъдық дамуын жобалаушы . Ал бұл мұғалімнен жоғары құзырлылықты , ұйымдастырушылық қабілеттілікті,оқушылардың қазіргі қоғамның түбегейлі өзгерістеріне лайық бейімдеу

14 слайд

Мұғалім-ақпараттанушы емес, оқушының жекетұлғалық және интеллектуалъдық дамуын жобалаушы . Ал бұл мұғалімнен жоғары құзырлылықты , ұйымдастырушылық қабілеттілікті,оқушылардың қазіргі қоғамның түбегейлі өзгерістеріне лайық бейімдеу

Күтілетін нәтиже : Қазақстан Республикасының әлеуметтік және саяси өміріне белсене қатысуға дайын, мектепке дейінгі ұйымдард

15 слайд
Күтілетін нәтиже : Қазақстан Республикасының әлеуметтік және саяси өміріне белсене қатысуға дайын, мектепке дейінгі ұйымдарда оқу – тәрбие әрекетін тиімді ұйымдастыра алатын,бәсекеге қабілетті, кәсіби потенциалы жоғары, құзіретті маман қалыптасады.

15 слайд

Күтілетін нәтиже : Қазақстан Республикасының әлеуметтік және саяси өміріне белсене қатысуға дайын, мектепке дейінгі ұйымдарда оқу – тәрбие әрекетін тиімді ұйымдастыра алатын,бәсекеге қабілетті, кәсіби потенциалы жоғары, құзіретті маман қалыптасады.

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ