Мұғалімнің кәсіби мотивациясы және психоэмоционалдық тұрақтылығы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Мұғалімнің кәсіби мотивациясы және психоэмоционалдық тұрақтылығы

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімнің мотивациясы мен психоэмоционалдық тұрақтылығы,кәсіби даму жолында маңызды қадам.Қазіргі білім беру жүйесінде мұғалімнің мотивациясы мен психоэмоционалдық тұрақтылығы басты назарда.Осы тақырыпта өткен коучинг барысында ұстаздардың кәсіби жануын болдырмау,мотивацияны сақтау және эмоционалдық тұрақтылықты нығайту мәселелері қарастырылады.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
БҮГІНГІ ТАҚЫРЫП: Мұғалімнің кәсіби мотивациясы және психоэмоционалдық тұрақтылығы

#1 слайд
БҮГІНГІ ТАҚЫРЫП: Мұғалімнің кәсіби мотивациясы және психоэмоционалдық тұрақтылығы

1 слайд

БҮГІНГІ ТАҚЫРЫП: Мұғалімнің кәсіби мотивациясы және психоэмоционалдық тұрақтылығы

Менің ұстаздық құндылығым "Мен үшін мұғалімдік деген – ..." сөйлемін аяқтаңыз

#2 слайд
Менің ұстаздық құндылығым "Мен үшін мұғалімдік деген – ..." сөйлемін аяқтаңыз

2 слайд

Менің ұстаздық құндылығым "Мен үшін мұғалімдік деген – ..." сөйлемін аяқтаңыз

МОТИВАЦИЯ Мотивация – адамның белгілі бір әрекетке итермелейтін ішкі немесе сыртқы қозғаушы күші. Ол екі негізгі т

#3 слайд
МОТИВАЦИЯ Мотивация – адамның белгілі бір әрекетке итермелейтін ішкі немесе сыртқы қозғаушы күші. Ол екі негізгі түрге бөлінеді: ішкі мотивация және сыртқы мотивация. Сыртқы мотивация Сыртқы мотивация – адамның қандай да бір марапат, сыйақы немесе жаза сияқты сыртқы факторлардың әсерінен әрекет етуі. Бұл жағдайда адам белгілі бір сый алу үшін немесе жазадан қашу үшін жұмыс істейді. Мысалдар: •Емтиханнан жақсы баға алу үшін дайындалу. •Марапатқа ие болу үшін спортпен айналысу. •Айлық жалақы алу үшін жұмыс істеу. •Үлкендер ұрыспау үшін үй тапсырмасын орындау. Сыртқы мотивацияның ерекшеліктері: ✅ Қысқа мерзімді нәтижеге жылдам жетуге көмектеседі. ✅ Сыртқы жағдайларға тәуелді. ✅ Жетістікке жету үшін ынталандырушы фактор қажет. Ішкі мотивация Ішкі мотивация – адамның өз қалауымен, ішкі қызығушылығымен белгілі бір іс-әрекетті орындауы. Бұл жағдайда адам өзіне ұнайтын ісімен айналысқанда, жаңа нәрсені үйренгенде немесе өзін дамытқанда қанағат сезіміне бөленеді. Мысалдар: •Жаңа тілді өз қызығушылығы үшін үйрену. •Өзіне ұнайтын хоббимен айналысу. •Жеке дамуға бағытталған кітаптар оқу. •Тек бағадан емес, шынайы білім алу үшін сабаққа дайындалу. Ішкі мотивацияның ерекшеліктері: ✅ Ұзақ мерзімді әсері бар. ✅ Адамды өздігінен әрекет етуге итермелейді. ✅ Күштеп талап етуді қажет етпейді.

3 слайд

МОТИВАЦИЯ Мотивация – адамның белгілі бір әрекетке итермелейтін ішкі немесе сыртқы қозғаушы күші. Ол екі негізгі түрге бөлінеді: ішкі мотивация және сыртқы мотивация. Сыртқы мотивация Сыртқы мотивация – адамның қандай да бір марапат, сыйақы немесе жаза сияқты сыртқы факторлардың әсерінен әрекет етуі. Бұл жағдайда адам белгілі бір сый алу үшін немесе жазадан қашу үшін жұмыс істейді. Мысалдар: •Емтиханнан жақсы баға алу үшін дайындалу. •Марапатқа ие болу үшін спортпен айналысу. •Айлық жалақы алу үшін жұмыс істеу. •Үлкендер ұрыспау үшін үй тапсырмасын орындау. Сыртқы мотивацияның ерекшеліктері: ✅ Қысқа мерзімді нәтижеге жылдам жетуге көмектеседі. ✅ Сыртқы жағдайларға тәуелді. ✅ Жетістікке жету үшін ынталандырушы фактор қажет. Ішкі мотивация Ішкі мотивация – адамның өз қалауымен, ішкі қызығушылығымен белгілі бір іс-әрекетті орындауы. Бұл жағдайда адам өзіне ұнайтын ісімен айналысқанда, жаңа нәрсені үйренгенде немесе өзін дамытқанда қанағат сезіміне бөленеді. Мысалдар: •Жаңа тілді өз қызығушылығы үшін үйрену. •Өзіне ұнайтын хоббимен айналысу. •Жеке дамуға бағытталған кітаптар оқу. •Тек бағадан емес, шынайы білім алу үшін сабаққа дайындалу. Ішкі мотивацияның ерекшеліктері: ✅ Ұзақ мерзімді әсері бар. ✅ Адамды өздігінен әрекет етуге итермелейді. ✅ Күштеп талап етуді қажет етпейді.

Ұстаз – құндылықтардың таратушысы Мұғалім білім беріп қана қоймай, құндылықтарды бойына сіңіріп, оқушыларға тарат

#4 слайд
Ұстаз – құндылықтардың таратушысы Мұғалім білім беріп қана қоймай, құндылықтарды бойына сіңіріп, оқушыларға таратады. Бүгінгі cіздің сабақтың нәтижесі оқушының 5 жылдан кейінгі өміріне қалай әсер етуі мүмкін?

4 слайд

Ұстаз – құндылықтардың таратушысы Мұғалім білім беріп қана қоймай, құндылықтарды бойына сіңіріп, оқушыларға таратады. Бүгінгі cіздің сабақтың нәтижесі оқушының 5 жылдан кейінгі өміріне қалай әсер етуі мүмкін?

Оқушының еңбекке икемділігін қалыптастыру Әділдік Мейірімділік Денсаулыққа жауапкершілікпен қарау Өзін-өзі тәрб

#5 слайд
Оқушының еңбекке икемділігін қалыптастыру Әділдік Мейірімділік Денсаулыққа жауапкершілікпен қарау Өзін-өзі тәрбиелеу Командада жұмыс істеу Нәтижеге қол жеткізу жаңашылдыққа ұмтылу Сыни ойлау Өзін-өзі басқару дағдылары Азаматтық жауапкершілікШынайылық Құрмет Мұғалім оқушының бойына қандай құндылықтарды дарытады?

5 слайд

Оқушының еңбекке икемділігін қалыптастыру Әділдік Мейірімділік Денсаулыққа жауапкершілікпен қарау Өзін-өзі тәрбиелеу Командада жұмыс істеу Нәтижеге қол жеткізу жаңашылдыққа ұмтылу Сыни ойлау Өзін-өзі басқару дағдылары Азаматтық жауапкершілікШынайылық Құрмет Мұғалім оқушының бойына қандай құндылықтарды дарытады?

Бірінші топ: "Күйзелістің белгілері" Екінші топ: "Күйзелістің себептері" Үшінші топ: "Күйзелістің алдын алу жолдары

#6 слайд
Бірінші топ: "Күйзелістің белгілері" Екінші топ: "Күйзелістің себептері" Үшінші топ: "Күйзелістің алдын алу жолдары"

6 слайд

Бірінші топ: "Күйзелістің белгілері" Екінші топ: "Күйзелістің себептері" Үшінші топ: "Күйзелістің алдын алу жолдары"

Реакция VS Шешім Мен күйзеліске реакция жасаймын ба, әлде оны шешуге тырысамын ба?

#7 слайд
Реакция VS Шешім Мен күйзеліске реакция жасаймын ба, әлде оны шешуге тырысамын ба?

7 слайд

Реакция VS Шешім Мен күйзеліске реакция жасаймын ба, әлде оны шешуге тырысамын ба?

Өзіңізге тапсырма тым көп жүктелді, демалуға уақыт жоқ ❌ Реакция жасау: "Мен бәріне үлгеруім керек!" деп өзіңізді

#8 слайд
Өзіңізге тапсырма тым көп жүктелді, демалуға уақыт жоқ ❌ Реакция жасау: "Мен бәріне үлгеруім керек!" деп өзіңізді қинау. Шамадан тыс шаршау, стреске түсу. Қателіктер жіберу, жұмыс сапасының төмендеуі. ✅ Шешім қабылдау: Маңызды және шұғыл істерді ажыратып, приоритет қою. "Маған бұл тапсырманы орындау үшін көбірек уақыт керек" деп сұрау. Кейбір жұмыстарды әріптестермен бөлісу, командалық жұмысты дамыту. Шұғыл, маңызды емес Шұғыл, маңызды Шұғыл емес, маңызды Шұғыл емес, маңызды емес

8 слайд

Өзіңізге тапсырма тым көп жүктелді, демалуға уақыт жоқ ❌ Реакция жасау: "Мен бәріне үлгеруім керек!" деп өзіңізді қинау. Шамадан тыс шаршау, стреске түсу. Қателіктер жіберу, жұмыс сапасының төмендеуі. ✅ Шешім қабылдау: Маңызды және шұғыл істерді ажыратып, приоритет қою. "Маған бұл тапсырманы орындау үшін көбірек уақыт керек" деп сұрау. Кейбір жұмыстарды әріптестермен бөлісу, командалық жұмысты дамыту. Шұғыл, маңызды емес Шұғыл, маңызды Шұғыл емес, маңызды Шұғыл емес, маңызды емес

Айжан есімді мұғалім өз пәнін жақсы меңгерген, бірақ соңғы уақытта жұмыстан шаршай бастады. Әріптестерімен қарым-қ

#9 слайд
Айжан есімді мұғалім өз пәнін жақсы меңгерген, бірақ соңғы уақытта жұмыстан шаршай бастады. Әріптестерімен қарым-қатынасы суып, сабақта мотивациясы төмендеген. Ол өз жұмысынан ләззат ала алмай жүргенін айтады. Талқылау сұрақтары: Бұл жағдайда күйзелістің негізгі себептері қандай болуы мүмкін? Айжан қандай қадамдар жасауы керек? Оның эмоционалдық тұрақтылығын жақсартуға қандай әдістер көмектесе алады? Мұғалім Жомарт өз мектебінде жаңашыл идеяларды ұсынатын көшбасшы- мұғалім. Бірақ әріптестерінің кейбірі оны қолдамайды, өзгерістерге қарсылық көрсетеді. Ол жаңа әдістерді енгізуге ынталы, бірақ командада қарсылыққа ұшырап жүр. Талқылау сұрақтары: Жомарт бұл жағдайды қалай басқаруы керек? Команданы өзгеріске дайындау үшін қандай тәсілдер қолдану керек? Мұғалімнің көшбасшылық стилі бұл жағдайда қандай рөл атқарады?

9 слайд

Айжан есімді мұғалім өз пәнін жақсы меңгерген, бірақ соңғы уақытта жұмыстан шаршай бастады. Әріптестерімен қарым-қатынасы суып, сабақта мотивациясы төмендеген. Ол өз жұмысынан ләззат ала алмай жүргенін айтады. Талқылау сұрақтары: Бұл жағдайда күйзелістің негізгі себептері қандай болуы мүмкін? Айжан қандай қадамдар жасауы керек? Оның эмоционалдық тұрақтылығын жақсартуға қандай әдістер көмектесе алады? Мұғалім Жомарт өз мектебінде жаңашыл идеяларды ұсынатын көшбасшы- мұғалім. Бірақ әріптестерінің кейбірі оны қолдамайды, өзгерістерге қарсылық көрсетеді. Ол жаңа әдістерді енгізуге ынталы, бірақ командада қарсылыққа ұшырап жүр. Талқылау сұрақтары: Жомарт бұл жағдайды қалай басқаруы керек? Команданы өзгеріске дайындау үшін қандай тәсілдер қолдану керек? Мұғалімнің көшбасшылық стилі бұл жағдайда қандай рөл атқарады?

Психоэмоционалдық иммунитет деген не? Эмоциялық тұрақтылық Эмоциялық реакцияларды басқара білу. Ішкі күш Қиындықта

#10 слайд
Психоэмоционалдық иммунитет деген не? Эмоциялық тұрақтылық Эмоциялық реакцияларды басқара білу. Ішкі күш Қиындықтарды еңсеру дағдылары. Тұрақтылық Күйзелісті басқара білу.

10 слайд

Психоэмоционалдық иммунитет деген не? Эмоциялық тұрақтылық Эмоциялық реакцияларды басқара білу. Ішкі күш Қиындықтарды еңсеру дағдылары. Тұрақтылық Күйзелісті басқара білу.

Психологиялық тұжырымдар Сократтың тектісі Өзімен күресуші адам. Ислам: Инсан-ин-камил Кемел адам. Абай Ыстық қайра

#11 слайд
Психологиялық тұжырымдар Сократтың тектісі Өзімен күресуші адам. Ислам: Инсан-ин-камил Кемел адам. Абай Ыстық қайрат, нұрлы ақыл, жылы жүрек. Толық адам

11 слайд

Психологиялық тұжырымдар Сократтың тектісі Өзімен күресуші адам. Ислам: Инсан-ин-камил Кемел адам. Абай Ыстық қайрат, нұрлы ақыл, жылы жүрек. Толық адам

Мен 5 жылдан кейін қандай мұғалім боламын? Егер мен мектебімде үлкен өзгеріс енгізуім керек болса, не істер едім?

#12 слайд
Мен 5 жылдан кейін қандай мұғалім боламын? Егер мен мектебімде үлкен өзгеріс енгізуім керек болса, не істер едім?

12 слайд

Мен 5 жылдан кейін қандай мұғалім боламын? Егер мен мектебімде үлкен өзгеріс енгізуім керек болса, не істер едім?

Баланың көзіндегі отты жағу Баланың потенциалын ашуға көмектесу. Ұстаздың миссиясы

#13 слайд
Баланың көзіндегі отты жағу Баланың потенциалын ашуға көмектесу. Ұстаздың миссиясы

13 слайд

Баланың көзіндегі отты жағу Баланың потенциалын ашуға көмектесу. Ұстаздың миссиясы

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАҚМЕТ

#14 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАҚМЕТ

14 слайд

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАҚМЕТ

МЕКТЕПТЕРДЕ ЕҢ ЖИІ ҚОЛДАНЫЛАТЫН 3 СӨЗ

#15 слайд
МЕКТЕПТЕРДЕ ЕҢ ЖИІ ҚОЛДАНЫЛАТЫН 3 СӨЗ

15 слайд

МЕКТЕПТЕРДЕ ЕҢ ЖИІ ҚОЛДАНЫЛАТЫН 3 СӨЗ

МЕКТЕПТЕРДЕ ЕҢ ЖИІ ҚОЛДАНЫЛАТЫН 3 СӨЗ ОҚУТӘРБИЕ БІЛІМ

#16 слайд
МЕКТЕПТЕРДЕ ЕҢ ЖИІ ҚОЛДАНЫЛАТЫН 3 СӨЗ ОҚУТӘРБИЕ БІЛІМ

16 слайд

МЕКТЕПТЕРДЕ ЕҢ ЖИІ ҚОЛДАНЫЛАТЫН 3 СӨЗ ОҚУТӘРБИЕ БІЛІМ

Файл форматы:
pptx
13.04.2025
103
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі