Мұғалімнің кәсіби мотивациясы және психоэмоционалдық тұрақтылығы
Мұғалімнің кәсіби мотивациясы және психоэмоционалдық тұрақтылығы

#1 слайд
БҮГІНГІ ТАҚЫРЫП:
Мұғалімнің кәсіби мотивациясы және
психоэмоционалдық тұрақтылығы
1 слайд
БҮГІНГІ ТАҚЫРЫП: Мұғалімнің кәсіби мотивациясы және психоэмоционалдық тұрақтылығы
#2 слайд
Менің ұстаздық құндылығым
"Мен үшін мұғалімдік деген – ..." сөйлемін
аяқтаңыз
2 слайд
Менің ұстаздық құндылығым "Мен үшін мұғалімдік деген – ..." сөйлемін аяқтаңыз
#3 слайд
МОТИВАЦИЯ
Мотивация – адамның белгілі бір әрекетке итермелейтін ішкі немесе сыртқы қозғаушы
күші. Ол екі негізгі түрге бөлінеді: ішкі мотивация және сыртқы мотивация.
Сыртқы мотивация
Сыртқы мотивация – адамның қандай да бір марапат, сыйақы
немесе жаза сияқты сыртқы факторлардың
әсерінен әрекет етуі. Бұл жағдайда адам белгілі бір сый алу үшін
немесе жазадан қашу үшін жұмыс істейді.
Мысалдар:
•Емтиханнан жақсы баға алу үшін дайындалу.
•Марапатқа ие болу үшін спортпен айналысу.
•Айлық жалақы алу үшін жұмыс істеу.
•Үлкендер ұрыспау үшін үй тапсырмасын орындау.
Сыртқы мотивацияның ерекшеліктері:
✅ Қысқа мерзімді нәтижеге жылдам жетуге көмектеседі.
✅ Сыртқы жағдайларға тәуелді.
✅ Жетістікке жету үшін ынталандырушы фактор қажет.
Ішкі мотивация
Ішкі мотивация – адамның өз қалауымен, ішкі қызығушылығымен
белгілі бір іс-әрекетті орындауы. Бұл жағдайда адам өзіне ұнайтын
ісімен айналысқанда, жаңа нәрсені үйренгенде немесе өзін
дамытқанда қанағат сезіміне бөленеді.
Мысалдар:
•Жаңа тілді өз қызығушылығы үшін үйрену.
•Өзіне ұнайтын хоббимен айналысу.
•Жеке дамуға бағытталған кітаптар оқу.
•Тек бағадан емес, шынайы білім алу үшін сабаққа дайындалу.
Ішкі мотивацияның ерекшеліктері:
✅ Ұзақ мерзімді әсері бар.
✅ Адамды өздігінен әрекет етуге итермелейді.
✅ Күштеп талап етуді қажет етпейді.
3 слайд
МОТИВАЦИЯ Мотивация – адамның белгілі бір әрекетке итермелейтін ішкі немесе сыртқы қозғаушы күші. Ол екі негізгі түрге бөлінеді: ішкі мотивация және сыртқы мотивация. Сыртқы мотивация Сыртқы мотивация – адамның қандай да бір марапат, сыйақы немесе жаза сияқты сыртқы факторлардың әсерінен әрекет етуі. Бұл жағдайда адам белгілі бір сый алу үшін немесе жазадан қашу үшін жұмыс істейді. Мысалдар: •Емтиханнан жақсы баға алу үшін дайындалу. •Марапатқа ие болу үшін спортпен айналысу. •Айлық жалақы алу үшін жұмыс істеу. •Үлкендер ұрыспау үшін үй тапсырмасын орындау. Сыртқы мотивацияның ерекшеліктері: ✅ Қысқа мерзімді нәтижеге жылдам жетуге көмектеседі. ✅ Сыртқы жағдайларға тәуелді. ✅ Жетістікке жету үшін ынталандырушы фактор қажет. Ішкі мотивация Ішкі мотивация – адамның өз қалауымен, ішкі қызығушылығымен белгілі бір іс-әрекетті орындауы. Бұл жағдайда адам өзіне ұнайтын ісімен айналысқанда, жаңа нәрсені үйренгенде немесе өзін дамытқанда қанағат сезіміне бөленеді. Мысалдар: •Жаңа тілді өз қызығушылығы үшін үйрену. •Өзіне ұнайтын хоббимен айналысу. •Жеке дамуға бағытталған кітаптар оқу. •Тек бағадан емес, шынайы білім алу үшін сабаққа дайындалу. Ішкі мотивацияның ерекшеліктері: ✅ Ұзақ мерзімді әсері бар. ✅ Адамды өздігінен әрекет етуге итермелейді. ✅ Күштеп талап етуді қажет етпейді.
#4 слайд
Ұстаз – құндылықтардың
таратушысы
Мұғалім білім беріп қана қоймай, құндылықтарды
бойына сіңіріп, оқушыларға таратады.
Бүгінгі cіздің сабақтың нәтижесі оқушының 5 жылдан
кейінгі өміріне қалай әсер етуі мүмкін?
4 слайд
Ұстаз – құндылықтардың таратушысы Мұғалім білім беріп қана қоймай, құндылықтарды бойына сіңіріп, оқушыларға таратады. Бүгінгі cіздің сабақтың нәтижесі оқушының 5 жылдан кейінгі өміріне қалай әсер етуі мүмкін?
#5 слайд
Оқушының еңбекке
икемділігін
қалыптастыру
Әділдік
Мейірімділік
Денсаулыққа
жауапкершілікпен
қарау
Өзін-өзі
тәрбиелеу
Командада
жұмыс істеу
Нәтижеге қол
жеткізу
жаңашылдыққа
ұмтылу
Сыни ойлау
Өзін-өзі басқару дағдылары
Азаматтық
жауапкершілікШынайылық
Құрмет
Мұғалім оқушының бойына қандай
құндылықтарды дарытады?
5 слайд
Оқушының еңбекке икемділігін қалыптастыру Әділдік Мейірімділік Денсаулыққа жауапкершілікпен қарау Өзін-өзі тәрбиелеу Командада жұмыс істеу Нәтижеге қол жеткізу жаңашылдыққа ұмтылу Сыни ойлау Өзін-өзі басқару дағдылары Азаматтық жауапкершілікШынайылық Құрмет Мұғалім оқушының бойына қандай құндылықтарды дарытады?
#6 слайд
Бірінші топ: "Күйзелістің белгілері"
Екінші топ: "Күйзелістің себептері"
Үшінші топ: "Күйзелістің алдын алу жолдары"
6 слайд
Бірінші топ: "Күйзелістің белгілері" Екінші топ: "Күйзелістің себептері" Үшінші топ: "Күйзелістің алдын алу жолдары"
#7 слайд
Реакция VS Шешім
Мен күйзеліске реакция жасаймын ба,
әлде оны шешуге тырысамын ба?
7 слайд
Реакция VS Шешім Мен күйзеліске реакция жасаймын ба, әлде оны шешуге тырысамын ба?
#8 слайд
Өзіңізге тапсырма тым көп жүктелді, демалуға уақыт жоқ
❌
Реакция жасау:
"Мен бәріне үлгеруім керек!" деп өзіңізді қинау.
Шамадан тыс шаршау, стреске түсу.
Қателіктер жіберу, жұмыс сапасының төмендеуі.
✅ Шешім қабылдау:
Маңызды және шұғыл істерді ажыратып, приоритет қою.
"Маған бұл тапсырманы орындау үшін көбірек уақыт керек" деп сұрау.
Кейбір жұмыстарды әріптестермен бөлісу, командалық жұмысты
дамыту.
Шұғыл,
маңызды емес
Шұғыл,
маңызды
Шұғыл емес,
маңызды
Шұғыл емес,
маңызды емес
8 слайд
Өзіңізге тапсырма тым көп жүктелді, демалуға уақыт жоқ ❌ Реакция жасау: "Мен бәріне үлгеруім керек!" деп өзіңізді қинау. Шамадан тыс шаршау, стреске түсу. Қателіктер жіберу, жұмыс сапасының төмендеуі. ✅ Шешім қабылдау: Маңызды және шұғыл істерді ажыратып, приоритет қою. "Маған бұл тапсырманы орындау үшін көбірек уақыт керек" деп сұрау. Кейбір жұмыстарды әріптестермен бөлісу, командалық жұмысты дамыту. Шұғыл, маңызды емес Шұғыл, маңызды Шұғыл емес, маңызды Шұғыл емес, маңызды емес
#9 слайд
Айжан есімді мұғалім өз пәнін жақсы меңгерген, бірақ соңғы уақытта
жұмыстан шаршай бастады. Әріптестерімен қарым-қатынасы суып,
сабақта мотивациясы төмендеген. Ол өз жұмысынан ләззат ала алмай
жүргенін айтады.
Талқылау сұрақтары:
Бұл жағдайда күйзелістің негізгі себептері қандай болуы мүмкін?
Айжан қандай қадамдар жасауы керек?
Оның эмоционалдық тұрақтылығын жақсартуға қандай әдістер көмектесе
алады?
Мұғалім Жомарт өз мектебінде жаңашыл идеяларды ұсынатын көшбасшы-
мұғалім. Бірақ әріптестерінің кейбірі оны қолдамайды, өзгерістерге қарсылық
көрсетеді. Ол жаңа әдістерді енгізуге ынталы, бірақ командада қарсылыққа
ұшырап жүр.
Талқылау сұрақтары:
Жомарт бұл жағдайды қалай басқаруы керек?
Команданы өзгеріске дайындау үшін қандай тәсілдер қолдану керек?
Мұғалімнің көшбасшылық стилі бұл жағдайда қандай рөл атқарады?
9 слайд
Айжан есімді мұғалім өз пәнін жақсы меңгерген, бірақ соңғы уақытта жұмыстан шаршай бастады. Әріптестерімен қарым-қатынасы суып, сабақта мотивациясы төмендеген. Ол өз жұмысынан ләззат ала алмай жүргенін айтады. Талқылау сұрақтары: Бұл жағдайда күйзелістің негізгі себептері қандай болуы мүмкін? Айжан қандай қадамдар жасауы керек? Оның эмоционалдық тұрақтылығын жақсартуға қандай әдістер көмектесе алады? Мұғалім Жомарт өз мектебінде жаңашыл идеяларды ұсынатын көшбасшы- мұғалім. Бірақ әріптестерінің кейбірі оны қолдамайды, өзгерістерге қарсылық көрсетеді. Ол жаңа әдістерді енгізуге ынталы, бірақ командада қарсылыққа ұшырап жүр. Талқылау сұрақтары: Жомарт бұл жағдайды қалай басқаруы керек? Команданы өзгеріске дайындау үшін қандай тәсілдер қолдану керек? Мұғалімнің көшбасшылық стилі бұл жағдайда қандай рөл атқарады?
#10 слайд
Психоэмоционалдық иммунитет деген не?
Эмоциялық тұрақтылық
Эмоциялық реакцияларды
басқара білу.
Ішкі күш
Қиындықтарды еңсеру
дағдылары.
Тұрақтылық
Күйзелісті басқара білу.
10 слайд
Психоэмоционалдық иммунитет деген не? Эмоциялық тұрақтылық Эмоциялық реакцияларды басқара білу. Ішкі күш Қиындықтарды еңсеру дағдылары. Тұрақтылық Күйзелісті басқара білу.
#11 слайд
Психологиялық тұжырымдар
Сократтың тектісі
Өзімен күресуші адам.
Ислам: Инсан-ин-камил
Кемел адам.
Абай
Ыстық қайрат, нұрлы ақыл,
жылы жүрек. Толық адам
11 слайд
Психологиялық тұжырымдар Сократтың тектісі Өзімен күресуші адам. Ислам: Инсан-ин-камил Кемел адам. Абай Ыстық қайрат, нұрлы ақыл, жылы жүрек. Толық адам
#12 слайд
Мен 5 жылдан кейін қандай мұғалім боламын?
Егер мен мектебімде үлкен өзгеріс енгізуім керек
болса, не істер едім?
12 слайд
Мен 5 жылдан кейін қандай мұғалім боламын? Егер мен мектебімде үлкен өзгеріс енгізуім керек болса, не істер едім?
#13 слайд
Баланың көзіндегі отты жағу
Баланың потенциалын ашуға көмектесу.
Ұстаздың миссиясы
13 слайд
Баланың көзіндегі отты жағу Баланың потенциалын ашуға көмектесу. Ұстаздың миссиясы
#14 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА
РАҚМЕТ
14 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАҚМЕТ
#15 слайд
МЕКТЕПТЕРДЕ ЕҢ ЖИІ
ҚОЛДАНЫЛАТЫН 3 СӨЗ
15 слайд
МЕКТЕПТЕРДЕ ЕҢ ЖИІ ҚОЛДАНЫЛАТЫН 3 СӨЗ
#16 слайд
МЕКТЕПТЕРДЕ ЕҢ ЖИІ
ҚОЛДАНЫЛАТЫН 3 СӨЗ
ОҚУТӘРБИЕ БІЛІМ
16 слайд
МЕКТЕПТЕРДЕ ЕҢ ЖИІ ҚОЛДАНЫЛАТЫН 3 СӨЗ ОҚУТӘРБИЕ БІЛІМ
шағым қалдыра аласыз













