Материалдар / Мұғалімнің сабақтағы зерттеу тәжірбиесі
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Мұғалімнің сабақтағы зерттеу тәжірбиесі

Материал туралы қысқаша түсінік
лессон стади зерттеу әдісі бойынша зерттеу фокус топтарының бірлесе атқарған жұмыстар нәтижесі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Наурыз 2019
255
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
1 фокус топ Тренер: Нашарова Т.Ж Топ жетекшісі: Байжигитова А.Б

1 слайд
1 фокус топ Тренер: Нашарова Т.Ж Топ жетекшісі: Байжигитова А.Б

Lesson study зерттеу жұмысының жоспарын талдау

2 слайд
Lesson study зерттеу жұмысының жоспарын талдау

Зерттеу тақырыбы : • Топтық жұмыс арқылы сыни ойлауды белсендіру Зерттеу сабағының смарт мақсаты: • Мұғалімдер сабақтың жалп

3 слайд
Зерттеу тақырыбы : • Топтық жұмыс арқылы сыни ойлауды белсендіру Зерттеу сабағының смарт мақсаты: • Мұғалімдер сабақтың жалпы мақсатын білім мен білік жүйесіне айналдыруды үйренеді, оларды оқушы сабақта меңгеруі тиіс, мақсат қоюды үйренеді. Мұғалімдер өз пәнін оқыту үдерісінде жаңа тәсілдер мен әдістерді енгізу және қолдану үшін оқу процесінің шеңберін қолданады, ойлы тәжірбиешіге айналады. Топ мүшелері: • - зерттелетін А,В және оқушыларды оқытудағы кедергілер мен қиындықтарды женуге • -Оқылым, айтылым, жазылым дағдыларын дамытуға; • -мұғалімдердің бақылау дағдысын жақсартуға назар аудара отырып, зерттеу сабақтарын жоспарлау, бақылау және талқылау схемасының моделін талқылай және әзірлей алады. LessonStudy зерттеу сабағының мұғалімдер командасының ортақ мақсаты: • Оқушылардың білім деңгейін көтеру және оқыту әдістемесін жетілдіру

С - Мәтінді түсініп оқуға тырысады, жолдастары демеу беріп, қолдау жасаса талдау жасап, топтастыруға, өз ойын айтуға қадам жа

4 слайд
С - Мәтінді түсініп оқуға тырысады, жолдастары демеу беріп, қолдау жасаса талдау жасап, топтастыруға, өз ойын айтуға қадам жасайды. .В – Тәжірбиелік тапсырмаларды орындау барысында игерген білімін пайдалана алады, жоғарғы деңгейдің де тапсырмасын орындауға жан-жақты тырысады. і Өз бетімен оқулықтағы мәтінге өзі жоспар құра алады. А- жаман және жақсы іс-әректтерді шығармашылығымен өз бетімен , оқулықтағы және оқулықтан тыс мәліметтермен танысады, алған білімдеріне өз бетімен талдау жасай алады. Оқушы үніОқушы үні

e/ оқушылар үшін оқу нәтижелері (А) А-оқушы Мәтінмен жұмыстана отырып, негізгісін сұрыптай алады, жаңа тақырыпты түсіндіруде

5 слайд
e/ оқушылар үшін оқу нәтижелері (А) А-оқушы Мәтінмен жұмыстана отырып, негізгісін сұрыптай алады, жаңа тақырыпты түсіндіруде белсенділік көрсетеді. Тапсырманы түгелдей дұрыс орындауы тиіс. f/ оқушылар үшін оқу нәтижелері (В) В- оқушы Өзін қызықтырған сұрақтарға жауап табуда ізденеді, жұмыстанады, тапсырмаларды орындауда белсенділік көрсетеді. g/ оқушылар үшін оқу нәтижелері (С) С-оқушы Өз бетімен мәтінмен танысады, жаңа тақырыпты ашуда мүмкіндігінше сұрақтарға жауап беруге тырысады, белсенді болуға тырысады. А С В№ 1 зерттеу сабағы /Қазақ тіліі/ Хуантай Амангул 5 А сынып

Миға шабуыл А деңгейлі оқушымның көшбасшылғы Өзара бағалау В деңгейлі оқушымның топтық жұмысқа белсене қатысуы

6 слайд
Миға шабуыл А деңгейлі оқушымның көшбасшылғы Өзара бағалау В деңгейлі оқушымның топтық жұмысқа белсене қатысуы

Учитель русского языка и литературы Рымбай Тоғжан Жұбанышқызы 6 А сынып Наблюдение за учеником В Участие ученика С на уроке Ра

7 слайд
Учитель русского языка и литературы Рымбай Тоғжан Жұбанышқызы 6 А сынып Наблюдение за учеником В Участие ученика С на уроке Работа в группахУровень А Уровень В Уровень С 0 1 2 3 4 5 6 активность на уроке умение работать в группе

1,ІІ цикл аяқталған соң мұғалімдердің бірлесуімен Lesson Study қорытындыланды. Нәтижесінде жалпы сыныптағы әр түрлі деңг

8 слайд
1,ІІ цикл аяқталған соң мұғалімдердің бірлесуімен  Lesson Study  қорытындыланды. Нәтижесінде  жалпы сыныптағы әр түрлі деңгейдегі оқушылар бойынша өзгерістерді анықтап, төмендегідей қорытынды жасалды: С деңгейіндегі оқушы: -  Берілген мәтінмен жұмыс жасай алды; -  Сұрақтарға жауап беріп, топта өзінің шығармашылық қабілетін көрсете алды В деңгейіндегі оқушы: -  Алған білімдерін қолданып, қосымша материалдармен жұмыс жасай алды; -  өздіктерінен білім алуы үшін жоспар құра алды. А деңгейіндегі оқушы: -  Проблемалық сұрақтарды анықтап, жауап табуда ізденді. Өз білімдерін шығармашылық тапсырмаларды орындай алды.   Сабақтарының нәтижесінде біз мынаны ұқтық. А деңгейіндегі оқушы берілген тапсырманы орындап , қасындағы оқушыларға көмектесе бастағаны, В деңгейіндегі оқушы да топпен жұмыс кезінде оқулықтағы мәтінмен жұмыс жасады, топта сурет салып басқа қырынан көзге түсті. Ал С деңгейіндегі оқушы сұрақтарға жауап беріп , топтық жұмыс барысында өз идеяларын ашық айта білді.

Қорытынды мониторинг:А оқушы В оқушы С оқушы 0% 20% 40% 60% 80% 100% 120% І сабақ ІІ сабақ

9 слайд
Қорытынды мониторинг:А оқушы В оқушы С оқушы 0% 20% 40% 60% 80% 100% 120% І сабақ ІІ сабақ

• Қорытындылай келе, бұл тәсілдің нәтижесінде біз оқушылардың білімдерін жаңа тәсілдер арқылы кеңейте алдық. Сабақ соңында өз

10 слайд
• Қорытындылай келе, бұл тәсілдің нәтижесінде біз оқушылардың білімдерін  жаңа тәсілдер арқылы кеңейте алдық. Сабақ соңында өз мақсаттарымызға жеттік, қалыс қалған оқушылар болған жоқ.  Бағдарламаның жеті модулін ықпалдастыра отырып, оқушылардың сұрақтарға толық жауап беруіне, ойларын ашық айтуға үйреттік. Топтық жұмыс арқылы ойларын ортаға салып талқылау, талдау, өз пікірін ашық айтуға дағыдыландыра отырып,бірін-бірі, өздіктерін, жұптарын, топтарын бағалауға үйретіп, оқуға деген қызығушылығын арттырдық. Болашақта осындай әдіс - тәсілдерді қолдана отырып өткен сабақтарыммызбен оқушының білім, білік дағдыларын арттыруды көздеп отырмыз және үлгерімі "С" дәрежесіндегі оқушылармен әлі де жұмыстар жасап "В" дәрежесіне жеткізуге, "В" дәрежесіндегі оқушыларды "А" дәрежесіне жеткізуге тырысамыз . •