Мұхтар Шаханов "Нарынқұм зауалы"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Мұхтар Шаханов "Нарынқұм зауалы"

Материал туралы қысқаша түсінік
ашық сабақ
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Сабақтың тақырыбы: М .Шаханов «Нарынқұм зауалы» поэмасы

#1 слайд
Сабақтың тақырыбы: М .Шаханов «Нарынқұм зауалы» поэмасы

1 слайд

Сабақтың тақырыбы: М .Шаханов «Нарынқұм зауалы» поэмасы

• Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: • 7.1.1.1 Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау; • 7.1.2.1 Әдеби ш

#2 слайд
• Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: • 7.1.1.1 Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау; • 7.1.2.1 Әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау; • Сабақ мақсаттары : • Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдайды; • Әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдайды.

2 слайд

• Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: • 7.1.1.1 Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау; • 7.1.2.1 Әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау; • Сабақ мақсаттары : • Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдайды; • Әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдайды.

• Қызығушылықты ояту. • https://www.youtube.com/watch?v=u2qBdK QiEcs • Махамбеттің «Жұмыр – Қылыш» күйін тыңдау, бұл күйдің кім

#3 слайд
• Қызығушылықты ояту. • https://www.youtube.com/watch?v=u2qBdK QiEcs • Махамбеттің «Жұмыр – Қылыш» күйін тыңдау, бұл күйдің кімнің туындысы екенін сұрау

3 слайд

• Қызығушылықты ояту. • https://www.youtube.com/watch?v=u2qBdK QiEcs • Махамбеттің «Жұмыр – Қылыш» күйін тыңдау, бұл күйдің кімнің туындысы екенін сұрау

37 Частных детских сада 43 Мини- центра1-т апсырма Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау ОҚУЛЫҚПЕН ЖҰМЫС.

#4 слайд
37 Частных детских сада 43 Мини- центра1-т апсырма Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау ОҚУЛЫҚПЕН ЖҰМЫС. 1 -тапсырма. Поэма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау. «Сәйкестендіру кестесі» Дескриптор: Оқиғаның басталуын анықтайды; Байланысуы мен дамуын анықтайды; Оқиғаның шиелесуін анықтайды Оқиғаның шарықтау шегін анықтайды. Шешімін анықтайды .

4 слайд

37 Частных детских сада 43 Мини- центра1-т апсырма Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау ОҚУЛЫҚПЕН ЖҰМЫС. 1 -тапсырма. Поэма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау. «Сәйкестендіру кестесі» Дескриптор: Оқиғаның басталуын анықтайды; Байланысуы мен дамуын анықтайды; Оқиғаның шиелесуін анықтайды Оқиғаның шарықтау шегін анықтайды. Шешімін анықтайды .

37 Частных детских сада 43 Мини- центраӨзіңді тексер Оқиғаның басталуы Махамбеттің өзінің өлерін күні бұрын сезуі Оқиғаның д

#5 слайд
37 Частных детских сада 43 Мини- центраӨзіңді тексер Оқиғаның басталуы Махамбеттің өзінің өлерін күні бұрын сезуі Оқиғаның дамуы Сұлтан тыңшыларының батырды қапыда өлтіріп, басын алуы. Оқиғаның шиеленісуі Батырдың басы үшін қымбат сый алған жігіттің әкесіне келіп мақтануы. Шарықтау шегі Әкесінің ашуға мінуі. Оқиғаның шешімі Әкенің үкім шығарып, баласын жазалауы

5 слайд

37 Частных детских сада 43 Мини- центраӨзіңді тексер Оқиғаның басталуы Махамбеттің өзінің өлерін күні бұрын сезуі Оқиғаның дамуы Сұлтан тыңшыларының батырды қапыда өлтіріп, басын алуы. Оқиғаның шиеленісуі Батырдың басы үшін қымбат сый алған жігіттің әкесіне келіп мақтануы. Шарықтау шегі Әкесінің ашуға мінуі. Оқиғаның шешімі Әкенің үкім шығарып, баласын жазалауы

Сабақты бекіту : Туындыдағы ұлттық құндылықты ашып көрсететін бөлімін анықтап, мәнін түсіндіріңіз.

#6 слайд
Сабақты бекіту : Туындыдағы ұлттық құндылықты ашып көрсететін бөлімін анықтап, мәнін түсіндіріңіз.

6 слайд

Сабақты бекіту : Туындыдағы ұлттық құндылықты ашып көрсететін бөлімін анықтап, мәнін түсіндіріңіз.

1. Махамбеттің түс көруі. Өзге түркі халықтары секілді қазақ халқының да түс жору салты бар. Кең төскейді жайлаға

#7 слайд
1. Махамбеттің түс көруі. Өзге түркі халықтары секілді қазақ халқының да түс жору салты бар. Кең төскейді жайлаған жұрт түсті тек жақсылыққа жорыған. Кісі қандай қорқынышты түс көргенде де, өмірден көргені бар, ойында тоқығаны бар жорушы оны жақсы болашақпен, келер күннің жайлы жақсылығымен сабақтастырған. Көрген жайсыз түсінен мазасы қашып, көңілі алаң болып, тіпті үрейленіп келген кісіге білікті жорушы: «жаман түс – түлкінің боғы», - деп басу айтып, шошытқан жайсыз түстің өзін жақсы нышанға жорыған. Бұл жерде түс жорушының парасаттылығының, имандылығының атқаратын қызметі айрықша жоғары . 2. Әке өнегесі. Балаға тәрбиесіне жауапкершілікпен қарау үлкен міндет. Бір ауыз сөздің өзі балаға әсер етеді, ал ісің мен сөзің сай болса, әрине үрпағың көргенін істейді. Үлкеннің алдында иіліп сөйлеу, Қарғысын емес, батасын алу үлкен бақыт. 3. Ұлттық қағиданы бұзбау . Дала заңынан аттамау, баба өсиетін орындау – асқан көрегендіктің, адалдықтың, қазақтың табиғи болмысының, уәдеге беріктігінің көрінісі.

7 слайд

1. Махамбеттің түс көруі. Өзге түркі халықтары секілді қазақ халқының да түс жору салты бар. Кең төскейді жайлаған жұрт түсті тек жақсылыққа жорыған. Кісі қандай қорқынышты түс көргенде де, өмірден көргені бар, ойында тоқығаны бар жорушы оны жақсы болашақпен, келер күннің жайлы жақсылығымен сабақтастырған. Көрген жайсыз түсінен мазасы қашып, көңілі алаң болып, тіпті үрейленіп келген кісіге білікті жорушы: «жаман түс – түлкінің боғы», - деп басу айтып, шошытқан жайсыз түстің өзін жақсы нышанға жорыған. Бұл жерде түс жорушының парасаттылығының, имандылығының атқаратын қызметі айрықша жоғары . 2. Әке өнегесі. Балаға тәрбиесіне жауапкершілікпен қарау үлкен міндет. Бір ауыз сөздің өзі балаға әсер етеді, ал ісің мен сөзің сай болса, әрине үрпағың көргенін істейді. Үлкеннің алдында иіліп сөйлеу, Қарғысын емес, батасын алу үлкен бақыт. 3. Ұлттық қағиданы бұзбау . Дала заңынан аттамау, баба өсиетін орындау – асқан көрегендіктің, адалдықтың, қазақтың табиғи болмысының, уәдеге беріктігінің көрінісі.

37 Частных детских сада 43 Мини- центраКері байланыс -Оқу мақсатына жеттің бе? -Оқу мақсатына жету барысында қандай тапсырмал

#8 слайд
37 Частных детских сада 43 Мини- центраКері байланыс -Оқу мақсатына жеттің бе? -Оқу мақсатына жету барысында қандай тапсырмаларды орындадың? -Шығарманың негізгі идеясын 2 сөйлеммен жеткізіңіз.

8 слайд

37 Частных детских сада 43 Мини- центраКері байланыс -Оқу мақсатына жеттің бе? -Оқу мақсатына жету барысында қандай тапсырмаларды орындадың? -Шығарманың негізгі идеясын 2 сөйлеммен жеткізіңіз.

Файл форматы:
pptx
08.04.2024
413
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі