Материалдар / Мұхтар Шаханов "Нарынқұм зауалы"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Мұхтар Шаханов "Нарынқұм зауалы"

Материал туралы қысқаша түсінік
ашық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Сәуір 2024
267
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақтың тақырыбы: М .Шаханов «Нарынқұм зауалы» поэмасы

1 слайд
Сабақтың тақырыбы: М .Шаханов «Нарынқұм зауалы» поэмасы

1 слайд

Сабақтың тақырыбы: М .Шаханов «Нарынқұм зауалы» поэмасы

• Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: • 7.1.1.1 Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау; • 7.1.2.1 Әдеби ш

2 слайд
• Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: • 7.1.1.1 Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау; • 7.1.2.1 Әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау; • Сабақ мақсаттары : • Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдайды; • Әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдайды.

2 слайд

• Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: • 7.1.1.1 Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау; • 7.1.2.1 Әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау; • Сабақ мақсаттары : • Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдайды; • Әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдайды.

• Қызығушылықты ояту. • https://www.youtube.com/watch?v=u2qBdK QiEcs • Махамбеттің «Жұмыр – Қылыш» күйін тыңдау, бұл күйдің кім

3 слайд
• Қызығушылықты ояту. • https://www.youtube.com/watch?v=u2qBdK QiEcs • Махамбеттің «Жұмыр – Қылыш» күйін тыңдау, бұл күйдің кімнің туындысы екенін сұрау

3 слайд

• Қызығушылықты ояту. • https://www.youtube.com/watch?v=u2qBdK QiEcs • Махамбеттің «Жұмыр – Қылыш» күйін тыңдау, бұл күйдің кімнің туындысы екенін сұрау

37 Частных детских сада 43 Мини- центра1-т апсырма Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау ОҚУЛЫҚПЕН ЖҰМЫС.

4 слайд
37 Частных детских сада 43 Мини- центра1-т апсырма Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау ОҚУЛЫҚПЕН ЖҰМЫС. 1 -тапсырма. Поэма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау. «Сәйкестендіру кестесі» Дескриптор: Оқиғаның басталуын анықтайды; Байланысуы мен дамуын анықтайды; Оқиғаның шиелесуін анықтайды Оқиғаның шарықтау шегін анықтайды. Шешімін анықтайды .

4 слайд

37 Частных детских сада 43 Мини- центра1-т апсырма Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау ОҚУЛЫҚПЕН ЖҰМЫС. 1 -тапсырма. Поэма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау. «Сәйкестендіру кестесі» Дескриптор: Оқиғаның басталуын анықтайды; Байланысуы мен дамуын анықтайды; Оқиғаның шиелесуін анықтайды Оқиғаның шарықтау шегін анықтайды. Шешімін анықтайды .

37 Частных детских сада 43 Мини- центраӨзіңді тексер Оқиғаның басталуы Махамбеттің өзінің өлерін күні бұрын сезуі Оқиғаның д

5 слайд
37 Частных детских сада 43 Мини- центраӨзіңді тексер Оқиғаның басталуы Махамбеттің өзінің өлерін күні бұрын сезуі Оқиғаның дамуы Сұлтан тыңшыларының батырды қапыда өлтіріп, басын алуы. Оқиғаның шиеленісуі Батырдың басы үшін қымбат сый алған жігіттің әкесіне келіп мақтануы. Шарықтау шегі Әкесінің ашуға мінуі. Оқиғаның шешімі Әкенің үкім шығарып, баласын жазалауы

5 слайд

37 Частных детских сада 43 Мини- центраӨзіңді тексер Оқиғаның басталуы Махамбеттің өзінің өлерін күні бұрын сезуі Оқиғаның дамуы Сұлтан тыңшыларының батырды қапыда өлтіріп, басын алуы. Оқиғаның шиеленісуі Батырдың басы үшін қымбат сый алған жігіттің әкесіне келіп мақтануы. Шарықтау шегі Әкесінің ашуға мінуі. Оқиғаның шешімі Әкенің үкім шығарып, баласын жазалауы

Сабақты бекіту : Туындыдағы ұлттық құндылықты ашып көрсететін бөлімін анықтап, мәнін түсіндіріңіз.

6 слайд
Сабақты бекіту : Туындыдағы ұлттық құндылықты ашып көрсететін бөлімін анықтап, мәнін түсіндіріңіз.

6 слайд

Сабақты бекіту : Туындыдағы ұлттық құндылықты ашып көрсететін бөлімін анықтап, мәнін түсіндіріңіз.

1. Махамбеттің түс көруі. Өзге түркі халықтары секілді қазақ халқының да түс жору салты бар. Кең төскейді жайлаға

7 слайд
1. Махамбеттің түс көруі. Өзге түркі халықтары секілді қазақ халқының да түс жору салты бар. Кең төскейді жайлаған жұрт түсті тек жақсылыққа жорыған. Кісі қандай қорқынышты түс көргенде де, өмірден көргені бар, ойында тоқығаны бар жорушы оны жақсы болашақпен, келер күннің жайлы жақсылығымен сабақтастырған. Көрген жайсыз түсінен мазасы қашып, көңілі алаң болып, тіпті үрейленіп келген кісіге білікті жорушы: «жаман түс – түлкінің боғы», - деп басу айтып, шошытқан жайсыз түстің өзін жақсы нышанға жорыған. Бұл жерде түс жорушының парасаттылығының, имандылығының атқаратын қызметі айрықша жоғары . 2. Әке өнегесі. Балаға тәрбиесіне жауапкершілікпен қарау үлкен міндет. Бір ауыз сөздің өзі балаға әсер етеді, ал ісің мен сөзің сай болса, әрине үрпағың көргенін істейді. Үлкеннің алдында иіліп сөйлеу, Қарғысын емес, батасын алу үлкен бақыт. 3. Ұлттық қағиданы бұзбау . Дала заңынан аттамау, баба өсиетін орындау – асқан көрегендіктің, адалдықтың, қазақтың табиғи болмысының, уәдеге беріктігінің көрінісі.

7 слайд

1. Махамбеттің түс көруі. Өзге түркі халықтары секілді қазақ халқының да түс жору салты бар. Кең төскейді жайлаған жұрт түсті тек жақсылыққа жорыған. Кісі қандай қорқынышты түс көргенде де, өмірден көргені бар, ойында тоқығаны бар жорушы оны жақсы болашақпен, келер күннің жайлы жақсылығымен сабақтастырған. Көрген жайсыз түсінен мазасы қашып, көңілі алаң болып, тіпті үрейленіп келген кісіге білікті жорушы: «жаман түс – түлкінің боғы», - деп басу айтып, шошытқан жайсыз түстің өзін жақсы нышанға жорыған. Бұл жерде түс жорушының парасаттылығының, имандылығының атқаратын қызметі айрықша жоғары . 2. Әке өнегесі. Балаға тәрбиесіне жауапкершілікпен қарау үлкен міндет. Бір ауыз сөздің өзі балаға әсер етеді, ал ісің мен сөзің сай болса, әрине үрпағың көргенін істейді. Үлкеннің алдында иіліп сөйлеу, Қарғысын емес, батасын алу үлкен бақыт. 3. Ұлттық қағиданы бұзбау . Дала заңынан аттамау, баба өсиетін орындау – асқан көрегендіктің, адалдықтың, қазақтың табиғи болмысының, уәдеге беріктігінің көрінісі.

37 Частных детских сада 43 Мини- центраКері байланыс -Оқу мақсатына жеттің бе? -Оқу мақсатына жету барысында қандай тапсырмал

8 слайд
37 Частных детских сада 43 Мини- центраКері байланыс -Оқу мақсатына жеттің бе? -Оқу мақсатына жету барысында қандай тапсырмаларды орындадың? -Шығарманың негізгі идеясын 2 сөйлеммен жеткізіңіз.

8 слайд

37 Частных детских сада 43 Мини- центраКері байланыс -Оқу мақсатына жеттің бе? -Оқу мақсатына жету барысында қандай тапсырмаларды орындадың? -Шығарманың негізгі идеясын 2 сөйлеммен жеткізіңіз.