Мұхтар Шаханов "Нарынқұм зауалы"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Сабақтың тақырыбы:
М .Шаханов «Нарынқұм зауалы» поэмасы
1 слайд
Сабақтың тақырыбы: М .Шаханов «Нарынқұм зауалы» поэмасы
2 слайд
•
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаттары:
•
7.1.1.1 Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас
бөлшектерін талдау;
•
7.1.2.1 Әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты
гуманистік тұрғыдан талдау;
•
Сабақ мақсаттары :
•
Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін
талдайды;
•
Әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты
гуманистік тұрғыдан талдайды.
2 слайд
• Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: • 7.1.1.1 Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау; • 7.1.2.1 Әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау; • Сабақ мақсаттары : • Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдайды; • Әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдайды.
3 слайд
•
Қызығушылықты ояту.
•
https://www.youtube.com/watch?v=u2qBdK
QiEcs
•
Махамбеттің «Жұмыр – Қылыш» күйін
тыңдау, бұл күйдің кімнің туындысы екенін
сұрау
3 слайд
• Қызығушылықты ояту. • https://www.youtube.com/watch?v=u2qBdK QiEcs • Махамбеттің «Жұмыр – Қылыш» күйін тыңдау, бұл күйдің кімнің туындысы екенін сұрау
4 слайд
37
Частных
детских
сада 43
Мини-
центра1-т апсырма
Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау
ОҚУЛЫҚПЕН ЖҰМЫС.
1 -тапсырма. Поэма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау. «Сәйкестендіру кестесі»
Дескриптор:
Оқиғаның басталуын анықтайды;
Байланысуы мен дамуын анықтайды;
Оқиғаның шиелесуін анықтайды
Оқиғаның шарықтау шегін анықтайды.
Шешімін анықтайды
.
4 слайд
37 Частных детских сада 43 Мини- центра1-т апсырма Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау ОҚУЛЫҚПЕН ЖҰМЫС. 1 -тапсырма. Поэма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау. «Сәйкестендіру кестесі» Дескриптор: Оқиғаның басталуын анықтайды; Байланысуы мен дамуын анықтайды; Оқиғаның шиелесуін анықтайды Оқиғаның шарықтау шегін анықтайды. Шешімін анықтайды .
5 слайд
37
Частных
детских
сада 43
Мини-
центраӨзіңді тексер
Оқиғаның
басталуы Махамбеттің өзінің өлерін күні бұрын
сезуі
Оқиғаның дамуы Сұлтан тыңшыларының батырды
қапыда өлтіріп, басын алуы.
Оқиғаның
шиеленісуі Батырдың басы үшін қымбат сый
алған жігіттің
әкесіне келіп мақтануы.
Шарықтау шегі Әкесінің ашуға мінуі.
Оқиғаның шешімі Әкенің үкім шығарып, баласын
жазалауы
5 слайд
37 Частных детских сада 43 Мини- центраӨзіңді тексер Оқиғаның басталуы Махамбеттің өзінің өлерін күні бұрын сезуі Оқиғаның дамуы Сұлтан тыңшыларының батырды қапыда өлтіріп, басын алуы. Оқиғаның шиеленісуі Батырдың басы үшін қымбат сый алған жігіттің әкесіне келіп мақтануы. Шарықтау шегі Әкесінің ашуға мінуі. Оқиғаның шешімі Әкенің үкім шығарып, баласын жазалауы
6 слайд
Сабақты бекіту : Туындыдағы
ұлттық құндылықты ашып
көрсететін бөлімін анықтап, мәнін
түсіндіріңіз.
6 слайд
Сабақты бекіту : Туындыдағы ұлттық құндылықты ашып көрсететін бөлімін анықтап, мәнін түсіндіріңіз.
7 слайд
1. Махамбеттің түс көруі. Өзге түркі халықтары секілді қазақ
халқының да түс жору салты бар. Кең төскейді жайлаған жұрт түсті
тек жақсылыққа жорыған. Кісі қандай қорқынышты түс көргенде де,
өмірден көргені бар, ойында тоқығаны бар жорушы оны жақсы
болашақпен, келер күннің жайлы жақсылығымен сабақтастырған.
Көрген жайсыз түсінен мазасы қашып, көңілі алаң болып, тіпті
үрейленіп келген кісіге білікті жорушы: «жаман түс – түлкінің боғы»,
- деп басу айтып, шошытқан жайсыз түстің өзін жақсы нышанға
жорыған. Бұл жерде түс жорушының парасаттылығының,
имандылығының атқаратын қызметі айрықша жоғары .
2. Әке өнегесі. Балаға тәрбиесіне жауапкершілікпен қарау үлкен
міндет. Бір ауыз сөздің өзі балаға әсер етеді, ал ісің мен сөзің сай
болса, әрине үрпағың көргенін істейді. Үлкеннің алдында иіліп
сөйлеу, Қарғысын емес, батасын алу үлкен бақыт.
3. Ұлттық қағиданы бұзбау . Дала заңынан аттамау, баба өсиетін
орындау – асқан көрегендіктің, адалдықтың, қазақтың табиғи
болмысының, уәдеге беріктігінің көрінісі.
7 слайд
1. Махамбеттің түс көруі. Өзге түркі халықтары секілді қазақ халқының да түс жору салты бар. Кең төскейді жайлаған жұрт түсті тек жақсылыққа жорыған. Кісі қандай қорқынышты түс көргенде де, өмірден көргені бар, ойында тоқығаны бар жорушы оны жақсы болашақпен, келер күннің жайлы жақсылығымен сабақтастырған. Көрген жайсыз түсінен мазасы қашып, көңілі алаң болып, тіпті үрейленіп келген кісіге білікті жорушы: «жаман түс – түлкінің боғы», - деп басу айтып, шошытқан жайсыз түстің өзін жақсы нышанға жорыған. Бұл жерде түс жорушының парасаттылығының, имандылығының атқаратын қызметі айрықша жоғары . 2. Әке өнегесі. Балаға тәрбиесіне жауапкершілікпен қарау үлкен міндет. Бір ауыз сөздің өзі балаға әсер етеді, ал ісің мен сөзің сай болса, әрине үрпағың көргенін істейді. Үлкеннің алдында иіліп сөйлеу, Қарғысын емес, батасын алу үлкен бақыт. 3. Ұлттық қағиданы бұзбау . Дала заңынан аттамау, баба өсиетін орындау – асқан көрегендіктің, адалдықтың, қазақтың табиғи болмысының, уәдеге беріктігінің көрінісі.
8 слайд
37
Частных
детских
сада 43
Мини-
центраКері байланыс
-Оқу мақсатына жеттің бе?
-Оқу мақсатына жету барысында
қандай тапсырмаларды орындадың?
-Шығарманың негізгі идеясын
2 сөйлеммен жеткізіңіз.
8 слайд
37 Частных детских сада 43 Мини- центраКері байланыс -Оқу мақсатына жеттің бе? -Оқу мақсатына жету барысында қандай тапсырмаларды орындадың? -Шығарманың негізгі идеясын 2 сөйлеммен жеткізіңіз.