1 слайд
Бөлім атауы:
Сандық
технологияны
пайдаланудағы
теңсіздік
2 слайд
Оқу мақсаты:
10.2.6.1 әртүрлі графиктік мәтіндердегі ақпараттарды салыстыру, негізгі идеясын
түсіндіру;
10.3.3.1 әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені талдау және
кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау
Мақсаты:
Оқушылардың барлығы:
Әртүрлі графиктік мәтіндердегі ақпараттарды біледі. Әдеби шығармада көтерілген
әлеуметтік-қоғамдық мәселені анықтайды.
Оқушылардың көбісі:
Әртүрлі графиктік мәтіндердегі ақпараттарды салыстырады. Әдеби шығармада
көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені талдайды.
Оқушылардың кейбірі:
Әртүрлі графиктік мәтіндердегі ақпараттарды салыстыра отырып, негізгі идеясын
анықтайды.
Әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені талдай отырып,
кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырады
3 слайд
Ой қозғау.
«Шеринг» әдісі арқылы өткен
тақырып бойынша ойларын
жинақтайды, пікір алмасады.Оқылым алды
4 слайд
Қызығушылықты ояту
Тыңдалым
Суреттерді көру арқылы және тыңдалым мәтіні бойынша жаңа тақырыпты анықтау.
5 слайд
Жаңа сабақтың тақырыбы:
Мұхтар Шахановтың
«Компьютер басты жарты
адамдар» өлеңі
6 слайд
Өмірбаяны
Мұхтар Шаханов 1942 жылы ақпан
айының 7 жұлдызында Оңтүстік
Қазақстан облысы, Ленгір ауданы,
Қасқасу селосында дүниеге келген
қазақ ақыны.
Мұхтар Шаханов көптеген әндер
мәтінін жазды. Мәтінін де,
музыкасын да өзі жазған "Жұбайлар
жыры", "Туған күн кешінде", "Гүл
дәурен", "Мен саған ғашық едім"
атты әндері жұртшылыққа кеңінен
таныс. М. Шаханов — Қазақстан
Ленин комсомолы сыйлығының
лауреаты (1972). Қазақстан
Жазушылар одағы басқармасының
хатшысы, республикалық "Жалын"
журналының бас редакторы т. б.
қызметтер атқарды. КСРО халық
депутаты, КСРО Жоғарғы Кеңесінің
мүшесі, ҚР - ның Халық депутаты.
7 слайд
«Компьютер басты жарты адамдар» өлеңі
Елге ұстаздық еткен қарттан алғыр,
құйма құлақты
Қонақтары сұрапты:
- Аға, неше балаңыз бар соңыңыздан
самғаған?
- Бір жарым! — деп тіл қатыпты әлгі адам.
–
Ал, дәл айтсам, үш ұлым бар зерек әрі
білімді,
Үшеуі де ғылым қуып назарға ерте ілінді.
Сол үш ұлдың бірі ғана қайсар, ұшқыр
арманын,
Техникалық санаты мен ғылыми өр
талғамын
Өз ұлының сан ғасырлық рухына
жалғады,
Содан шуақ, қуат алып, ғаламдық ой
толғады. Екі ұлымның тағдырында бұл өзгеріс
болмады,
Екеуі де жалаң білім шеңберінде
сорлады.
Рухы, жаны аласаның зорлық жатар
парқын да,
Сондықтан қос перзентімді санаймын
мен жарты ұлға.
М.Шаханов
8 слайд
“ Өркениеттің адасуы” поэмасынан 2 шумақ үзінді келтіріледі.
1) Мейлі, мейлі, екі ұлымды қақса да уақыт арқадан
Нағыз ұлым біреу ғана, ана екеуі жарты адам!
Иә, бізді қайда апармақ мына заман ақпалы?
Ұлан-байтақ жерімізді жарты адамдар қаптады.
2) Өз халқының тілі, ділі - зор адами парқына,
Тамыр жалғай алмағандар не сыйламақ халқына?
Бұл қазаққа көз өткен бе,
Тілдің мұңын сөз еткенде
Кей басшылар нақ бір жылан көргендей боп қалтырар...
Ұлтсыздардың бәрі - рухи мүгедектер, жартылар. Айтылым тапсырмасы
9 слайд
Тапсырма шарты:
“ Өркениеттің адасуы” романынан келтірілген үзінді мен танымал суретші
Аңсаған Мұстафаның жоғарыда көрсетілген екі туындысын салыстыру.
Графиктік мәтіндердегі ақпараттардың негізгі идеясын түсіндіріп, поэма
үзіндісімен салыстырады..
Дескриптор:
• Әртүрлі графиктік мәтіндердегі ақпараттарды салыстырады.
• Әртүрлі графиктік мәтіндердегі ақпараттардың негізгі идеясын
түсіндіреді.
• Сұрақтарға толық жауап береді
10 слайд
Айтылым тапсырмасы
Шарты: Төмендегі сұрақтарға жауап беріңіз?
1. «Әлеуметтік желі» дегеніміз не?
2. Әлеуметтік желіде неше сағат отырасыз?
3. Суреттердің мазмұны туралы не айтар едіңіз?
4. Әлеуметтік желіде отыруыңызға ата-анаңыз шектеу қоя ма?
11 слайд
Дескриптор:
Әртүрлі графиктік мәтіндердегі ақпараттарды
салыстырады.
Әртүрлі графиктік мәтіндердегі ақпараттардың
негізгі идеясын түсіндіреді.
Сұрақтарға толық жауап береді
12 слайд
Тыңдалым тапсырмасы.
«Өркениеттің адасуы» романынан «Компьютер басты жарты адамдар»
өлеңіндегі әлеуметтік-қоғамдық мәселені талдай отырып, кейіпкерлерін
шынайы өмірмен салыстырыңыз.
1 ұл 2 ұл 3 ұл Шынайы
өмірдегі адам
Шарты: Қарияның сөзінен балаларының
сипаттаған жерін тауып, шынайы өмірдегі
адамдармен салыстырады.
Дескриптор:
Шығармадағы әлеуметтік-қоғамдық мәселені
талдайды.
Кейіпкерлерін шынайы өмірдегі кейіпкерлермен
салыстырады.
13 слайд
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз