Мұрат Мөңкеұлы өмірі мен шығармашылығы презентация
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Мұрат Мөңкеұлы
«Үш қиян»
Орындаған: Мұстапа Әли
1 слайд
Мұрат Мөңкеұлы «Үш қиян» Орындаған: Мұстапа Әли
2 слайд
Болжау
2 слайд
Болжау
3 слайд
Бөлім атауы: Көркем әдебиет және эпикалық
сарын
Сабақтың тақырыбы:
Мұрат Мөңкеұлы «Үш қиян» өлеңі
3 слайд
Бөлім атауы: Көркем әдебиет және эпикалық сарын Сабақтың тақырыбы: Мұрат Мөңкеұлы «Үш қиян» өлеңі
4 слайд
Сабақтың мақсаты
Т/Ж1. Көркем
шығарманың
мазмұны мен пішіні
Әдеби шығарманың
жанрына байланысты
сюжеттік желілерін,
эпилог, прологтарды
анықтау
4 слайд
Сабақтың мақсаты Т/Ж1. Көркем шығарманың мазмұны мен пішіні Әдеби шығарманың жанрына байланысты сюжеттік желілерін, эпилог, прологтарды анықтау
5 слайд
1-тапсырма. Берілген суреттерді пайдалана отырып, Мұрат
Мөңкеұлының тұлғасын айқындайтын кластер құрастырыңыз .
5 слайд
1-тапсырма. Берілген суреттерді пайдалана отырып, Мұрат Мөңкеұлының тұлғасын айқындайтын кластер құрастырыңыз .
6 слайд
ДЖИГСО
1-қадам. 4 топқа бөлініп отыру.
2-қадам. «Үш қиян» өлеңінен бірдей үзіндіні алған оқушылар енді эксперт немесе жанұя топтарын
құрып, м әтін бөліктеріне сай топ мүшелері:
№ 1. Өлеңнің 1-7 бөлімдерін;
№ 2. Өлеңнің 8-13 бөлімдерін;
№ 3. Өлеңнің 14-20 бөлімдерін;
№ 4. Өлеңнің 21-26 бөлімдерін;
№ 5. Өлеңнің 27-31 бөлімдерін бөліп алады.
3-қадам. Сараптау топтарына қайта бөлінеді (1-бөлікпен жұмыс жасағандар бір топқа, 2-
бөлікпен жұмыс жасағандар екінші топқа, т.с.с.).
4-қадам. Сараптау тобында өздері оқып шыққан үзіндіге талқылау жасайды, топ
мүшелеріне түсінікті етіп жеткізудің жолдарын белгілейді.
5-қадам. Өз топтарына барып, сараптау тобында үйреніп келген бөліктерінің мазмұнын
ортаға салып, сөздік жұмысын жүргізіп, негізгі ойды, сюжеттік желіні анықтайды.
6 слайд
ДЖИГСО 1-қадам. 4 топқа бөлініп отыру. 2-қадам. «Үш қиян» өлеңінен бірдей үзіндіні алған оқушылар енді эксперт немесе жанұя топтарын құрып, м әтін бөліктеріне сай топ мүшелері: № 1. Өлеңнің 1-7 бөлімдерін; № 2. Өлеңнің 8-13 бөлімдерін; № 3. Өлеңнің 14-20 бөлімдерін; № 4. Өлеңнің 21-26 бөлімдерін; № 5. Өлеңнің 27-31 бөлімдерін бөліп алады. 3-қадам. Сараптау топтарына қайта бөлінеді (1-бөлікпен жұмыс жасағандар бір топқа, 2- бөлікпен жұмыс жасағандар екінші топқа, т.с.с.). 4-қадам. Сараптау тобында өздері оқып шыққан үзіндіге талқылау жасайды, топ мүшелеріне түсінікті етіп жеткізудің жолдарын белгілейді. 5-қадам. Өз топтарына барып, сараптау тобында үйреніп келген бөліктерінің мазмұнын ортаға салып, сөздік жұмысын жүргізіп, негізгі ойды, сюжеттік желіні анықтайды.
7 слайд
Сөздік гол сөз анықтама мысал гол
қиян
7 слайд
Сөздік гол сөз анықтама мысал гол қиян
8 слайд
Фишбоун
Балықтың басы – оқиғаның басталуы
Үстіңгі сүйектері – оқиғаның дамуы
Астыңғы сүйектері – оқиғаның шиеленісуі
Құйрығы – оқиғаның шешімі
8 слайд
Фишбоун Балықтың басы – оқиғаның басталуы Үстіңгі сүйектері – оқиғаның дамуы Астыңғы сүйектері – оқиғаның шиеленісуі Құйрығы – оқиғаның шешімі
9 слайд
Негативтен
позитивке
Ақынның ойынша, бұл – ешкімге
опа бермеген құтсыз қоныс,
сондықтан «осы ауыртпалықтан
құтылудың бірден-бір жолы – жерді,
құтсыз қонысты тастау керек» деген
ақынның утопиялық пікіріне
антиутопиялық пікір білдіріп, ақын
өмір сүрген заманның жарқын
сипатын елестете отырып, «Үш
қиян» өлеңіне қорытынды жазыңыз.
9 слайд
Негативтен позитивке Ақынның ойынша, бұл – ешкімге опа бермеген құтсыз қоныс, сондықтан «осы ауыртпалықтан құтылудың бірден-бір жолы – жерді, құтсыз қонысты тастау керек» деген ақынның утопиялық пікіріне антиутопиялық пікір білдіріп, ақын өмір сүрген заманның жарқын сипатын елестете отырып, «Үш қиян» өлеңіне қорытынды жазыңыз.
10 слайд
Бағалау критерийі
Бағалау критерийі Дескриптор
Шығарманың сюжеттік
желісін, эпилог, прологтарды
анықтайды сабақ тақырыбына болжау жасайды
суреттерді пайдаланып кластер
құрастырады
шығарма мазмұнымен топта танысады
сөздік жұмысын жүргізеді
шығарма сюжетіне мен
құрылымындағы ерекшеліктер ге
түсінік береді
ақынның көңіл-күйін өзгертіп, өлеңге
қорытынды жазады.
10 слайд
Бағалау критерийі Бағалау критерийі Дескриптор Шығарманың сюжеттік желісін, эпилог, прологтарды анықтайды сабақ тақырыбына болжау жасайды суреттерді пайдаланып кластер құрастырады шығарма мазмұнымен топта танысады сөздік жұмысын жүргізеді шығарма сюжетіне мен құрылымындағы ерекшеліктер ге түсінік береді ақынның көңіл-күйін өзгертіп, өлеңге қорытынды жазады.
11 слайд
РЕФЛЕКСИЯ. «Бір сөзбен» әдісі
Берілген 12 сөздің ішінен, өзіңіздің бүгінгі сабақтағы жағдайыңызды
сипатайтындай 3 сөзді таңдап, сабақтан алған әсеріңізді сол сөздермен
байланыстырып айтыңыз.
Төзімсіздік Ашу Қуаныш
Немқұрайлылық Қанағаттану Шабыт
Зерігу Алаңдау Тыныштық
Сенімділік Сенімсіздік Рахаттану
11 слайд
РЕФЛЕКСИЯ. «Бір сөзбен» әдісі Берілген 12 сөздің ішінен, өзіңіздің бүгінгі сабақтағы жағдайыңызды сипатайтындай 3 сөзді таңдап, сабақтан алған әсеріңізді сол сөздермен байланыстырып айтыңыз. Төзімсіздік Ашу Қуаныш Немқұрайлылық Қанағаттану Шабыт Зерігу Алаңдау Тыныштық Сенімділік Сенімсіздік Рахаттану
12 слайд
Үй тапсырмасы
Мұрат Мөңкеұлының «Үш қиян» өлеңін мәнерлеп
оқыңыз;
Мұрат Мөңкеұлының «Үш қиян» өлеңінде көтерілетін
мәселелердің тарихына назар аударыңыз.
12 слайд
Үй тапсырмасы Мұрат Мөңкеұлының «Үш қиян» өлеңін мәнерлеп оқыңыз; Мұрат Мөңкеұлының «Үш қиян» өлеңінде көтерілетін мәселелердің тарихына назар аударыңыз.