Мұрат Мөңкеұлы өмірі мен шығармашылығы презентация

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Мұрат Мөңкеұлы өмірі мен шығармашылығы презентация

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұрат Мөңкеұлы өмірі мен шығармашылығы презентация
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Мұрат Мөңкеұлы «Үш қиян» Орындаған: Мұстапа Әли

#1 слайд
Мұрат Мөңкеұлы «Үш қиян» Орындаған: Мұстапа Әли

1 слайд

Мұрат Мөңкеұлы «Үш қиян» Орындаған: Мұстапа Әли

Болжау

#2 слайд
Болжау

2 слайд

Болжау

Бөлім атауы: Көркем әдебиет және эпикалық сарын Сабақтың тақырыбы: Мұрат Мөңкеұлы «Үш қиян» өлеңі

#3 слайд
Бөлім атауы: Көркем әдебиет және эпикалық сарын Сабақтың тақырыбы: Мұрат Мөңкеұлы «Үш қиян» өлеңі

3 слайд

Бөлім атауы: Көркем әдебиет және эпикалық сарын Сабақтың тақырыбы: Мұрат Мөңкеұлы «Үш қиян» өлеңі

Сабақтың мақсаты  Т/Ж1. Көркем шығарманың мазмұны мен пішіні  Әдеби шығарманың жанрына байланысты сюжеттік желілерін, эп

#4 слайд
Сабақтың мақсаты  Т/Ж1. Көркем шығарманың мазмұны мен пішіні  Әдеби шығарманың жанрына байланысты сюжеттік желілерін, эпилог, прологтарды анықтау

4 слайд

Сабақтың мақсаты  Т/Ж1. Көркем шығарманың мазмұны мен пішіні  Әдеби шығарманың жанрына байланысты сюжеттік желілерін, эпилог, прологтарды анықтау

1-тапсырма. Берілген суреттерді пайдалана отырып, Мұрат Мөңкеұлының тұлғасын айқындайтын кластер құрастырыңыз .

#5 слайд
1-тапсырма. Берілген суреттерді пайдалана отырып, Мұрат Мөңкеұлының тұлғасын айқындайтын кластер құрастырыңыз .

5 слайд

1-тапсырма. Берілген суреттерді пайдалана отырып, Мұрат Мөңкеұлының тұлғасын айқындайтын кластер құрастырыңыз .

ДЖИГСО  1-қадам. 4 топқа бөлініп отыру.  2-қадам. «Үш қиян» өлеңінен бірдей үзіндіні алған оқушылар енді эксперт немесе ж

#6 слайд
ДЖИГСО  1-қадам. 4 топқа бөлініп отыру.  2-қадам. «Үш қиян» өлеңінен бірдей үзіндіні алған оқушылар енді эксперт немесе жанұя топтарын құрып, м әтін бөліктеріне сай топ мүшелері:  № 1. Өлеңнің 1-7 бөлімдерін;  № 2. Өлеңнің 8-13 бөлімдерін;  № 3. Өлеңнің 14-20 бөлімдерін;  № 4. Өлеңнің 21-26 бөлімдерін;  № 5. Өлеңнің 27-31 бөлімдерін бөліп алады.  3-қадам. Сараптау топтарына қайта бөлінеді (1-бөлікпен жұмыс жасағандар бір топқа, 2- бөлікпен жұмыс жасағандар екінші топқа, т.с.с.).  4-қадам. Сараптау тобында өздері оқып шыққан үзіндіге талқылау жасайды, топ мүшелеріне түсінікті етіп жеткізудің жолдарын белгілейді.  5-қадам. Өз топтарына барып, сараптау тобында үйреніп келген бөліктерінің мазмұнын ортаға салып, сөздік жұмысын жүргізіп, негізгі ойды, сюжеттік желіні анықтайды.

6 слайд

ДЖИГСО  1-қадам. 4 топқа бөлініп отыру.  2-қадам. «Үш қиян» өлеңінен бірдей үзіндіні алған оқушылар енді эксперт немесе жанұя топтарын құрып, м әтін бөліктеріне сай топ мүшелері:  № 1. Өлеңнің 1-7 бөлімдерін;  № 2. Өлеңнің 8-13 бөлімдерін;  № 3. Өлеңнің 14-20 бөлімдерін;  № 4. Өлеңнің 21-26 бөлімдерін;  № 5. Өлеңнің 27-31 бөлімдерін бөліп алады.  3-қадам. Сараптау топтарына қайта бөлінеді (1-бөлікпен жұмыс жасағандар бір топқа, 2- бөлікпен жұмыс жасағандар екінші топқа, т.с.с.).  4-қадам. Сараптау тобында өздері оқып шыққан үзіндіге талқылау жасайды, топ мүшелеріне түсінікті етіп жеткізудің жолдарын белгілейді.  5-қадам. Өз топтарына барып, сараптау тобында үйреніп келген бөліктерінің мазмұнын ортаға салып, сөздік жұмысын жүргізіп, негізгі ойды, сюжеттік желіні анықтайды.

Сөздік гол сөз анықтама мысал гол қиян

#7 слайд
Сөздік гол сөз анықтама мысал гол қиян                                                                

7 слайд

Сөздік гол сөз анықтама мысал гол қиян                                                                

Фишбоун  Балықтың басы – оқиғаның басталуы  Үстіңгі сүйектері – оқиғаның дамуы  Астыңғы сүйектері – оқиғаның шиеленісуі

#8 слайд
Фишбоун  Балықтың басы – оқиғаның басталуы  Үстіңгі сүйектері – оқиғаның дамуы  Астыңғы сүйектері – оқиғаның шиеленісуі  Құйрығы – оқиғаның шешімі

8 слайд

Фишбоун  Балықтың басы – оқиғаның басталуы  Үстіңгі сүйектері – оқиғаның дамуы  Астыңғы сүйектері – оқиғаның шиеленісуі  Құйрығы – оқиғаның шешімі

Негативтен позитивке  Ақынның ойынша, бұл – ешкімге опа бермеген құтсыз қоныс, сондықтан «осы ауыртпалықтан құтылудың бірде

#9 слайд
Негативтен позитивке  Ақынның ойынша, бұл – ешкімге опа бермеген құтсыз қоныс, сондықтан «осы ауыртпалықтан құтылудың бірден-бір жолы – жерді, құтсыз қонысты тастау керек» деген ақынның утопиялық пікіріне антиутопиялық пікір білдіріп, ақын өмір сүрген заманның жарқын сипатын елестете отырып, «Үш қиян» өлеңіне қорытынды жазыңыз.

9 слайд

Негативтен позитивке  Ақынның ойынша, бұл – ешкімге опа бермеген құтсыз қоныс, сондықтан «осы ауыртпалықтан құтылудың бірден-бір жолы – жерді, құтсыз қонысты тастау керек» деген ақынның утопиялық пікіріне антиутопиялық пікір білдіріп, ақын өмір сүрген заманның жарқын сипатын елестете отырып, «Үш қиян» өлеңіне қорытынды жазыңыз.

Бағалау критерийі Бағалау критерийі Дескриптор Шығарманың сюжеттік желісін, эпилог, прологтарды анықтайды сабақ тақырыбына б

#10 слайд
Бағалау критерийі Бағалау критерийі Дескриптор Шығарманың сюжеттік желісін, эпилог, прологтарды анықтайды сабақ тақырыбына болжау жасайды суреттерді пайдаланып кластер құрастырады шығарма мазмұнымен топта танысады сөздік жұмысын жүргізеді шығарма сюжетіне мен құрылымындағы ерекшеліктер ге түсінік береді ақынның көңіл-күйін өзгертіп, өлеңге қорытынды жазады.

10 слайд

Бағалау критерийі Бағалау критерийі Дескриптор Шығарманың сюжеттік желісін, эпилог, прологтарды анықтайды сабақ тақырыбына болжау жасайды суреттерді пайдаланып кластер құрастырады шығарма мазмұнымен топта танысады сөздік жұмысын жүргізеді шығарма сюжетіне мен құрылымындағы ерекшеліктер ге түсінік береді ақынның көңіл-күйін өзгертіп, өлеңге қорытынды жазады.

РЕФЛЕКСИЯ. «Бір сөзбен» әдісі  Берілген 12 сөздің ішінен, өзіңіздің бүгінгі сабақтағы жағдайыңызды сипатайтындай 3 сөзді т

#11 слайд
РЕФЛЕКСИЯ. «Бір сөзбен» әдісі  Берілген 12 сөздің ішінен, өзіңіздің бүгінгі сабақтағы жағдайыңызды сипатайтындай 3 сөзді таңдап, сабақтан алған әсеріңізді сол сөздермен байланыстырып айтыңыз.  Төзімсіздік Ашу Қуаныш  Немқұрайлылық Қанағаттану Шабыт  Зерігу Алаңдау Тыныштық  Сенімділік Сенімсіздік Рахаттану

11 слайд

РЕФЛЕКСИЯ. «Бір сөзбен» әдісі  Берілген 12 сөздің ішінен, өзіңіздің бүгінгі сабақтағы жағдайыңызды сипатайтындай 3 сөзді таңдап, сабақтан алған әсеріңізді сол сөздермен байланыстырып айтыңыз.  Төзімсіздік Ашу Қуаныш  Немқұрайлылық Қанағаттану Шабыт  Зерігу Алаңдау Тыныштық  Сенімділік Сенімсіздік Рахаттану

Үй тапсырмасы  Мұрат Мөңкеұлының «Үш қиян» өлеңін мәнерлеп оқыңыз;  Мұрат Мөңкеұлының «Үш қиян» өлеңінде көтерілетін мәселел

#12 слайд
Үй тапсырмасы  Мұрат Мөңкеұлының «Үш қиян» өлеңін мәнерлеп оқыңыз;  Мұрат Мөңкеұлының «Үш қиян» өлеңінде көтерілетін мәселелердің тарихына назар аударыңыз.

12 слайд

Үй тапсырмасы  Мұрат Мөңкеұлының «Үш қиян» өлеңін мәнерлеп оқыңыз;  Мұрат Мөңкеұлының «Үш қиян» өлеңінде көтерілетін мәселелердің тарихына назар аударыңыз.

Файл форматы:
pptx
11.04.2024
1343
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі