Мультимедиалық технологиялар
Мультимедиалық технологиялар

#1 слайд
Мультимедиалық технологиялар, оларды оқу
үдерісінде қолданудың дидактикалық
принциптері
1 слайд
Мультимедиалық технологиялар, оларды оқу үдерісінде қолданудың дидактикалық принциптері
#2 слайд
Мультимедиа
(multimedia)
Мульти- «multy»- көп
- медиа- « media »- орталы
2 слайд
Мультимедиа (multimedia) Мульти- «multy»- көп - медиа- « media »- орталы
#3 слайд
Мультимедия – бұл әр түрлі
физикалық көрсетілімі бар (мәтін,
графика, сурет, дыбыс, анимация,
видео) және әр түрлі тасушыларда
орналасқан (магниттік және
оптикалық дискілер, аудио және
видеоленталар) ақпаратты өңдеумен
байланысқан компьютерлік
технологиялар ауданы .
3 слайд
Мультимедия – бұл әр түрлі физикалық көрсетілімі бар (мәтін, графика, сурет, дыбыс, анимация, видео) және әр түрлі тасушыларда орналасқан (магниттік және оптикалық дискілер, аудио және видеоленталар) ақпаратты өңдеумен байланысқан компьютерлік технологиялар ауданы .
#4 слайд
МультимедиаЕкi не онан да көп типтi
ақпараттарды интерактивтi формада
бiрiктiру (D.H.Jonassen). әртүрлi формада ұсынылған
ақпараттарды бiрiктiруге мүмкiндiк
беретiн компьютердiң аппараттық
және бағдарламалық құралдар
кешенi (И.И.Косенко).
әртүрлi типтi ақпараттарды
компьютердiң ұсыну мүмкiндiгiн
дамытатын және адамның
мультисенсорлық табиғатына
негiзделген технология (D.Little). графика, гипермәтiн, дыбыс,
анимация, бейнемәлiметтердi
пайдалануға мүмкiндiк туғызатын
аппаратты-бағдарламалық құрал
(И.Вернер).
4 слайд
МультимедиаЕкi не онан да көп типтi ақпараттарды интерактивтi формада бiрiктiру (D.H.Jonassen). әртүрлi формада ұсынылған ақпараттарды бiрiктiруге мүмкiндiк беретiн компьютердiң аппараттық және бағдарламалық құралдар кешенi (И.И.Косенко). әртүрлi типтi ақпараттарды компьютердiң ұсыну мүмкiндiгiн дамытатын және адамның мультисенсорлық табиғатына негiзделген технология (D.Little). графика, гипермәтiн, дыбыс, анимация, бейнемәлiметтердi пайдалануға мүмкiндiк туғызатын аппаратты-бағдарламалық құрал (И.Вернер).
#5 слайд
Мультимедиалық технологиялар –
әртүрлi типтi мәлiметтердi дайындау,
өңдеу, бiрiктiру, ұсыну әрекеттерiн
аппараттық және бағдарламалық
жабдықтарды пайдалану арқылы жүзеге
асыратын технологиялар (әдiстер мен
тәсiлдер) жиынтығы. Оны оқу
үдерісінде пайдалану бағдарламалық
қамтамасыздандыру мүмкіндіктерінің
көрнекі көрсетілуіне мүмкіндік беріп
оқытудың тиімділігін жоғарылату
әсерінен ақпараттық технологиялардың
жаңа бағыттарын дамытуға зор үлес
қосып келеді.
5 слайд
Мультимедиалық технологиялар – әртүрлi типтi мәлiметтердi дайындау, өңдеу, бiрiктiру, ұсыну әрекеттерiн аппараттық және бағдарламалық жабдықтарды пайдалану арқылы жүзеге асыратын технологиялар (әдiстер мен тәсiлдер) жиынтығы. Оны оқу үдерісінде пайдалану бағдарламалық қамтамасыздандыру мүмкіндіктерінің көрнекі көрсетілуіне мүмкіндік беріп оқытудың тиімділігін жоғарылату әсерінен ақпараттық технологиялардың жаңа бағыттарын дамытуға зор үлес қосып келеді.
#6 слайд
Мультимедиалық технологияларды бiлiм беруде қолдану
мынадай педагогикалық мақсаттарға бағытталады:
1 Ақпараттық қоғамда студенттiң, оқушының
тұлғалық iс-әрекетiн дамыту
2 Үздiксiз бiлiм беру жүйесiндегi оқыту процесiнiң
барлық деңгейiн жандандыру
3 Қазiргi таңда өзiндiк iс-әрекеттi қалыптастыруда
мультимедиалық технологиялар
6 слайд
Мультимедиалық технологияларды бiлiм беруде қолдану мынадай педагогикалық мақсаттарға бағытталады: 1 Ақпараттық қоғамда студенттiң, оқушының тұлғалық iс-әрекетiн дамыту 2 Үздiксiз бiлiм беру жүйесiндегi оқыту процесiнiң барлық деңгейiн жандандыру 3 Қазiргi таңда өзiндiк iс-әрекеттi қалыптастыруда мультимедиалық технологиялар
#7 слайд
Дидактикалық шарттар
• Сабақтың мазмұны мен
формасына байланысты
мультимедиалық
технологияларды
мүмк i нд i ктер i не қарай
алдын ала дайындаудың,
кешендеуд i ң перспективалы
жоспарын жасау. Оқу материалдарына әд i стемел i к
талдау жасау. Айталық, кейб i р
пәндерге қатысты оқу материалдары
б i рнеше ондаған жылдар бұрын
дайындалған. М i не сол
материалдарды жаңа мәл i меттермен
үйлест i руд i ң жолдарын қарастыру,
пәнге қатысты нег i зг i мәл i метт i
қосымша мәл i метпен толықтыру.
7 слайд
Дидактикалық шарттар • Сабақтың мазмұны мен формасына байланысты мультимедиалық технологияларды мүмк i нд i ктер i не қарай алдын ала дайындаудың, кешендеуд i ң перспективалы жоспарын жасау. Оқу материалдарына әд i стемел i к талдау жасау. Айталық, кейб i р пәндерге қатысты оқу материалдары б i рнеше ондаған жылдар бұрын дайындалған. М i не сол материалдарды жаңа мәл i меттермен үйлест i руд i ң жолдарын қарастыру, пәнге қатысты нег i зг i мәл i метт i қосымша мәл i метпен толықтыру.
#8 слайд
Мультимедиалық білім берудегі артықшылықтар
1 білім мазмұнын құрылымдау технологиялары мен
әдістерін жетілдіру
2
дәстүрлі оқыту жүйесіне өзгерістер енгізу
3 қосымша мотивациялық тіректерді пайдалану және
оқытуды дараландыру арқылы білім беру
тиімділігін арттыру
4 оқыту үдерісінде өзара қарым-қатынастың жаңаша
формаларын ұйымдастыру
5 мұғалім мен оқушының, студент пен оқытушының
іс-әрекеттер сипатын өзгерту және білім беру
жүйесін басқару механизмін жетілдіру
8 слайд
Мультимедиалық білім берудегі артықшылықтар 1 білім мазмұнын құрылымдау технологиялары мен әдістерін жетілдіру 2 дәстүрлі оқыту жүйесіне өзгерістер енгізу 3 қосымша мотивациялық тіректерді пайдалану және оқытуды дараландыру арқылы білім беру тиімділігін арттыру 4 оқыту үдерісінде өзара қарым-қатынастың жаңаша формаларын ұйымдастыру 5 мұғалім мен оқушының, студент пен оқытушының іс-әрекеттер сипатын өзгерту және білім беру жүйесін басқару механизмін жетілдіру
#9 слайд
Кемшіліктері
2 ұсынылған ақпараттың шектен тыс әртүрлі типте
берілуі (кескін, дыбыс, бейнемәлімет, анимация)
студент пен оқушының негізгі мәліметті
қабылдауына кері әсер етуі мүмкін1
оқушының, студенттің экспериментті өз қолдарымен
жасап көру мүмкіндігінің болмауы
3 оқытуды дараландыру оқытушы мен студенттің,
мұғалім мен оқушының бір-бірімен диалогты
қарым-қатынас жасауына әсерін тигізеді
4 мультимедиалық құралдарды шектен тыс қолдану
пайдаланушылардың денсаулығына кері әсер етеді
9 слайд
Кемшіліктері 2 ұсынылған ақпараттың шектен тыс әртүрлі типте берілуі (кескін, дыбыс, бейнемәлімет, анимация) студент пен оқушының негізгі мәліметті қабылдауына кері әсер етуі мүмкін1 оқушының, студенттің экспериментті өз қолдарымен жасап көру мүмкіндігінің болмауы 3 оқытуды дараландыру оқытушы мен студенттің, мұғалім мен оқушының бір-бірімен диалогты қарым-қатынас жасауына әсерін тигізеді 4 мультимедиалық құралдарды шектен тыс қолдану пайдаланушылардың денсаулығына кері әсер етеді
#10 слайд
Мультимедия құралдары
– бұл әр түрлі орталарды
қолданып (дыбысты,
видео, графиканы,
мәтінді, анимацияны)
адамға компьютермен
араласуына мүмкіндік
беретін ақпаратты және
программалы құралдар
комплексі
10 слайд
Мультимедия құралдары – бұл әр түрлі орталарды қолданып (дыбысты, видео, графиканы, мәтінді, анимацияны) адамға компьютермен араласуына мүмкіндік беретін ақпаратты және программалы құралдар комплексі
#11 слайд
11 слайд
шағым қалдыра аласыз













