1 слайд
Бөлім: «Дәреже және түбір. Дәрежелік функция»
Тақырыбы: Дәреже және түбір
11.1.1.2 - n-ші дәрежелі түбір қасиеттерін білу;;
Барлығы: n- ші дәрежелі түбір ұғымы және оның қасиеттерін білу.
Басым бөлігі: түбірдің қасиеттерін қолдана отырып есептер шығару.
Кейбірі: санның нақты түбірі және оның қасиеттері туралы білімді
дәлелдеу.
Оқушы :
- n- ші дәрежелі түбір ұғымы және оның қасиеттерін жазады.
- түбірдің қасиеттерін қолдана отырып есептер шығарады.
- санның нақты түбірін табады және оның қасиеттерін дәлелдейді.Оқу мақсаты
Сабақтың
мақсаты
Бағалау
критерийі
2 слайд
Белсенд і оқу әдістері
Сабақтың басы Сабақтың ортасы
Сабақтың соңы
«Миға шабуыл»
әдісі «Джигсо» әдісі
«Қарқын» әдісі
Сергіту сәті «Бағдаршам» әдісі Сұрақтар:
1. Нат урал көрсеткішті д әреженің қасиеттері?
2. Бүтін көрсеткішті дәреженің қасиеттері?
3. Санның 0 д әрежесі неге тең?
4. n-ші дәрежелі арифмет икалық түбірі деп.. .?
5. бөлшектен (қатынастан) түбір шы ғару ү шін?
6. Көбейтіндіден түбір шы ғару үшін?
І топ
1)
ξ49 •64 •100
2)
ξ8 •27 •125 3
3) ξa4b2c6
4) ξm 8k12 t4 4
ІІ топ
1) ට 49
225
2) ට 8∙125
343
3
3)
ට 1
625 ∙5 1
16
4
4) ξ4865
ξ25
ІІІ топ
1) ξ32 ∙a10 5
2)
ξ128 ∙a12 b18 c6 6
3) ට 64 ∙m 6n9p3 3
4) ට 16
81 x8y12 4
3 слайд
Саралау тәсілдері
Қарқын
Диалог
және
қолдау
Топтасу
Нәтиже3-тапсырма.
А де ңгейі
№1
1) 2ξ814 + ξ−125 3 + ξ646
2)5 ξ−8 3 + ξ164 − ξ7296
В де ңгейі
№2
3) ξ3753 − 2
7∙ξ10293 + 0,75 ξ1923 − 0,2ξ30003
4) 4
3∙ξ1624 − 0,2ξ12504 + 0,75 ξ5124 − 7ξ24
С де ңгейі
№3
1) ට 67 2−58 2
ξ53 2−28 2
2) ටξ113 2−112 2
19 2−112
4 слайд
Критерий:
- n- ші дәрежелі түбірі бар сандық
өрнекті ықшамдау.
- бірнеше қасиетті қолдану.
Дескриптор:
- Санды дәрежеге шығарады.
- Қысқаша көбейту формуласын
қолданады
- Дәреже көрсеткішін қысқартады.
Амалдарды орындайды.
- Түбірден шығарада
ҚБ: мұғалім дексриптор аркылы бағалайдыКритерий:
n- ші дәрежелі түбір ұғымы және оның
қасиеттерін жазады
Дескриптор:
- n- ші дәрежелі түбірлердің анықтамасын
біледі;
n- ші дәрежелі түбір қасиеттерін біледі;
-көбейтіндіден түбір шығару ережесін біледі;
- бөлшектен түбір шығару ережесін біледі;
- көрсеткіштерді қысқарту ережесін біледі.
ҚБ: мұғалім дексриптор аркылы
бағалайды Критериалды бағалау
Кері байланыс
Мұғалім – оқушы
Оқушы оқушы Критерийлер мен
дискрипторлар
арқылы
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз