Материалдар / n-дәрежелі түбір және оның қасиеттері білу
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

n-дәрежелі түбір және оның қасиеттері білу

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ 11сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Қазан 2020
1243
3 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Бөлім: «Дәреже және түбір. Дәрежелік функция» Тақырыбы: Дәреже және түбір 11.1.1.2 - n-ші дәрежелі түбір қасиеттерін білу;; Б

1 слайд
Бөлім: «Дәреже және түбір. Дәрежелік функция» Тақырыбы: Дәреже және түбір 11.1.1.2 - n-ші дәрежелі түбір қасиеттерін білу;; Барлығы: n- ші дәрежелі түбір ұғымы және оның қасиеттерін білу. Басым бөлігі: түбірдің қасиеттерін қолдана отырып есептер шығару. Кейбірі: санның нақты түбірі және оның қасиеттері туралы білімді дәлелдеу. Оқушы : - n- ші дәрежелі түбір ұғымы және оның қасиеттерін жазады. - түбірдің қасиеттерін қолдана отырып есептер шығарады. - санның нақты түбірін табады және оның қасиеттерін дәлелдейді.Оқу мақсаты Сабақтың мақсаты Бағалау критерийі

Белсенд і оқу әдістері Сабақтың басы Сабақтың ортасы Сабақтың соңы «Миға шабуыл» әдісі «Джигсо» әдісі «Қарқын» әдісі Сергіту

2 слайд
Белсенд і оқу әдістері Сабақтың басы Сабақтың ортасы Сабақтың соңы «Миға шабуыл» әдісі «Джигсо» әдісі «Қарқын» әдісі Сергіту сәті «Бағдаршам» әдісі Сұрақтар: 1. Нат урал көрсеткішті д әреженің қасиеттері? 2. Бүтін көрсеткішті дәреженің қасиеттері? 3. Санның 0 д әрежесі неге тең? 4. n-ші дәрежелі арифмет икалық түбірі деп.. .? 5. бөлшектен (қатынастан) түбір шы ғару ү шін? 6. Көбейтіндіден түбір шы ғару үшін? І топ 1) ξ49 •64 •100 2) ξ8 •27 •125 3 3) ξa4b2c6 4) ξm 8k12 t4 4 ІІ топ 1) ට 49 225 2) ට 8∙125 343 3 3) ට 1 625 ∙5 1 16 4 4) ξ4865 ξ25 ІІІ топ 1) ξ32 ∙a10 5 2) ξ128 ∙a12 b18 c6 6 3) ට 64 ∙m 6n9p3 3 4) ට 16 81 x8y12 4

Саралау тәсілдері  Қарқын  Диалог және қолдау  Топтасу  Нәтиже3-тапсырма. А де ңгейі №1 1) 2ξ814 + ξ−125 3 + ξ6

3 слайд
Саралау тәсілдері  Қарқын  Диалог және қолдау  Топтасу  Нәтиже3-тапсырма. А де ңгейі №1 1) 2ξ814 + ξ−125 3 + ξ646 2)5 ξ−8 3 + ξ164 − ξ7296 В де ңгейі №2 3) ξ3753 − 2 7∙ξ10293 + 0,75 ξ1923 − 0,2ξ30003 4) 4 3∙ξ1624 − 0,2ξ12504 + 0,75 ξ5124 − 7ξ24 С де ңгейі №3 1) ට 67 2−58 2 ξ53 2−28 2 2) ටξ113 2−112 2 19 2−112

Критерий: - n- ші дәрежелі түбірі бар сандық өрнекті ықшамдау. - бірнеше қасиетті қолдану. Дескриптор: - Санды дәрежеге шығара

4 слайд
Критерий: - n- ші дәрежелі түбірі бар сандық өрнекті ықшамдау. - бірнеше қасиетті қолдану. Дескриптор: - Санды дәрежеге шығарады. - Қысқаша көбейту формуласын қолданады - Дәреже көрсеткішін қысқартады. Амалдарды орындайды. - Түбірден шығарада ҚБ: мұғалім дексриптор аркылы бағалайдыКритерий: n- ші дәрежелі түбір ұғымы және оның қасиеттерін жазады Дескриптор: - n- ші дәрежелі түбірлердің анықтамасын біледі; n- ші дәрежелі түбір қасиеттерін біледі; -көбейтіндіден түбір шығару ережесін біледі; - бөлшектен түбір шығару ережесін біледі; - көрсеткіштерді қысқарту ережесін біледі. ҚБ: мұғалім дексриптор аркылы бағалайды Критериалды бағалау Кері байланыс Мұғалім – оқушы Оқушы оқушы Критерийлер мен дискрипторлар арқылы