Материалдар / Нағыз әже қайда презентация

Нағыз әже қайда презентация

Материал туралы қысқаша түсінік
Нағыз әже қайда? Презентациясы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Маусым 2024
174
1 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
ҚАЗАҚ ӘДЕБИЕТІ 5-СЫНЫП «Ақтау ЖББМ» атындағы қазақ тілі және әдебиеті пәнінің мұғалімі: Р. Асылбаева

1 слайд
ҚАЗАҚ ӘДЕБИЕТІ 5-СЫНЫП «Ақтау ЖББМ» атындағы қазақ тілі және әдебиеті пәнінің мұғалімі: Р. Асылбаева

1 слайд

ҚАЗАҚ ӘДЕБИЕТІ 5-СЫНЫП «Ақтау ЖББМ» атындағы қазақ тілі және әдебиеті пәнінің мұғалімі: Р. Асылбаева

Бөлімнің тақырыбы 4-бөлім:Отбасы құндылықтары Сабақтың тақырыбы Нұрдәулет Ақыш «Нағыз әже қайда?». Әжеге барайық

2 слайд
Бөлімнің тақырыбы 4-бөлім:Отбасы құндылықтары Сабақтың тақырыбы Нұрдәулет Ақыш «Нағыз әже қайда?». Әжеге барайық

2 слайд

Бөлімнің тақырыбы 4-бөлім:Отбасы құндылықтары Сабақтың тақырыбы Нұрдәулет Ақыш «Нағыз әже қайда?». Әжеге барайық

Оқу мақсат(тар)ы Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: 5.1.2.1.Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау; Саба

3 слайд
Оқу мақсат(тар)ы Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: 5.1.2.1.Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау; Сабақтың мақсаты:Барлық оқушылар үшін: Нұрдәулет Ақыш «Нағыз әже қайда?» хикаятының тақырыбы мен идеясын анықтайды

3 слайд

Оқу мақсат(тар)ы Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: 5.1.2.1.Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау; Сабақтың мақсаты:Барлық оқушылар үшін: Нұрдәулет Ақыш «Нағыз әже қайда?» хикаятының тақырыбы мен идеясын анықтайды

 Шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтап, өзіндік пікір білдіре алады Бағалау критерийлері

4 слайд
 Шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтап, өзіндік пікір білдіре алады Бағалау критерийлері

4 слайд

 Шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтап, өзіндік пікір білдіре алады Бағалау критерийлері

Сабақтың басы: Ұйымдастыру кезеңі. «Жылы сөздер» әдісі арқылы жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру. Қызығушылықты ояту. О

5 слайд
Сабақтың басы: Ұйымдастыру кезеңі. «Жылы сөздер» әдісі арқылы жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру. Қызығушылықты ояту. Оқушыларға иллюстрациялық суреттер беріледі

5 слайд

Сабақтың басы: Ұйымдастыру кезеңі. «Жылы сөздер» әдісі арқылы жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру. Қызығушылықты ояту. Оқушыларға иллюстрациялық суреттер беріледі

Үй тапсырмасын пысықтау. «Шаңырақ» әдісі

6 слайд
Үй тапсырмасын пысықтау. «Шаңырақ» әдісі

6 слайд

Үй тапсырмасын пысықтау. «Шаңырақ» әдісі

№1 тапсырма. Кестені толтырыңыз. Кейіпкерге сипаттама беріп көрейік. Өлең оқу барысында қандай адам болып елестеді? Мағынаны

7 слайд
№1 тапсырма. Кестені толтырыңыз. Кейіпкерге сипаттама беріп көрейік. Өлең оқу барысында қандай адам болып елестеді? Мағынаны тану. Жазушы өз шығармасына тақырып етіп өмір құбылыстарын таңдап алғанда, оларға өзінің бағасын береді; ол бағада жазушының дүниеге көзқарасы, халықтың мұң-мұқтажы жататыны сөзсіз. Себебі «Әдебиетші- халықтың көзі, құлағы және үні. Ол өз халқының көңіл-күйін, тілегін, қамын, үмітін, құштарлығын, мүддесін, қасиетін қабылдайды, қалыптастырады,суреттейді» Сонымен, тақырып-жазушы суреттеп отырған өмір құбылысы болса, идея- жазушының сол өзісуреттеп отырған өмір құбылысына берген бағасы.

7 слайд

№1 тапсырма. Кестені толтырыңыз. Кейіпкерге сипаттама беріп көрейік. Өлең оқу барысында қандай адам болып елестеді? Мағынаны тану. Жазушы өз шығармасына тақырып етіп өмір құбылыстарын таңдап алғанда, оларға өзінің бағасын береді; ол бағада жазушының дүниеге көзқарасы, халықтың мұң-мұқтажы жататыны сөзсіз. Себебі «Әдебиетші- халықтың көзі, құлағы және үні. Ол өз халқының көңіл-күйін, тілегін, қамын, үмітін, құштарлығын, мүддесін, қасиетін қабылдайды, қалыптастырады,суреттейді» Сонымен, тақырып-жазушы суреттеп отырған өмір құбылысы болса, идея- жазушының сол өзісуреттеп отырған өмір құбылысына берген бағасы.

Дескриптор: — әңгіменің тақырыбын анықтайды — әңгіменің идеясын анықтайды — өз ойын дәлелдейді 1-тапсырма. Әңгіменің тақырыбы

8 слайд
Дескриптор: — әңгіменің тақырыбын анықтайды — әңгіменің идеясын анықтайды — өз ойын дәлелдейді 1-тапсырма. Әңгіменің тақырыбы мен жазушының идеясын анықтаңыз. Не себепті жазушы әңгімені «Нағыз әже қайда?» деп атаған? Әңгіменің тақырыбы Идеясы Неге «Нағыз әже қайда?» деп атаған?

8 слайд

Дескриптор: — әңгіменің тақырыбын анықтайды — әңгіменің идеясын анықтайды — өз ойын дәлелдейді 1-тапсырма. Әңгіменің тақырыбы мен жазушының идеясын анықтаңыз. Не себепті жазушы әңгімені «Нағыз әже қайда?» деп атаған? Әңгіменің тақырыбы Идеясы Неге «Нағыз әже қайда?» деп атаған?

2-тапсырма Деңгейлік тапсырма. А деңгейі:Драма әдісі бойынша әңгіме мазмұнын рөлге бөліп баяндайды; В деңгейі: Кестені толты

9 слайд
2-тапсырма Деңгейлік тапсырма. А деңгейі:Драма әдісі бойынша әңгіме мазмұнын рөлге бөліп баяндайды; В деңгейі: Кестені толтырады; С деңгейі: шығармадағы әжені өзінің әжесімен салыстыра отырып, суреттеп береді Кейіпкері Өмірге қызығушылығы Адамгершілігі Кейіпкерге берілетін баға Азат Ая Райхан Әже

9 слайд

2-тапсырма Деңгейлік тапсырма. А деңгейі:Драма әдісі бойынша әңгіме мазмұнын рөлге бөліп баяндайды; В деңгейі: Кестені толтырады; С деңгейі: шығармадағы әжені өзінің әжесімен салыстыра отырып, суреттеп береді Кейіпкері Өмірге қызығушылығы Адамгершілігі Кейіпкерге берілетін баға Азат Ая Райхан Әже

Ә Сабақты бекіту. «Мен түйген түйін» әдісі Әңгіменің негізгі ойын 3 сөйлеммен тұжырымдап, 1 мақал-мәтелмен түйіндеңдер. Дескрип

10 слайд
Ә Сабақты бекіту. «Мен түйген түйін» әдісі Әңгіменің негізгі ойын 3 сөйлеммен тұжырымдап, 1 мақал-мәтелмен түйіндеңдер. Дескрипторлар: — әңгіменің негізгі ойын 3 сөйлеммен тұжырымдайды; — 1 мақал мәтелмен түйіндейді; — идеясын 1 сөйлеммен түсіндіреді

10 слайд

Ә Сабақты бекіту. «Мен түйген түйін» әдісі Әңгіменің негізгі ойын 3 сөйлеммен тұжырымдап, 1 мақал-мәтелмен түйіндеңдер. Дескрипторлар: — әңгіменің негізгі ойын 3 сөйлеммен тұжырымдайды; — 1 мақал мәтелмен түйіндейді; — идеясын 1 сөйлеммен түсіндіреді

Кері байланыс. «Kaspi bank» әдісі Үйге тапсырма: «Нағыз әже қайда?» тақырыбына эссе жазу

11 слайд
Кері байланыс. «Kaspi bank» әдісі Үйге тапсырма: «Нағыз әже қайда?» тақырыбына эссе жазу

11 слайд

Кері байланыс. «Kaspi bank» әдісі Үйге тапсырма: «Нағыз әже қайда?» тақырыбына эссе жазу

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ