1 слайд
Нарықтық экономиканың басты
талабы -математикалық сауаттылық
2 слайд
Сабақтың мақсаты:
•
Ықтималдықтар теориясында бірлескен
оқиғалардың заңдылықтарын тұжырымдау
•
Статистикалық ықтималдықты өмірмен
байланыстыра отырып, есептерге
пайдалана білу
•
Сыныптастардың арасында өзара
коммуникативтілік, белсенділік
шеберліктерін арттыру
3 слайд
Жалған — ешқашан орындалуы мүмкін емес оқиға,
Айқын — әрбір тәжірибе барысында орындалатын оқиға. Оқиғалар
Кездейсоқ оқиға деп белгілі бір тұрақты жағдайда
орындалуы мүмкін немесе орындалмауы мүмкін оқиғаны
айтады .
Асықты лақтырғанда оның
бүк, шік, тәйкі немесе
алшы жағы жоғары қарап
түсуі – кездейсоқ оқиға Ой қозғау
4 слайд
Қайталанбайтын орналастыру
Қайталанбалы орналастыру
5 слайд
Қайталанбайтын теру
Қайталанбалы теру.)! ( !
!
k n k
n
C
k
n
6 слайд
Қайталанбайтын алмастыру
Қайталанбалы алмастыру
7 слайд
8 слайд
“ Арман” тобында (семсерлесу,бокс бөлімі)
12 оқушы болуы керек, осы оқушыларды
партаға отырғызудың неше тәсілі бар?
” Мақсат” тобында (дзюдо, грек-рим,
таеквандо бөлімі) 11 оқушы болуы керек,
осы оқушыларды партаға отырғызудың
неше тәсілі бар екенін анықтаңыздар. Белгілі бір ортақ қасиеттерге ие
болып, белгілі бір заңдылықпен
біріккен нәрселер, объектілер
жиын құрайды, 11”Б” сыныбы да,
оқушылар жиынын құрайды.
9 слайд
“ Арман” (семсерлесу,бокс бөлімі) тобындағы
оқушылар дөңгелек жасап отырғанда, Рамазан
4-ші отыр екен, оған қарама-қарсы оқушы
нешінші отырады?
” Мақсат” (дзюдо, грек-рим, таеквандо бөлімі)
тобындағы оқушылар дөңгелек жасап отырғанда
Рима 6-шы отырса, қарама-қарсы нешінші оқушы
отырған болар еді ?
10 слайд
Қиылысу амалы Бірігу амалы Эйлер-Венн дөңгелектерін пайдалану
11 сыныптар бойынша ҰБТ-ке
Математикадан- 4
Географиядан-3
Химия, биологиядан-1
Құқық, Дүние жүзі тарихынан -2
Физикадан-1
Ағылшын тілінен-1
Тапсырма: диограммада көрсете
отырып, неше оқушының ҰБТ-ға
баратынын амалдармен көрсетіңіздер
11 слайд
Қиылысу амалы Бірігу амалы Эйлер-Венн дөңгелектерін пайдалану
11 сыныптар бойынша ҰБТ-ке
Математикадан- 4
Географиядан-3
Химия, биологиядан-1
Дүние жүзі тарихы, ҚҰҚтан-2
Физикадан-1
Ағылшын тілінен-1
Тапсырма:1) Математикадан тапсыратын
оқушылардың ықтималдығын табу
2) Географиядан тапсыратын
оқушылардың ықтималдығын табу
12 слайд
11”Б” сыныбының оқушылары
бес спорт түріне қатысады.
Тапсырма: әрбір спорт бөлімдері бір-
бірімен кезектесіп,кезекшілік
атқарса,неше кезекшілік атқарылады?
13 слайд
2)11”Б” сыныбына қыркүйек айында
15 түрлі оқулық берілген.Егер семсерлесу
тобындағы бес оқушыға әрқайсысы
кемінде үш түрлі оқулықтан алатындай
неше тәсілмен бөліп беруге болатын еді.
3) 11 сыныптың алгебра оқулығының
соңғы цифры 168 санымен нөмірленген,
Кітаптың неше беті бар?
14 слайд
1)Республикалық спорт колледжінің грек-рим
бөлімінің жарысқа барғалы жатқан
балаларының орташа жасы- 16жас болған еді.
Кездейсоқ грек- рим бөлімінің бір оқушысы
ауырып, жарысқа бармайтын болды, енді
баратын он оқушының орташа жасы-16 жас
болды
Жарысқа бармай қалған оқушының жасы
нешеде ?
15 слайд
І топ "Арман"
Дінмұхамед, Фирдоуси,Ақарыс, Мадияр, Н.Диас,
Нұрғали, Адиль, Наргиз,Д.Мади, Байжан, Дәулет осы
оқушылардың туған күндерін анықтаңдар.
Туған күндері :1)04.12;2) 08.04.3). 10.07 4) 03.11 5)12.01
6)19.07 7)26.02 8)25.08 9)23.10 10)11.02
11)09.04.12)30.05
Мадияр мен Байжан бір айда, Фирдоуси мен Ақарыс
бір айда, Д. Мади мен Н. Диас бір айда туған.
Наргиз, Димаш, Рима қыс айларында туған. Нұрғали
көктемнің соңғы күнінде, Адиль жазда туған екен.
Адиль мен Н. Диастың туған күні қашан ?
16 слайд
ІІ топ "Мақсат."
А.Мади,Аят, Диана,Сабыр, Тимур,Мағжан,
Арайлым,Рамазан, Мирас, Есдәулет, Өркен осы
оқушылардың туған күндерін анықтаңдар.
Туған күндері1)08.04. 2)21.09 3)02.04 4)
24.04.5)021.12.6) 03.10 7) 013.08.8) 24.08 9) 04.12 10)
16.03 11) 10.03.
Мади мен Есдәулет бір айда, Аят пен Сабыр бір
айда, Диана мен Рамазан бір айда туған. Ал, Арайлым
мен Тимур әр түрлі айда туған, бірақ туған күндері
бір күнде, Тимур мен Өркен жазда, Мағжан күзде
туған. Мирас пен Арайлымның туған күндері қашан
болады?
17 слайд
2) Республикалық спорт колледжінің бассейн
жағындағы манеждің залында бірнеше
скамейка(біріктірілген орындықтар) бар. Егер
спортсмендер бір скамейкаға
6 адамнан отырса, онда соңғы скамейкаға
3-ақ адам отырады. Ал, егер 5 адамнан
отырса, онда 4 спортсменге орын жетпейді
Спорт залында неше скамейка бар, неше
спортсмен отырмақшы болды ?
18 слайд
Абай Құнанбаев (1845-1904)
Есеп шартын құрастыра отырып,есептеңдер :
1 ) Мұсылманқұл соғысы. («Абай жолы», І том )
Құнанбай мен жігітек руларының арасында
қақтығыс, жер дауы, ел дауы.
Есеп : Құнанбай мен жігітек сарбаздарының саны
– 2040.
Құнанбай қолы жігітектен 2 есе көп болса,
әрқайсында неше сарбаздан болады?
19 слайд
Абай Құнанбаев (1845-1904)
Есеп шартын құрастыра отырып, есептеңдер :
Бөжей асы. («Абай жолы», І том)
Абай шешесі Ұлжанмен ақылдаса отырып,
Бөжей асына атсалысуға қамданды. Осы
жолы асқа жиналған ел ағалары Абай
құрметіне риза болып, ол үлкен құрметке ие
болды. Асқа Жетісудан Бөжей нағашылары
Найман, Матай, Сыбан руларынан келген
кісілер саны оларға арнап тігілген үйлерден
12 есе көп болды. Егер олардың қосындысы
130 болса, нағашылар саны мен тігілген үй
саны қанша?
20 слайд
Үйге тапсырма :
Біздің жатаханаға дзюдошылар
бөлімінің ұлдарын бір бөлмеге
5 баладан жатқызсақ , 3 орын артық
қалады, ал 4 баладан жатқызсақ
3 балаға орын жетпей қалады.
Дзюдо бөлімінде неше оқушы, қанша
бөлме қажет?
21 слайд
«Сөйлемді жалғастыр»
•
Бүгінгі сабақта... білдім
1. … қиындықт ар туындады
2. … жақсартуым керекИнцерт картасын толтыру
22 слайд
Армандай отырып, өмірдегі мақсаттарыңа жетіңдер...
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз