Материалдар / Нарықтық экономика-заман талабы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Нарықтық экономика-заман талабы

Материал туралы қысқаша түсінік
материал оқушылар заман талабына сай математиканың күнделікті тіршілікке қажеттілігін білу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Қазан 2020
535
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Нарықтық экономиканың басты талабы -математикалық сауаттылық

1 слайд
Нарықтық экономиканың басты талабы -математикалық сауаттылық

Сабақтың мақсаты: • Ықтималдықтар теориясында бірлескен оқиғалардың заңдылықтарын тұжырымдау • Статистикалық ықтималдықты ө

2 слайд
Сабақтың мақсаты: • Ықтималдықтар теориясында бірлескен оқиғалардың заңдылықтарын тұжырымдау • Статистикалық ықтималдықты өмірмен байланыстыра отырып, есептерге пайдалана білу • Сыныптастардың арасында өзара коммуникативтілік, белсенділік шеберліктерін арттыру

Жалған — ешқашан орындалуы мүмкін емес оқиға, Айқын — әрбір тәжірибе барысында орындалатын оқиға. Оқиғалар Кездейсоқ оқиғ

3 слайд
Жалған — ешқашан орындалуы мүмкін емес оқиға, Айқын — әрбір тәжірибе барысында орындалатын оқиға. Оқиғалар Кездейсоқ оқиға деп белгілі бір тұрақты жағдайда орындалуы мүмкін немесе орындалмауы мүмкін оқиғаны айтады . Асықты лақтырғанда оның бүк, шік, тәйкі немесе алшы жағы жоғары қарап түсуі – кездейсоқ оқиға Ой қозғау

Қайталанбайтын орналастыру Қайталанбалы орналастыру

4 слайд
Қайталанбайтын орналастыру Қайталанбалы орналастыру

Қайталанбайтын теру Қайталанбалы теру.)! ( ! ! k n k n C k n  

5 слайд
Қайталанбайтын теру Қайталанбалы теру.)! ( ! ! k n k n C k n  

Қайталанбайтын алмастыру Қайталанбалы алмастыру

6 слайд
Қайталанбайтын алмастыру Қайталанбалы алмастыру

7 слайд

“ Арман” тобында (семсерлесу,бокс бөлімі) 12 оқушы болуы керек, осы оқушыларды партаға отырғызудың неше тәсілі бар

8 слайд
“ Арман” тобында (семсерлесу,бокс бөлімі) 12 оқушы болуы керек, осы оқушыларды партаға отырғызудың неше тәсілі бар? ” Мақсат” тобында (дзюдо, грек-рим, таеквандо бөлімі) 11 оқушы болуы керек, осы оқушыларды партаға отырғызудың неше тәсілі бар екенін анықтаңыздар. Белгілі бір ортақ қасиеттерге ие болып, белгілі бір заңдылықпен біріккен нәрселер, объектілер жиын құрайды, 11”Б” сыныбы да, оқушылар жиынын құрайды.

“ Арман” (семсерлесу,бокс бөлімі) тобындағы оқушылар дөңгелек жасап отырғанда, Рамазан 4-ші отыр екен, оған қарам

9 слайд
“ Арман” (семсерлесу,бокс бөлімі) тобындағы оқушылар дөңгелек жасап отырғанда, Рамазан 4-ші отыр екен, оған қарама-қарсы оқушы нешінші отырады? ” Мақсат” (дзюдо, грек-рим, таеквандо бөлімі) тобындағы оқушылар дөңгелек жасап отырғанда Рима 6-шы отырса, қарама-қарсы нешінші оқушы отырған болар еді ?

Қиылысу амалы Бірігу амалы Эйлер-Венн дөңгелектерін пайдалану 11 сыныптар бойынша ҰБТ-ке Математикадан- 4 Географиядан

10 слайд
Қиылысу амалы Бірігу амалы Эйлер-Венн дөңгелектерін пайдалану 11 сыныптар бойынша ҰБТ-ке Математикадан- 4 Географиядан-3 Химия, биологиядан-1 Құқық, Дүние жүзі тарихынан -2 Физикадан-1 Ағылшын тілінен-1 Тапсырма: диограммада көрсете отырып, неше оқушының ҰБТ-ға баратынын амалдармен көрсетіңіздер

Қиылысу амалы Бірігу амалы Эйлер-Венн дөңгелектерін пайдалану 11 сыныптар бойынша ҰБТ-ке Математикадан- 4 Географиядан

11 слайд
Қиылысу амалы Бірігу амалы Эйлер-Венн дөңгелектерін пайдалану 11 сыныптар бойынша ҰБТ-ке Математикадан- 4 Географиядан-3 Химия, биологиядан-1 Дүние жүзі тарихы, ҚҰҚтан-2 Физикадан-1 Ағылшын тілінен-1 Тапсырма:1) Математикадан тапсыратын оқушылардың ықтималдығын табу 2) Географиядан тапсыратын оқушылардың ықтималдығын табу

11”Б” сыныбының оқушылары бес спорт түріне қатысады. Тапсырма: әрбір спорт бөлімдері бір- бірімен кезектесіп,кезекшіл

12 слайд
11”Б” сыныбының оқушылары бес спорт түріне қатысады. Тапсырма: әрбір спорт бөлімдері бір- бірімен кезектесіп,кезекшілік атқарса,неше кезекшілік атқарылады?

2)11”Б” сыныбына қыркүйек айында 15 түрлі оқулық берілген.Егер семсерлесу тобындағы бес оқушыға әрқайсысы кемінде

13 слайд
2)11”Б” сыныбына қыркүйек айында 15 түрлі оқулық берілген.Егер семсерлесу тобындағы бес оқушыға әрқайсысы кемінде үш түрлі оқулықтан алатындай неше тәсілмен бөліп беруге болатын еді. 3) 11 сыныптың алгебра оқулығының соңғы цифры 168 санымен нөмірленген, Кітаптың неше беті бар?

1)Республикалық спорт колледжінің грек-рим бөлімінің жарысқа барғалы жатқан балаларының орташа жасы- 16жас болған

14 слайд
1)Республикалық спорт колледжінің грек-рим бөлімінің жарысқа барғалы жатқан балаларының орташа жасы- 16жас болған еді. Кездейсоқ грек- рим бөлімінің бір оқушысы ауырып, жарысқа бармайтын болды, енді баратын он оқушының орташа жасы-16 жас болды Жарысқа бармай қалған оқушының жасы нешеде ?

І топ "Арман" Дінмұхамед, Фирдоуси,Ақарыс, Мадияр, Н.Диас, Нұрғали, Адиль, Наргиз

15 слайд
І топ "Арман"  Дінмұхамед, Фирдоуси,Ақарыс, Мадияр, Н.Диас, Нұрғали, Адиль, Наргиз,Д.Мади, Байжан, Дәулет осы оқушылардың туған күндерін анықтаңдар. Туған күндері :1)04.12;2) 08.04.3). 10.07 4) 03.11 5)12.01 6)19.07 7)26.02 8)25.08 9)23.10 10)11.02 11)09.04.12)30.05 Мадияр мен Байжан бір айда, Фирдоуси мен Ақарыс бір айда, Д. Мади мен Н. Диас бір айда туған. Наргиз, Димаш, Рима қыс айларында туған. Нұрғали көктемнің соңғы күнінде, Адиль жазда туған екен. Адиль мен Н. Диастың туған күні қашан ?

ІІ топ "Мақсат." А.Мади,Аят, Диана,Сабыр, Тимур,Мағжан, Арайлым,Рамазан, Мирас, Е

16 слайд
  ІІ топ "Мақсат." А.Мади,Аят, Диана,Сабыр, Тимур,Мағжан, Арайлым,Рамазан, Мирас, Есдәулет, Өркен осы оқушылардың туған күндерін анықтаңдар.   Туған күндері1)08.04. 2)21.09 3)02.04 4) 24.04.5)021.12.6) 03.10 7) 013.08.8) 24.08 9) 04.12 10) 16.03 11) 10.03. Мади мен Есдәулет бір айда, Аят пен Сабыр бір айда, Диана мен Рамазан бір айда туған. Ал, Арайлым мен Тимур әр түрлі айда туған, бірақ туған күндері бір күнде, Тимур мен Өркен жазда, Мағжан күзде туған. Мирас пен Арайлымның туған күндері қашан болады?

2) Республикалық спорт колледжінің бассейн жағындағы манеждің залында бірнеше скамейка(біріктірілген орындықтар)

17 слайд
2) Республикалық спорт колледжінің бассейн жағындағы манеждің залында бірнеше скамейка(біріктірілген орындықтар) бар. Егер спортсмендер бір скамейкаға 6 адамнан отырса, онда соңғы скамейкаға 3-ақ адам отырады. Ал, егер 5 адамнан отырса, онда 4 спортсменге орын жетпейді Спорт залында неше скамейка бар, неше спортсмен отырмақшы болды ?

Абай Құнанбаев (1845-1904) Есеп шартын құрастыра отырып,есептеңдер : 1 ) Мұсылманқұл соғысы. («Абай жолы», І том ) Құнанбай

18 слайд
Абай Құнанбаев (1845-1904) Есеп шартын құрастыра отырып,есептеңдер : 1 ) Мұсылманқұл соғысы. («Абай жолы», І том ) Құнанбай мен жігітек руларының арасында қақтығыс, жер дауы, ел дауы. Есеп : Құнанбай мен жігітек сарбаздарының саны – 2040. Құнанбай қолы жігітектен 2 есе көп болса, әрқайсында неше сарбаздан болады?

Абай Құнанбаев (1845-1904) Есеп шартын құрастыра отырып, есептеңдер : Бөжей асы. («Абай жолы», І том) Абай шешесі Ұлжанмен

19 слайд
Абай Құнанбаев (1845-1904) Есеп шартын құрастыра отырып, есептеңдер : Бөжей асы. («Абай жолы», І том) Абай шешесі Ұлжанмен ақылдаса отырып, Бөжей асына атсалысуға қамданды. Осы жолы асқа жиналған ел ағалары Абай құрметіне риза болып, ол үлкен құрметке ие болды. Асқа Жетісудан Бөжей нағашылары Найман, Матай, Сыбан руларынан келген кісілер саны оларға арнап тігілген үйлерден 12 есе көп болды. Егер олардың қосындысы 130 болса, нағашылар саны мен тігілген үй саны қанша?

Үйге тапсырма : Біздің жатаханаға дзюдошылар бөлімінің ұлдарын бір бөлмеге 5 баладан жатқызсақ , 3 орын артық

20 слайд
Үйге тапсырма : Біздің жатаханаға дзюдошылар бөлімінің ұлдарын бір бөлмеге 5 баладан жатқызсақ , 3 орын артық қалады, ал 4 баладан жатқызсақ 3 балаға орын жетпей қалады. Дзюдо бөлімінде неше оқушы, қанша бөлме қажет?

«Сөйлемді жалғастыр» • Бүгінгі сабақта... білдім 1. … қиындықт ар туындады 2. …

21 слайд
«Сөйлемді жалғастыр» • Бүгінгі сабақта... білдім 1. … қиындықт ар туындады 2. … жақсартуым керекИнцерт картасын толтыру

Армандай отырып, өмірдегі мақсаттарыңа жетіңдер...

22 слайд
Армандай отырып, өмірдегі мақсаттарыңа жетіңдер...