1 слайд
Оқушылар бір – бірінің алақанына алақанын
жатастыра отырып, тілек айтады.
Ыстық алақан
2 слайд
Топқа бөлу
3 слайд
* Селекция
* Сұрыптау
* Гетерозис Терминдер с өйлейді
4 слайд
«Желпіуіш»
1.Селекцияның теориялық негізі қай ғылым?
2.Селекция ғылымының негізгі әдістері?
3.Сұрыптау деген не?
4. Будандастыру қанша түрлері бар?
5.Экспериметтік мутацияның мәні неде?
6.Геторозиз құбылысының мәні неде?
7.Селекциның негізгі мақсаты?
8.Селекция генетиканың мәнін дәлелде?
5 слайд
* "Миға шабуыл"
Селекцияның генеттикалық негізін ашқан селекционер
кім?
6 слайд
30.04.2016 ж.
Н.И.Вавиловтың мәдени
өсімдіктердің шығу орталықтары
туралы ілімі.
7 слайд
* Мәдени өсімдіктердің шыққан орталықтары:
* 250 мыңға жуық жабықтұқымдылардың 3 мыңдайы ғана кезінде
белгілі болған. Тағамның 80% -ы негізгі алты мәдени өсімдіктен
алынады: дәнді дақылдардан – бидай, күріш, жүгері; крахмалды
дақылдардан картоп, батат, маниока. Тамақ үшін ең
маңыздылары: қантты - қант қамысы, қант қызылшасы;
көкөністер - асбұршақ, картоп; дәнді дақылдар – бидай; майлы -
кокос, күнбағыс, соя; жемістер - алма, банан, жүзім, цитрустылар.
* Дүниежүзілік тарихи және археологиялық деректерге сүйене
отырып Н.И.Вавилов ертедегі мәдени өсімдіктердің шығу
орталықтарын жеті топқа біріктірді.
8 слайд
ШЫҒЫС
АЗИЯЛЫҚ
Андылық
(Оңтүстік америкалық )
Орталық
америкалық
ЖЕРОРТА
ТЕҢІЗДІК
АБИССИНДІК
Оңтүстік
Батысазиялық
Оңтүстіказиялық
тропиктік
МӘДЕНИ
ӨСІМДІКТЕРДІҢ
ШЫҒУ
ОРТАЛЫҚТАРЫ
9 слайд
Топтық жұмыс
1 топ – кеппе шөптер 2 топ – жеміс – жидектер
3 топ – көкеністер
4 топ – мәдени өсімдікткрдің шыққан
орталықтары.Өсімдік -
тің аты Қысқаша
сипаттамас
ы Шығу
орталығы Шаруашыл
ықтағы
маңызы Өсімдік -
тің аты Қысқаша
сипаттамас
ы Шығу
орталығы Шаруашыл
ықтағы
маңызы
Өсімдік -
тің аты Қысқаша
сипаттамас
ы Шығу
орталығы Шаруашыл
ықтағы
маңызы Орталықтар өсімдіктер
10 слайд
« Сергіту сәті »
11 слайд
Топтық жұмыс
1 топ 2 топ
«Суреттер сыры»
2 топқа суреттер беріледі. Сол
суреттерді картаға жапсыруы
керек,яғни әр орталықтың
тұсына жапсырады.
4 топ
«Суреттер сыры»
2 топқа суреттер беріледі. Сол
суреттерді картаға жапсыруы
керек,яғни әр орталықтың
тұсына жапсырады. 3 топ – интербелсенді тақтадағы
тапсырманы орындайды.Мәдени
өсімдіктердің
орталығы Қай
өсімдіктердің
отаны Қай елдер
12 слайд
* «Сен маған-мен саған»
Бұл тапсырмада әр топтан бір-бір
оқушыдан шығады. Сол оқушыларға әр топ
үш-үш сұрақтан қояды. Сұраққа жауап
бере алмаған оқушы ойыннан шыға береді.
Қалған оқушыларға қарсы командылардан
сұрақ қойылады. Соңында бір оқушы
қалады.Сол оқушы жеңімпаз атанады.
13 слайд
Рефлексия
14 слайд
Үй тасырмасы:
§61. оқулықтағы кестені
толтыру. 7орталықтан
шығатын мәдени
өсімдіктер туралы
интернеттен мағлұмат
әкелу.
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз