Материалдар / О. Бөкей «Тортай мінер ақбоз ат» хикаясы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

О. Бөкей «Тортай мінер ақбоз ат» хикаясы

Материал туралы қысқаша түсінік
О. Бөкей «Тортай мінер ақбоз ат» хикаясы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Қараша 2023
349
1 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Оралхан Бөкей «Тортай мінер ақ боз ат» хикаясы

1 слайд
Оралхан Бөкей «Тортай мінер ақ боз ат» хикаясы

1 слайд

Оралхан Бөкей «Тортай мінер ақ боз ат» хикаясы

- Тортай неге қызығады? - Бүгінгі балалар неге қызығады? - Тортай нені армандайды? - Бүгінгі балалар нені армандайды?

2 слайд
- Тортай неге қызығады? - Бүгінгі балалар неге қызығады? - Тортай нені армандайды? - Бүгінгі балалар нені армандайды? Үй тапсырмасы. «Миға шабуыл»

2 слайд

- Тортай неге қызығады? - Бүгінгі балалар неге қызығады? - Тортай нені армандайды? - Бүгінгі балалар нені армандайды? Үй тапсырмасы. «Миға шабуыл»

1.Шығарма атауындағы «Ақ боз ат» деген не? 2. Шығарма «Тортай мінер ақ боз ат… менің тақымымда кеткендей еді… иесіне қайтаруға

3 слайд
1.Шығарма атауындағы «Ақ боз ат» деген не? 2. Шығарма «Тортай мінер ақ боз ат… менің тақымымда кеткендей еді… иесіне қайтаруға кеш еді…» деген сөйлеммен аяқталған. Осы сөйлемде автор нені меңзеп тұр? «Ой қозғау»

3 слайд

1.Шығарма атауындағы «Ақ боз ат» деген не? 2. Шығарма «Тортай мінер ақ боз ат… менің тақымымда кеткендей еді… иесіне қайтаруға кеш еді…» деген сөйлеммен аяқталған. Осы сөйлемде автор нені меңзеп тұр? «Ой қозғау»

6.2.3.1 Шығармадағы көркем ауыстыруларды (троптарды: метафора, кейіптеу, метонимия, гипербола, литота, аллегория, антитеза,

4 слайд
6.2.3.1 Шығармадағы көркем ауыстыруларды (троптарды: метафора, кейіптеу, метонимия, гипербола, литота, аллегория, антитеза, градация, арнау) анықтау Оқу мақсаты:

4 слайд

6.2.3.1 Шығармадағы көркем ауыстыруларды (троптарды: метафора, кейіптеу, метонимия, гипербола, литота, аллегория, антитеза, градация, арнау) анықтау Оқу мақсаты:

Оралхан Бөкейдің «Тортай мінер ақ боз ат» хикаясындағы көркемдегіш құралдарды анықтаймыз. Көркемдегіш құралдар: теңеу, метафо

5 слайд
Оралхан Бөкейдің «Тортай мінер ақ боз ат» хикаясындағы көркемдегіш құралдарды анықтаймыз. Көркемдегіш құралдар: теңеу, метафора, метонимия, эпитет, тұрақты сөз тіркестері, мақал-мәтелдер,эвфемизм, кейіптеу, ауыстыру. Бүгінгі сабақта нені үйренеміз?

5 слайд

Оралхан Бөкейдің «Тортай мінер ақ боз ат» хикаясындағы көркемдегіш құралдарды анықтаймыз. Көркемдегіш құралдар: теңеу, метафора, метонимия, эпитет, тұрақты сөз тіркестері, мақал-мәтелдер,эвфемизм, кейіптеу, ауыстыру. Бүгінгі сабақта нені үйренеміз?

Кітап оқу - жадыны және ойлауды дамытады. Кітапты көп оқыған адамның жады мықты болады, тез ойлап, тез қорыта алады.Бүгінгі са

6 слайд
Кітап оқу - жадыны және ойлауды дамытады. Кітапты көп оқыған адамның жады мықты болады, тез ойлап, тез қорыта алады.Бүгінгі сабақта үйренетін білімнің бізге қандай пайдасы бар?

6 слайд

Кітап оқу - жадыны және ойлауды дамытады. Кітапты көп оқыған адамның жады мықты болады, тез ойлап, тез қорыта алады.Бүгінгі сабақта үйренетін білімнің бізге қандай пайдасы бар?

Сабақта жүргізілетін жұмыс түрлері 1. «Гауһар тас» топтық жұмысы. (Үзінділерде берілген 9 көркемдегіш құралдар

7 слайд
Сабақта жүргізілетін жұмыс түрлері 1. «Гауһар тас» топтық жұмысы. (Үзінділерде берілген 9 көркемдегіш құралдарды анықтау ) 2. Жеке жұмыс. Таңдау бойынша тапсырма (тест сұрақтарынан, қысқа немесе толық мәтіннен 3 көркемдегіш құралды табу) 3. Сыныптан шығу билеті. 4. Рефлексия. 3 рефлексиялық сұраққа жауап жазу: 1. Саған автор қолданысындағы қандай көркемдегіш құрал ұнады және неліктен ұнады? 3. Қай жұмыс қызықты болды? 2. Қай жұмыс қиындық келтірді?

7 слайд

Сабақта жүргізілетін жұмыс түрлері 1. «Гауһар тас» топтық жұмысы. (Үзінділерде берілген 9 көркемдегіш құралдарды анықтау ) 2. Жеке жұмыс. Таңдау бойынша тапсырма (тест сұрақтарынан, қысқа немесе толық мәтіннен 3 көркемдегіш құралды табу) 3. Сыныптан шығу билеті. 4. Рефлексия. 3 рефлексиялық сұраққа жауап жазу: 1. Саған автор қолданысындағы қандай көркемдегіш құрал ұнады және неліктен ұнады? 3. Қай жұмыс қызықты болды? 2. Қай жұмыс қиындық келтірді?

Күркіреп, сарқырамай ұрлана жауған нөсер Тұрған үйі аузына келгенін айтып, ұрысып қуып жіберіпті Әкем де, шешем де сол

8 слайд
Күркіреп, сарқырамай ұрлана жауған нөсер Тұрған үйі аузына келгенін айтып, ұрысып қуып жіберіпті Әкем де, шешем де сол – кітап Құлаққа тасқа тиіп тамсанып жатқан сыбдыр- сыбдыр үн естіледі Құлағының сәл мүкісі бар Соғыс жылынан кейінгі бейбіт күннің шуағына жылынып Ит басына іркіт төгіліп Тоқ бала аш баламен ойнамайды   Табанымызға кілемдей жұмсақ тиюші еді-ау«Гауһар тас» топтық жұмысы Кейіптеу Метонимия Метафора Эпитет Эвфемизм Ауыспалы мағына   Тұрақты сөз тіркесі Мақал- мәтелдер Теңеу

8 слайд

Күркіреп, сарқырамай ұрлана жауған нөсер Тұрған үйі аузына келгенін айтып, ұрысып қуып жіберіпті Әкем де, шешем де сол – кітап Құлаққа тасқа тиіп тамсанып жатқан сыбдыр- сыбдыр үн естіледі Құлағының сәл мүкісі бар Соғыс жылынан кейінгі бейбіт күннің шуағына жылынып Ит басына іркіт төгіліп Тоқ бала аш баламен ойнамайды   Табанымызға кілемдей жұмсақ тиюші еді-ау«Гауһар тас» топтық жұмысы Кейіптеу Метонимия Метафора Эпитет Эвфемизм Ауыспалы мағына   Тұрақты сөз тіркесі Мақал- мәтелдер Теңеу

Таңдау бойынша тапсырма түрлері 1. Тест сұрақтары; 2. Қысқа мәтіннен 3 көркемдегіш құралды табу; 3. Толық мәтіннен көркемдегіш

9 слайд
Таңдау бойынша тапсырма түрлері 1. Тест сұрақтары; 2. Қысқа мәтіннен 3 көркемдегіш құралды табу; 3. Толық мәтіннен көркемдегіш құралдарды табу. Жеке жұмыс

9 слайд

Таңдау бойынша тапсырма түрлері 1. Тест сұрақтары; 2. Қысқа мәтіннен 3 көркемдегіш құралды табу; 3. Толық мәтіннен көркемдегіш құралдарды табу. Жеке жұмыс

 Қай жұмыс қызықты болды?  Саған автор қолданысындағы қандай көркемдегіш құрал ұнады және неліктен ұнады?  Қай жұмыс қиындық

10 слайд
 Қай жұмыс қызықты болды?  Саған автор қолданысындағы қандай көркемдегіш құрал ұнады және неліктен ұнады?  Қай жұмыс қиындық келтірді? Сыныптан шығу билеті

10 слайд

 Қай жұмыс қызықты болды?  Саған автор қолданысындағы қандай көркемдегіш құрал ұнады және неліктен ұнады?  Қай жұмыс қиындық келтірді? Сыныптан шығу билеті

«Бүгінгі күннің Тортайлары не істеп жүр?» сыни хабарлама жазу. Үй тапсырмасы

11 слайд
«Бүгінгі күннің Тортайлары не істеп жүр?» сыни хабарлама жазу. Үй тапсырмасы

11 слайд

«Бүгінгі күннің Тортайлары не істеп жүр?» сыни хабарлама жазу. Үй тапсырмасы

12 слайд

12 слайд