О. Бөкей «Тортай мінер ақбоз ат» хикаясы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

О. Бөкей «Тортай мінер ақбоз ат» хикаясы

Материал туралы қысқаша түсінік
О. Бөкей «Тортай мінер ақбоз ат» хикаясы
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Оралхан Бөкей «Тортай мінер ақ боз ат» хикаясы

#1 слайд
Оралхан Бөкей «Тортай мінер ақ боз ат» хикаясы

1 слайд

Оралхан Бөкей «Тортай мінер ақ боз ат» хикаясы

- Тортай неге қызығады? - Бүгінгі балалар неге қызығады? - Тортай нені армандайды? - Бүгінгі балалар нені армандайды?

#2 слайд
- Тортай неге қызығады? - Бүгінгі балалар неге қызығады? - Тортай нені армандайды? - Бүгінгі балалар нені армандайды? Үй тапсырмасы. «Миға шабуыл»

2 слайд

- Тортай неге қызығады? - Бүгінгі балалар неге қызығады? - Тортай нені армандайды? - Бүгінгі балалар нені армандайды? Үй тапсырмасы. «Миға шабуыл»

1.Шығарма атауындағы «Ақ боз ат» деген не? 2. Шығарма «Тортай мінер ақ боз ат… менің тақымымда кеткендей еді… иесіне қайтаруға

#3 слайд
1.Шығарма атауындағы «Ақ боз ат» деген не? 2. Шығарма «Тортай мінер ақ боз ат… менің тақымымда кеткендей еді… иесіне қайтаруға кеш еді…» деген сөйлеммен аяқталған. Осы сөйлемде автор нені меңзеп тұр? «Ой қозғау»

3 слайд

1.Шығарма атауындағы «Ақ боз ат» деген не? 2. Шығарма «Тортай мінер ақ боз ат… менің тақымымда кеткендей еді… иесіне қайтаруға кеш еді…» деген сөйлеммен аяқталған. Осы сөйлемде автор нені меңзеп тұр? «Ой қозғау»

6.2.3.1 Шығармадағы көркем ауыстыруларды (троптарды: метафора, кейіптеу, метонимия, гипербола, литота, аллегория, антитеза,

#4 слайд
6.2.3.1 Шығармадағы көркем ауыстыруларды (троптарды: метафора, кейіптеу, метонимия, гипербола, литота, аллегория, антитеза, градация, арнау) анықтау Оқу мақсаты:

4 слайд

6.2.3.1 Шығармадағы көркем ауыстыруларды (троптарды: метафора, кейіптеу, метонимия, гипербола, литота, аллегория, антитеза, градация, арнау) анықтау Оқу мақсаты:

Оралхан Бөкейдің «Тортай мінер ақ боз ат» хикаясындағы көркемдегіш құралдарды анықтаймыз. Көркемдегіш құралдар: теңеу, метафо

#5 слайд
Оралхан Бөкейдің «Тортай мінер ақ боз ат» хикаясындағы көркемдегіш құралдарды анықтаймыз. Көркемдегіш құралдар: теңеу, метафора, метонимия, эпитет, тұрақты сөз тіркестері, мақал-мәтелдер,эвфемизм, кейіптеу, ауыстыру. Бүгінгі сабақта нені үйренеміз?

5 слайд

Оралхан Бөкейдің «Тортай мінер ақ боз ат» хикаясындағы көркемдегіш құралдарды анықтаймыз. Көркемдегіш құралдар: теңеу, метафора, метонимия, эпитет, тұрақты сөз тіркестері, мақал-мәтелдер,эвфемизм, кейіптеу, ауыстыру. Бүгінгі сабақта нені үйренеміз?

Кітап оқу - жадыны және ойлауды дамытады. Кітапты көп оқыған адамның жады мықты болады, тез ойлап, тез қорыта алады.Бүгінгі са

#6 слайд
Кітап оқу - жадыны және ойлауды дамытады. Кітапты көп оқыған адамның жады мықты болады, тез ойлап, тез қорыта алады.Бүгінгі сабақта үйренетін білімнің бізге қандай пайдасы бар?

6 слайд

Кітап оқу - жадыны және ойлауды дамытады. Кітапты көп оқыған адамның жады мықты болады, тез ойлап, тез қорыта алады.Бүгінгі сабақта үйренетін білімнің бізге қандай пайдасы бар?

Сабақта жүргізілетін жұмыс түрлері 1. «Гауһар тас» топтық жұмысы. (Үзінділерде берілген 9 көркемдегіш құралдар

#7 слайд
Сабақта жүргізілетін жұмыс түрлері 1. «Гауһар тас» топтық жұмысы. (Үзінділерде берілген 9 көркемдегіш құралдарды анықтау ) 2. Жеке жұмыс. Таңдау бойынша тапсырма (тест сұрақтарынан, қысқа немесе толық мәтіннен 3 көркемдегіш құралды табу) 3. Сыныптан шығу билеті. 4. Рефлексия. 3 рефлексиялық сұраққа жауап жазу: 1. Саған автор қолданысындағы қандай көркемдегіш құрал ұнады және неліктен ұнады? 3. Қай жұмыс қызықты болды? 2. Қай жұмыс қиындық келтірді?

7 слайд

Сабақта жүргізілетін жұмыс түрлері 1. «Гауһар тас» топтық жұмысы. (Үзінділерде берілген 9 көркемдегіш құралдарды анықтау ) 2. Жеке жұмыс. Таңдау бойынша тапсырма (тест сұрақтарынан, қысқа немесе толық мәтіннен 3 көркемдегіш құралды табу) 3. Сыныптан шығу билеті. 4. Рефлексия. 3 рефлексиялық сұраққа жауап жазу: 1. Саған автор қолданысындағы қандай көркемдегіш құрал ұнады және неліктен ұнады? 3. Қай жұмыс қызықты болды? 2. Қай жұмыс қиындық келтірді?

Күркіреп, сарқырамай ұрлана жауған нөсер Тұрған үйі аузына келгенін айтып, ұрысып қуып жіберіпті Әкем де, шешем де сол

#8 слайд
Күркіреп, сарқырамай ұрлана жауған нөсер Тұрған үйі аузына келгенін айтып, ұрысып қуып жіберіпті Әкем де, шешем де сол – кітап Құлаққа тасқа тиіп тамсанып жатқан сыбдыр- сыбдыр үн естіледі Құлағының сәл мүкісі бар Соғыс жылынан кейінгі бейбіт күннің шуағына жылынып Ит басына іркіт төгіліп Тоқ бала аш баламен ойнамайды   Табанымызға кілемдей жұмсақ тиюші еді-ау«Гауһар тас» топтық жұмысы Кейіптеу Метонимия Метафора Эпитет Эвфемизм Ауыспалы мағына   Тұрақты сөз тіркесі Мақал- мәтелдер Теңеу

8 слайд

Күркіреп, сарқырамай ұрлана жауған нөсер Тұрған үйі аузына келгенін айтып, ұрысып қуып жіберіпті Әкем де, шешем де сол – кітап Құлаққа тасқа тиіп тамсанып жатқан сыбдыр- сыбдыр үн естіледі Құлағының сәл мүкісі бар Соғыс жылынан кейінгі бейбіт күннің шуағына жылынып Ит басына іркіт төгіліп Тоқ бала аш баламен ойнамайды   Табанымызға кілемдей жұмсақ тиюші еді-ау«Гауһар тас» топтық жұмысы Кейіптеу Метонимия Метафора Эпитет Эвфемизм Ауыспалы мағына   Тұрақты сөз тіркесі Мақал- мәтелдер Теңеу

Таңдау бойынша тапсырма түрлері 1. Тест сұрақтары; 2. Қысқа мәтіннен 3 көркемдегіш құралды табу; 3. Толық мәтіннен көркемдегіш

#9 слайд
Таңдау бойынша тапсырма түрлері 1. Тест сұрақтары; 2. Қысқа мәтіннен 3 көркемдегіш құралды табу; 3. Толық мәтіннен көркемдегіш құралдарды табу. Жеке жұмыс

9 слайд

Таңдау бойынша тапсырма түрлері 1. Тест сұрақтары; 2. Қысқа мәтіннен 3 көркемдегіш құралды табу; 3. Толық мәтіннен көркемдегіш құралдарды табу. Жеке жұмыс

 Қай жұмыс қызықты болды?  Саған автор қолданысындағы қандай көркемдегіш құрал ұнады және неліктен ұнады?  Қай жұмыс қиындық

#10 слайд
 Қай жұмыс қызықты болды?  Саған автор қолданысындағы қандай көркемдегіш құрал ұнады және неліктен ұнады?  Қай жұмыс қиындық келтірді? Сыныптан шығу билеті

10 слайд

 Қай жұмыс қызықты болды?  Саған автор қолданысындағы қандай көркемдегіш құрал ұнады және неліктен ұнады?  Қай жұмыс қиындық келтірді? Сыныптан шығу билеті

«Бүгінгі күннің Тортайлары не істеп жүр?» сыни хабарлама жазу. Үй тапсырмасы

#11 слайд
«Бүгінгі күннің Тортайлары не істеп жүр?» сыни хабарлама жазу. Үй тапсырмасы

11 слайд

«Бүгінгі күннің Тортайлары не істеп жүр?» сыни хабарлама жазу. Үй тапсырмасы

#12 слайд

12 слайд

Файл форматы:
pptx
19.11.2023
550
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі