О. Бөкей «Тортай мінер ақбоз ат» хикаясы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Оралхан Бөкей
«Тортай мінер ақ боз ат» хикаясы
1 слайд
Оралхан Бөкей «Тортай мінер ақ боз ат» хикаясы
2 слайд
- Тортай неге қызығады?
- Бүгінгі балалар неге қызығады?
- Тортай нені армандайды?
- Бүгінгі балалар нені армандайды?
Үй тапсырмасы. «Миға шабуыл»
2 слайд
- Тортай неге қызығады? - Бүгінгі балалар неге қызығады? - Тортай нені армандайды? - Бүгінгі балалар нені армандайды? Үй тапсырмасы. «Миға шабуыл»
3 слайд
1.Шығарма атауындағы «Ақ боз ат» деген не?
2. Шығарма «Тортай мінер ақ боз ат… менің тақымымда кеткендей еді…
иесіне қайтаруға кеш еді…» деген сөйлеммен аяқталған. Осы сөйлемде автор
нені меңзеп тұр? «Ой қозғау»
3 слайд
1.Шығарма атауындағы «Ақ боз ат» деген не? 2. Шығарма «Тортай мінер ақ боз ат… менің тақымымда кеткендей еді… иесіне қайтаруға кеш еді…» деген сөйлеммен аяқталған. Осы сөйлемде автор нені меңзеп тұр? «Ой қозғау»
4 слайд
6.2.3.1 Шығармадағы көркем ауыстыруларды
(троптарды: метафора, кейіптеу, метонимия,
гипербола, литота, аллегория, антитеза, градация,
арнау) анықтау Оқу мақсаты:
4 слайд
6.2.3.1 Шығармадағы көркем ауыстыруларды (троптарды: метафора, кейіптеу, метонимия, гипербола, литота, аллегория, антитеза, градация, арнау) анықтау Оқу мақсаты:
5 слайд
Оралхан Бөкейдің «Тортай мінер ақ боз ат» хикаясындағы
көркемдегіш құралдарды анықтаймыз.
Көркемдегіш құралдар: теңеу, метафора, метонимия, эпитет,
тұрақты сөз тіркестері, мақал-мәтелдер,эвфемизм, кейіптеу,
ауыстыру. Бүгінгі сабақта нені үйренеміз?
5 слайд
Оралхан Бөкейдің «Тортай мінер ақ боз ат» хикаясындағы көркемдегіш құралдарды анықтаймыз. Көркемдегіш құралдар: теңеу, метафора, метонимия, эпитет, тұрақты сөз тіркестері, мақал-мәтелдер,эвфемизм, кейіптеу, ауыстыру. Бүгінгі сабақта нені үйренеміз?
6 слайд
Кітап оқу - жадыны және ойлауды дамытады.
Кітапты көп оқыған адамның жады мықты болады, тез
ойлап, тез қорыта алады.Бүгінгі сабақта үйренетін білімнің бізге қандай
пайдасы бар?
6 слайд
Кітап оқу - жадыны және ойлауды дамытады. Кітапты көп оқыған адамның жады мықты болады, тез ойлап, тез қорыта алады.Бүгінгі сабақта үйренетін білімнің бізге қандай пайдасы бар?
7 слайд
Сабақта жүргізілетін жұмыс түрлері
1. «Гауһар тас» топтық жұмысы. (Үзінділерде берілген
9 көркемдегіш құралдарды анықтау )
2. Жеке жұмыс. Таңдау бойынша тапсырма (тест
сұрақтарынан, қысқа немесе толық мәтіннен 3
көркемдегіш құралды табу)
3. Сыныптан шығу билеті.
4. Рефлексия. 3 рефлексиялық сұраққа жауап жазу:
1. Саған автор қолданысындағы қандай көркемдегіш
құрал ұнады және неліктен ұнады?
3. Қай жұмыс қызықты болды?
2. Қай жұмыс қиындық келтірді?
7 слайд
Сабақта жүргізілетін жұмыс түрлері 1. «Гауһар тас» топтық жұмысы. (Үзінділерде берілген 9 көркемдегіш құралдарды анықтау ) 2. Жеке жұмыс. Таңдау бойынша тапсырма (тест сұрақтарынан, қысқа немесе толық мәтіннен 3 көркемдегіш құралды табу) 3. Сыныптан шығу билеті. 4. Рефлексия. 3 рефлексиялық сұраққа жауап жазу: 1. Саған автор қолданысындағы қандай көркемдегіш құрал ұнады және неліктен ұнады? 3. Қай жұмыс қызықты болды? 2. Қай жұмыс қиындық келтірді?
8 слайд
Күркіреп,
сарқырамай
ұрлана жауған
нөсер
Тұрған үйі
аузына келгенін
айтып, ұрысып
қуып жіберіпті Әкем де,
шешем де сол
– кітап
Құлаққа тасқа
тиіп тамсанып
жатқан сыбдыр-
сыбдыр үн
естіледі Құлағының
сәл мүкісі бар Соғыс жылынан
кейінгі бейбіт
күннің шуағына
жылынып
Ит басына
іркіт төгіліп Тоқ бала аш баламен
ойнамайды
Табанымызға
кілемдей
жұмсақ тиюші
еді-ау«Гауһар тас» топтық жұмысы
Кейіптеу
Метонимия Метафора
Эпитет
Эвфемизм Ауыспалы
мағына
Тұрақты
сөз тіркесі Мақал-
мәтелдер
Теңеу
8 слайд
Күркіреп, сарқырамай ұрлана жауған нөсер Тұрған үйі аузына келгенін айтып, ұрысып қуып жіберіпті Әкем де, шешем де сол – кітап Құлаққа тасқа тиіп тамсанып жатқан сыбдыр- сыбдыр үн естіледі Құлағының сәл мүкісі бар Соғыс жылынан кейінгі бейбіт күннің шуағына жылынып Ит басына іркіт төгіліп Тоқ бала аш баламен ойнамайды Табанымызға кілемдей жұмсақ тиюші еді-ау«Гауһар тас» топтық жұмысы Кейіптеу Метонимия Метафора Эпитет Эвфемизм Ауыспалы мағына Тұрақты сөз тіркесі Мақал- мәтелдер Теңеу
9 слайд
Таңдау бойынша тапсырма түрлері
1. Тест сұрақтары;
2. Қысқа мәтіннен 3 көркемдегіш құралды табу;
3. Толық мәтіннен көркемдегіш құралдарды табу. Жеке жұмыс
9 слайд
Таңдау бойынша тапсырма түрлері 1. Тест сұрақтары; 2. Қысқа мәтіннен 3 көркемдегіш құралды табу; 3. Толық мәтіннен көркемдегіш құралдарды табу. Жеке жұмыс
10 слайд
Қай жұмыс қызықты болды?
Саған автор қолданысындағы қандай көркемдегіш құрал
ұнады және неліктен ұнады?
Қай жұмыс қиындық келтірді? Сыныптан шығу билеті
10 слайд
Қай жұмыс қызықты болды? Саған автор қолданысындағы қандай көркемдегіш құрал ұнады және неліктен ұнады? Қай жұмыс қиындық келтірді? Сыныптан шығу билеті
11 слайд
«Бүгінгі күннің Тортайлары не істеп жүр?»
сыни хабарлама жазу. Үй тапсырмасы
11 слайд
«Бүгінгі күннің Тортайлары не істеп жүр?» сыни хабарлама жазу. Үй тапсырмасы
12 слайд
12 слайд