Ой түбінде жатқан сөз..
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Жеке
тұлғаның
тәрбиесі,
қалыптасу
ы
Дәужігіт
Нұрдәулет
2 І
1 слайд
Жеке тұлғаның тәрбиесі, қалыптасу ы Дәужігіт Нұрдәулет 2 І
2 слайд
Жеке адамның бір-бірінен ажырағысыз және оған
пәрменді түрде ықпал ететін биологиялық белгілері
мен ерекшеліктері бір-бірімен байланысты. Анықтауыш
қасиеттер - жеке адамның әлеуметтік сипаттамасы,
оның себептері, мүдделері, мақсаттары.
Жеке адам болу үшін психикалық дамудық белгілі бір
дәрежесіне өтіп, басқа адамдарға қарағанда
ерекшелігі бар екенін білетіндей біртұтас тұлға болуы
тиіс.
2 слайд
Жеке адамның бір-бірінен ажырағысыз және оған пәрменді түрде ықпал ететін биологиялық белгілері мен ерекшеліктері бір-бірімен байланысты. Анықтауыш қасиеттер - жеке адамның әлеуметтік сипаттамасы, оның себептері, мүдделері, мақсаттары. Жеке адам болу үшін психикалық дамудық белгілі бір дәрежесіне өтіп, басқа адамдарға қарағанда ерекшелігі бар екенін білетіндей біртұтас тұлға болуы тиіс.
3 слайд
Өмір бойы даму мен тәрбиенің нәтижесінде жеке
адамның орнығып, жетілуін қалыптасу деп атайды.
Жеке адамның қалыптасуы - күрделі, ағзаның өсуі
мен жетілуін, стихиялы әсерлерді, мақсатты,
ұйымдасқан тәрбиені қамтитын қарама-қайшылықты
процесс.
Жеке адамның қалыптасуы өмірге келген сәтінен
басталады, жеткіншек және жасөспірім шақта жедел
жүреді, ересек шақта өзінің біршама аяқталу кезеңіне
жетеді.
Сондай-ақ жеке адамның дамуы деген ұғымды
анықталық.
3 слайд
Өмір бойы даму мен тәрбиенің нәтижесінде жеке адамның орнығып, жетілуін қалыптасу деп атайды. Жеке адамның қалыптасуы - күрделі, ағзаның өсуі мен жетілуін, стихиялы әсерлерді, мақсатты, ұйымдасқан тәрбиені қамтитын қарама-қайшылықты процесс. Жеке адамның қалыптасуы өмірге келген сәтінен басталады, жеткіншек және жасөспірім шақта жедел жүреді, ересек шақта өзінің біршама аяқталу кезеңіне жетеді. Сондай-ақ жеке адамның дамуы деген ұғымды анықталық.
4 слайд
Даму ұғымына ағзаның
өсуі мен пісіп жетілу
процесін жатқызады. Бұл
процестер психикалық
дамумен өзара тығыз
байланыста өтеді, оған
ықпал жасайды, бірақ
адамның жеке адам
ретінде қалыптасуын
белгілеп бере алмайды.
Жеке адамның дамуы -
бұл оның рухани өсуінің,
жетілуінің процесі жеке
адам үшін елеулі болып
табылатын барлық
сфераларды іс-әрекетте,
өзін қоршаған
құбылыстарға, адамдарға
деген қарым-қатынасқа,
танымдық процестерінде
болатын сапалық
өзгерістер процесі. Жеке адамның әсіресе
балалың және
жасөспірім
шақтарында дамып,
жетілуі ең алдымен
тәрбиенің ықпалы
арқылы жүріп отырады.
Бірақ тәрбие әсерінің
дәрежесі мен сипаты
көп жағдайда
тәрбиенің даму
заңдылықтарын
қаншалықты
ескергеніне
байланысты болады.
Сөйтіп, тәрбие мен
дамудық арасында екі
жақты байланысы
болады. Сондықтан
жеке адамның даму
заңдылықтарын
тереңірек қарастырған
жөн.
4 слайд
Даму ұғымына ағзаның өсуі мен пісіп жетілу процесін жатқызады. Бұл процестер психикалық дамумен өзара тығыз байланыста өтеді, оған ықпал жасайды, бірақ адамның жеке адам ретінде қалыптасуын белгілеп бере алмайды. Жеке адамның дамуы - бұл оның рухани өсуінің, жетілуінің процесі жеке адам үшін елеулі болып табылатын барлық сфераларды іс-әрекетте, өзін қоршаған құбылыстарға, адамдарға деген қарым-қатынасқа, танымдық процестерінде болатын сапалық өзгерістер процесі. Жеке адамның әсіресе балалың және жасөспірім шақтарында дамып, жетілуі ең алдымен тәрбиенің ықпалы арқылы жүріп отырады. Бірақ тәрбие әсерінің дәрежесі мен сипаты көп жағдайда тәрбиенің даму заңдылықтарын қаншалықты ескергеніне байланысты болады. Сөйтіп, тәрбие мен дамудық арасында екі жақты байланысы болады. Сондықтан жеке адамның даму заңдылықтарын тереңірек қарастырған жөн.
5 слайд
Жеке тұлға мен қоғамдық ортаның қарым-қатынасы философия, психология,
педагогика, т.б. қоғамдық ғылымдардық көптен айналысып жүрген
көкейкесті мәселелері. Бұл жөнінде кейінгі жылдары жарық көрген
философиялық, педагогикалық, психологиялық, этикалық, ұлтаралық қарым-
қатынастарға арналған еңбектерден басқа П.И.Подласыйдық, М.Ф.Хар-
ламовтың "Педагогика" (М.1996-1997), Б.С.Гершунскийдің " XXI ғасырда білім
берудің философиясы" (1993), Г.К.Нұрғалиеваның "Тұлғаның құндылық
бағытын қалыптастырудық методологиясы, практикасы" (АД995) секілді
ондаған монографиялық еңбектері жарық көрді.
5 слайд
Жеке тұлға мен қоғамдық ортаның қарым-қатынасы философия, психология, педагогика, т.б. қоғамдық ғылымдардық көптен айналысып жүрген көкейкесті мәселелері. Бұл жөнінде кейінгі жылдары жарық көрген философиялық, педагогикалық, психологиялық, этикалық, ұлтаралық қарым- қатынастарға арналған еңбектерден басқа П.И.Подласыйдық, М.Ф.Хар- ламовтың "Педагогика" (М.1996-1997), Б.С.Гершунскийдің " XXI ғасырда білім берудің философиясы" (1993), Г.К.Нұрғалиеваның "Тұлғаның құндылық бағытын қалыптастырудық методологиясы, практикасы" (АД995) секілді ондаған монографиялық еңбектері жарық көрді.
6 слайд
Адам баласы материалдық және
рухани өмірдің ортасында тіршілік
етеді де, өзі өмір сүріп отырған
қоғамның, ұжымның, ұлттың, рудық
мүшесі ретінде өзіндік ақыл-
парасатымен, жеке бастың өзіне тән
ақыл-ой, ерік-жігер, мінез-құлық
ерекшелігімен көрінуге тырысады.
Қоғам мүшелерінің бәріне ортақ
біркелкі мінез-құлықтың, қасиеттің
болуы мүмкін емес. Әр адам өзінше
жеке тұлға.
Жеке тұлғаның ерекшелігі дегеніміз
— оның өзіне тән мінез-құлғындағы,
іс-әрекетіндегі, көзқарасындағы
ерекшелігімен даралануы.
6 слайд
Адам баласы материалдық және рухани өмірдің ортасында тіршілік етеді де, өзі өмір сүріп отырған қоғамның, ұжымның, ұлттың, рудық мүшесі ретінде өзіндік ақыл- парасатымен, жеке бастың өзіне тән ақыл-ой, ерік-жігер, мінез-құлық ерекшелігімен көрінуге тырысады. Қоғам мүшелерінің бәріне ортақ біркелкі мінез-құлықтың, қасиеттің болуы мүмкін емес. Әр адам өзінше жеке тұлға. Жеке тұлғаның ерекшелігі дегеніміз — оның өзіне тән мінез-құлғындағы, іс-әрекетіндегі, көзқарасындағы ерекшелігімен даралануы.
7 слайд
назарларынызға
рақмет!
7 слайд
назарларынызға рақмет!