Материалдар / Ойын арқылы мәселені шешу 6 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ойын арқылы мәселені шешу 6 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
ойынды ашып түсіндірдім
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Мамыр 2021
544
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Ақтөбе қаласы № 51 гимназия “ Дене тәрбиесі” пәні 2021 оқу жылы 6-бөлім Ойын ке ңістігіндегі бағыт-бағдар дағдысы

1 слайд
Ақтөбе қаласы № 51 гимназия “ Дене тәрбиесі” пәні 2021 оқу жылы 6-бөлім Ойын ке ңістігіндегі бағыт-бағдар дағдысы

1 слайд

Ақтөбе қаласы № 51 гимназия “ Дене тәрбиесі” пәні 2021 оқу жылы 6-бөлім Ойын ке ңістігіндегі бағыт-бағдар дағдысы

Сабақ тақырыбы : Сабақтың мақсаты: Ойын ар қылы мәселені шешу 6.2.8.8 – түрлі қимыл қозғалыс негіздерінен туындаған рөлдерді

2 слайд
Сабақ тақырыбы : Сабақтың мақсаты: Ойын ар қылы мәселені шешу 6.2.8.8 – түрлі қимыл қозғалыс негіздерінен туындаған рөлдерді сезініп,олардың айырмашылықтарын түсіндіре білу

2 слайд

Сабақ тақырыбы : Сабақтың мақсаты: Ойын ар қылы мәселені шешу 6.2.8.8 – түрлі қимыл қозғалыс негіздерінен туындаған рөлдерді сезініп,олардың айырмашылықтарын түсіндіре білу

Сенің білетінің :  Волейбол ойынының техникасын Сенің меңгеретінің :  Волейбол ойынның әдіс тәсілдерін  Ойын кезінде қор

3 слайд
Сенің білетінің :  Волейбол ойынының техникасын Сенің меңгеретінің :  Волейбол ойынның әдіс тәсілдерін  Ойын кезінде қорғаушы тосқауыл қою Сабақтың мақса ттары

3 слайд

Сенің білетінің :  Волейбол ойынының техникасын Сенің меңгеретінің :  Волейбол ойынның әдіс тәсілдерін  Ойын кезінде қорғаушы тосқауыл қою Сабақтың мақса ттары

https://www.youtube.com/watch?v=7G_njYV03D4Күнделікті үй жағдайында орындалатын таңғы жаттығул ар

4 слайд
https://www.youtube.com/watch?v=7G_njYV03D4Күнделікті үй жағдайында орындалатын таңғы жаттығул ар

4 слайд

https://www.youtube.com/watch?v=7G_njYV03D4Күнделікті үй жағдайында орындалатын таңғы жаттығул ар

Волейбол ойыны- допты ойынға қосудан басталады. Шабуыл есебінде жататын мұның әдістік орындалуы мынадай: допты ойынға қосу кезе

5 слайд
Волейбол ойыны- допты ойынға қосудан басталады. Шабуыл есебінде жататын мұның әдістік орындалуы мынадай: допты ойынға қосу кезегі келген волейболшы шабуыл жасайтын алаңның шетіндегі орында тұрып, бір қолмен допты жоғары көтеріп, екінші алаңға қарай соғады. Орындалу жағынан бұл екпінді, көзделген, қалықталған болып бөлінеді. Екпінмен соғудың мақсаты – қарсы жақтан допты қабылдауын қиындатып , қателестіріп өз командасына ұпай алу. Көздеген соққының мақсаты- допты қарсы жақтың әлсіз ойыншысына немесе нашар қорғалған тұсқа тауып жіберу, қалықтап ұшу кезінде доп айналып ұшпайды және жолының кез келген бөлігінде өзінің бағытын өзгертіп жібере алады. ДОПТЫ ОЙЫНҒА ҚОСУ

5 слайд

Волейбол ойыны- допты ойынға қосудан басталады. Шабуыл есебінде жататын мұның әдістік орындалуы мынадай: допты ойынға қосу кезегі келген волейболшы шабуыл жасайтын алаңның шетіндегі орында тұрып, бір қолмен допты жоғары көтеріп, екінші алаңға қарай соғады. Орындалу жағынан бұл екпінді, көзделген, қалықталған болып бөлінеді. Екпінмен соғудың мақсаты – қарсы жақтан допты қабылдауын қиындатып , қателестіріп өз командасына ұпай алу. Көздеген соққының мақсаты- допты қарсы жақтың әлсіз ойыншысына немесе нашар қорғалған тұсқа тауып жіберу, қалықтап ұшу кезінде доп айналып ұшпайды және жолының кез келген бөлігінде өзінің бағытын өзгертіп жібере алады. ДОПТЫ ОЙЫНҒА ҚОСУ

ВОЛЕЙБОЛ Допты жоғарыдан беру Допты төменнен екі қолмен қабылдау Допты оң және сол жақ құлап алуШабуыл жасау Шабуылға тосқа

6 слайд
ВОЛЕЙБОЛ Допты жоғарыдан беру Допты төменнен екі қолмен қабылдау Допты оң және сол жақ құлап алуШабуыл жасау Шабуылға тосқауыл қою

6 слайд

ВОЛЕЙБОЛ Допты жоғарыдан беру Допты төменнен екі қолмен қабылдау Допты оң және сол жақ құлап алуШабуыл жасау Шабуылға тосқауыл қою

Ойын басталғандағы бастапқы т ұ рыс Волейбол ойынында ең әуелу, бастапқы тұрыс- ойын барысында еңкейіңкіреп, екі қолды шынтақта

7 слайд
Ойын басталғандағы бастапқы т ұ рыс Волейбол ойынында ең әуелу, бастапқы тұрыс- ойын барысында еңкейіңкіреп, екі қолды шынтақтан бүгіп, басты көтеріп алдыға қарап тұру. Ұшып келе жатқан допты қағып алу үшін әр түрлі қозғалыстар орындалады. Алдыға, оңға, солға, аттау, допты қағу үшін секіріп барып қолға құлап түсу т.б қозғалстар орындалады.

7 слайд

Ойын басталғандағы бастапқы т ұ рыс Волейбол ойынында ең әуелу, бастапқы тұрыс- ойын барысында еңкейіңкіреп, екі қолды шынтақтан бүгіп, басты көтеріп алдыға қарап тұру. Ұшып келе жатқан допты қағып алу үшін әр түрлі қозғалыстар орындалады. Алдыға, оңға, солға, аттау, допты қағу үшін секіріп барып қолға құлап түсу т.б қозғалстар орындалады.

Допты екі қолмен төменен беру техникасы Допты беру қолдың көмегімен орындалу керек. Қолдар бірдей, түпкілікті жағдайда болуы ти

8 слайд
Допты екі қолмен төменен беру техникасы Допты беру қолдың көмегімен орындалу керек. Қолдар бірдей, түпкілікті жағдайда болуы тиіс. Бір иықтың кішкене көтерілуі доптың ұшу бағытын өзгертеді.

8 слайд

Допты екі қолмен төменен беру техникасы Допты беру қолдың көмегімен орындалу керек. Қолдар бірдей, түпкілікті жағдайда болуы тиіс. Бір иықтың кішкене көтерілуі доптың ұшу бағытын өзгертеді.

Шабуыл соққысын орындау Торданн 5-6 метр жерден жүгіріп келіп қос аяқпен серпіле әуеде секіріп соққы жасау әрекетін көрсету

9 слайд
Шабуыл соққысын орындау Торданн 5-6 метр жерден жүгіріп келіп қос аяқпен серпіле әуеде секіріп соққы жасау әрекетін көрсету: - Секіру әрекетін көрсеткен кезде адымдап келіп аяқты тізеден бүге, қолды артқа сермей лақтырып екпінмен жоғаары серпілу керек. - Бір оқушы тор түбінен әуелете допты лақтырады шабуылдаушы жүгіріп келіп бар күшімен секіріп соққы береді. - Ұйымдастырушы арқылы соққыны қайталау: - Ереже бойынша волейбол ойынын ойнау.

9 слайд

Шабуыл соққысын орындау Торданн 5-6 метр жерден жүгіріп келіп қос аяқпен серпіле әуеде секіріп соққы жасау әрекетін көрсету: - Секіру әрекетін көрсеткен кезде адымдап келіп аяқты тізеден бүге, қолды артқа сермей лақтырып екпінмен жоғаары серпілу керек. - Бір оқушы тор түбінен әуелете допты лақтырады шабуылдаушы жүгіріп келіп бар күшімен секіріп соққы береді. - Ұйымдастырушы арқылы соққыны қайталау: - Ереже бойынша волейбол ойынын ойнау.

Ойын алаңы Алаңдағы ойынға әрқайсында 6 ойыншысы бар екі команда қасысады. Әр команданың ойыншылары өз алаңына орналасады.

10 слайд
Ойын алаңы Алаңдағы ойынға әрқайсында 6 ойыншысы бар екі команда қасысады. Әр команданың ойыншылары өз алаңына орналасады.

10 слайд

Ойын алаңы Алаңдағы ойынға әрқайсында 6 ойыншысы бар екі команда қасысады. Әр команданың ойыншылары өз алаңына орналасады.

1.Волейбол алаңының көлемі А) 3 В)6 с)5 2. Волейбол ойынында бір командада неше ойыншы болуы керек? А)3 D)9

11 слайд
1.Волейбол алаңының көлемі А) 3 В)6 с)5 2. Волейбол ойынында бір командада неше ойыншы болуы керек? А)3 D)9 C) 6 3) Волейбол допты ойынға қосу аймағы А)3 В)5 c)1 4.Волейбол добының салмағы А)160г В) 260г С)350г 5. Волейбол ойыны кезінде командада неше реет қолды артық тигізуге болмайды? А)4 В)3 С)1 6.Волейбол ойыны қашан пайда болды А)Қазақстанда 1900ж В) Ресейде 1890ж С) АҚШ 1895ж Тест сұрақтары

11 слайд

1.Волейбол алаңының көлемі А) 3 В)6 с)5 2. Волейбол ойынында бір командада неше ойыншы болуы керек? А)3 D)9 C) 6 3) Волейбол допты ойынға қосу аймағы А)3 В)5 c)1 4.Волейбол добының салмағы А)160г В) 260г С)350г 5. Волейбол ойыны кезінде командада неше реет қолды артық тигізуге болмайды? А)4 В)3 С)1 6.Волейбол ойыны қашан пайда болды А)Қазақстанда 1900ж В) Ресейде 1890ж С) АҚШ 1895ж Тест сұрақтары

Бұлшықеттерді қыздыру үшін жалпы дамыту жаттығулары Физикалық белсенділік Сілтемені YouTube каналына салыңыз, жаттығулар жиы

12 слайд
Бұлшықеттерді қыздыру үшін жалпы дамыту жаттығулары Физикалық белсенділік Сілтемені YouTube каналына салыңыз, жаттығулар жиынтығын күнделікті орындаңыз Тренировка Табата -4 https://www.youtube.com/watc h?v=aUYRVSNz_VY Физикалық белсенділік

12 слайд

Бұлшықеттерді қыздыру үшін жалпы дамыту жаттығулары Физикалық белсенділік Сілтемені YouTube каналына салыңыз, жаттығулар жиынтығын күнделікті орындаңыз Тренировка Табата -4 https://www.youtube.com/watc h?v=aUYRVSNz_VY Физикалық белсенділік

Іс-әрекет тәртібі Ресурстар Орындалу (оқушы толтырады) «+» немесе «-» белгісін қой Тапсырма№ 1 Өзін-өзі бақылау күнделігіМұ

13 слайд
Іс-әрекет тәртібі Ресурстар Орындалу (оқушы толтырады) «+» немесе «-» белгісін қой Тапсырма№ 1 Өзін-өзі бақылау күнделігіМұғалім - Оқушы _____________________________________ _____ класс Кері байланыс парағы

13 слайд

Іс-әрекет тәртібі Ресурстар Орындалу (оқушы толтырады) «+» немесе «-» белгісін қой Тапсырма№ 1 Өзін-өзі бақылау күнделігіМұғалім - Оқушы _____________________________________ _____ класс Кері байланыс парағы

Мысал ретінде көрсетілген кестедегі тапсырманы орында,бақылау күнделігіне өзін орындай алған нәтижені жаз. Күн сайын нәтижеле

14 слайд
Мысал ретінде көрсетілген кестедегі тапсырманы орында,бақылау күнделігіне өзін орындай алған нәтижені жаз. Күн сайын нәтижелердің артуын қадағала.

14 слайд

Мысал ретінде көрсетілген кестедегі тапсырманы орында,бақылау күнделігіне өзін орындай алған нәтижені жаз. Күн сайын нәтижелердің артуын қадағала.

Рефлексия 1.Волейбол ойынының алаңы қанша? 2.Волейбол добының диаметрі мен салмағы? 3.Волейбол ойынының ойыншылар саны? Сұра

15 слайд
Рефлексия 1.Волейбол ойынының алаңы қанша? 2.Волейбол добының диаметрі мен салмағы? 3.Волейбол ойынының ойыншылар саны? Сұрақ Жауабы : 1. ______________ _ 2.______________ _ 3.______________ _

15 слайд

Рефлексия 1.Волейбол ойынының алаңы қанша? 2.Волейбол добының диаметрі мен салмағы? 3.Волейбол ойынының ойыншылар саны? Сұрақ Жауабы : 1. ______________ _ 2.______________ _ 3.______________ _