Ойын кезінде допты иелену
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Оқу мақсаты:
7.3.4.1 - денсаулықты нығайтуға арналған әртүрлі
дене жаттығулар контекстінде қауіп-қатерді анықтау; Сабақтың тақырыбы:
Қауіпсіздік ережелері
Ойын жағдайларында допты ыңғайлап
алу техникасын орындау
1 слайд
Оқу мақсаты: 7.3.4.1 - денсаулықты нығайтуға арналған әртүрлі дене жаттығулар контекстінде қауіп-қатерді анықтау; Сабақтың тақырыбы: Қауіпсіздік ережелері Ойын жағдайларында допты ыңғайлап алу техникасын орындау
2 слайд
Сабақтың мақсаттары:
Аздаған ауқымды арнайы
спорттық қозғалыс әрекеттерінің
дәлдігін бақылауды және
үйлесімділікті дамытуға арналған
қимыл-қозғалысты дағдыларын
қолдануды үйрету.
2 слайд
Сабақтың мақсаттары: Аздаған ауқымды арнайы спорттық қозғалыс әрекеттерінің дәлдігін бақылауды және үйлесімділікті дамытуға арналған қимыл-қозғалысты дағдыларын қолдануды үйрету.
3 слайд
Тілдік мақсаттар
Аут, Таймаут, Орын алмасу, Доп, Тор, Нетбол- доп қосу кезінде торға тиіп
түскен доп. Тай Брейк- 5 ші кезең т.б
Ысқырық, волейбол добы, жалауша, тор.
Мыналарды қамтиды:
• қауіпсіздік ережесі, жарақат, қауіптің алдын алу
• пас, допты беру
Талқылауға арналған сұрақтар:
Допты қосу кезінде алаң сызығын басуға болама?.
Блоктан кейін ойнауға бола ма?
Допты төреші рұхсатынсыз ойынға қосуға болама?.
3 слайд
Тілдік мақсаттар Аут, Таймаут, Орын алмасу, Доп, Тор, Нетбол- доп қосу кезінде торға тиіп түскен доп. Тай Брейк- 5 ші кезең т.б Ысқырық, волейбол добы, жалауша, тор. Мыналарды қамтиды: • қауіпсіздік ережесі, жарақат, қауіптің алдын алу • пас, допты беру Талқылауға арналған сұрақтар: Допты қосу кезінде алаң сызығын басуға болама?. Блоктан кейін ойнауға бола ма? Допты төреші рұхсатынсыз ойынға қосуға болама?.
4 слайд
(С, ҚБ) Тапсырма
Допты беру техникасын үйрену
жаттығулары:
Алаңда тордың жанында тұрып, ойыншы
допты төменнен жоғары лақтырып, торды
жағалатып береді:
а) әр түрлі бағытта (алға, пртқа, жоғары);
ә) әр түрлі қашықтықта (ұзын, қысқа,
қысқартылған);
б) әр түрлі биіктікте (биік, орташа, төмен).
Әріптеспен жаттығулар:
екі ойыншы екі жақтағы бірыңғай сызықта
тұрып, бір-біріне допты тордан жоғары
көтеріп береді;
әр ойыншы шабуыл сызығында тұрады,
допты беру үшін торға дейін жүгіріп келіп,
қайтадан өз орындарына кетеді.
4 слайд
(С, ҚБ) Тапсырма Допты беру техникасын үйрену жаттығулары: Алаңда тордың жанында тұрып, ойыншы допты төменнен жоғары лақтырып, торды жағалатып береді: а) әр түрлі бағытта (алға, пртқа, жоғары); ә) әр түрлі қашықтықта (ұзын, қысқа, қысқартылған); б) әр түрлі биіктікте (биік, орташа, төмен). Әріптеспен жаттығулар: екі ойыншы екі жақтағы бірыңғай сызықта тұрып, бір-біріне допты тордан жоғары көтеріп береді; әр ойыншы шабуыл сызығында тұрады, допты беру үшін торға дейін жүгіріп келіп, қайтадан өз орындарына кетеді.
5 слайд
(С, ҚБ) Тапсырма
Оқушыларды бес топқа бөліп, әр топқа бір доптан беріп қабырғаға жоғарыдан допты алақанмен соғу. Бұл әдісті
орындай отырып, әр оқушы допты алақанмен жоғарыдан беруді, қабылдауды меңгереді.Екі оқушыға бір допты беріп,
допты төменнен қабылдау, төменнен тура беру жаттығуларын орындату.
Допты жоғарыдан және төменнен қабылдауды меңгерту
Оқушылар бір-біріне қарама-қарсы 4-5 метр қашықтықта тұрып допты жоғарыдан қабылдау жаттығуларын
орындайды.Ойыншы бастапқы қалыпта тұрады, серігі допты оның қолына лақтырады, ол серігіне жоғарыдан екі
қолымен жоғарыдан қабылдау әдісін орындайды.Яғни допты жоғары лақтырып, қайтадан бастапқы қалыбымен
допты жоғарыдан қабылдайды ары қарай серіктесіне көтеріп беру. Оқушылар орын алмасып тұрады. Әр топ
оқушылары шеңберге тұрып топ басшысы ортадан допты лақтырып беру арқылы жаттығу орындалады.Допты
жоғарыдан қабылдау тек саусақпен орындалады.
Ойыншының екі қолмен төменнен допты қабылдау тұрысын қайталау.
Әріптесімен төменнен берудегі орындалатын жаттығулар жоғарыдан тура берудегі жаттығулар сияқты орындалады,
тек төменнен қабылдау арқылы орындайды. Осылай ойыншы допты жоғары алға, жоғары жанына лақтырады,
ойыншы допқа жүгіріп шығып допты төменен қабылдап, қайта береді.Допты енкейген қалыпта блекпен
қабылдайды, және кеудемен құлап қабылдауға болады.
Ережемен волейбол ойынын ойнау.
5 слайд
(С, ҚБ) Тапсырма Оқушыларды бес топқа бөліп, әр топқа бір доптан беріп қабырғаға жоғарыдан допты алақанмен соғу. Бұл әдісті орындай отырып, әр оқушы допты алақанмен жоғарыдан беруді, қабылдауды меңгереді.Екі оқушыға бір допты беріп, допты төменнен қабылдау, төменнен тура беру жаттығуларын орындату. Допты жоғарыдан және төменнен қабылдауды меңгерту Оқушылар бір-біріне қарама-қарсы 4-5 метр қашықтықта тұрып допты жоғарыдан қабылдау жаттығуларын орындайды.Ойыншы бастапқы қалыпта тұрады, серігі допты оның қолына лақтырады, ол серігіне жоғарыдан екі қолымен жоғарыдан қабылдау әдісін орындайды.Яғни допты жоғары лақтырып, қайтадан бастапқы қалыбымен допты жоғарыдан қабылдайды ары қарай серіктесіне көтеріп беру. Оқушылар орын алмасып тұрады. Әр топ оқушылары шеңберге тұрып топ басшысы ортадан допты лақтырып беру арқылы жаттығу орындалады.Допты жоғарыдан қабылдау тек саусақпен орындалады. Ойыншының екі қолмен төменнен допты қабылдау тұрысын қайталау. Әріптесімен төменнен берудегі орындалатын жаттығулар жоғарыдан тура берудегі жаттығулар сияқты орындалады, тек төменнен қабылдау арқылы орындайды. Осылай ойыншы допты жоғары алға, жоғары жанына лақтырады, ойыншы допқа жүгіріп шығып допты төменен қабылдап, қайта береді.Допты енкейген қалыпта блекпен қабылдайды, және кеудемен құлап қабылдауға болады. Ережемен волейбол ойынын ойнау.
6 слайд
Сабақ соңында білім алушылар демді
қалыпқа келтіру жаттығуларын орындап,
рефлексия жүргізеді:
- нені білдім, нені үйрендім?
- нені толық түсінбедім?
- немен жұмысты жалғастыру қажет?-
деген сұрақтары бар парақшаға жауап
береді.
Сабақ уақытында орындаған
жұмыстарын бағалау үшін білім
алушыларға дескрипторлар арқылы
бірін-бірі бағалауды жүргізу ұсынылады.
6 слайд
Сабақ соңында білім алушылар демді қалыпқа келтіру жаттығуларын орындап, рефлексия жүргізеді: - нені білдім, нені үйрендім? - нені толық түсінбедім? - немен жұмысты жалғастыру қажет?- деген сұрақтары бар парақшаға жауап береді. Сабақ уақытында орындаған жұмыстарын бағалау үшін білім алушыларға дескрипторлар арқылы бірін-бірі бағалауды жүргізу ұсынылады.
7 слайд
Рефлексия
Жасыл түс - тақырыпты толық меңгердім
Сары түс -тақырып бойынша әлі де сұрақтарым бар
Қызыл түс - тақырыпты мүлде түсінбедім
7 слайд
Рефлексия Жасыл түс - тақырыпты толық меңгердім Сары түс -тақырып бойынша әлі де сұрақтарым бар Қызыл түс - тақырыпты мүлде түсінбедім
8 слайд
Бер ілген сұрақтарға жауап бер:
1. Волейбол ойынында қанша ойыншы
ойнайды?
2. Волейбол спорт түріне керекті
құралдарды атап көр?
8 слайд
Бер ілген сұрақтарға жауап бер: 1. Волейбол ойынында қанша ойыншы ойнайды? 2. Волейбол спорт түріне керекті құралдарды атап көр?