Ойын кезінде допты иелену

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ойын кезінде допты иелену

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал оқушыларға керек. Берілген материал арқылы оқушылар ойын кезінде допты қандай тәсілдермен иеленуге болатынын біліп қана қоймай ойын тәртібін және ойын кезіндегі қауіпсіздік ережелерімен танысады.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Оқу мақсаты:  7.3.4.1 - денсаулықты нығайтуға арналған әртүрлі дене жаттығулар контекстінде қауіп-қатерді анықтау; Сабақтың та

#1 слайд
Оқу мақсаты:  7.3.4.1 - денсаулықты нығайтуға арналған әртүрлі дене жаттығулар контекстінде қауіп-қатерді анықтау; Сабақтың тақырыбы: Қауіпсіздік ережелері Ойын жағдайларында допты ыңғайлап алу техникасын орындау

1 слайд

Оқу мақсаты:  7.3.4.1 - денсаулықты нығайтуға арналған әртүрлі дене жаттығулар контекстінде қауіп-қатерді анықтау; Сабақтың тақырыбы: Қауіпсіздік ережелері Ойын жағдайларында допты ыңғайлап алу техникасын орындау

Сабақтың мақсаттары: Аздаған ауқымды арнайы спорттық қозғалыс әрекеттерінің дәлдігін бақылауды және үйлесімділікті дамытуға а

#2 слайд
Сабақтың мақсаттары: Аздаған ауқымды арнайы спорттық қозғалыс әрекеттерінің дәлдігін бақылауды және үйлесімділікті дамытуға арналған қимыл-қозғалысты дағдыларын қолдануды үйрету.

2 слайд

Сабақтың мақсаттары: Аздаған ауқымды арнайы спорттық қозғалыс әрекеттерінің дәлдігін бақылауды және үйлесімділікті дамытуға арналған қимыл-қозғалысты дағдыларын қолдануды үйрету.

Тілдік мақсаттар Аут, Таймаут, Орын алмасу, Доп, Тор, Нетбол- доп қосу кезінде торға тиіп түскен доп. Тай Брейк- 5 ші кезең т.б

#3 слайд
Тілдік мақсаттар Аут, Таймаут, Орын алмасу, Доп, Тор, Нетбол- доп қосу кезінде торға тиіп түскен доп. Тай Брейк- 5 ші кезең т.б Ысқырық, волейбол добы, жалауша, тор. Мыналарды қамтиды: • қауіпсіздік ережесі, жарақат, қауіптің алдын алу • пас, допты беру Талқылауға арналған сұрақтар: Допты қосу кезінде алаң сызығын басуға болама?. Блоктан кейін ойнауға бола ма? Допты төреші рұхсатынсыз ойынға қосуға болама?.

3 слайд

Тілдік мақсаттар Аут, Таймаут, Орын алмасу, Доп, Тор, Нетбол- доп қосу кезінде торға тиіп түскен доп. Тай Брейк- 5 ші кезең т.б Ысқырық, волейбол добы, жалауша, тор. Мыналарды қамтиды: • қауіпсіздік ережесі, жарақат, қауіптің алдын алу • пас, допты беру Талқылауға арналған сұрақтар: Допты қосу кезінде алаң сызығын басуға болама?. Блоктан кейін ойнауға бола ма? Допты төреші рұхсатынсыз ойынға қосуға болама?.

(С, ҚБ) Тапсырма Допты беру техникасын үйрену жаттығулары: Алаңда тордың жанында тұрып, ойыншы допты төменнен жоғары лақтырып,

#4 слайд
(С, ҚБ) Тапсырма Допты беру техникасын үйрену жаттығулары: Алаңда тордың жанында тұрып, ойыншы допты төменнен жоғары лақтырып, торды жағалатып береді: а) әр түрлі бағытта (алға, пртқа, жоғары); ә) әр түрлі қашықтықта (ұзын, қысқа, қысқартылған); б) әр түрлі биіктікте (биік, орташа, төмен). Әріптеспен жаттығулар: екі ойыншы екі жақтағы бірыңғай сызықта тұрып, бір-біріне допты тордан жоғары көтеріп береді; әр ойыншы шабуыл сызығында тұрады, допты беру үшін торға дейін жүгіріп келіп, қайтадан өз орындарына кетеді.

4 слайд

(С, ҚБ) Тапсырма Допты беру техникасын үйрену жаттығулары: Алаңда тордың жанында тұрып, ойыншы допты төменнен жоғары лақтырып, торды жағалатып береді: а) әр түрлі бағытта (алға, пртқа, жоғары); ә) әр түрлі қашықтықта (ұзын, қысқа, қысқартылған); б) әр түрлі биіктікте (биік, орташа, төмен). Әріптеспен жаттығулар: екі ойыншы екі жақтағы бірыңғай сызықта тұрып, бір-біріне допты тордан жоғары көтеріп береді; әр ойыншы шабуыл сызығында тұрады, допты беру үшін торға дейін жүгіріп келіп, қайтадан өз орындарына кетеді.

(С, ҚБ) Тапсырма Оқушыларды бес топқа бөліп, әр топқа бір доптан беріп қабырғаға жоғарыдан допты алақанмен соғу. Бұл әдісті оры

#5 слайд
(С, ҚБ) Тапсырма Оқушыларды бес топқа бөліп, әр топқа бір доптан беріп қабырғаға жоғарыдан допты алақанмен соғу. Бұл әдісті орындай отырып, әр оқушы допты алақанмен жоғарыдан беруді, қабылдауды меңгереді.Екі оқушыға бір допты беріп, допты төменнен қабылдау, төменнен тура беру жаттығуларын орындату. Допты жоғарыдан және төменнен қабылдауды меңгерту Оқушылар бір-біріне қарама-қарсы 4-5 метр қашықтықта тұрып допты жоғарыдан қабылдау жаттығуларын орындайды.Ойыншы бастапқы қалыпта тұрады, серігі допты оның қолына лақтырады, ол серігіне жоғарыдан екі қолымен жоғарыдан қабылдау әдісін орындайды.Яғни допты жоғары лақтырып, қайтадан бастапқы қалыбымен допты жоғарыдан қабылдайды ары қарай серіктесіне көтеріп беру. Оқушылар орын алмасып тұрады. Әр топ оқушылары шеңберге тұрып топ басшысы ортадан допты лақтырып беру арқылы жаттығу орындалады.Допты жоғарыдан қабылдау тек саусақпен орындалады. Ойыншының екі қолмен төменнен допты қабылдау тұрысын қайталау. Әріптесімен төменнен берудегі орындалатын жаттығулар жоғарыдан тура берудегі жаттығулар сияқты орындалады, тек төменнен қабылдау арқылы орындайды. Осылай ойыншы допты жоғары алға, жоғары жанына лақтырады, ойыншы допқа жүгіріп шығып допты төменен қабылдап, қайта береді.Допты енкейген қалыпта блекпен қабылдайды, және кеудемен құлап қабылдауға болады. Ережемен волейбол ойынын ойнау.

5 слайд

(С, ҚБ) Тапсырма Оқушыларды бес топқа бөліп, әр топқа бір доптан беріп қабырғаға жоғарыдан допты алақанмен соғу. Бұл әдісті орындай отырып, әр оқушы допты алақанмен жоғарыдан беруді, қабылдауды меңгереді.Екі оқушыға бір допты беріп, допты төменнен қабылдау, төменнен тура беру жаттығуларын орындату. Допты жоғарыдан және төменнен қабылдауды меңгерту Оқушылар бір-біріне қарама-қарсы 4-5 метр қашықтықта тұрып допты жоғарыдан қабылдау жаттығуларын орындайды.Ойыншы бастапқы қалыпта тұрады, серігі допты оның қолына лақтырады, ол серігіне жоғарыдан екі қолымен жоғарыдан қабылдау әдісін орындайды.Яғни допты жоғары лақтырып, қайтадан бастапқы қалыбымен допты жоғарыдан қабылдайды ары қарай серіктесіне көтеріп беру. Оқушылар орын алмасып тұрады. Әр топ оқушылары шеңберге тұрып топ басшысы ортадан допты лақтырып беру арқылы жаттығу орындалады.Допты жоғарыдан қабылдау тек саусақпен орындалады. Ойыншының екі қолмен төменнен допты қабылдау тұрысын қайталау. Әріптесімен төменнен берудегі орындалатын жаттығулар жоғарыдан тура берудегі жаттығулар сияқты орындалады, тек төменнен қабылдау арқылы орындайды. Осылай ойыншы допты жоғары алға, жоғары жанына лақтырады, ойыншы допқа жүгіріп шығып допты төменен қабылдап, қайта береді.Допты енкейген қалыпта блекпен қабылдайды, және кеудемен құлап қабылдауға болады. Ережемен волейбол ойынын ойнау.

Сабақ соңында білім алушылар демді қалыпқа келтіру жаттығуларын орындап, рефлексия жүргізеді: - нені білдім, нені үйрендім? -

#6 слайд
Сабақ соңында білім алушылар демді қалыпқа келтіру жаттығуларын орындап, рефлексия жүргізеді: - нені білдім, нені үйрендім? - нені толық түсінбедім? - немен жұмысты жалғастыру қажет?- деген сұрақтары бар парақшаға жауап береді. Сабақ уақытында орындаған жұмыстарын бағалау үшін білім алушыларға дескрипторлар арқылы бірін-бірі бағалауды жүргізу ұсынылады.

6 слайд

Сабақ соңында білім алушылар демді қалыпқа келтіру жаттығуларын орындап, рефлексия жүргізеді: - нені білдім, нені үйрендім? - нені толық түсінбедім? - немен жұмысты жалғастыру қажет?- деген сұрақтары бар парақшаға жауап береді. Сабақ уақытында орындаған жұмыстарын бағалау үшін білім алушыларға дескрипторлар арқылы бірін-бірі бағалауды жүргізу ұсынылады.

Рефлексия Жасыл түс - тақырыпты толық меңгердім Сары түс -тақырып бойынша әлі де сұрақтарым бар Қызыл түс - тақырыпты мүл

#7 слайд
Рефлексия Жасыл түс - тақырыпты толық меңгердім Сары түс -тақырып бойынша әлі де сұрақтарым бар Қызыл түс - тақырыпты мүлде түсінбедім

7 слайд

Рефлексия Жасыл түс - тақырыпты толық меңгердім Сары түс -тақырып бойынша әлі де сұрақтарым бар Қызыл түс - тақырыпты мүлде түсінбедім

Бер ілген сұрақтарға жауап бер: 1. Волейбол ойынында қанша ойыншы ойнайды? 2. Волейбол спорт түріне керекті құралдарды атап кө

#8 слайд
Бер ілген сұрақтарға жауап бер: 1. Волейбол ойынында қанша ойыншы ойнайды? 2. Волейбол спорт түріне керекті құралдарды атап көр?

8 слайд

Бер ілген сұрақтарға жауап бер: 1. Волейбол ойынында қанша ойыншы ойнайды? 2. Волейбол спорт түріне керекті құралдарды атап көр?

Файл форматы:
pptx
29.04.2020
797
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі