"Ойын техникасын жақсарту"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Сабақ мақсатыСабақ мақсаты
::
5.1.1.1.Аздаған аукымдағы арнайы спорттық спецификалық
қозғалыс әрекеттерінің дәлдігін бақылауды және икемділікті
дамытуға арналған қимыл- қозғалыс дағдыларын білу және
түсіну
1 слайд
Сабақ мақсатыСабақ мақсаты :: 5.1.1.1.Аздаған аукымдағы арнайы спорттық спецификалық қозғалыс әрекеттерінің дәлдігін бақылауды және икемділікті дамытуға арналған қимыл- қозғалыс дағдыларын білу және түсіну
2 слайд
Барлық оқушылар орындай алады:
Волейбол ойынның қауіпсіздік ережелерін
оқушылар біледі, және сақтай алады.
Доппен жаттығуларды тианақты
орындайды. Оқушылар аздаған аукымдағы
арнайы спорттық спецификалық қозғалыс
әрекеттерінің дәлдігін бақылай алады
Оқушылар көпшілігі орындай алады:
Оқушылар қабылдау әдістерін орындай
алады. Оқушылар доппен қимыл қозғалыс
жаттығуларын көрсете алады. Икемдікті
дамытуға арналған қимыл-қозғалыс
жаттығуларын орындап және көрсете алады
Кейбір оқушылар орындай алады:
Оқушылар доппен жаттығу орындау, допты
қабылдау тәсілдерін икемділік жаттығуларды
орындай алады допты еркін қабылдап бере
алад, қозғалыс әрекетін дәлділігін бақылап
қимыл қозғалыстарын түсінеді және
көрсете алады . Оқушылар орындай алады
: Оқушылар допты беру және қабылдау
элементерін айта алады. Сабақта айтылған
қойылған сұрақтарға жауап бере алады .
Диалог құруға арналған пайдалы
тіркестер:
Волейбол ойынының ережесі не үшін қажет
екенің білесіндерма?
Талқылауға арналған сұрақтар : Волейбол
ойнында қолданылатын төреші белгілері
қандай?
2.Волейбол ойыны қанша уақытқа созылады, әр
кезенге қанша уақыт беріледі ?
Не себепті .....деп ойлайсыз
Волейбол топтық ойын.
1.Икемділікті дамытуға арналған қимыл-
қозғалыс жаттығуларын жасаймыз.
2.Не себепті ережеге сүйеніп ойнауымыз
керек?Сабақ мақсаты Тілдік мақсаты Оқушылар көпшілігі орындай алады:
Оқушылар қабылдау әдістерін орындай
алады. Оқушылар доппен қимыл қозғалыс
жаттығуларын көрсете алады. Икемдікті
дамытуға арналған қимыл-қозғалыс
жаттығуларын орындап және көрсете алады Оқушылар орындай алады
: Оқушылар допты беру және қабылдау
элементерін айта алады. Сабақта айтылған
қойылған сұрақтарға жауап бере алады . Талқылауға арналған сұрақтар : Волейбол
ойнында қолданылатын төреші белгілері
қандай?
2.Волейбол ойыны қанша уақытқа созылады, әр
кезенге қанша уақыт беріледі ?
2 слайд
Барлық оқушылар орындай алады: Волейбол ойынның қауіпсіздік ережелерін оқушылар біледі, және сақтай алады. Доппен жаттығуларды тианақты орындайды. Оқушылар аздаған аукымдағы арнайы спорттық спецификалық қозғалыс әрекеттерінің дәлдігін бақылай алады Оқушылар көпшілігі орындай алады: Оқушылар қабылдау әдістерін орындай алады. Оқушылар доппен қимыл қозғалыс жаттығуларын көрсете алады. Икемдікті дамытуға арналған қимыл-қозғалыс жаттығуларын орындап және көрсете алады Кейбір оқушылар орындай алады: Оқушылар доппен жаттығу орындау, допты қабылдау тәсілдерін икемділік жаттығуларды орындай алады допты еркін қабылдап бере алад, қозғалыс әрекетін дәлділігін бақылап қимыл қозғалыстарын түсінеді және көрсете алады . Оқушылар орындай алады : Оқушылар допты беру және қабылдау элементерін айта алады. Сабақта айтылған қойылған сұрақтарға жауап бере алады . Диалог құруға арналған пайдалы тіркестер: Волейбол ойынының ережесі не үшін қажет екенің білесіндерма? Талқылауға арналған сұрақтар : Волейбол ойнында қолданылатын төреші белгілері қандай? 2.Волейбол ойыны қанша уақытқа созылады, әр кезенге қанша уақыт беріледі ? Не себепті .....деп ойлайсыз Волейбол топтық ойын. 1.Икемділікті дамытуға арналған қимыл- қозғалыс жаттығуларын жасаймыз. 2.Не себепті ережеге сүйеніп ойнауымыз керек?Сабақ мақсаты Тілдік мақсаты Оқушылар көпшілігі орындай алады: Оқушылар қабылдау әдістерін орындай алады. Оқушылар доппен қимыл қозғалыс жаттығуларын көрсете алады. Икемдікті дамытуға арналған қимыл-қозғалыс жаттығуларын орындап және көрсете алады Оқушылар орындай алады : Оқушылар допты беру және қабылдау элементерін айта алады. Сабақта айтылған қойылған сұрақтарға жауап бере алады . Талқылауға арналған сұрақтар : Волейбол ойнында қолданылатын төреші белгілері қандай? 2.Волейбол ойыны қанша уақытқа созылады, әр кезенге қанша уақыт беріледі ?
3 слайд
« Ашық микрафон» әдісі
1.Икемділікті дамытуға
арналған қимыл- қозғалыс
жаттығуларын жасаймыз?
2.Не себепті ережеге сүйеніп
ойнауымыз керек? «Миға шабуыл» сабақты
пысықтау арқылы сұрақтар қою
1. Волейбол ойнында
қолданылатын төреші белгілері
қандай?
2.Волейбол ойыны қанша уақытқа
созылады, әр кезенге қанша уақыт
беріледі?«Ой-козғау әдісі»
Волейбол добын үстінен,
астынан алу тәсілдерін ұялы
телфон арқылы топтастырып
видео көрсету.
Волейбол ойынының ережесі не
үшін қажет екенің білесіндерме? Оқушылар доппен әдіс-
тәсілдерін дұрыс орындауға
ынталандыру. Оқушылардың
қабілетіне қарай
Екі топқа бөлініп берілген
сұрақтарға
жауап іздеп, топ ішінде
талқылайды, бір-бірін
толықтырып отырады.
Физикалық дене қабілеті
жоғары топ оқушыларына
қиындатылған ойын түрін
ұсыну .«Білгенді көрсету әдісі»
Ойыншының допты екі қолмен төменен
қабылдау тәсілдерін үйрету.
А) допты төменен қабылдау тәсілдерін үйрету
Доп берудің едәуір күрделі түрі.
Б)Допты екі қолмен жоғарыдан беру.
Оқушыларға қолдың білезігі мен маңдай
тұсынан беру
С) Оқушыларға қолдың білезігі мен
саусақтардың қалай дұрыс істеуге
болатынын үйретіп көрсету.Белсенді әдістерБелсенді әдістер
СаралауСаралау
3 слайд
« Ашық микрафон» әдісі 1.Икемділікті дамытуға арналған қимыл- қозғалыс жаттығуларын жасаймыз? 2.Не себепті ережеге сүйеніп ойнауымыз керек? «Миға шабуыл» сабақты пысықтау арқылы сұрақтар қою 1. Волейбол ойнында қолданылатын төреші белгілері қандай? 2.Волейбол ойыны қанша уақытқа созылады, әр кезенге қанша уақыт беріледі?«Ой-козғау әдісі» Волейбол добын үстінен, астынан алу тәсілдерін ұялы телфон арқылы топтастырып видео көрсету. Волейбол ойынының ережесі не үшін қажет екенің білесіндерме? Оқушылар доппен әдіс- тәсілдерін дұрыс орындауға ынталандыру. Оқушылардың қабілетіне қарай Екі топқа бөлініп берілген сұрақтарға жауап іздеп, топ ішінде талқылайды, бір-бірін толықтырып отырады. Физикалық дене қабілеті жоғары топ оқушыларына қиындатылған ойын түрін ұсыну .«Білгенді көрсету әдісі» Ойыншының допты екі қолмен төменен қабылдау тәсілдерін үйрету. А) допты төменен қабылдау тәсілдерін үйрету Доп берудің едәуір күрделі түрі. Б)Допты екі қолмен жоғарыдан беру. Оқушыларға қолдың білезігі мен маңдай тұсынан беру С) Оқушыларға қолдың білезігі мен саусақтардың қалай дұрыс істеуге болатынын үйретіп көрсету.Белсенді әдістерБелсенді әдістер СаралауСаралау
4 слайд
Аты -
жөні Допты төменнен
қабылдау техникасын
орындайды;
Д опты
жоғарыдан
қабылдау
техникасын
орындайды.
Сабақта өткен
жатығулар бойынша
сұрақ қойылады
оқушылар бір-біріне
түсіндіріп бағалайды.
1 + + +
2 + - +
3 - + -
4 + - -
5 - - + Білім ағашы
« 5» - барлығын түсіндім
«4»- енді түсініп келемін
«3»- түсінбедім
№ Аты -жөні Допты
төменнен
қабылдау
техникасын
орындайды;
Д опты
жоғарыдан
қабылдау
техникасын
орындайды.
Сабақта өткен
жатығулар бойынша
сұрақ қойылады
оқушылар бір-біріне
түсіндіріп бағалайды. Бағалау
1 - + + +
2 + - + +
3 + - - +
4 + - - +
5 - - + +
4 слайд
Аты - жөні Допты төменнен қабылдау техникасын орындайды; Д опты жоғарыдан қабылдау техникасын орындайды. Сабақта өткен жатығулар бойынша сұрақ қойылады оқушылар бір-біріне түсіндіріп бағалайды. 1 + + + 2 + - + 3 - + - 4 + - - 5 - - + Білім ағашы « 5» - барлығын түсіндім «4»- енді түсініп келемін «3»- түсінбедім № Аты -жөні Допты төменнен қабылдау техникасын орындайды; Д опты жоғарыдан қабылдау техникасын орындайды. Сабақта өткен жатығулар бойынша сұрақ қойылады оқушылар бір-біріне түсіндіріп бағалайды. Бағалау 1 - + + + 2 + - + + 3 + - - + 4 + - - + 5 - - + +
5 слайд
Назарларыңызға
рахмет!!!
5 слайд
Назарларыңызға рахмет!!!