Материалдар / Ойын технологиясы

Ойын технологиясы

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушыларға ойын технологиясын пайдалана отырып сабақ жүргізу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2019
437
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Оқушыларға арналған ойындар мен жаттығулар Дайындаған: Мадениятова Аяжан

1 слайд
Оқушыларға арналған ойындар мен жаттығулар Дайындаған: Мадениятова Аяжан

1 слайд

Оқушыларға арналған ойындар мен жаттығулар Дайындаған: Мадениятова Аяжан

Ойын: «Лабиринт» Мақсаты: балаларға «Лабиринт» ойынының мағынасын түсінуге көмектесу, ізгі сезімдерін көрсете білуді дамыту,

2 слайд
Ойын: «Лабиринт»  Мақсаты: балаларға «Лабиринт» ойынының мағынасын түсінуге көмектесу, ізгі сезімдерін көрсете білуді дамыту, бір-бірімен мейірімді қарым-қатынас дағдыларына тәрбиелеу. Құрал- жабдықтар: «Лабиринт» суреті, маймыл, банан суреті, түрлі-түсті бояу қарындаш. Түсіндіру: -Балалар, біздің аялдамамызда маймыл кездесті. Бірақ ол жай жүрген жоқ, өзінің азығын іздеп жүр екен. Маймылдың азығын тауып берсек, ол бізге ары қарай жол көрсетеді. Барлықтарың қолдарыңа түрлі қарындаштарды алып, сонымен жолдың басынан бастап, адаспай аяғына дейін жүреміз. Талқылау: - Жол жүру барысында қандай қиыншылыққа тап болдыңдар? - Маймылдың азығын тауып берген жағдайда қандай сезімде болдыңдар? 

2 слайд

Ойын: «Лабиринт»  Мақсаты: балаларға «Лабиринт» ойынының мағынасын түсінуге көмектесу, ізгі сезімдерін көрсете білуді дамыту, бір-бірімен мейірімді қарым-қатынас дағдыларына тәрбиелеу. Құрал- жабдықтар: «Лабиринт» суреті, маймыл, банан суреті, түрлі-түсті бояу қарындаш. Түсіндіру: -Балалар, біздің аялдамамызда маймыл кездесті. Бірақ ол жай жүрген жоқ, өзінің азығын іздеп жүр екен. Маймылдың азығын тауып берсек, ол бізге ары қарай жол көрсетеді. Барлықтарың қолдарыңа түрлі қарындаштарды алып, сонымен жолдың басынан бастап, адаспай аяғына дейін жүреміз. Талқылау: - Жол жүру барысында қандай қиыншылыққа тап болдыңдар? - Маймылдың азығын тауып берген жағдайда қандай сезімде болдыңдар? 

Ойын : «Көрпені жамау». Мақсаты: заңдылықты қалыптастыру. Есте сақтау қабілетін дамыту. Қиял, елес ұғымдарын жетілдіру. Көр

3 слайд
Ойын : «Көрпені жамау».  Мақсаты: заңдылықты қалыптастыру. Есте сақтау қабілетін дамыту. Қиял, елес ұғымдарын жетілдіру. Көрнекілігі: пираттың суреті, әртүрлі кілемшелер, үлкен түрлі-түсті кілем. Ал енді ары қарай жүреміз. Алдымызда пират тұр екен. Оның бізге берер тапсырмасы қандай, соны орындап көрейік. Жақсы орындасақ, онда бізге жол көрсетіп жібереді екен. Бірақ, балалар, пират өте кәрі, ол тоңғақ, біз оған көмектесіп көрпесін жамап берейік, жылы жүрсін. Талқылау: -Балалар, тапсырма ұнады ма? -Несімен ұнады? -Қандай қайырымдылық көрсеттік? 

3 слайд

Ойын : «Көрпені жамау».  Мақсаты: заңдылықты қалыптастыру. Есте сақтау қабілетін дамыту. Қиял, елес ұғымдарын жетілдіру. Көрнекілігі: пираттың суреті, әртүрлі кілемшелер, үлкен түрлі-түсті кілем. Ал енді ары қарай жүреміз. Алдымызда пират тұр екен. Оның бізге берер тапсырмасы қандай, соны орындап көрейік. Жақсы орындасақ, онда бізге жол көрсетіп жібереді екен. Бірақ, балалар, пират өте кәрі, ол тоңғақ, біз оған көмектесіп көрпесін жамап берейік, жылы жүрсін. Талқылау: -Балалар, тапсырма ұнады ма? -Несімен ұнады? -Қандай қайырымдылық көрсеттік? 

Керісіншелер елі Мақсаты: Ойша әрекетету қабілетін жаттықтыру.Жаттығудың жүргізілуі: балалар шеңбер бойына отырады. Жетекші

4 слайд
Керісіншелер елі Мақсаты: Ойша әрекетету қабілетін жаттықтыру.Жаттығудың жүргізілуі: балалар шеңбер бойына отырады. Жетекші үш әріптен тұратын сөзді айтып, допт лақтырады. Допты ұстағанойыншы әріптерді кері атайды (күн-нүк, көз-зөк, сан- нас). Аударылған сөздердің мағынасы болмауы мүмкін. Ойынның күрделену і сөздің ұзақтығына байланысты.

4 слайд

Керісіншелер елі Мақсаты: Ойша әрекетету қабілетін жаттықтыру.Жаттығудың жүргізілуі: балалар шеңбер бойына отырады. Жетекші үш әріптен тұратын сөзді айтып, допт лақтырады. Допты ұстағанойыншы әріптерді кері атайды (күн-нүк, көз-зөк, сан- нас). Аударылған сөздердің мағынасы болмауы мүмкін. Ойынның күрделену і сөздің ұзақтығына байланысты.

Релаксацияға байланысты жаттығу: «Өзіңмен өзің». Балалар орындықтарында отырып, көздерін жұмады. Әуен ойнайды. Күн суытты. Қы

5 слайд
Релаксацияға байланысты жаттығу: «Өзіңмен өзің».  Балалар орындықтарында отырып, көздерін жұмады. Әуен ойнайды. Күн суытты. Қыстың аязды күндері сезіледі. Ал, біз болсақ, ыстық жазды елестетейік. Алтын күн аспанда өз шуақтарымен қызыл құмды қыздырып тұр. Сендер табандарыңмен оның қызуын сезесіңдер. Сендер мөлдір теңіздің жағасында асықпай жүріп бара жатырсыңдар. Ол сендерге сыбырлап: «Сәлеметсің бе, балақай! Айналаға қарашы, табиғат-ана неткен сұлу! Оның әдемілігіне сүйсінудің өзі қандай бақыт! Күнді көріп, оның шуақтарына қыздырынған қандай бақыт! Құстардың сиқырлы үнін тыңдаған, осы күнге қуанған қандай бақыт! Сенің осындай кең дүниеде бар екенің қандай бақыт» - дейді. - Өздеріңді тыңдаңдаршы... (кідіріс). - Өздеріңді бақытты сезіндіңдер ме? Оны қалай түсіндіңдер? 

5 слайд

Релаксацияға байланысты жаттығу: «Өзіңмен өзің».  Балалар орындықтарында отырып, көздерін жұмады. Әуен ойнайды. Күн суытты. Қыстың аязды күндері сезіледі. Ал, біз болсақ, ыстық жазды елестетейік. Алтын күн аспанда өз шуақтарымен қызыл құмды қыздырып тұр. Сендер табандарыңмен оның қызуын сезесіңдер. Сендер мөлдір теңіздің жағасында асықпай жүріп бара жатырсыңдар. Ол сендерге сыбырлап: «Сәлеметсің бе, балақай! Айналаға қарашы, табиғат-ана неткен сұлу! Оның әдемілігіне сүйсінудің өзі қандай бақыт! Күнді көріп, оның шуақтарына қыздырынған қандай бақыт! Құстардың сиқырлы үнін тыңдаған, осы күнге қуанған қандай бақыт! Сенің осындай кең дүниеде бар екенің қандай бақыт» - дейді. - Өздеріңді тыңдаңдаршы... (кідіріс). - Өздеріңді бақытты сезіндіңдер ме? Оны қалай түсіндіңдер? 

«Ватмандағы саяхат»

6 слайд
«Ватмандағы саяхат»

6 слайд

«Ватмандағы саяхат»

Назарларыңызға рахмет !!!

7 слайд
Назарларыңызға рахмет !!!

7 слайд

Назарларыңызға рахмет !!!

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ