Ойын технологиясы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Оқушыларға
арналған ойындар
мен жаттығулар
Дайындаған: Мадениятова
Аяжан
1 слайд
Оқушыларға арналған ойындар мен жаттығулар Дайындаған: Мадениятова Аяжан
2 слайд
Ойын: «Лабиринт» Мақсаты: балаларға «Лабиринт»
ойынының мағынасын түсінуге көмектесу, ізгі
сезімдерін көрсете білуді дамыту, бір-бірімен мейірімді
қарым-қатынас дағдыларына тәрбиелеу. Құрал-
жабдықтар: «Лабиринт» суреті, маймыл, банан суреті,
түрлі-түсті бояу қарындаш. Түсіндіру: -Балалар, біздің
аялдамамызда маймыл кездесті. Бірақ ол жай жүрген
жоқ, өзінің азығын іздеп жүр екен. Маймылдың азығын
тауып берсек, ол бізге ары қарай жол көрсетеді.
Барлықтарың қолдарыңа түрлі қарындаштарды алып,
сонымен жолдың басынан бастап, адаспай аяғына
дейін жүреміз. Талқылау: - Жол жүру барысында
қандай қиыншылыққа тап болдыңдар? - Маймылдың
азығын тауып берген жағдайда қандай сезімде
болдыңдар?
2 слайд
Ойын: «Лабиринт» Мақсаты: балаларға «Лабиринт» ойынының мағынасын түсінуге көмектесу, ізгі сезімдерін көрсете білуді дамыту, бір-бірімен мейірімді қарым-қатынас дағдыларына тәрбиелеу. Құрал- жабдықтар: «Лабиринт» суреті, маймыл, банан суреті, түрлі-түсті бояу қарындаш. Түсіндіру: -Балалар, біздің аялдамамызда маймыл кездесті. Бірақ ол жай жүрген жоқ, өзінің азығын іздеп жүр екен. Маймылдың азығын тауып берсек, ол бізге ары қарай жол көрсетеді. Барлықтарың қолдарыңа түрлі қарындаштарды алып, сонымен жолдың басынан бастап, адаспай аяғына дейін жүреміз. Талқылау: - Жол жүру барысында қандай қиыншылыққа тап болдыңдар? - Маймылдың азығын тауып берген жағдайда қандай сезімде болдыңдар?
3 слайд
Ойын : «Көрпені жамау». Мақсаты:
заңдылықты қалыптастыру. Есте сақтау
қабілетін дамыту. Қиял, елес ұғымдарын
жетілдіру. Көрнекілігі: пираттың суреті, әртүрлі
кілемшелер, үлкен түрлі-түсті кілем. Ал енді ары
қарай жүреміз. Алдымызда пират тұр екен.
Оның бізге берер тапсырмасы қандай, соны
орындап көрейік. Жақсы орындасақ, онда бізге
жол көрсетіп жібереді екен. Бірақ, балалар,
пират өте кәрі, ол тоңғақ, біз оған көмектесіп
көрпесін жамап берейік, жылы
жүрсін. Талқылау: -Балалар, тапсырма ұнады
ма? -Несімен ұнады? -Қандай қайырымдылық
көрсеттік?
3 слайд
Ойын : «Көрпені жамау». Мақсаты: заңдылықты қалыптастыру. Есте сақтау қабілетін дамыту. Қиял, елес ұғымдарын жетілдіру. Көрнекілігі: пираттың суреті, әртүрлі кілемшелер, үлкен түрлі-түсті кілем. Ал енді ары қарай жүреміз. Алдымызда пират тұр екен. Оның бізге берер тапсырмасы қандай, соны орындап көрейік. Жақсы орындасақ, онда бізге жол көрсетіп жібереді екен. Бірақ, балалар, пират өте кәрі, ол тоңғақ, біз оған көмектесіп көрпесін жамап берейік, жылы жүрсін. Талқылау: -Балалар, тапсырма ұнады ма? -Несімен ұнады? -Қандай қайырымдылық көрсеттік?
4 слайд
Керісіншелер елі
Мақсаты: Ойша әрекетету
қабілетін
жаттықтыру.Жаттығудың
жүргізілуі: балалар шеңбер
бойына отырады. Жетекші үш
әріптен тұратын сөзді айтып,
допт лақтырады. Допты
ұстағанойыншы әріптерді кері
атайды (күн-нүк, көз-зөк, сан-
нас). Аударылған сөздердің
мағынасы болмауы мүмкін.
Ойынның күрделену і сөздің
ұзақтығына байланысты.
4 слайд
Керісіншелер елі Мақсаты: Ойша әрекетету қабілетін жаттықтыру.Жаттығудың жүргізілуі: балалар шеңбер бойына отырады. Жетекші үш әріптен тұратын сөзді айтып, допт лақтырады. Допты ұстағанойыншы әріптерді кері атайды (күн-нүк, көз-зөк, сан- нас). Аударылған сөздердің мағынасы болмауы мүмкін. Ойынның күрделену і сөздің ұзақтығына байланысты.
5 слайд
Релаксацияға байланысты жаттығу:
«Өзіңмен өзің». Балалар орындықтарында отырып,
көздерін жұмады. Әуен ойнайды. Күн суытты. Қыстың
аязды күндері сезіледі. Ал, біз болсақ, ыстық жазды
елестетейік. Алтын күн аспанда өз шуақтарымен қызыл
құмды қыздырып тұр. Сендер табандарыңмен оның
қызуын сезесіңдер. Сендер мөлдір теңіздің жағасында
асықпай жүріп бара жатырсыңдар. Ол сендерге
сыбырлап: «Сәлеметсің бе, балақай! Айналаға қарашы,
табиғат-ана неткен сұлу! Оның әдемілігіне сүйсінудің
өзі қандай бақыт! Күнді көріп, оның шуақтарына
қыздырынған қандай бақыт! Құстардың сиқырлы үнін
тыңдаған, осы күнге қуанған қандай бақыт! Сенің
осындай кең дүниеде бар екенің қандай бақыт» - дейді. -
Өздеріңді тыңдаңдаршы... (кідіріс). - Өздеріңді бақытты
сезіндіңдер ме? Оны қалай түсіндіңдер?
5 слайд
Релаксацияға байланысты жаттығу: «Өзіңмен өзің». Балалар орындықтарында отырып, көздерін жұмады. Әуен ойнайды. Күн суытты. Қыстың аязды күндері сезіледі. Ал, біз болсақ, ыстық жазды елестетейік. Алтын күн аспанда өз шуақтарымен қызыл құмды қыздырып тұр. Сендер табандарыңмен оның қызуын сезесіңдер. Сендер мөлдір теңіздің жағасында асықпай жүріп бара жатырсыңдар. Ол сендерге сыбырлап: «Сәлеметсің бе, балақай! Айналаға қарашы, табиғат-ана неткен сұлу! Оның әдемілігіне сүйсінудің өзі қандай бақыт! Күнді көріп, оның шуақтарына қыздырынған қандай бақыт! Құстардың сиқырлы үнін тыңдаған, осы күнге қуанған қандай бақыт! Сенің осындай кең дүниеде бар екенің қандай бақыт» - дейді. - Өздеріңді тыңдаңдаршы... (кідіріс). - Өздеріңді бақытты сезіндіңдер ме? Оны қалай түсіндіңдер?
6 слайд
«Ватмандағы
саяхат»
6 слайд
«Ватмандағы саяхат»
7 слайд
Назарларыңызға
рахмет !!!
7 слайд
Назарларыңызға рахмет !!!