Материалдар / Ойыншықтар сыры
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ойыншықтар сыры

Материал туралы қысқаша түсінік
Екеуі дос болып жүреді. Бір күні Мақта қыз үйін жинап жүрсе, бір мейіз тауып алады. Мысықты шақырады. Шақырады – келмейді, шақырады – келмейді, сосын «келмесең, келме», – деп, мейізді өзі жеп қояды. Жеп болған соң мысық келіп: – Неге шақырдың? – деп сұрайды. Мақта қыз айтпайды. Сосын мысық айтады: «Ендеше қатығыңды төгем», – дейді. Мақта қыз: «Мен құйрығыңды кесіп аламын», – дейді. Мысық қатықты төгеді. Мақта қыз мысықтың құйрығын кесіп алады. «Апа, апа, құйрығымды берші», – дейді. Сосын Мақта қыз: «Менің қатығымды төлеп бер», – дейді. Мысық сиырға барады. «Сиыр-сиыр, маған қатық берші», – дейді, сиыр айтады: «Менің қарным ашып тұр, маған жапырақ әкеліп бер», – дейді. Мысық ағашқа барып: «Ағаш, ағаш, жапырағыңды берші!» – дейді. Ағаш айтады: «Мен шөлдеп тұрмын, су әкелсең, жапырақ беремін», – дейді. Суға бара жатса, су әкеле жатқан қыздарды көріп: «Қыздар, қыздар, маған су берші», – дей
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Мамыр 2018
372
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Қостанай облысы Жангелдин ауданы Албарбогет орта мектебіі. Есмаганбетова Замзагул Мухамедяровна Орыс тілі мен әдебиеті пәні м

1 слайд
Қостанай облысы Жангелдин ауданы Албарбогет орта мектебіі. Есмаганбетова Замзагул Мухамедяровна Орыс тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі

1 слайд

Қостанай облысы Жангелдин ауданы Албарбогет орта мектебіі. Есмаганбетова Замзагул Мухамедяровна Орыс тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі

Открытый урок по литературному чтению Учитель русского языка и литературы Есмаганбетова Замзагул Мухамедяровна

2 слайд
Открытый урок по литературному чтению Учитель русского языка и литературы Есмаганбетова Замзагул Мухамедяровна

2 слайд

Открытый урок по литературному чтению Учитель русского языка и литературы Есмаганбетова Замзагул Мухамедяровна

Литературное чтение, 5 класс Русская народная сказка “Морозко”

3 слайд
Литературное чтение, 5 класс Русская народная сказка “Морозко”

3 слайд

Литературное чтение, 5 класс Русская народная сказка “Морозко”

Оценочный лист учащиеся графический диктант пересказ групповая работа таблица

4 слайд
Оценочный лист учащиеся графический диктант пересказ групповая работа таблица

4 слайд

Оценочный лист учащиеся графический диктант пересказ групповая работа таблица

Графический диктант Знаки обозначения: да – ∆, нет - _

5 слайд
Графический диктант Знаки обозначения: да – ∆, нет - _

5 слайд

Графический диктант Знаки обозначения: да – ∆, нет - _

Графический диктант Правильный ответ ∆ _ ∆ _ ∆ ∆ ∆ _ ∆ ∆ Оценивание 8-10 правильных ответов – «5» 6-7 правильных от

6 слайд
Графический диктант Правильный ответ ∆ _ ∆ _ ∆ ∆ ∆ _ ∆ ∆ Оценивание 8-10 правильных ответов – «5» 6-7 правильных ответов - «4» 4-5 правильных ответов – «3» 0-3 правильных ответов – «2»

6 слайд

Графический диктант Правильный ответ ∆ _ ∆ _ ∆ ∆ ∆ _ ∆ ∆ Оценивание 8-10 правильных ответов – «5» 6-7 правильных ответов - «4» 4-5 правильных ответов – «3» 0-3 правильных ответов – «2»

Просмотр фрагментов мультфильма

7 слайд
Просмотр фрагментов мультфильма

7 слайд

Просмотр фрагментов мультфильма

Словарная работа окутал – оралды Короб – қорап Застудил – суық тигізді

8 слайд
Словарная работа окутал – оралды Короб – қорап Застудил – суық тигізді

8 слайд

Словарная работа окутал – оралды Короб – қорап Застудил – суық тигізді

Словарная работа Кинулась встречать – жүгіріп алдынан шықты Заголосила – айқалап жылады

9 слайд
Словарная работа Кинулась встречать – жүгіріп алдынан шықты Заголосила – айқалап жылады

9 слайд

Словарная работа Кинулась встречать – жүгіріп алдынан шықты Заголосила – айқалап жылады

Групповая работа (пересказ) Каждая группа готовит к пересказу отрывок из сказки

10 слайд
Групповая работа (пересказ) Каждая группа готовит к пересказу отрывок из сказки

10 слайд

Групповая работа (пересказ) Каждая группа готовит к пересказу отрывок из сказки

Тренировочные задания 1 группа – акроним “старик” (подобрать имена прилагательные) 2 группа – “Коллаж” (восстановить ска

11 слайд
Тренировочные задания 1 группа – акроним “старик” (подобрать имена прилагательные) 2 группа – “Коллаж” (восстановить сказку в картинках) 3 группа – “Найди пару” (дать характеристику героиням)

11 слайд

Тренировочные задания 1 группа – акроним “старик” (подобрать имена прилагательные) 2 группа – “Коллаж” (восстановить сказку в картинках) 3 группа – “Найди пару” (дать характеристику героиням)

Акроним “Старик” С - ... Т - ... А - ... Р - ... И - ... К - ...

12 слайд
Акроним “Старик” С - ... Т - ... А - ... Р - ... И - ... К - ...

12 слайд

Акроним “Старик” С - ... Т - ... А - ... Р - ... И - ... К - ...

Коллаж

13 слайд
Коллаж

13 слайд

Коллаж

Найди пару добрая злая трудолюбивая ленивая вежливая свар

14 слайд
Найди пару добрая злая трудолюбивая ленивая вежливая сварливая ласковая вредная терпеливая грубая

14 слайд

Найди пару добрая злая трудолюбивая ленивая вежливая сварливая ласковая вредная терпеливая грубая

Музыкальная пауза

15 слайд
Музыкальная пауза

15 слайд

Музыкальная пауза

Заполнение таблицы “Морозко” Жанр Автор сказки Главные герои сказки Твой герой Чудеса, превращения

16 слайд
Заполнение таблицы “Морозко” Жанр Автор сказки Главные герои сказки Твой герой Чудеса, превращения

16 слайд

Заполнение таблицы “Морозко” Жанр Автор сказки Главные герои сказки Твой герой Чудеса, превращения

Итог урока А теперь подумайте, что бы вы сказали после сегодняшнего урока

17 слайд
Итог урока А теперь подумайте, что бы вы сказали после сегодняшнего урока

17 слайд

Итог урока А теперь подумайте, что бы вы сказали после сегодняшнего урока

Рефлексия “Ступенька”

18 слайд
Рефлексия “Ступенька”

18 слайд

Рефлексия “Ступенька”

Домашнее задание 1/ пересказ сказки «Морозко» 2/ написать письмо главному герою (Морозко, Мачехе, старику-отцу)

19 слайд
Домашнее задание 1/ пересказ сказки «Морозко» 2/ написать письмо главному герою (Морозко, Мачехе, старику-отцу)

19 слайд

Домашнее задание 1/ пересказ сказки «Морозко» 2/ написать письмо главному герою (Морозко, Мачехе, старику-отцу)

Спасибо за урок!

20 слайд
Спасибо за урок!

20 слайд

Спасибо за урок!