Материалдар / «Өмір қымбатсың сен маған!» дөңгелек үстел
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

«Өмір қымбатсың сен маған!» дөңгелек үстел

Материал туралы қысқаша түсінік
Өмірге деген бейімділік, табандылық қарым-қатынаста болуын қалыптастыру , өмірдің құнылығын сезіндіру, бір-бірімен қарым-қатынас машығын қалыптастыру, қайырымдылыққа,білімділікке ,адамгершіліккке тәрбиелеу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Мамыр 2019
2491
7 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
«Өмір қымбатсың сен маған!» дөңгелек үстел

1 слайд
«Өмір қымбатсың сен маған!» дөңгелек үстел

1 слайд

«Өмір қымбатсың сен маған!» дөңгелек үстел

Мақсаты: Өмірге деген бейімділік, табандылық қарым-қатынаста болуын қалыптастыру , өмірдің құнылығын сезіндіру, бір-бір

2 слайд
Мақсаты: Өмірге деген бейімділік, табандылық қарым-қатынаста болуын қалыптастыру , өмірдің құнылығын сезіндіру, бір-бірімен қарым-қатынас машығын қалыптастыру, қайырымдылыққа,білімділікке ,адамгершіліккке тәрбиелеу Т үрі: Психологиялық – педагогикалық ағарту әдіс тәсілі: Ой – қозғау, сұрақ – жауап, пікір алмасу. көрнекілігі: Бейне таспа, жәй баяу әуен, қанатты сөздер Нысаны: оқушылар Күтілетін нәтиже : бала мен оқушы арасындағы бірлескен жұмыс ережелері айқындалады, түпкі нәтижеге жету жолдарын қарастыра біледі.

2 слайд

Мақсаты: Өмірге деген бейімділік, табандылық қарым-қатынаста болуын қалыптастыру , өмірдің құнылығын сезіндіру, бір-бірімен қарым-қатынас машығын қалыптастыру, қайырымдылыққа,білімділікке ,адамгершіліккке тәрбиелеу Т үрі: Психологиялық – педагогикалық ағарту әдіс тәсілі: Ой – қозғау, сұрақ – жауап, пікір алмасу. көрнекілігі: Бейне таспа, жәй баяу әуен, қанатты сөздер Нысаны: оқушылар Күтілетін нәтиже : бала мен оқушы арасындағы бірлескен жұмыс ережелері айқындалады, түпкі нәтижеге жету жолдарын қарастыра біледі.

8. Рефлексия «Көңіл – күй аспаны» 1. Ұйымдастыру кезеңі. Кіріспе сөз 2. «Өмір -үлкен жол” кіріспе сөз 3. «Сұрақ-жауап»

3 слайд
8. Рефлексия «Көңіл – күй аспаны» 1. Ұйымдастыру кезеңі. Кіріспе сөз 2. «Өмір -үлкен жол” кіріспе сөз 3. «Сұрақ-жауап» 4. «ӨМІР» талдау 5. Маған өмір қызықты..... 6. «Жағдаятттарды талдау» 7. “ Менің таңбам” коллаж ЖОСПАРЫ:

3 слайд

8. Рефлексия «Көңіл – күй аспаны» 1. Ұйымдастыру кезеңі. Кіріспе сөз 2. «Өмір -үлкен жол” кіріспе сөз 3. «Сұрақ-жауап» 4. «ӨМІР» талдау 5. Маған өмір қызықты..... 6. «Жағдаятттарды талдау» 7. “ Менің таңбам” коллаж ЖОСПАРЫ:

«Көңілді күн» флешмоб

4 слайд
«Көңілді күн» флешмоб

4 слайд

«Көңілді күн» флешмоб

«Өмір –теңіз, жүзем онда демеңіз,Ізгіліктен жасалмаса кемеңіз» РУДАКИ Бейнеролик

5 слайд
«Өмір –теңіз, жүзем онда демеңіз,Ізгіліктен жасалмаса кемеңіз» РУДАКИ Бейнеролик

5 слайд

«Өмір –теңіз, жүзем онда демеңіз,Ізгіліктен жасалмаса кемеңіз» РУДАКИ Бейнеролик

Талқылауға арналған сұрақтар: - Өмір деген сөзді қалай түсіңесіңдер? -Өмірдің мәні неде? -Өмір адамға несімен қымбат? -

6 слайд
Талқылауға арналған сұрақтар: - Өмір деген сөзді қалай түсіңесіңдер? -Өмірдің мәні неде? -Өмір адамға несімен қымбат? -Бақытты қалай түсінесіңдер? -Бақыт адамғм не үшін қажет? Бақытқа жету үшін адам не істеу керек деп ойлайсың?

6 слайд

Талқылауға арналған сұрақтар: - Өмір деген сөзді қалай түсіңесіңдер? -Өмірдің мәні неде? -Өмір адамға несімен қымбат? -Бақытты қалай түсінесіңдер? -Бақыт адамғм не үшін қажет? Бақытқа жету үшін адам не істеу керек деп ойлайсың?

“ Ө М І Р” деген сөзді жазыңдар.

7 слайд
“ Ө М І Р” деген сөзді жазыңдар.

7 слайд

“ Ө М І Р” деген сөзді жазыңдар.

Өмірдің антонимін тауып, соған сәйкестендіріп, ойыңызды дәлелдеңіз. Өмір-сынақ,ғұмыр,..... Өмір-мектеп, адам-.....

8 слайд
Өмірдің антонимін тауып, соған сәйкестендіріп, ойыңызды дәлелдеңіз. Өмір-сынақ,ғұмыр,..... Өмір-мектеп, адам-.....

8 слайд

Өмірдің антонимін тауып, соған сәйкестендіріп, ойыңызды дәлелдеңіз. Өмір-сынақ,ғұмыр,..... Өмір-мектеп, адам-.....

Менің таңбам (коллаж) 1.Менің ұстанымым: 2.Мен сенетін адамдар... 3.Мен бағындыратын биіктер.... 4.Өзім жақсы сезінетін орта..

9 слайд
Менің таңбам (коллаж) 1.Менің ұстанымым: 2.Мен сенетін адамдар... 3.Мен бағындыратын биіктер.... 4.Өзім жақсы сезінетін орта... 5.Өзім туралы естігім келетін жақсы сөз...

9 слайд

Менің таңбам (коллаж) 1.Менің ұстанымым: 2.Мен сенетін адамдар... 3.Мен бағындыратын биіктер.... 4.Өзім жақсы сезінетін орта... 5.Өзім туралы естігім келетін жақсы сөз...

-Ата—анасы ішімдікке салынған.Үйінде өмір сүруге жағдай жоқ, қара нан мен қара шайдың өзі сирек кездеседі. -Ата-анасынан ай

10 слайд
-Ата—анасы ішімдікке салынған.Үйінде өмір сүруге жағдай жоқ, қара нан мен қара шайдың өзі сирек кездеседі. -Ата-анасынан айрылған.отбасында жетекшілері жоқ.Өмір сүрудің жолын білмейді.Өлімнен басқа жол жоқ деп түсінеді. Тірдігі басқалардан төмен.Жұртпен бірдей киініп, ойнап күле алмайды.Достарымен бірге жүрмейді.Шешімі қоштасу болады. «Жағдаяттарды талдау»

10 слайд

-Ата—анасы ішімдікке салынған.Үйінде өмір сүруге жағдай жоқ, қара нан мен қара шайдың өзі сирек кездеседі. -Ата-анасынан айрылған.отбасында жетекшілері жоқ.Өмір сүрудің жолын білмейді.Өлімнен басқа жол жоқ деп түсінеді. Тірдігі басқалардан төмен.Жұртпен бірдей киініп, ойнап күле алмайды.Достарымен бірге жүрмейді.Шешімі қоштасу болады. «Жағдаяттарды талдау»

Біз сіздерге бақыт тілейміз...

11 слайд
Біз сіздерге бақыт тілейміз...

11 слайд

Біз сіздерге бақыт тілейміз...