Материалдар / Өмірдің қиын жағдайына тап болған отбасындағы балалармен жұмыс
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Өмірдің қиын жағдайына тап болған отбасындағы балалармен жұмыс

Материал туралы қысқаша түсінік
Сынып жетекшілерге, әлеуметтік педагогтерге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Мамыр 2021
1367
4 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Тасқала аудандық білім бөлімі “ Сәулет ” мектеп - лицейі Тақырыбы: Өмірдің қиын жағдайына тап болған отбасындағы б

1 слайд
Тасқала аудандық білім бөлімі “ Сәулет ” мектеп - лицейі Тақырыбы: Өмірдің қиын жағдайына тап болған отбасындағы балалармен жұмыс Орындаған: Шайхиева С.Г

«Өмірдің қиын жағдайына тап болған отбасындағы балалармен жұмыс» Жұмыстың мақсаты: Өмірдің қиын жағдайына тап болған

2 слайд
«Өмірдің қиын жағдайына тап болған отбасындағы балалармен жұмыс» Жұмыстың мақсаты: Өмірдің қиын жағдайына тап болған отбасындағы балаларды қорғау, көмек көрсету және оның дамуына ықпал ету. Міндеттері: Бала тәрбиесінде отбасына әлеуметтік- педагогикалық көмек көрсету. Тұлғалану үдерісіне кері әсерін тигізетін әлеуметтік қатерлі отбасыларын анықтау; Құқық бұзушылықтың алдын алу жұмыстарын жүргізу; Кәмелетке толмағандарға қатысты зорлық-зомбылық фактілерін анықтау; Жеке алдын алу жұмыстарын жүргізу.

Жұмыс моделін құрастырудың мақсаты:  Өмірде қиын жағдайға тап болған балаларға әлеуметтік психологиялық қолдау көрсету;  отба

3 слайд
Жұмыс моделін құрастырудың мақсаты:  Өмірде қиын жағдайға тап болған балаларға әлеуметтік психологиялық қолдау көрсету;  отбасымен жұмыс істеудің, ата-ана мен бала арасындағы қарым-қатынасты орнатудың тиімді әдіс-тәсілдерін, жаңа жолдарын іздестіру;  Балаларға, олардың отбасына қамқорлық жасау, өмірге деген көзқарасын ояту.

Өмірдің қиын жағдайына тап болған отбасыларға жатады:  1. Жанжалды отбасы - кеңірек тарағаны;  2. Биморальды отбасы (маск

4 слайд
Өмірдің қиын жағдайына тап болған отбасыларға жатады:  1. Жанжалды отбасы - кеңірек тарағаны;  2. Биморальды отбасы (маскүнемдік, төбелес, былапыт сөз)  3. Педагогикалық дәрменсіз отбасылар - жалпы мәдениет деңгейінің төмендігі мен психологиялық - педагогикалық мәдениеттің жоқтығы;  4. Асоциалдық отбасы- жағдайы жалпы қабылданған әлеуметтік нормалар мен мінезіне ауытқулар бар (ерте бастан ішімдікке, нашақорлыққа үйрену, үйінен қашып, қаңғыбастыққа салыну және басқа да жатқылықтар).

Өмірдің қиын жағдайына тап болған отбасындағы балаға педагогикалық қолдау көрсететін маманға келесі талаптар қойылады: *

5 слайд
Өмірдің қиын жағдайына тап болған отбасындағы балаға педагогикалық қолдау көрсететін маманға келесі талаптар қойылады: * Көрсетілген қолдаудың мәнін түсіну; * Кәсіби даярлық; * Қалыптастырушы бастау; * Жеке қасиеттер. Отбасының қиын жағдайға тап болуының себептері: * Ата-ананың педагогикалық білімінің төмендігі; * Кедейлік, қиын материалдық жағдай; * Тұрғын үй мәселесі (оның болмауы); * Жұмыссыздық; * Үйдегі ұрыс-керіс (ата-ананың ажырасуы); * Ата-ананың балаға қатыгездік көрсетуі, баланы қадағалауысыз қалдыру; * Баланың қажіттіліктеріне көңіл аудармау * Ата-ананың қауіпті тәуелділіктері.

Алғашқы жұргізілетін жұмыс Оқушының өзімен және оның әлеуметтік ортасының өкілдерімен, отбасының мүшелерімен әңгімелес

6 слайд
Алғашқы жұргізілетін жұмыс Оқушының өзімен және оның әлеуметтік ортасының өкілдерімен, отбасының мүшелерімен әңгімелесу жүргізіледі. Сынып жекетшісімен бірге баланың ата- анасына оқушының денсаулық жағдайы туралы сауалнама толтырылады. Отбасының мекен жайы, отбасындағы бала саны, оқушының және оның отбасы мүшелерінің денсаулық жағдайы, әлеуметтік кепілдіктердің бар жоқтығы, отбасы қандай көмекке зәру екендігі туралы мәліметтерді қамтитын отбасының әлеуметтік төлқұжаты толтырылады. Әнгімелесу барысында қарама-қайшылықтар байқалса, оның мәнін түсінуге тырысуымыз керек.

Диагностика жасау Баланың жеке портретін қалыптастыру,өзін-өзі бағлау деңгейін, жеке басының проблемаларын, ерекшелігін, бал

7 слайд
Диагностика жасау Баланың жеке портретін қалыптастыру,өзін-өзі бағлау деңгейін, жеке басының проблемаларын, ерекшелігін, балалармен қарым-қатынасқа түсуде кездесетін қиындықтарын, өмірде қиын жағдайға тап болу себептерін анықтау. Түзету – дамыту жұмыстары Тәртібін бақылауға алуға, қоршаған ортада өзін ұстай білуге үйрену, айналасындағыларға мейірімді, рухани көзқараспен қарауға, өзіне, өзінің болашағына деген көзқарасын қалыптастыруға жету жолдарын таңдауға көмектесу, дамыту. Бағалау, қорытынды шығару Диагностика жұмысын қайта жүргізу арқылы алғашқы сараптамамен салыстыра отырып, одан әрі жұмыс түрлерін анықтау, нәтиже шығару үшін жұмысты жалғастыру.

Педагогикалық қолдаудың тиімді әдістері:  Кеңес беру;  Сөйлесу;  Үйірмелерге қатыстыру;  Топтық кеңес беру;  Баланы тәрбиел

8 слайд
Педагогикалық қолдаудың тиімді әдістері:  Кеңес беру;  Сөйлесу;  Үйірмелерге қатыстыру;  Топтық кеңес беру;  Баланы тәрбиелеуде ұқсас проблемалары бар ата-аналар тобына арналған тренингтер;  Әртүрлі кездесулер;  Сұрақ-жауаптар;  Ата-ана конференциялары.

Өмірде қиын жағдайға тап болған, отбасылармен жұмыс алгоритмі І.Жанұяны зерттеу және жанұядағы проблемаларды ұғыну ІІ.Жанұ

9 слайд
Өмірде қиын жағдайға тап болған, отбасылармен жұмыс алгоритмі І.Жанұяны зерттеу және жанұядағы проблемаларды ұғыну ІІ.Жанұяның тұрмыстық жағдайларын қарап, танысу ІІІ. Жанұя мүшелерімен және оның айналасындағы адамдармен танысу IY . Жанұяға көмек көрсеткен қызметкерлермен танысу Y . Жанұяның себебін оның ерекшеліктерін, оның мақсаттарын, құндылық бағыттарын зерттеу YI . Жанұя мүшелерінің жеке ерекшеліктерін зерттеу YII. Жанұя картасын құру YIII. Жанұямен жұмыс істеу бағдарламасын құру IX. Жанұяны бақылап, барып тұру Х. Жанұямен жұмыстану нәтижесі туралы қорытындылар

Қорытынды Өмірде қиын жағдайға тап болған балаларға көрсетілген көмек нәтижесінде:  отбасындағы әлеуметтік – педагогикалы

10 слайд
Қорытынды Өмірде қиын жағдайға тап болған балаларға көрсетілген көмек нәтижесінде:  отбасындағы әлеуметтік – педагогикалық проблемалар есепке алынады;  Проблемалардың алдын алу, шешуде уақытылы көмек беріледі;  Баланың, отбасының құқығы қорғалады;  Ата – ананың құқықтық сауаттылығы және психологиялық, педагогикалық сауаттылығы арттырылады;  Өмірде қиын жағдайға тап болған отбасы балаларының саны азаяды;  Отбасының мектеппен тығыз қарым – қатынасы орнатылып, мектеппен тәрбие институты ретінде қатынас жасалады.