Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың сыртқы құрылысының ерекшелігі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың сыртқы құрылысының ерекшелігі

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге биология пәнінен бағдарлама тақырыптары бойынша сабақ жоспарларын құру, тәжірибе алмасу, жаңа бағдарлама бойынша оқыту, жаңа әдіс-тәсілдерді қолдану, қмж,
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
7.1.1.3 Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың сыртқы құрылысының ерекшелігі • Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (о

#1 слайд
7.1.1.3 Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың сыртқы құрылысының ерекшелігі • Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасынына сілтеме) Сабақ мақсаттары Бағалау критерийлері • 7.1.1.3 Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың құрылыс ерекшеліктерін сипаттау. Омыртқасыздар мен омыртқалылардың негізгі типтерін біледі . • Барлық оқушылар білу керек : Барлық жануарлар екі үлкен типке омыртқалылар және омыртқасыздар болып бөлінетіндігі туралы ұғым қалыптасады. • Көптеген оқушылар білу керек: Омыртқалы және омыртқасыз жануарлардың белгілерін, айырмашылықтарын, ерекшеліктерін салыстыра отырып талдайды. • Кейбір оқушылар білу керек: Омыртқасыздар мен омыртқалылардың негізгі типтерін жүйелейді. Екі топтыда қарапайымнан күрделіге қарай ажырата алады. • *Омыртқалылар мен омыртқасыз жануарларды типтерге ажыратады. • *Омыртқасыздардың және омыртқалылардың ерекше белгілерімен таралуын, табиғаттағы маңызын біледі. • *Екі типке жататын жануарларды жүйелей біледі. Олардың сыртқы құрылысының ерекшеліктерін ажырата алады.

1 слайд

7.1.1.3 Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың сыртқы құрылысының ерекшелігі • Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасынына сілтеме) Сабақ мақсаттары Бағалау критерийлері • 7.1.1.3 Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың құрылыс ерекшеліктерін сипаттау. Омыртқасыздар мен омыртқалылардың негізгі типтерін біледі . • Барлық оқушылар білу керек : Барлық жануарлар екі үлкен типке омыртқалылар және омыртқасыздар болып бөлінетіндігі туралы ұғым қалыптасады. • Көптеген оқушылар білу керек: Омыртқалы және омыртқасыз жануарлардың белгілерін, айырмашылықтарын, ерекшеліктерін салыстыра отырып талдайды. • Кейбір оқушылар білу керек: Омыртқасыздар мен омыртқалылардың негізгі типтерін жүйелейді. Екі топтыда қарапайымнан күрделіге қарай ажырата алады. • *Омыртқалылар мен омыртқасыз жануарларды типтерге ажыратады. • *Омыртқасыздардың және омыртқалылардың ерекше белгілерімен таралуын, табиғаттағы маңызын біледі. • *Екі типке жататын жануарларды жүйелей біледі. Олардың сыртқы құрылысының ерекшеліктерін ажырата алады.

Ойлау дағдыларының деңгейлері Тілдік мақсаттар Блум таксаномиясының барлық этаптарын сақтай отырып сынтұрғыс

#2 слайд
Ойлау дағдыларының деңгейлері Тілдік мақсаттар Блум таксаномиясының барлық этаптарын сақтай отырып сынтұрғысынан ойланады, проблемаларды шешу қабілеті (тіл дағдыларын қоса алғанда) дамиды. Топтық жұмыс кезінде проблемалық сұрақтардың жауабын табу үшін, интернет материалдарын қолданады. Пәндік лексика және терминология: Омыртқа жотасы –позвоночник- spain redje Омыртқасыз- безпозвоночный- invertebrate Жануар-животное- animal Шапанша-мантия- mantle Сыртқы қаңқасы қатты зат-хитин -chitin. Оқытудың тілдік мақсаты: Пән бойынша сөз тіркестерін қолдана отырып, оқушыларда айтылым, жазылым, оқылым даңдыларын қалыптастыру. Диалог құруға (жазылымға қажетті сөздер топтамасы ) . Омыртқасыздардың негізгі типтерін атаңдар? Омыртқалы жануарлардың ерекшеліктері қандай? Олар табиғатта қалай таралған? Екі типке жататын жануарлардың табиғаттағы адам өміріндегі маңызы қандай?

2 слайд

Ойлау дағдыларының деңгейлері Тілдік мақсаттар Блум таксаномиясының барлық этаптарын сақтай отырып сынтұрғысынан ойланады, проблемаларды шешу қабілеті (тіл дағдыларын қоса алғанда) дамиды. Топтық жұмыс кезінде проблемалық сұрақтардың жауабын табу үшін, интернет материалдарын қолданады. Пәндік лексика және терминология: Омыртқа жотасы –позвоночник- spain redje Омыртқасыз- безпозвоночный- invertebrate Жануар-животное- animal Шапанша-мантия- mantle Сыртқы қаңқасы қатты зат-хитин -chitin. Оқытудың тілдік мақсаты: Пән бойынша сөз тіркестерін қолдана отырып, оқушыларда айтылым, жазылым, оқылым даңдыларын қалыптастыру. Диалог құруға (жазылымға қажетті сөздер топтамасы ) . Омыртқасыздардың негізгі типтерін атаңдар? Омыртқалы жануарлардың ерекшеліктері қандай? Олар табиғатта қалай таралған? Екі типке жататын жануарлардың табиғаттағы адам өміріндегі маңызы қандай?

• Құндылықтарға баулу: • Пәнаралық байланыс: • Алдыңғы білім: • Сабақ барысы: • Сабақтың жоспарланған кезеңдері: • Сабақтың ба

#3 слайд
• Құндылықтарға баулу: • Пәнаралық байланыс: • Алдыңғы білім: • Сабақ барысы: • Сабақтың жоспарланған кезеңдері: • Сабақтың басы • 2мин • Біздің басты міндетіміз –білім мен ғылымды және индустриялық инновациялық кластерді дамыту жан- жануарларды қорғау шаралары. • География, медицина, микробиология, ағылшын тілі, орыс тілі • Тірі ағзаларды жүйелеу • Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері • Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен амандасып, сынып тазалығына мән беріп, оқу құралдарын түгендейді. • Сынып оқушылары суреттер арқылы топқа бөлінеді. • 1-топ «Кірпікшелі кебісше» • 2-топ «Тасбақа» • 3-топ «Шұбалшаң»

3 слайд

• Құндылықтарға баулу: • Пәнаралық байланыс: • Алдыңғы білім: • Сабақ барысы: • Сабақтың жоспарланған кезеңдері: • Сабақтың басы • 2мин • Біздің басты міндетіміз –білім мен ғылымды және индустриялық инновациялық кластерді дамыту жан- жануарларды қорғау шаралары. • География, медицина, микробиология, ағылшын тілі, орыс тілі • Тірі ағзаларды жүйелеу • Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері • Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен амандасып, сынып тазалығына мән беріп, оқу құралдарын түгендейді. • Сынып оқушылары суреттер арқылы топқа бөлінеді. • 1-топ «Кірпікшелі кебісше» • 2-топ «Тасбақа» • 3-топ «Шұбалшаң»

1-топ 2-топ 3-топ

#4 слайд
1-топ 2-топ 3-топ

4 слайд

1-топ 2-топ 3-топ

• Сабақтың басы • 3 мин • Алдыңғы білімді қорыту үшін «Ортадағы қаламсап» әдісі бойынша оқушылардың білімін тексер

#5 слайд
• Сабақтың басы • 3 мин • Алдыңғы білімді қорыту үшін «Ортадағы қаламсап» әдісі бойынша оқушылардың білімін тексеру. • 1. Алғаш жүйелеудің негізін салған ғалым? • 2. Тіршіліктің бес патшалығын атаңдар? • 3. Прокариотты және эукариотты ағзаларды ата? • 4. Өсімдіктер дүниесін қалай жүйелейді? • 5. Жануарлар дүниесін жүйелеу? • Дескриптор: • 1. Оқушылар заманауи жүйе негізін салған ғалымды және оның еңбегін атап, тіршіліктің бес патшалығына сипаттама береді. • 2. Прокариотты және эукариотты ағзаларды ажыратады. • 3. Өсімдіктер мен жануарлар дүниесіне жүйелеу жасайды.

5 слайд

• Сабақтың басы • 3 мин • Алдыңғы білімді қорыту үшін «Ортадағы қаламсап» әдісі бойынша оқушылардың білімін тексеру. • 1. Алғаш жүйелеудің негізін салған ғалым? • 2. Тіршіліктің бес патшалығын атаңдар? • 3. Прокариотты және эукариотты ағзаларды ата? • 4. Өсімдіктер дүниесін қалай жүйелейді? • 5. Жануарлар дүниесін жүйелеу? • Дескриптор: • 1. Оқушылар заманауи жүйе негізін салған ғалымды және оның еңбегін атап, тіршіліктің бес патшалығына сипаттама береді. • 2. Прокариотты және эукариотты ағзаларды ажыратады. • 3. Өсімдіктер мен жануарлар дүниесіне жүйелеу жасайды.

• Сабақтың ортасы • (білу, түсіну) • 10 мин • Қолдану 5мин • 1-тапсы

#6 слайд
• Сабақтың ортасы • (білу, түсіну) • 10 мин • Қолдану 5мин • 1-тапсырма • «Тура ой қозғау» әдісі арқылы электрондық оқулықтан алынған омыртқалылар және омыртқасыздардың жіктелуі жайында бейнекөрініс көрсете отырып, сын тұрғысынан ойлау қабілеттерін дамыту үшін сұрақтар қою. (ұжымдық тапсырма мағына ашу) • Дескриптор • - Жүйелеудің қалыптасу тарихын тыңдай отырып, Ж.Б. Ламарк өмірбаянымен танысады. • -Электрондық оқулықты тыңдай отырып, омыртқалылар мен омыртқасыздарды жіктей алады. • -Алған білімдерін қорытындылап, бір-біріне еркін сұрақтар қоя алады. • 2-тапсырма • (топтық жұмыс) • «Талқылау бойынша серіктестер» әдісі. • 1-топ. Суреттен омыртқасыздарды табады • 2-топ Суретті пайдалана отырып, омыртқалы жануарларды табады. • 3-топ Омыртқасыздар мен омыртқалыларды әр типке жіктейді.

6 слайд

• Сабақтың ортасы • (білу, түсіну) • 10 мин • Қолдану 5мин • 1-тапсырма • «Тура ой қозғау» әдісі арқылы электрондық оқулықтан алынған омыртқалылар және омыртқасыздардың жіктелуі жайында бейнекөрініс көрсете отырып, сын тұрғысынан ойлау қабілеттерін дамыту үшін сұрақтар қою. (ұжымдық тапсырма мағына ашу) • Дескриптор • - Жүйелеудің қалыптасу тарихын тыңдай отырып, Ж.Б. Ламарк өмірбаянымен танысады. • -Электрондық оқулықты тыңдай отырып, омыртқалылар мен омыртқасыздарды жіктей алады. • -Алған білімдерін қорытындылап, бір-біріне еркін сұрақтар қоя алады. • 2-тапсырма • (топтық жұмыс) • «Талқылау бойынша серіктестер» әдісі. • 1-топ. Суреттен омыртқасыздарды табады • 2-топ Суретті пайдалана отырып, омыртқалы жануарларды табады. • 3-топ Омыртқасыздар мен омыртқалыларды әр типке жіктейді.

#7 слайд

7 слайд

Омыртқалылар Омыртқасыздар • Дескриптор: • 1. Суреттен омыртқасыздарды тауып, ерекшеліктер

#8 слайд
Омыртқалылар Омыртқасыздар • Дескриптор: • 1. Суреттен омыртқасыздарды тауып, ерекшеліктерін сипаттай алады. • 2. Суреттен омыртқалыларды тауып сипаттай алады. 3. Омыртқасыздар мен омыртқалыларды айырып, әрқайсысын типтерге жіктей алады. • 3-тапсырма • «Ойлау кестесі» • Әрбір оқушының алдына сәйкестендіруге арналған кесте таратылады, оқушылар тапсырманы орнында отырып орындайды. А) кесіртке ә) дене құрылысы қарапайым Б) көбелек В) омыртқа Г) хитин Д) сүт бездері Е) жәндік Р) шапанша қуысы Н) сүйекті балық Талдау (жұптық жұмыс)

8 слайд

Омыртқалылар Омыртқасыздар • Дескриптор: • 1. Суреттен омыртқасыздарды тауып, ерекшеліктерін сипаттай алады. • 2. Суреттен омыртқалыларды тауып сипаттай алады. 3. Омыртқасыздар мен омыртқалыларды айырып, әрқайсысын типтерге жіктей алады. • 3-тапсырма • «Ойлау кестесі» • Әрбір оқушының алдына сәйкестендіруге арналған кесте таратылады, оқушылар тапсырманы орнында отырып орындайды. А) кесіртке ә) дене құрылысы қарапайым Б) көбелек В) омыртқа Г) хитин Д) сүт бездері Е) жәндік Р) шапанша қуысы Н) сүйекті балық Талдау (жұптық жұмыс)

• • Сабақтың соңы • 10мин • Дескриптор • 1 Кестед

#9 слайд
• • Сабақтың соңы • 10мин • Дескриптор • 1 Кестеден омыртқалыларға тән сәйкестікті тауып анықтайды. • 2 Кестеден омыртқасыздарға тән сәйкестікті тауып ажыратады. • Омыртқалылар Омыртқасыздар • • Дескриптор • 1. Омыртқалы жануарлардың ерекшеліктерін анықтайды. • 2. Омыртқасыздарға сипаттама береді. • 3. Ортақ қасиеттерін айта алады.

9 слайд

• • Сабақтың соңы • 10мин • Дескриптор • 1 Кестеден омыртқалыларға тән сәйкестікті тауып анықтайды. • 2 Кестеден омыртқасыздарға тән сәйкестікті тауып ажыратады. • Омыртқалылар Омыртқасыздар • • Дескриптор • 1. Омыртқалы жануарлардың ерекшеліктерін анықтайды. • 2. Омыртқасыздарға сипаттама береді. • 3. Ортақ қасиеттерін айта алады.

• 5 минут Саралау-оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай

#10 слайд
• 5 минут Саралау-оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? • Кері байланыс • Бүгінгі сабақта «Бағдаршам» әдісін қолданамыз. Карточкалар арқылы тақырыпты түсінгенін көрсетеді. Жасыл түс-білдім, түсіндім. Сары түс-әліде білгім келеді, қызыл түс-маған көмек қажет. • Үйге тапсырма: Омыртқалы және омыртқасыз жануарлардың сыртқы құрылыс ерекшелігін салыстыру тақырыбы бойынша тереңдетіп оқыту. • Дескриптор • Ж.Б. Ламарктың омыртқасыз және омыртқалыларды жүйелеудегі роліне бабереді. • Омыртқасыздардың белгілерін ажырата алады. • Омыртқасыздардың негізгі типтерін біледі. • Бағалау – оқушы білімін • тексеруді қалай жоспарлайсыз?

10 слайд

• 5 минут Саралау-оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? • Кері байланыс • Бүгінгі сабақта «Бағдаршам» әдісін қолданамыз. Карточкалар арқылы тақырыпты түсінгенін көрсетеді. Жасыл түс-білдім, түсіндім. Сары түс-әліде білгім келеді, қызыл түс-маған көмек қажет. • Үйге тапсырма: Омыртқалы және омыртқасыз жануарлардың сыртқы құрылыс ерекшелігін салыстыру тақырыбы бойынша тереңдетіп оқыту. • Дескриптор • Ж.Б. Ламарктың омыртқасыз және омыртқалыларды жүйелеудегі роліне бабереді. • Омыртқасыздардың белгілерін ажырата алады. • Омыртқасыздардың негізгі типтерін біледі. • Бағалау – оқушы білімін • тексеруді қалай жоспарлайсыз?

• Білім алу үдерісінде мадақтау арқылы оқушының ынтасын,өзіне сенімділігін арттыруға қолдау көрсетіледі.Қабілеті жоғары оқуш

#11 слайд
• Білім алу үдерісінде мадақтау арқылы оқушының ынтасын,өзіне сенімділігін арттыруға қолдау көрсетіледі.Қабілеті жоғары оқушыларға оқулықтан тыс қосымша тапсырмалар бағалау еріледі . • Б

11 слайд

• Білім алу үдерісінде мадақтау арқылы оқушының ынтасын,өзіне сенімділігін арттыруға қолдау көрсетіледі.Қабілеті жоғары оқушыларға оқулықтан тыс қосымша тапсырмалар бағалау еріледі . • Б

#12 слайд

12 слайд

Файл форматы:
pptx
22.05.2019
1812
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі