2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / Ондық бөлшектерді қосу және азайту

Ондық бөлшектерді қосу және азайту

Материал туралы қысқаша түсінік
Ондық бөлшектерді қосу және азайту
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
10 Қазан 2024
201
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
МАТЕМАТИКА 5 сынып Ибрагимов Нурлыбек Ерболатович

1 слайд
МАТЕМАТИКА 5 сынып Ибрагимов Нурлыбек Ерболатович

1 слайд

МАТЕМАТИКА 5 сынып Ибрагимов Нурлыбек Ерболатович

“ОНДЫҚ БӨЛШЕКТЕРДІ ҚОСУ ЖӘНЕ АЗАЙТУ ”

2 слайд
“ОНДЫҚ БӨЛШЕКТЕРДІ ҚОСУ ЖӘНЕ АЗАЙТУ ”

2 слайд

“ОНДЫҚ БӨЛШЕКТЕРДІ ҚОСУ ЖӘНЕ АЗАЙТУ ”

Oқу мақсаттары 5.1.2.27. Ондық бөлшектерді қосу және азайтуды орындау Сабақ мақсаты Ондық бөлшектерді қосу және ондық бөлшекте

3 слайд
Oқу мақсаттары 5.1.2.27. Ондық бөлшектерді қосу және азайтуды орындау Сабақ мақсаты Ондық бөлшектерді қосу және ондық бөлшектерді азайту алгоритмін үйрету. Ондық бөлшектерді қосу мен азайтудың қасиеттерін қолдануға дағдыландыру. Бағалау критерийі Ондық бөлшектерді қосуды орындай алады. Ондық бөлшектерді азайтуды біледі. Қосудың ауыстырымдылық және терімділік қасиеттерін қолдана алады..

3 слайд

Oқу мақсаттары 5.1.2.27. Ондық бөлшектерді қосу және азайтуды орындау Сабақ мақсаты Ондық бөлшектерді қосу және ондық бөлшектерді азайту алгоритмін үйрету. Ондық бөлшектерді қосу мен азайтудың қасиеттерін қолдануға дағдыландыру. Бағалау критерийі Ондық бөлшектерді қосуды орындай алады. Ондық бөлшектерді азайтуды біледі. Қосудың ауыстырымдылық және терімділік қасиеттерін қолдана алады..

Тілдік мақсаттар Ондық бөлшектерді қосумен азайтудың ережелерінің заңдылықтарын тұжырымдай алады. Пәнге қатысты лексика мен те

4 слайд
Тілдік мақсаттар Ондық бөлшектерді қосумен азайтудың ережелерінің заңдылықтарын тұжырымдай алады. Пәнге қатысты лексика мен терминология: - Санның бүтін бөлігі, бөлшек бөлігі. - Үтірмен ажыратылатын цифрлар. - Pазрядтық бірліктер. - Ондық бөлшектер. Диалог/жазылымға қажетті тіркестер: - Ондық бөлшек дегеніміз … - Қосудың ауыстырымдылық қасиеті… - Қосудың терімділік қасиеті… - Саннан қосындыны азайту қасиеттері...

4 слайд

Тілдік мақсаттар Ондық бөлшектерді қосумен азайтудың ережелерінің заңдылықтарын тұжырымдай алады. Пәнге қатысты лексика мен терминология: - Санның бүтін бөлігі, бөлшек бөлігі. - Үтірмен ажыратылатын цифрлар. - Pазрядтық бірліктер. - Ондық бөлшектер. Диалог/жазылымға қажетті тіркестер: - Ондық бөлшек дегеніміз … - Қосудың ауыстырымдылық қасиеті… - Қосудың терімділік қасиеті… - Саннан қосындыны азайту қасиеттері...

Құндылықтарға баулу Топтық жұмыстар арқылы қарым-қатынас жасау, өзгелердің көз қарастарына құрметпен қарау. Жалпыға бірдей еңбе

5 слайд
Құндылықтарға баулу Топтық жұмыстар арқылы қарым-қатынас жасау, өзгелердің көз қарастарына құрметпен қарау. Жалпыға бірдей еңбек қоғамы атты құндылықтарды дарыту. Пәнаралық байланыс Жаратылыстану пәнімен байланыс орнатылады.

5 слайд

Құндылықтарға баулу Топтық жұмыстар арқылы қарым-қатынас жасау, өзгелердің көз қарастарына құрметпен қарау. Жалпыға бірдей еңбек қоғамы атты құндылықтарды дарыту. Пәнаралық байланыс Жаратылыстану пәнімен байланыс орнатылады.

Алдыңғы бөлім Ондық бөлшектерді оқу, жазу. Ондық бөлшектерді сан сәулесінде кескіндеу. Ондық бөлшекті жәй бөлшекке, жәй бөлшек

6 слайд
Алдыңғы бөлім Ондық бөлшектерді оқу, жазу. Ондық бөлшектерді сан сәулесінде кескіндеу. Ондық бөлшекті жәй бөлшекке, жәй бөлшекті ондық бөлшекке айналдыру. АКТ қолдану дағдылары Интерактивті тақта, слайд.

6 слайд

Алдыңғы бөлім Ондық бөлшектерді оқу, жазу. Ондық бөлшектерді сан сәулесінде кескіндеу. Ондық бөлшекті жәй бөлшекке, жәй бөлшекті ондық бөлшекке айналдыру. АКТ қолдану дағдылары Интерактивті тақта, слайд.

Ұйымдастыру бөлімі Сыныпта психологиялық ахуал орнату. Үй жұмысын тексеру “Көршімде қалай?” әдісі арқылы оқушылар бір бірінің

7 слайд
Ұйымдастыру бөлімі Сыныпта психологиялық ахуал орнату. Үй жұмысын тексеру “Көршімде қалай?” әдісі арқылы оқушылар бір бірінің тапсырмаларын тексереді. “Он сұрақ” әдісі бойынша өткен тақырыптарды қайталайды. - Ондық бөлшектерді сан сәулесінде кескіндеу. - Ондық бөлшектерді жәй бөлшекке айналдыру. - Жәй бөлшектерді ондық бөлшекке айналдыру.

7 слайд

Ұйымдастыру бөлімі Сыныпта психологиялық ахуал орнату. Үй жұмысын тексеру “Көршімде қалай?” әдісі арқылы оқушылар бір бірінің тапсырмаларын тексереді. “Он сұрақ” әдісі бойынша өткен тақырыптарды қайталайды. - Ондық бөлшектерді сан сәулесінде кескіндеу. - Ондық бөлшектерді жәй бөлшекке айналдыру. - Жәй бөлшектерді ондық бөлшекке айналдыру.

Тапсырма: Берілген санды 0,5-ке арттырады, одан 1,2 санын кемітеді, сонда нәтижесінде 3,7 саны шығады. Бастапқыда қандай сан б

8 слайд
Тапсырма: Берілген санды 0,5-ке арттырады, одан 1,2 санын кемітеді, сонда нәтижесінде 3,7 саны шығады. Бастапқыда қандай сан берілген? Оқушыларға жетелеуші сұрақ қоя отырып бүгінгі сабақтың тақырыбы мен оқу мақсатын анықтаймыз. Сонымен бүгінгі тақырып “ондық бөлшектерді қосу және азайту”.

8 слайд

Тапсырма: Берілген санды 0,5-ке арттырады, одан 1,2 санын кемітеді, сонда нәтижесінде 3,7 саны шығады. Бастапқыда қандай сан берілген? Оқушыларға жетелеуші сұрақ қоя отырып бүгінгі сабақтың тақырыбы мен оқу мақсатын анықтаймыз. Сонымен бүгінгі тақырып “ондық бөлшектерді қосу және азайту”.

Жаңа сабақ. Оқушыларды “Қағаз қиындылары” тәсілімен төрт топқа бөледі. 1 – тапсырма Топ мүшелері мәтінді оқиды “Сұрақ қою, қайт

9 слайд
Жаңа сабақ. Оқушыларды “Қағаз қиындылары” тәсілімен төрт топқа бөледі. 1 – тапсырма Топ мүшелері мәтінді оқиды “Сұрақ қою, қайта сұрақ қою” әдісімен сабақтын мазмұнын ашады. 1 – топ. Ондық бөлшектерді қосу алгоритмі 2 – топ. Ондық бөлшектерді азайту. 3 – топ. Ондық бөлшектерді қосудың ауыстырымдылық және терімділік қасиеттері. 4 – топ. Қосындыдан санды, саннан қосындыны азайтудың қасиеті. Осы тапсырмалар бойынша оқушылар өз тұжырымдамаларын айтып мысал келтіреді. Оқушыларды мадақтау әдісі арқылы бағалайды. Мысалы: Қол соғу, өте жақсы, жақсы т.б..

9 слайд

Жаңа сабақ. Оқушыларды “Қағаз қиындылары” тәсілімен төрт топқа бөледі. 1 – тапсырма Топ мүшелері мәтінді оқиды “Сұрақ қою, қайта сұрақ қою” әдісімен сабақтын мазмұнын ашады. 1 – топ. Ондық бөлшектерді қосу алгоритмі 2 – топ. Ондық бөлшектерді азайту. 3 – топ. Ондық бөлшектерді қосудың ауыстырымдылық және терімділік қасиеттері. 4 – топ. Қосындыдан санды, саннан қосындыны азайтудың қасиеті. Осы тапсырмалар бойынша оқушылар өз тұжырымдамаларын айтып мысал келтіреді. Оқушыларды мадақтау әдісі арқылы бағалайды. Мысалы: Қол соғу, өте жақсы, жақсы т.б..

2 – тапсырма. Жұптық жұмыс. “Ойлан,Жұптас,Пікірлес” әдісі. “Үтір қайда қойылады?” I топ ІІ топ

10 слайд
2 – тапсырма. Жұптық жұмыс. “Ойлан,Жұптас,Пікірлес” әдісі. “Үтір қайда қойылады?” I топ ІІ топ ІІІ топ ІV топ  44,56 26,83 15,6 7,402 + 23,8 + 1,2 + 7,23 +6,126 68 36 28 03 22 83 13 528 5,35 22,43 9,62 14,62 - 1,3 - 12,9 - 4,27 - 2,48 4 05 11 53 5 35 12 14

10 слайд

2 – тапсырма. Жұптық жұмыс. “Ойлан,Жұптас,Пікірлес” әдісі. “Үтір қайда қойылады?” I топ ІІ топ ІІІ топ ІV топ  44,56 26,83 15,6 7,402 + 23,8 + 1,2 + 7,23 +6,126 68 36 28 03 22 83 13 528 5,35 22,43 9,62 14,62 - 1,3 - 12,9 - 4,27 - 2,48 4 05 11 53 5 35 12 14

3 – Тапсырма. “Ойлан, тап” ойыны І топ. (X+4,5) – 6,9 = 7,5 II топ. (5,6 – x) + 4,7 = 6,3 III топ. 19,3 – (4,7 + X) =

11 слайд
3 – Тапсырма. “Ойлан, тап” ойыны   І топ. (X+4,5) – 6,9 = 7,5   II топ. (5,6 – x) + 4,7 = 6,3   III топ. 19,3 – (4,7 + X) = 5,9   IV топ 16,2 + (Х – 5,3) = 19,7   Дескрипторлар 1 Ондық бөлшектерді қосу және азайту ережесі біледі. 2 Теңдеудегі белгісіздерді таба алады. 3 Теңдеудің шешімінің дұрыстығын тексере біледі.

11 слайд

3 – Тапсырма. “Ойлан, тап” ойыны   І топ. (X+4,5) – 6,9 = 7,5   II топ. (5,6 – x) + 4,7 = 6,3   III топ. 19,3 – (4,7 + X) = 5,9   IV топ 16,2 + (Х – 5,3) = 19,7   Дескрипторлар 1 Ондық бөлшектерді қосу және азайту ережесі біледі. 2 Теңдеудегі белгісіздерді таба алады. 3 Теңдеудің шешімінің дұрыстығын тексере біледі.

4 – тапсырма. “Ортадағы қаламсап” әдісі “Мәтінді есептер” 1 және 3 топқа. Кеменің тынық судағы жылдамдығы 25,8 км/сағ, өзен ағы

12 слайд
4 – тапсырма. “Ортадағы қаламсап” әдісі “Мәтінді есептер” 1 және 3 топқа. Кеменің тынық судағы жылдамдығы 25,8 км/сағ, өзен ағысының жылдамдығы “а” км/сағ . Кеменің өзен ағысымен жүзген кездегі жылдамдығы қандай? Мұнда a = 3,2 км/сағ 2 және 4 топқа. Катердің тынық судағы жылдамдығы 20,9 км/сағ, өзен ағысы жылдамдығы “в” км/сағ. Катердің өзен ағысына қарсы жүзгендегі жылдамдығы қандай?. Мұнда в= 3,4 км/сағ.     Дескрипторлар 1 Есеп шартына сәйкес өрнек құрастыруды біледі. 2 Ондық бөлшектерді қосу және азайтуды орындайды.

12 слайд

4 – тапсырма. “Ортадағы қаламсап” әдісі “Мәтінді есептер” 1 және 3 топқа. Кеменің тынық судағы жылдамдығы 25,8 км/сағ, өзен ағысының жылдамдығы “а” км/сағ . Кеменің өзен ағысымен жүзген кездегі жылдамдығы қандай? Мұнда a = 3,2 км/сағ 2 және 4 топқа. Катердің тынық судағы жылдамдығы 20,9 км/сағ, өзен ағысы жылдамдығы “в” км/сағ. Катердің өзен ағысына қарсы жүзгендегі жылдамдығы қандай?. Мұнда в= 3,4 км/сағ.     Дескрипторлар 1 Есеп шартына сәйкес өрнек құрастыруды біледі. 2 Ондық бөлшектерді қосу және азайтуды орындайды.

5 – тапсырма. Дарынды оқушыларға тапсырма. Сыныптағы 25 оқушының математика үйірмесіне 12 сі, ал мәнерлеп оқу үйірмесіне 10 қат

13 слайд
5 – тапсырма. Дарынды оқушыларға тапсырма. Сыныптағы 25 оқушының математика үйірмесіне 12 сі, ал мәнерлеп оқу үйірмесіне 10 қатысады.Үш оқушы бұл үйірмелердің екеуінеде қатысады. Аталған үйірмелерге қатыспайтын оқушы саны қанша? Көгалда қозылармен лақтар жайылып жүр. Олардың аяқтары құлақтарынан 24 – ке артық. Көгалда неше қозы неше лақ жайылып жүр?.

13 слайд

5 – тапсырма. Дарынды оқушыларға тапсырма. Сыныптағы 25 оқушының математика үйірмесіне 12 сі, ал мәнерлеп оқу үйірмесіне 10 қатысады.Үш оқушы бұл үйірмелердің екеуінеде қатысады. Аталған үйірмелерге қатыспайтын оқушы саны қанша? Көгалда қозылармен лақтар жайылып жүр. Олардың аяқтары құлақтарынан 24 – ке артық. Көгалда неше қозы неше лақ жайылып жүр?.

Үйге тапсырма: Ондық бөлшектерді қосу және азайту тақырыбын оқу, ережелерін жаттау. - Егер саған сабақ ұнаса, желкенді жасыл

14 слайд
Үйге тапсырма: Ондық бөлшектерді қосу және азайту тақырыбын оқу, ережелерін жаттау. - Егер саған сабақ ұнаса, желкенді жасыл түске боя. - Егер сабақта қиындық кездессе, желкенді сары түске боя. - Егер тапсырмалар орындау қиын болса желкенді қызыл түспен боя. Кері байланыс. “Желкенді қайық”

14 слайд

Үйге тапсырма: Ондық бөлшектерді қосу және азайту тақырыбын оқу, ережелерін жаттау. - Егер саған сабақ ұнаса, желкенді жасыл түске боя. - Егер сабақта қиындық кездессе, желкенді сары түске боя. - Егер тапсырмалар орындау қиын болса желкенді қызыл түспен боя. Кері байланыс. “Желкенді қайық”

Назарларыңызға рахмет

15 слайд
Назарларыңызға рахмет

15 слайд

Назарларыңызға рахмет

Министірлікпен келісілген курстар тізімі