Ондық бөлшектерді қосу және азайту
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
МАТЕМАТИКА
5 сынып
Ибрагимов Нурлыбек Ерболатович
1 слайд
МАТЕМАТИКА 5 сынып Ибрагимов Нурлыбек Ерболатович
2 слайд
“ОНДЫҚ БӨЛШЕКТЕРДІ ҚОСУ
ЖӘНЕ АЗАЙТУ ”
2 слайд
“ОНДЫҚ БӨЛШЕКТЕРДІ ҚОСУ ЖӘНЕ АЗАЙТУ ”
3 слайд
Oқу мақсаттары
5.1.2.27. Ондық бөлшектерді қосу және азайтуды орындау
Сабақ мақсаты
Ондық бөлшектерді қосу және ондық бөлшектерді азайту алгоритмін
үйрету. Ондық бөлшектерді қосу мен азайтудың қасиеттерін қолдануға
дағдыландыру.
Бағалау критерийі
Ондық бөлшектерді қосуды орындай алады.
Ондық бөлшектерді азайтуды біледі.
Қосудың ауыстырымдылық және терімділік қасиеттерін қолдана алады..
3 слайд
Oқу мақсаттары 5.1.2.27. Ондық бөлшектерді қосу және азайтуды орындау Сабақ мақсаты Ондық бөлшектерді қосу және ондық бөлшектерді азайту алгоритмін үйрету. Ондық бөлшектерді қосу мен азайтудың қасиеттерін қолдануға дағдыландыру. Бағалау критерийі Ондық бөлшектерді қосуды орындай алады. Ондық бөлшектерді азайтуды біледі. Қосудың ауыстырымдылық және терімділік қасиеттерін қолдана алады..
4 слайд
Тілдік мақсаттар
Ондық бөлшектерді қосумен азайтудың ережелерінің
заңдылықтарын тұжырымдай алады.
Пәнге қатысты лексика мен терминология:
- Санның бүтін бөлігі, бөлшек бөлігі.
- Үтірмен ажыратылатын цифрлар.
- Pазрядтық бірліктер.
- Ондық бөлшектер.
Диалог/жазылымға қажетті тіркестер:
- Ондық бөлшек дегеніміз …
- Қосудың ауыстырымдылық қасиеті…
- Қосудың терімділік қасиеті…
- Саннан қосындыны азайту қасиеттері...
4 слайд
Тілдік мақсаттар Ондық бөлшектерді қосумен азайтудың ережелерінің заңдылықтарын тұжырымдай алады. Пәнге қатысты лексика мен терминология: - Санның бүтін бөлігі, бөлшек бөлігі. - Үтірмен ажыратылатын цифрлар. - Pазрядтық бірліктер. - Ондық бөлшектер. Диалог/жазылымға қажетті тіркестер: - Ондық бөлшек дегеніміз … - Қосудың ауыстырымдылық қасиеті… - Қосудың терімділік қасиеті… - Саннан қосындыны азайту қасиеттері...
5 слайд
Құндылықтарға баулу
Топтық жұмыстар арқылы қарым-қатынас жасау, өзгелердің көз
қарастарына құрметпен қарау. Жалпыға бірдей еңбек қоғамы
атты құндылықтарды дарыту.
Пәнаралық байланыс
Жаратылыстану пәнімен байланыс
орнатылады.
5 слайд
Құндылықтарға баулу Топтық жұмыстар арқылы қарым-қатынас жасау, өзгелердің көз қарастарына құрметпен қарау. Жалпыға бірдей еңбек қоғамы атты құндылықтарды дарыту. Пәнаралық байланыс Жаратылыстану пәнімен байланыс орнатылады.
6 слайд
Алдыңғы бөлім
Ондық бөлшектерді оқу, жазу. Ондық бөлшектерді сан сәулесінде
кескіндеу. Ондық бөлшекті жәй бөлшекке, жәй бөлшекті ондық
бөлшекке айналдыру.
АКТ қолдану дағдылары
Интерактивті тақта, слайд.
6 слайд
Алдыңғы бөлім Ондық бөлшектерді оқу, жазу. Ондық бөлшектерді сан сәулесінде кескіндеу. Ондық бөлшекті жәй бөлшекке, жәй бөлшекті ондық бөлшекке айналдыру. АКТ қолдану дағдылары Интерактивті тақта, слайд.
7 слайд
Ұйымдастыру бөлімі
Сыныпта психологиялық ахуал орнату.
Үй жұмысын тексеру
“Көршімде қалай?” әдісі арқылы оқушылар бір
бірінің тапсырмаларын тексереді.
“Он сұрақ” әдісі бойынша өткен тақырыптарды
қайталайды.
- Ондық бөлшектерді сан сәулесінде кескіндеу.
- Ондық бөлшектерді жәй бөлшекке айналдыру.
- Жәй бөлшектерді ондық бөлшекке айналдыру.
7 слайд
Ұйымдастыру бөлімі Сыныпта психологиялық ахуал орнату. Үй жұмысын тексеру “Көршімде қалай?” әдісі арқылы оқушылар бір бірінің тапсырмаларын тексереді. “Он сұрақ” әдісі бойынша өткен тақырыптарды қайталайды. - Ондық бөлшектерді сан сәулесінде кескіндеу. - Ондық бөлшектерді жәй бөлшекке айналдыру. - Жәй бөлшектерді ондық бөлшекке айналдыру.
8 слайд
Тапсырма:
Берілген санды 0,5-ке арттырады, одан 1,2 санын кемітеді, сонда
нәтижесінде 3,7 саны шығады. Бастапқыда қандай сан берілген?
Оқушыларға жетелеуші сұрақ қоя отырып бүгінгі сабақтың тақырыбы
мен оқу мақсатын анықтаймыз. Сонымен бүгінгі тақырып “ондық
бөлшектерді қосу және азайту”.
8 слайд
Тапсырма: Берілген санды 0,5-ке арттырады, одан 1,2 санын кемітеді, сонда нәтижесінде 3,7 саны шығады. Бастапқыда қандай сан берілген? Оқушыларға жетелеуші сұрақ қоя отырып бүгінгі сабақтың тақырыбы мен оқу мақсатын анықтаймыз. Сонымен бүгінгі тақырып “ондық бөлшектерді қосу және азайту”.
9 слайд
Жаңа сабақ. Оқушыларды “Қағаз қиындылары” тәсілімен төрт топқа бөледі.
1 – тапсырма
Топ мүшелері мәтінді оқиды “Сұрақ қою, қайта сұрақ қою” әдісімен
сабақтын мазмұнын ашады.
1 – топ. Ондық бөлшектерді қосу алгоритмі
2 – топ. Ондық бөлшектерді азайту.
3 – топ. Ондық бөлшектерді қосудың ауыстырымдылық және терімділік
қасиеттері.
4 – топ. Қосындыдан санды, саннан қосындыны азайтудың қасиеті.
Осы тапсырмалар бойынша оқушылар өз тұжырымдамаларын айтып мысал
келтіреді. Оқушыларды мадақтау әдісі арқылы бағалайды. Мысалы: Қол соғу,
өте жақсы, жақсы т.б..
9 слайд
Жаңа сабақ. Оқушыларды “Қағаз қиындылары” тәсілімен төрт топқа бөледі. 1 – тапсырма Топ мүшелері мәтінді оқиды “Сұрақ қою, қайта сұрақ қою” әдісімен сабақтын мазмұнын ашады. 1 – топ. Ондық бөлшектерді қосу алгоритмі 2 – топ. Ондық бөлшектерді азайту. 3 – топ. Ондық бөлшектерді қосудың ауыстырымдылық және терімділік қасиеттері. 4 – топ. Қосындыдан санды, саннан қосындыны азайтудың қасиеті. Осы тапсырмалар бойынша оқушылар өз тұжырымдамаларын айтып мысал келтіреді. Оқушыларды мадақтау әдісі арқылы бағалайды. Мысалы: Қол соғу, өте жақсы, жақсы т.б..
10 слайд
2 – тапсырма. Жұптық жұмыс.
“Ойлан,Жұптас,Пікірлес” әдісі.
“Үтір қайда қойылады?”
I топ ІІ топ ІІІ топ ІV топ
44,56 26,83 15,6 7,402
+ 23,8 + 1,2 + 7,23 +6,126
68 36 28 03 22 83 13 528
5,35 22,43 9,62 14,62
- 1,3 - 12,9 - 4,27 - 2,48
4 05 11 53 5 35 12 14
10 слайд
2 – тапсырма. Жұптық жұмыс. “Ойлан,Жұптас,Пікірлес” әдісі. “Үтір қайда қойылады?” I топ ІІ топ ІІІ топ ІV топ 44,56 26,83 15,6 7,402 + 23,8 + 1,2 + 7,23 +6,126 68 36 28 03 22 83 13 528 5,35 22,43 9,62 14,62 - 1,3 - 12,9 - 4,27 - 2,48 4 05 11 53 5 35 12 14
11 слайд
3 – Тапсырма. “Ойлан, тап” ойыны
І топ. (X+4,5) – 6,9 = 7,5
II топ. (5,6 – x) + 4,7 = 6,3
III топ. 19,3 – (4,7 + X) = 5,9
IV топ 16,2 + (Х – 5,3) = 19,7
Дескрипторлар
1 Ондық бөлшектерді қосу және азайту ережесі біледі.
2 Теңдеудегі белгісіздерді таба алады.
3 Теңдеудің шешімінің дұрыстығын тексере біледі.
11 слайд
3 – Тапсырма. “Ойлан, тап” ойыны І топ. (X+4,5) – 6,9 = 7,5 II топ. (5,6 – x) + 4,7 = 6,3 III топ. 19,3 – (4,7 + X) = 5,9 IV топ 16,2 + (Х – 5,3) = 19,7 Дескрипторлар 1 Ондық бөлшектерді қосу және азайту ережесі біледі. 2 Теңдеудегі белгісіздерді таба алады. 3 Теңдеудің шешімінің дұрыстығын тексере біледі.
12 слайд
4 – тапсырма. “Ортадағы қаламсап” әдісі
“Мәтінді есептер”
1 және 3 топқа. Кеменің тынық судағы жылдамдығы
25,8 км/сағ, өзен ағысының жылдамдығы “а” км/сағ . Кеменің өзен
ағысымен жүзген кездегі жылдамдығы қандай?
Мұнда a = 3,2 км/сағ
2 және 4 топқа. Катердің тынық судағы жылдамдығы
20,9 км/сағ, өзен ағысы жылдамдығы “в” км/сағ. Катердің өзен
ағысына қарсы жүзгендегі жылдамдығы қандай?.
Мұнда в= 3,4 км/сағ.
Дескрипторлар
1 Есеп шартына сәйкес өрнек құрастыруды біледі.
2 Ондық бөлшектерді қосу және азайтуды орындайды.
12 слайд
4 – тапсырма. “Ортадағы қаламсап” әдісі “Мәтінді есептер” 1 және 3 топқа. Кеменің тынық судағы жылдамдығы 25,8 км/сағ, өзен ағысының жылдамдығы “а” км/сағ . Кеменің өзен ағысымен жүзген кездегі жылдамдығы қандай? Мұнда a = 3,2 км/сағ 2 және 4 топқа. Катердің тынық судағы жылдамдығы 20,9 км/сағ, өзен ағысы жылдамдығы “в” км/сағ. Катердің өзен ағысына қарсы жүзгендегі жылдамдығы қандай?. Мұнда в= 3,4 км/сағ. Дескрипторлар 1 Есеп шартына сәйкес өрнек құрастыруды біледі. 2 Ондық бөлшектерді қосу және азайтуды орындайды.
13 слайд
5 – тапсырма. Дарынды оқушыларға тапсырма.
Сыныптағы 25 оқушының математика үйірмесіне 12 сі, ал
мәнерлеп оқу үйірмесіне 10 қатысады.Үш оқушы бұл
үйірмелердің екеуінеде қатысады. Аталған үйірмелерге
қатыспайтын оқушы саны қанша?
Көгалда қозылармен лақтар жайылып жүр.
Олардың аяқтары құлақтарынан 24 – ке артық.
Көгалда неше қозы неше лақ жайылып жүр?.
13 слайд
5 – тапсырма. Дарынды оқушыларға тапсырма. Сыныптағы 25 оқушының математика үйірмесіне 12 сі, ал мәнерлеп оқу үйірмесіне 10 қатысады.Үш оқушы бұл үйірмелердің екеуінеде қатысады. Аталған үйірмелерге қатыспайтын оқушы саны қанша? Көгалда қозылармен лақтар жайылып жүр. Олардың аяқтары құлақтарынан 24 – ке артық. Көгалда неше қозы неше лақ жайылып жүр?.
14 слайд
Үйге тапсырма: Ондық бөлшектерді қосу
және азайту тақырыбын оқу, ережелерін
жаттау.
- Егер саған сабақ ұнаса, желкенді жасыл түске боя.
- Егер сабақта қиындық кездессе, желкенді сары
түске боя.
- Егер тапсырмалар орындау қиын болса желкенді
қызыл түспен боя.
Кері байланыс. “Желкенді қайық”
14 слайд
Үйге тапсырма: Ондық бөлшектерді қосу және азайту тақырыбын оқу, ережелерін жаттау. - Егер саған сабақ ұнаса, желкенді жасыл түске боя. - Егер сабақта қиындық кездессе, желкенді сары түске боя. - Егер тапсырмалар орындау қиын болса желкенді қызыл түспен боя. Кері байланыс. “Желкенді қайық”
15 слайд
Назарларыңызға
рахмет
15 слайд
Назарларыңызға рахмет