2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / Ондық бөлшектерге амалдар қолдану

Ондық бөлшектерге амалдар қолдану

Материал туралы қысқаша түсінік
математика пәні мұғалімдері үшін қажет
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
11 Қаңтар 2019
442
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
АҚБАСТАУ НЕГІЗГІ МЕКТЕБІ КОММУНАЛДЫҚ МЕМЛЕКЕТТІК МЕКЕМЕСІ МАТЕМАТИКА ПӘНІҢ МҰҒАЛІМІ АЛМУХАМБЕТОВА НАЗАРГУЛЬ СЕЙТКАЛИЕВНА

1 слайд
АҚБАСТАУ НЕГІЗГІ МЕКТЕБІ КОММУНАЛДЫҚ МЕМЛЕКЕТТІК МЕКЕМЕСІ МАТЕМАТИКА ПӘНІҢ МҰҒАЛІМІ АЛМУХАМБЕТОВА НАЗАРГУЛЬ СЕЙТКАЛИЕВНА

1 слайд

АҚБАСТАУ НЕГІЗГІ МЕКТЕБІ КОММУНАЛДЫҚ МЕМЛЕКЕТТІК МЕКЕМЕСІ МАТЕМАТИКА ПӘНІҢ МҰҒАЛІМІ АЛМУХАМБЕТОВА НАЗАРГУЛЬ СЕЙТКАЛИЕВНА

•“Адамның ақыл -ойының”

2 слайд
•“Адамның ақыл -ойының”

2 слайд

•“Адамның ақыл -ойының”

“Ақбастау орта мектебі ” коммуналдық мемлекеттік мекемесі “Ақбастау орта мектебі ” коммуналдық мемлекеттік мекемесіМатематика

3 слайд
“Ақбастау орта мектебі ” коммуналдық мемлекеттік мекемесі “Ақбастау орта мектебі ” коммуналдық мемлекеттік мекемесіМатематика пәнінің мұғалімі Алмухамбетова Назаргуль Математика пәнінің мұғалімі Алмухамбетова НазаргульМатематика 5 сынып Математика 5 сыныпСабақ тақырыбы: Ондық бөлшектерді қосу және азайту Сабақ тақырыбы: Ондық бөлшектерді қосу және азайту Ұзақ мерзімді жоспар Бөлімі 5.3 В Оқу мақсаттары: 5.1.2.27 ондық бөлшектерді қосу және азайтуды орындау Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар: Ондық бөлшектерді қосу, азайту ережесін біледі, ондық бөлшектерді қосады және азайта алады. Оқушылардың басым бөлігі: теорияда алған білімін практикада қолдана алады. Кейбір оқушылар: Осы тақырыпқа қатысты күрделі мәтін есептерді шығара алады

3 слайд

“Ақбастау орта мектебі ” коммуналдық мемлекеттік мекемесі “Ақбастау орта мектебі ” коммуналдық мемлекеттік мекемесіМатематика пәнінің мұғалімі Алмухамбетова Назаргуль Математика пәнінің мұғалімі Алмухамбетова НазаргульМатематика 5 сынып Математика 5 сыныпСабақ тақырыбы: Ондық бөлшектерді қосу және азайту Сабақ тақырыбы: Ондық бөлшектерді қосу және азайту Ұзақ мерзімді жоспар Бөлімі 5.3 В Оқу мақсаттары: 5.1.2.27 ондық бөлшектерді қосу және азайтуды орындау Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар: Ондық бөлшектерді қосу, азайту ережесін біледі, ондық бөлшектерді қосады және азайта алады. Оқушылардың басым бөлігі: теорияда алған білімін практикада қолдана алады. Кейбір оқушылар: Осы тақырыпқа қатысты күрделі мәтін есептерді шығара алады

Бағалау критерийлері: Ондық бөлшектерді қосуды орындай алуы Ондық бөлшектерді азайтуды орындай алуы Теориялық алған білімі

4 слайд
Бағалау критерийлері: Ондық бөлшектерді қосуды орындай алуы Ондық бөлшектерді азайтуды орындай алуы  Теориялық алған білімін есептер шығаруда пайдалана алуы. Тілдік мақсаттар: Оқушылар:ережелерді тұжырымдай алады, есептерді талқылайды, өз ойын басқаларға жеткізе алады, дәлелдейді, қорытынды жасайды. Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер Разряд,қосылғыш,қосынды,қосу,азайту,айырма,азайтқыш Құндылықтар дарыту: «Мәңгілік Ел» жалпыұлттық идеясының құндылықтары: Қазақстанның Тәуелсіздігі және Астана. Құндылықтарға баулу жеке тапсырма және үй тапсырмасында іске асады Оқушылар ынтымақтастық ортада жұмыс жасайды. Бір бірімен қатынасқа түсе отырып, басқалардың пікірлерін тыңдауға, өз пікірін ашық айтуға дағдыланады. А КТ интербелсенді тақта Пәнаралық байланыс: Жаратылыстану, бейнелеу,тарих Батапқы білім: Ондық бөлшектерді координаталық сәуледе кескіндеу.

4 слайд

Бағалау критерийлері: Ондық бөлшектерді қосуды орындай алуы Ондық бөлшектерді азайтуды орындай алуы  Теориялық алған білімін есептер шығаруда пайдалана алуы. Тілдік мақсаттар: Оқушылар:ережелерді тұжырымдай алады, есептерді талқылайды, өз ойын басқаларға жеткізе алады, дәлелдейді, қорытынды жасайды. Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер Разряд,қосылғыш,қосынды,қосу,азайту,айырма,азайтқыш Құндылықтар дарыту: «Мәңгілік Ел» жалпыұлттық идеясының құндылықтары: Қазақстанның Тәуелсіздігі және Астана. Құндылықтарға баулу жеке тапсырма және үй тапсырмасында іске асады Оқушылар ынтымақтастық ортада жұмыс жасайды. Бір бірімен қатынасқа түсе отырып, басқалардың пікірлерін тыңдауға, өз пікірін ашық айтуға дағдыланады. А КТ интербелсенді тақта Пәнаралық байланыс: Жаратылыстану, бейнелеу,тарих Батапқы білім: Ондық бөлшектерді координаталық сәуледе кескіндеу.

Сабақтың басы Сабақтың басыДескриптор: Ондық бөлшектеді ажыратады -1 балл Үтірден кейінгі цифрларды теңестіреді -1 балл Аттас

5 слайд
Сабақтың басы Сабақтың басыДескриптор: Ондық бөлшектеді ажыратады -1 балл Үтірден кейінгі цифрларды теңестіреді -1 балл Аттас зарядтар бойынша қосуды, азайту орындайды-1 Дескриптор: Ондық бөлшектеді ажыратады -1 балл Үтірден кейінгі цифрларды теңестіреді -1 балл Аттас зарядтар бойынша қосуды, азайту орындайды-1 Психологиялық ахуал Шаттық шеңбері “Сәттілік” Топқа бөлу Қима қағаздарда ғы тақ және жұп сандар бойынша топқа бөлінеді Ширату жаттығулары Кубизм әдісі (жетекші сұрақтар) 1 тапсырма бағдаршаммен бағалау “Миға шабуыл” 2 тапсырма -Қызығушылықтарын ояту «Сиқырлы сұрақтар» әдісі арқылы жаңа тақырыпты ашу Топпен жұмыс “Екі жұлдыз бір тілек” әдісімен кері байланыс беріледі. Мына амалдарды орында (1 минутқа орындау, тексеру) Сабақтың ортасы (Кітаппен жұмыс 42 бет) 3. Тапсырма Критерий Қосылғыштарды баған түрінде жаза алады.

5 слайд

Сабақтың басы Сабақтың басыДескриптор: Ондық бөлшектеді ажыратады -1 балл Үтірден кейінгі цифрларды теңестіреді -1 балл Аттас зарядтар бойынша қосуды, азайту орындайды-1 Дескриптор: Ондық бөлшектеді ажыратады -1 балл Үтірден кейінгі цифрларды теңестіреді -1 балл Аттас зарядтар бойынша қосуды, азайту орындайды-1 Психологиялық ахуал Шаттық шеңбері “Сәттілік” Топқа бөлу Қима қағаздарда ғы тақ және жұп сандар бойынша топқа бөлінеді Ширату жаттығулары Кубизм әдісі (жетекші сұрақтар) 1 тапсырма бағдаршаммен бағалау “Миға шабуыл” 2 тапсырма -Қызығушылықтарын ояту «Сиқырлы сұрақтар» әдісі арқылы жаңа тақырыпты ашу Топпен жұмыс “Екі жұлдыз бір тілек” әдісімен кері байланыс беріледі. Мына амалдарды орында (1 минутқа орындау, тексеру) Сабақтың ортасы (Кітаппен жұмыс 42 бет) 3. Тапсырма Критерий Қосылғыштарды баған түрінде жаза алады.

Сабақтың ортасы 4 тапсырма Деңгейлік тапсырма (саралау) (Оқушылар мүмкіндіктеріне қарай тапсырманы о

6 слайд
Сабақтың ортасы 4 тапсырма Деңгейлік тапсырма (саралау) (Оқушылар мүмкіндіктеріне қарай тапсырманы орындайды) тапсырмасын орындайды 1. Өрнектерді ықшамдау 0,3х+1,6х-0,5 2. Жай бөлшектерді ондық бөлшекке айналдырып алып есепте: 5 17 -3,52+ 4 20 5 3. Теңдеуді шешіңдер: Сергіту сәті: Жұптасып геометирялық фигуралар жасау 3,557+х = 4 2 Дескриптор Өрнектерді ықшамдайды 1 Жай бөлшекті ондық бөлшекке айналдырады 2 Теңдеуді шешеді 3

6 слайд

Сабақтың ортасы 4 тапсырма Деңгейлік тапсырма (саралау) (Оқушылар мүмкіндіктеріне қарай тапсырманы орындайды) тапсырмасын орындайды 1. Өрнектерді ықшамдау 0,3х+1,6х-0,5 2. Жай бөлшектерді ондық бөлшекке айналдырып алып есепте: 5 17 -3,52+ 4 20 5 3. Теңдеуді шешіңдер: Сергіту сәті: Жұптасып геометирялық фигуралар жасау 3,557+х = 4 2 Дескриптор Өрнектерді ықшамдайды 1 Жай бөлшекті ондық бөлшекке айналдырады 2 Теңдеуді шешеді 3

Сабақтың соңы 10-11 балл – бәрекелді 9--8 балл– жарайсың 7-6 балл– жақсы 0-5 балл– тағы да ойлан 10-11 балл – бәре

7 слайд
Сабақтың соңы 10-11 балл – бәрекелді 9--8 балл– жарайсың 7-6 балл– жақсы 0-5 балл– тағы да ойлан   10-11 балл – бәрекелді 9--8 балл– жарайсың 7-6 балл– жақсы 0-5 балл– тағы да ойлан   Үйге тапсырма № 6 қосымша тапсырма Астана қаласындағы құндылықтар жайлы мәлімет Бағалау парағы Оқушының аты 1 2 3 4 Жалпы балл Жазира 3 1 2 1

7 слайд

Сабақтың соңы 10-11 балл – бәрекелді 9--8 балл– жарайсың 7-6 балл– жақсы 0-5 балл– тағы да ойлан   10-11 балл – бәрекелді 9--8 балл– жарайсың 7-6 балл– жақсы 0-5 балл– тағы да ойлан   Үйге тапсырма № 6 қосымша тапсырма Астана қаласындағы құндылықтар жайлы мәлімет Бағалау парағы Оқушының аты 1 2 3 4 Жалпы балл Жазира 3 1 2 1

Сабақтың соңы 10-11 балл – өте жақсы 9--8 балл– жақсы 7-6 балл– орташа 0-5 балл– төмен 10-11 балл – өте жақсы 9--8 б

8 слайд
Сабақтың соңы 10-11 балл – өте жақсы 9--8 балл– жақсы 7-6 балл– орташа 0-5 балл– төмен   10-11 балл – өте жақсы 9--8 балл– жақсы 7-6 балл– орташа 0-5 балл– төмен   Үйге тапсырма Бағалау парағы Оқушының аты 1 2 3 4 Жалпы балл Жазира 3 1 2 1

8 слайд

Сабақтың соңы 10-11 балл – өте жақсы 9--8 балл– жақсы 7-6 балл– орташа 0-5 балл– төмен   10-11 балл – өте жақсы 9--8 балл– жақсы 7-6 балл– орташа 0-5 балл– төмен   Үйге тапсырма Бағалау парағы Оқушының аты 1 2 3 4 Жалпы балл Жазира 3 1 2 1

Министірлікпен келісілген курстар тізімі