"Ондық бөлшекті көбейту" Ашық сабақ

Тақырып бойынша 31 материал табылды

"Ондық бөлшекті көбейту" Ашық сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
"Ондық бөлшекті көбейту" Ашық сабақ. Дайын керемет жүйе бойынша құрылған материал. Өте керемет өткен ашық сабақтың материалы
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Ашық сабақ 5- сынып Математика MUSLIMOVA ZAMIRA MATEMATICA TEACHERS

#1 слайд
Ашық сабақ 5- сынып Математика   MUSLIMOVA ZAMIRA MATEMATICA TEACHERS

1 слайд

Ашық сабақ 5- сынып Математика   MUSLIMOVA ZAMIRA MATEMATICA TEACHERS

Сабақтың тақырыбы: 5 «а» – сынып Ондық бөлшекті көбейту

#2 слайд
Сабақтың тақырыбы: 5 «а» – сынып Ондық бөлшекті көбейту

2 слайд

Сабақтың тақырыбы: 5 «а» – сынып Ондық бөлшекті көбейту

Сабақтың мақсаты: 5.1.2.28 ондық бөлшекті натурал санға және ондық бөлшекке көбейтуді орындау

#3 слайд
Сабақтың мақсаты: 5.1.2.28 ондық бөлшекті натурал санға және ондық бөлшекке көбейтуді орындау

3 слайд

Сабақтың мақсаты: 5.1.2.28 ондық бөлшекті натурал санға және ондық бөлшекке көбейтуді орындау

1.Сәлемдесу 2. «Кубок» әдісі арқылы бір-біріне көңіл-күй сыйлау (2 мин) 3. «Қарүй» бағалау картасы арқылы 3 топқа бөлу (2 мин) 4

#4 слайд
1.Сәлемдесу 2. «Кубок» әдісі арқылы бір-біріне көңіл-күй сыйлау (2 мин) 3. «Қарүй» бағалау картасы арқылы 3 топқа бөлу (2 мин) 4. Үй тапсырмасын тексеру (3мин) 5.Ширaту жaттығулaры Өткен тақырыптарға байланысты сұрақтар қою aрқылы «Миғa шaбуыл» әдісі (3 мин) 6.Жаңа тықырыпты таныстыру, түсіндіру. (7 мин) 7.Постер қорғау. Практикалық тапсырма (10 мин) 8.«Салыстыру» әдісі бойынша жұптық жұмыс (3 мин) 9.Оқулықпен жұмыс. ( 8 мин) 10. Жеке жұмыс. Деңгейлеп тапсырма беру (4 мин) 11.Үй тапсырмасы (1 мин) 12.Рефлексия. «Теледидар» әдісі арқылы кері байланыс жасау (2 мин)

4 слайд

1.Сәлемдесу 2. «Кубок» әдісі арқылы бір-біріне көңіл-күй сыйлау (2 мин) 3. «Қарүй» бағалау картасы арқылы 3 топқа бөлу (2 мин) 4. Үй тапсырмасын тексеру (3мин) 5.Ширaту жaттығулaры Өткен тақырыптарға байланысты сұрақтар қою aрқылы «Миғa шaбуыл» әдісі (3 мин) 6.Жаңа тықырыпты таныстыру, түсіндіру. (7 мин) 7.Постер қорғау. Практикалық тапсырма (10 мин) 8.«Салыстыру» әдісі бойынша жұптық жұмыс (3 мин) 9.Оқулықпен жұмыс. ( 8 мин) 10. Жеке жұмыс. Деңгейлеп тапсырма беру (4 мин) 11.Үй тапсырмасы (1 мин) 12.Рефлексия. «Теледидар» әдісі арқылы кері байланыс жасау (2 мин)

Жай бөлшек Ондық бөлшек Аралас сан Топтар

#5 слайд
Жай бөлшек Ондық бөлшек Аралас сан Топтар

5 слайд

Жай бөлшек Ондық бөлшек Аралас сан Топтар

Үй тапсырмасын тексеру №664 325,125·8-(1957+4,025·160) өрнегінің мәнін 100 есе арттырғанда қандай сан шығады? 1)4,025*160=644

#6 слайд
Үй тапсырмасын тексеру №664 325,125·8-(1957+4,025·160) өрнегінің мәнін 100 есе арттырғанда қандай сан шығады? 1)4,025*160=644 2) 1957+644=2601 3) 325,125*8=2601 4) 2601-2601=0 0*100=0 №665 (89·0,45+5,8·97+522,35):9 өрнегінің мәні 5 санының кубына тең болатыны ақиқат па? 5³ =125 1)89·0,45=40,05 325,125·8-(1957+4,025·160)=0 (89·0,45+5,8·97+522,35):9=125 2) 5,8·97=562,6 3) 40,05+562,6=602,65 4) 602,65+522,35=1125 5) 1125:9=125ақиқат 5 балл 5 балл

6 слайд

Үй тапсырмасын тексеру №664 325,125·8-(1957+4,025·160) өрнегінің мәнін 100 есе арттырғанда қандай сан шығады? 1)4,025*160=644 2) 1957+644=2601 3) 325,125*8=2601 4) 2601-2601=0 0*100=0 №665 (89·0,45+5,8·97+522,35):9 өрнегінің мәні 5 санының кубына тең болатыны ақиқат па? 5³ =125 1)89·0,45=40,05 325,125·8-(1957+4,025·160)=0 (89·0,45+5,8·97+522,35):9=125 2) 5,8·97=562,6 3) 40,05+562,6=602,65 4) 602,65+522,35=1125 5) 1125:9=125ақиқат 5 балл 5 балл

Ширaту жaттығулaры Өткен тақырыптарға байланысты сұрақтар қою aрқылы «Миғa шaбуыл» әдісі 1. Натурал сандар қандай сандар? Ондық

#7 слайд
Ширaту жaттығулaры Өткен тақырыптарға байланысты сұрақтар қою aрқылы «Миғa шaбуыл» әдісі 1. Натурал сандар қандай сандар? Ондық бөлшектер қалай қосылады? 2. Ондық бөлшектерді қалай азайтады? 3. Ондық бөлшектерді натурал санға қалай көбейтіледі? 4. Ондық бөлшектер ондық бөлшектерге қалай көбейтіледі?

7 слайд

Ширaту жaттығулaры Өткен тақырыптарға байланысты сұрақтар қою aрқылы «Миғa шaбуыл» әдісі 1. Натурал сандар қандай сандар? Ондық бөлшектер қалай қосылады? 2. Ондық бөлшектерді қалай азайтады? 3. Ондық бөлшектерді натурал санға қалай көбейтіледі? 4. Ондық бөлшектер ондық бөлшектерге қалай көбейтіледі?

Ондық бөлшектерді көбейту Ондық бөлшектерді көбейту үшін: 1)Үтірге мән бермей, ондық бөлшектерді натурал сандар сияқт

#8 слайд
Ондық бөлшектерді көбейту Ондық бөлшектерді көбейту үшін: 1)Үтірге мән бермей, ондық бөлшектерді натурал сандар сияқты көбейту; 3)Шыққан нәтиженің оң жағынан, екі көбейткіштің үтірден кейін қанша цифр болса, сонша орыннан кейін үтір айыру керек.

8 слайд

Ондық бөлшектерді көбейту Ондық бөлшектерді көбейту үшін: 1)Үтірге мән бермей, ондық бөлшектерді натурал сандар сияқты көбейту; 3)Шыққан нәтиженің оң жағынан, екі көбейткіштің үтірден кейін қанша цифр болса, сонша орыннан кейін үтір айыру керек.

І топ 1. Ондық бөлшектердің өмірде кездесуі. 2. Практикалық тапсырма: ұн мен шекерді таразыға қойып тартады. Құмшекердің са

#9 слайд
І топ 1. Ондық бөлшектердің өмірде кездесуі. 2. Практикалық тапсырма: ұн мен шекерді таразыға қойып тартады. Құмшекердің салмағынан ұнның салмағын азайтады. ІІ топ 1. Ондық бөлшек туралы не білеміз? 2. Практикалық тапсырма: 4 оқушының бойын өлшеп, оларды көбейтіп, салыстырады ІІІ топ 1.Логикалық тапсырма Хоккей қақпасының ені 1,8 м,биіктігі 1,2м. Хоккей қақпасының ауданын табыңдар 2. Практикалық тапсырма: алма мен мандариннің бөліктерін қосады Постер қорғау. «Айналмалы бекет» әдісі арқылы топтар бірін-бірі бағалау

9 слайд

І топ 1. Ондық бөлшектердің өмірде кездесуі. 2. Практикалық тапсырма: ұн мен шекерді таразыға қойып тартады. Құмшекердің салмағынан ұнның салмағын азайтады. ІІ топ 1. Ондық бөлшек туралы не білеміз? 2. Практикалық тапсырма: 4 оқушының бойын өлшеп, оларды көбейтіп, салыстырады ІІІ топ 1.Логикалық тапсырма Хоккей қақпасының ені 1,8 м,биіктігі 1,2м. Хоккей қақпасының ауданын табыңдар 2. Практикалық тапсырма: алма мен мандариннің бөліктерін қосады Постер қорғау. «Айналмалы бекет» әдісі арқылы топтар бірін-бірі бағалау

4,2 · 1,5 Жұптық жұмыс Ондық бөлшектерді салыстыру 3,8 · 2,1 12,8 · 12 10,4 · 13 20,14 · 3,1 9,4 · 5,5 19,2 · 4,2 25,85 · 2 1,8

#10 слайд
4,2 · 1,5 Жұптық жұмыс Ондық бөлшектерді салыстыру 3,8 · 2,1 12,8 · 12 10,4 · 13 20,14 · 3,1 9,4 · 5,5 19,2 · 4,2 25,85 · 2 1,8 · 2,3 1,9 ·2,1 Әр дұрыс есепке 1 балл Жалпы балл: 5

10 слайд

4,2 · 1,5 Жұптық жұмыс Ондық бөлшектерді салыстыру 3,8 · 2,1 12,8 · 12 10,4 · 13 20,14 · 3,1 9,4 · 5,5 19,2 · 4,2 25,85 · 2 1,8 · 2,3 1,9 ·2,1 Әр дұрыс есепке 1 балл Жалпы балл: 5

4,2 · 1,5 Жұптық жұмыс Ондық бөлшектерді салыстыру 3,8 · 2,1< 12,8 · 12 10,4 · 13> 20,14 · 3,1 < =9,4 · 5,5 19,2 · 4,2 25,85 · 2

#11 слайд
4,2 · 1,5 Жұптық жұмыс Ондық бөлшектерді салыстыру 3,8 · 2,1< 12,8 · 12 10,4 · 13> 20,14 · 3,1 < =9,4 · 5,5 19,2 · 4,2 25,85 · 2 1,8 · 2,3 1,9 ·2,1> Әр дұрыс есепке 1 балл Жалпы балл: 5

11 слайд

4,2 · 1,5 Жұптық жұмыс Ондық бөлшектерді салыстыру 3,8 · 2,1< 12,8 · 12 10,4 · 13> 20,14 · 3,1 < =9,4 · 5,5 19,2 · 4,2 25,85 · 2 1,8 · 2,3 1,9 ·2,1> Әр дұрыс есепке 1 балл Жалпы балл: 5

Оқулықпен жұмыс

#12 слайд
Оқулықпен жұмыс

12 слайд

Оқулықпен жұмыс

Көбейтуді орыңдаңыз: (жеке жұмыс) 1) 6,3 ·7,1; 2) 8,31 ·14 Көбейтуді орыңдаңыз: (жеке жұмыс) 1)7,12 · 12,5 2)Өрнектің мән

#13 слайд
Көбейтуді орыңдаңыз: (жеке жұмыс) 1) 6,3 ·7,1; 2) 8,31 ·14 Көбейтуді орыңдаңыз: (жеке жұмыс) 1)7,12 · 12,5 2)Өрнектің мәнін табыңдар 7.5 х + 6.9 у мұндағы х = 8; у = 3; Көбейтуді орыңдаңыз: (жеке жұмыс) 1)8,35 · 39,03 2) 2)Өрнектің мәнін табыңдар 1,6 х + у, мұндағы х = 6; у = 5,6; 2)0,84 х + 0,6 у мұндағы х = 3; у =4; Жеке жұмыс А В С 2 балл 4 балл 6 балл

13 слайд

Көбейтуді орыңдаңыз: (жеке жұмыс) 1) 6,3 ·7,1; 2) 8,31 ·14 Көбейтуді орыңдаңыз: (жеке жұмыс) 1)7,12 · 12,5 2)Өрнектің мәнін табыңдар 7.5 х + 6.9 у мұндағы х = 8; у = 3; Көбейтуді орыңдаңыз: (жеке жұмыс) 1)8,35 · 39,03 2) 2)Өрнектің мәнін табыңдар 1,6 х + у, мұндағы х = 6; у = 5,6; 2)0,84 х + 0,6 у мұндағы х = 3; у =4; Жеке жұмыс А В С 2 балл 4 балл 6 балл

Көбейтуді орыңдаңыз: (жеке жұмыс) 1) 6,3 ·7,1=44,73 2) 8,31 ·14=116,34 Көбейтуді орыңдаңыз: (жеке жұмыс) 1)7,12 · 12,5=89 2

#14 слайд
Көбейтуді орыңдаңыз: (жеке жұмыс) 1) 6,3 ·7,1=44,73 2) 8,31 ·14=116,34 Көбейтуді орыңдаңыз: (жеке жұмыс) 1)7,12 · 12,5=89 2)Өрнектің мәнін табыңдар 7.5 х + 6.9 у мұндағы х = 8; у = 3; жауабы: 7,5 · 8+6,9 ·3=80,7 Көбейтуді орыңдаңыз: (жеке жұмыс) 1)8,35 · 39,03 =325,9005 2) Өрнектің мәнін табыңдар 1,6 х + у, мұндағы х = 6; у = 5,6; Жауабы: 1,6 ·6+5,6=15,2 2)0,84 х + 0,6 у мұндағы х = 3; у =4; Жауабы: 0,84 · 3+0,6 ·4=4,92 Жеке жұмыс А В С 2 балл 4 балл 6 балл

14 слайд

Көбейтуді орыңдаңыз: (жеке жұмыс) 1) 6,3 ·7,1=44,73 2) 8,31 ·14=116,34 Көбейтуді орыңдаңыз: (жеке жұмыс) 1)7,12 · 12,5=89 2)Өрнектің мәнін табыңдар 7.5 х + 6.9 у мұндағы х = 8; у = 3; жауабы: 7,5 · 8+6,9 ·3=80,7 Көбейтуді орыңдаңыз: (жеке жұмыс) 1)8,35 · 39,03 =325,9005 2) Өрнектің мәнін табыңдар 1,6 х + у, мұндағы х = 6; у = 5,6; Жауабы: 1,6 ·6+5,6=15,2 2)0,84 х + 0,6 у мұндағы х = 3; у =4; Жауабы: 0,84 · 3+0,6 ·4=4,92 Жеке жұмыс А В С 2 балл 4 балл 6 балл

РЕФЛЕКСИЯ «Бас бармақ» әдісі арқылы бағаланады. «Теледидар» әдісі Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар

#15 слайд
РЕФЛЕКСИЯ «Бас бармақ» әдісі арқылы бағаланады. «Теледидар» әдісі Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын жазу арқылы сабаққа қорытынды жасайды.

15 слайд

РЕФЛЕКСИЯ «Бас бармақ» әдісі арқылы бағаланады. «Теледидар» әдісі Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын жазу арқылы сабаққа қорытынды жасайды.

Үйге тапсырма: №674, №675

#16 слайд
Үйге тапсырма: №674, №675

16 слайд

Үйге тапсырма: №674, №675

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!!!

#17 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!!!

17 слайд

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!!!

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!!!

#18 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!!!

18 слайд

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!!!

Файл форматы:
pptx
20.03.2025
265
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі