Ондық және жай бөлшектерге амалдар қолдану
Ондық және жай бөлшектерге амалдар қолдану

#1 слайд
ҚАЙЫРЛЫ КҮН!
1 слайд
ҚАЙЫРЛЫ КҮН!
#2 слайд
«ФИШПУЛ» ӘДІСІ
ЖҰПҚА БӨЛУ:
«МАТЕМАТИКТЕР»
2 слайд
«ФИШПУЛ» ӘДІСІ ЖҰПҚА БӨЛУ: «МАТЕМАТИКТЕР»
#3 слайд
ҮЙ ТАПСЫРМАСЫН ТЕКСЕРУ
«КӨРШІ»
№860 1) 9,5 2)10
3) 0,7 4) 4,4
№865 1)7,4 2) 1 3) 3
4) 50,8 н/е 43,2
3 слайд
ҮЙ ТАПСЫРМАСЫН ТЕКСЕРУ «КӨРШІ» №860 1) 9,5 2)10 3) 0,7 4) 4,4 №865 1)7,4 2) 1 3) 3 4) 50,8 н/е 43,2
#4 слайд
«ЫСТЫҚ
ОРЫНДЫҚ»
4 слайд
«ЫСТЫҚ ОРЫНДЫҚ»
#5 слайд
Алгоритм:
1. Жай бөлшектерді қосу
2. Жай бөлшектерді азайту.
3. Жай бөлшектерді көбейту.
4. Жай бөлшектерді бөлу.
5. Ондық бөлшектерді қосу.
6. Ондық бөлшектерді азайту.
7.Ондық бөлшектерді көбейту.
8. Ондық бөлшектерді бөлу.
5 слайд
Алгоритм: 1. Жай бөлшектерді қосу 2. Жай бөлшектерді азайту. 3. Жай бөлшектерді көбейту. 4. Жай бөлшектерді бөлу. 5. Ондық бөлшектерді қосу. 6. Ондық бөлшектерді азайту. 7.Ондық бөлшектерді көбейту. 8. Ондық бөлшектерді бөлу.
#6 слайд
5 СӘУІР
СЫНЫП ЖҰМЫСЫ
ОНДЫҚ ЖӘНЕ ЖАЙ
БӨЛШЕКТЕРГЕ
АМАЛДАР ҚОЛДАНУ
6 слайд
5 СӘУІР СЫНЫП ЖҰМЫСЫ ОНДЫҚ ЖӘНЕ ЖАЙ БӨЛШЕКТЕРГЕ АМАЛДАР ҚОЛДАНУ
#7 слайд
Есептеуге жүйрiк болсаң жасыңнан,
Математикаға орын берсең басыңнан,
Барлық ғылым саған үйiр болады,
Досың солар – табылатын қасыңнан.
7 слайд
Есептеуге жүйрiк болсаң жасыңнан, Математикаға орын берсең басыңнан, Барлық ғылым саған үйiр болады, Досың солар – табылатын қасыңнан.
#8 слайд
7,4 + 3,2=
2,65 -
0,25=
18,6 - 4,2=
59,1 +
2,07=
5 •0,3=
1,5 •100=
0,81 ÷
0,9=
2,8 ÷ 4=
8 слайд
7,4 + 3,2= 2,65 - 0,25= 18,6 - 4,2= 59,1 + 2,07= 5 •0,3= 1,5 •100= 0,81 ÷ 0,9= 2,8 ÷ 4=
#9 слайд
1,0710,70,107
ЖАЙ БӨЛШЕКТЕРІ БАР ЖӘШІКТЕРГЕ
СӘЙКЕС ОНДЫҚ БӨЛШЕКТЕРДІ
САЛАЙЫҚ
10
107
100
107
1000
107
1000
17
0,0170,017 0,107 10,7 1,07
9 слайд
1,0710,70,107 ЖАЙ БӨЛШЕКТЕРІ БАР ЖӘШІКТЕРГЕ СӘЙКЕС ОНДЫҚ БӨЛШЕКТЕРДІ САЛАЙЫҚ 10 107 100 107 1000 107 1000 17 0,0170,017 0,107 10,7 1,07
#10 слайд
6
5
11
9
29
27
2
1
6
7
53
55
3
3
35
21
6
4
16
17
Бұл қоршауда 4 тақтай босап тұр. Оларда бұрыс
бөлшектер жазылған. Оларды тап. Қателеспе.
Сенің қатеңді бәрі көреді.
10 слайд
6 5 11 9 29 27 2 1 6 7 53 55 3 3 35 21 6 4 16 17 Бұл қоршауда 4 тақтай босап тұр. Оларда бұрыс бөлшектер жазылған. Оларды тап. Қателеспе. Сенің қатеңді бәрі көреді.
#11 слайд
29
27
Қоршаудағы жай
бөлшектер мен
ондық бөлшектерді
сәйкес қазақ
үйлерге
орналастыр
ЖАЙ БӨЛШЕКТЕР ОНДЫҚ БӨЛШЕКТЕР
3
8
10
8
4
3
15
55
5
4
2
1
87
76
25
12
11
9
35
21
11 слайд
29 27 Қоршаудағы жай бөлшектер мен ондық бөлшектерді сәйкес қазақ үйлерге орналастыр ЖАЙ БӨЛШЕКТЕР ОНДЫҚ БӨЛШЕКТЕР 3 8 10 8 4 3 15 55 5 4 2 1 87 76 25 12 11 9 35 21
#12 слайд
12 слайд
#13 слайд
13 слайд
#14 слайд
14 слайд
#15 слайд
15 слайд
#16 слайд
16 слайд
#17 слайд
17 слайд
#18 слайд
1. + 0,8 = 2. - 0,2=
3. + 1,4 = 4. 8,75 + =
18 слайд
1. + 0,8 = 2. - 0,2= 3. + 1,4 = 4. 8,75 + =
#19 слайд
2,3км/сағ
x
Кеменің тынық судағы жылдамдығы 23,7 км/сағ, өзен ағысының жылдамдығы
а км /сағ. Кеменің өзен ағысымен жүзгендегі жылдамдығы қандай?
Мұндағы а =2,3
а км/сағ
19 слайд
2,3км/сағ x Кеменің тынық судағы жылдамдығы 23,7 км/сағ, өзен ағысының жылдамдығы а км /сағ. Кеменің өзен ағысымен жүзгендегі жылдамдығы қандай? Мұндағы а =2,3 а км/сағ
#20 слайд
+
+
-
=
=
=
10
20
30
20 слайд
+ + - = = = 10 20 30
#21 слайд
Қораздар барлық үй құстарының қандай бөлігін
құрайды?
21 слайд
Қораздар барлық үй құстарының қандай бөлігін құрайды?
#22 слайд
Аққулар барлық құстардың қандай бөлігін құрайды?
22 слайд
Аққулар барлық құстардың қандай бөлігін құрайды?
#23 слайд
Қара аттар барлық аттардың қандай бөлігін
құрайды?
23 слайд
Қара аттар барлық аттардың қандай бөлігін құрайды?
#24 слайд
№861 (1,2), №862 (1,2)
Оқулықпен жұмыс
24 слайд
№861 (1,2), №862 (1,2) Оқулықпен жұмыс
#25 слайд
№861 1) 8 2) 18
№862 1) 3 2) 2
25 слайд
№861 1) 8 2) 18 №862 1) 3 2) 2
#26 слайд
Деңгейлік тапсырмалар
А деңгейі: х+15 = 22,56
В деңгейі: (46,81 + 32,15) ÷ 14 - • 5,6 =
С деңгейі: (9,21 +7 ) • (10 - 6) ÷ 7=
26 слайд
Деңгейлік тапсырмалар А деңгейі: х+15 = 22,56 В деңгейі: (46,81 + 32,15) ÷ 14 - • 5,6 = С деңгейі: (9,21 +7 ) • (10 - 6) ÷ 7=
#27 слайд
А деңгейі: х+15 = 22,56 х=7,31
В деңгейі: (46,81 + 32,15) ÷ 14 - • 5,6 =
=78,96 ÷ 14 – 4,2 = 5,64 – 4,2 = 1,44
С деңгейі: (9,21 +7 ) • (10 - 6) ÷ 7=
= 16,36 •3,5 ÷ 7 = 8,18
27 слайд
А деңгейі: х+15 = 22,56 х=7,31 В деңгейі: (46,81 + 32,15) ÷ 14 - • 5,6 = =78,96 ÷ 14 – 4,2 = 5,64 – 4,2 = 1,44 С деңгейі: (9,21 +7 ) • (10 - 6) ÷ 7= = 16,36 •3,5 ÷ 7 = 8,18
#28 слайд
ТҮСІНГЕН
ЖОҚПЫН
ӘЛІ ДЕ
ПРАКТИКА
ҚАЖЕТ
ТҮСІНДІМ
28 слайд
ТҮСІНГЕН ЖОҚПЫН ӘЛІ ДЕ ПРАКТИКА ҚАЖЕТ ТҮСІНДІМ
#29 слайд
«5» - 13 - 15 ҰПАЙ
«4» - 10 - 12 ҰПАЙ
«3» - 6 – 9 ҰПАЙ
«2» - 0 - 5 ҰПАЙ
Бағалау шкаласы
29 слайд
«5» - 13 - 15 ҰПАЙ «4» - 10 - 12 ҰПАЙ «3» - 6 – 9 ҰПАЙ «2» - 0 - 5 ҰПАЙ Бағалау шкаласы
#30 слайд
А ТОБЫ: № 861(3,4), №862 (3,4).
В ТОБЫ: №866 249-250 БЕТ
ҮЙГЕ ТАПСЫРМА
Тақырыпқа байланысты жұмбақ
құрастыру. /жауабы үш тілде/
Жеті жұрттың тілін біл,
жеті түрлі білім біл»
30 слайд
А ТОБЫ: № 861(3,4), №862 (3,4). В ТОБЫ: №866 249-250 БЕТ ҮЙГЕ ТАПСЫРМА Тақырыпқа байланысты жұмбақ құрастыру. /жауабы үш тілде/ Жеті жұрттың тілін біл, жеті түрлі білім біл»
#31 слайд
«Өткенге көз жүгіртейік»
Бөлшек сандар әлеміне саяхат:
Мысырда: Ежелгі Қытайда
Алғашында математикада
бөлшектерді «сынық сандар» деп
атаған. Әр елде әр түрлі белгі болған
31 слайд
«Өткенге көз жүгіртейік» Бөлшек сандар әлеміне саяхат: Мысырда: Ежелгі Қытайда Алғашында математикада бөлшектерді «сынық сандар» деп атаған. Әр елде әр түрлі белгі болған
#32 слайд
Бөлшек сызығын итальяндық Леонардо Пизанский ХІІІ
ғасырда (1202 ж) енгізді
32 слайд
Бөлшек сызығын итальяндық Леонардо Пизанский ХІІІ ғасырда (1202 ж) енгізді
#33 слайд
Тарихи мәліметтер
Атау Уақыты Ұлты Тегі
Бөлшек сызығы,
бөлшек
ХІІ Итальян Леонардо
Пизанский
Алым, бөлім ХІІ Грек Максим
Плануд
Б.з.д.
287-212
Грек Архимед
Бөлшек туралы
толық мәлімет
ХХ Орта Азия
математигі
Әл-Хорезми
n
m
33 слайд
Тарихи мәліметтер Атау Уақыты Ұлты Тегі Бөлшек сызығы, бөлшек ХІІ Итальян Леонардо Пизанский Алым, бөлім ХІІ Грек Максим Плануд Б.з.д. 287-212 Грек Архимед Бөлшек туралы толық мәлімет ХХ Орта Азия математигі Әл-Хорезми n m
#34 слайд
Ондық бөлшектің бүтін
бөлігін бөлшек
бөлігінен үтірмен
ажыратуды
Шотландия математигі
Дж. Непер (1550- 1617)
және неміс аспан
әлемін зерттеушісі
И. Кеплер (1571 -1670)
енгізген.
34 слайд
Ондық бөлшектің бүтін бөлігін бөлшек бөлігінен үтірмен ажыратуды Шотландия математигі Дж. Непер (1550- 1617) және неміс аспан әлемін зерттеушісі И. Кеплер (1571 -1670) енгізген.
#35 слайд
Ресейде Леонтий Филиппович
Магниицкий 1703 жылы басылып
шыққан өзінің “Арифметика”
оқулығында ондық бөлшектер
туралы баяндауды жалғастырды
35 слайд
Ресейде Леонтий Филиппович Магниицкий 1703 жылы басылып шыққан өзінің “Арифметика” оқулығында ондық бөлшектер туралы баяндауды жалғастырды
шағым қалдыра аласыз













