Ондық және жай бөлшектерге амалдар қолдану

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Ондық және жай бөлшектерге амалдар қолдану

Материал туралы қысқаша түсінік
Математика 5-сынып
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
ҚАЙЫРЛЫ КҮН!

#1 слайд
ҚАЙЫРЛЫ КҮН!

1 слайд

ҚАЙЫРЛЫ КҮН!

«ФИШПУЛ» ӘДІСІ ЖҰПҚА БӨЛУ: «МАТЕМАТИКТЕР»

#2 слайд
«ФИШПУЛ» ӘДІСІ ЖҰПҚА БӨЛУ: «МАТЕМАТИКТЕР»

2 слайд

«ФИШПУЛ» ӘДІСІ ЖҰПҚА БӨЛУ: «МАТЕМАТИКТЕР»

ҮЙ ТАПСЫРМАСЫН ТЕКСЕРУ «КӨРШІ» №860 1) 9,5 2)10 3) 0,7 4) 4,4 №865 1)7,4 2) 1 3

#3 слайд
ҮЙ ТАПСЫРМАСЫН ТЕКСЕРУ «КӨРШІ» №860 1) 9,5 2)10 3) 0,7 4) 4,4 №865 1)7,4 2) 1 3) 3 4) 50,8 н/е 43,2

3 слайд

ҮЙ ТАПСЫРМАСЫН ТЕКСЕРУ «КӨРШІ» №860 1) 9,5 2)10 3) 0,7 4) 4,4 №865 1)7,4 2) 1 3) 3 4) 50,8 н/е 43,2

«ЫСТЫҚ ОРЫНДЫҚ»

#4 слайд
«ЫСТЫҚ ОРЫНДЫҚ»

4 слайд

«ЫСТЫҚ ОРЫНДЫҚ»

Алгоритм: 1. Жай бөлшектерді қосу 2. Жай бөлшектерді азайту. 3. Жай бөлшектерді көбейту. 4. Жай бөлшектерді бөлу. 5. Ондық бөл

#5 слайд
Алгоритм: 1. Жай бөлшектерді қосу 2. Жай бөлшектерді азайту. 3. Жай бөлшектерді көбейту. 4. Жай бөлшектерді бөлу. 5. Ондық бөлшектерді қосу. 6. Ондық бөлшектерді азайту. 7.Ондық бөлшектерді көбейту. 8. Ондық бөлшектерді бөлу.

5 слайд

Алгоритм: 1. Жай бөлшектерді қосу 2. Жай бөлшектерді азайту. 3. Жай бөлшектерді көбейту. 4. Жай бөлшектерді бөлу. 5. Ондық бөлшектерді қосу. 6. Ондық бөлшектерді азайту. 7.Ондық бөлшектерді көбейту. 8. Ондық бөлшектерді бөлу.

5 СӘУІР СЫНЫП ЖҰМЫСЫ ОНДЫҚ ЖӘНЕ ЖАЙ БӨЛШЕКТЕРГЕ АМАЛДАР ҚОЛДАНУ

#6 слайд
5 СӘУІР СЫНЫП ЖҰМЫСЫ ОНДЫҚ ЖӘНЕ ЖАЙ БӨЛШЕКТЕРГЕ АМАЛДАР ҚОЛДАНУ

6 слайд

5 СӘУІР СЫНЫП ЖҰМЫСЫ ОНДЫҚ ЖӘНЕ ЖАЙ БӨЛШЕКТЕРГЕ АМАЛДАР ҚОЛДАНУ

Есептеуге жүйрiк болсаң жасыңнан, Математикаға орын берсең басыңнан, Барлық ғылым саған үйiр болады, Досың солар – табылатын қа

#7 слайд
Есептеуге жүйрiк болсаң жасыңнан, Математикаға орын берсең басыңнан, Барлық ғылым саған үйiр болады, Досың солар – табылатын қасыңнан.

7 слайд

Есептеуге жүйрiк болсаң жасыңнан, Математикаға орын берсең басыңнан, Барлық ғылым саған үйiр болады, Досың солар – табылатын қасыңнан.

7,4 + 3,2= 2,65 - 0,25= 18,6 - 4,2= 59,1 + 2,07= 5 •0,3= 1,5 •100= 0,81 ÷ 0,9= 2,8 ÷ 4=

#8 слайд
7,4 + 3,2= 2,65 - 0,25= 18,6 - 4,2= 59,1 + 2,07= 5 •0,3= 1,5 •100= 0,81 ÷ 0,9= 2,8 ÷ 4=

8 слайд

7,4 + 3,2= 2,65 - 0,25= 18,6 - 4,2= 59,1 + 2,07= 5 •0,3= 1,5 •100= 0,81 ÷ 0,9= 2,8 ÷ 4=

1,0710,70,107 ЖАЙ БӨЛШЕКТЕРІ БАР ЖӘШІКТЕРГЕ СӘЙКЕС ОНДЫҚ БӨЛШЕКТЕРДІ САЛАЙЫҚ 10 107 100 107 1000 107 1000 17 0,0170,017 0,10

#9 слайд
1,0710,70,107 ЖАЙ БӨЛШЕКТЕРІ БАР ЖӘШІКТЕРГЕ СӘЙКЕС ОНДЫҚ БӨЛШЕКТЕРДІ САЛАЙЫҚ 10 107 100 107 1000 107 1000 17 0,0170,017 0,107 10,7 1,07

9 слайд

1,0710,70,107 ЖАЙ БӨЛШЕКТЕРІ БАР ЖӘШІКТЕРГЕ СӘЙКЕС ОНДЫҚ БӨЛШЕКТЕРДІ САЛАЙЫҚ 10 107 100 107 1000 107 1000 17 0,0170,017 0,107 10,7 1,07

6 5 11 9 29 27 2 1 6 7 53 55 3 3 35 21 6 4 16 17 Бұл қоршауда 4 тақтай босап тұр. Оларда бұрыс бөлшектер жаз

#10 слайд
6 5 11 9 29 27 2 1 6 7 53 55 3 3 35 21 6 4 16 17 Бұл қоршауда 4 тақтай босап тұр. Оларда бұрыс бөлшектер жазылған. Оларды тап. Қателеспе. Сенің қатеңді бәрі көреді.

10 слайд

6 5 11 9 29 27 2 1 6 7 53 55 3 3 35 21 6 4 16 17 Бұл қоршауда 4 тақтай босап тұр. Оларда бұрыс бөлшектер жазылған. Оларды тап. Қателеспе. Сенің қатеңді бәрі көреді.

29 27 Қоршаудағы жай бөлшектер мен ондық бөлшектерді сәйкес қазақ үйлерге орналастыр ЖАЙ БӨЛШЕКТЕР ОНДЫҚ БӨЛШЕКТЕР 3 8 10

#11 слайд
29 27 Қоршаудағы жай бөлшектер мен ондық бөлшектерді сәйкес қазақ үйлерге орналастыр ЖАЙ БӨЛШЕКТЕР ОНДЫҚ БӨЛШЕКТЕР 3 8 10 8 4 3 15 55 5 4 2 1 87 76 25 12 11 9 35 21

11 слайд

29 27 Қоршаудағы жай бөлшектер мен ондық бөлшектерді сәйкес қазақ үйлерге орналастыр ЖАЙ БӨЛШЕКТЕР ОНДЫҚ БӨЛШЕКТЕР 3 8 10 8 4 3 15 55 5 4 2 1 87 76 25 12 11 9 35 21

#12 слайд

12 слайд

#13 слайд

13 слайд

#14 слайд

14 слайд

#15 слайд

15 слайд

#16 слайд

16 слайд

#17 слайд

17 слайд

1. + 0,8 = 2. - 0,2= 3. + 1,4 = 4. 8,75 + =

#18 слайд
1. + 0,8 = 2. - 0,2= 3. + 1,4 = 4. 8,75 + =

18 слайд

1. + 0,8 = 2. - 0,2= 3. + 1,4 = 4. 8,75 + =

2,3км/сағ x Кеменің тынық судағы жылдамдығы 23,7 км/сағ, өзен ағысының жылдамдығы а км /сағ. Кеменің өзен ағысымен жүзгендегі

#19 слайд
2,3км/сағ x Кеменің тынық судағы жылдамдығы 23,7 км/сағ, өзен ағысының жылдамдығы а км /сағ. Кеменің өзен ағысымен жүзгендегі жылдамдығы қандай? Мұндағы а =2,3 а км/сағ

19 слайд

2,3км/сағ x Кеменің тынық судағы жылдамдығы 23,7 км/сағ, өзен ағысының жылдамдығы а км /сағ. Кеменің өзен ағысымен жүзгендегі жылдамдығы қандай? Мұндағы а =2,3 а км/сағ

+ + - = = = 10 20 30

#20 слайд
+ + - = = = 10 20 30

20 слайд

+ + - = = = 10 20 30

Қораздар барлық үй құстарының қандай бөлігін құрайды?

#21 слайд
Қораздар барлық үй құстарының қандай бөлігін құрайды?

21 слайд

Қораздар барлық үй құстарының қандай бөлігін құрайды?

Аққулар барлық құстардың қандай бөлігін құрайды?

#22 слайд
Аққулар барлық құстардың қандай бөлігін құрайды?

22 слайд

Аққулар барлық құстардың қандай бөлігін құрайды?

Қара аттар барлық аттардың қандай бөлігін құрайды?

#23 слайд
Қара аттар барлық аттардың қандай бөлігін құрайды?

23 слайд

Қара аттар барлық аттардың қандай бөлігін құрайды?

№861 (1,2), №862 (1,2) Оқулықпен жұмыс

#24 слайд
№861 (1,2), №862 (1,2) Оқулықпен жұмыс

24 слайд

№861 (1,2), №862 (1,2) Оқулықпен жұмыс

№861 1) 8 2) 18 №862 1) 3 2) 2

#25 слайд
№861 1) 8 2) 18 №862 1) 3 2) 2

25 слайд

№861 1) 8 2) 18 №862 1) 3 2) 2

Деңгейлік тапсырмалар А деңгейі: х+15 = 22,56 В деңгейі: (46,81 + 32,15) ÷ 14 - • 5,6 = С деңгейі: (9,21 +7 ) • (10 - 6) ÷

#26 слайд
Деңгейлік тапсырмалар А деңгейі: х+15 = 22,56 В деңгейі: (46,81 + 32,15) ÷ 14 - • 5,6 = С деңгейі: (9,21 +7 ) • (10 - 6) ÷ 7=

26 слайд

Деңгейлік тапсырмалар А деңгейі: х+15 = 22,56 В деңгейі: (46,81 + 32,15) ÷ 14 - • 5,6 = С деңгейі: (9,21 +7 ) • (10 - 6) ÷ 7=

А деңгейі: х+15 = 22,56 х=7,31 В деңгейі: (46,81 + 32,15) ÷ 14 - • 5,6 = =78,96 ÷ 14 – 4,2 = 5,64 – 4,2 = 1,44 С деңгейі: (

#27 слайд
А деңгейі: х+15 = 22,56 х=7,31 В деңгейі: (46,81 + 32,15) ÷ 14 - • 5,6 = =78,96 ÷ 14 – 4,2 = 5,64 – 4,2 = 1,44 С деңгейі: (9,21 +7 ) • (10 - 6) ÷ 7= = 16,36 •3,5 ÷ 7 = 8,18

27 слайд

А деңгейі: х+15 = 22,56 х=7,31 В деңгейі: (46,81 + 32,15) ÷ 14 - • 5,6 = =78,96 ÷ 14 – 4,2 = 5,64 – 4,2 = 1,44 С деңгейі: (9,21 +7 ) • (10 - 6) ÷ 7= = 16,36 •3,5 ÷ 7 = 8,18

ТҮСІНГЕН ЖОҚПЫН ӘЛІ ДЕ ПРАКТИКА ҚАЖЕТ ТҮСІНДІМ

#28 слайд
ТҮСІНГЕН ЖОҚПЫН ӘЛІ ДЕ ПРАКТИКА ҚАЖЕТ ТҮСІНДІМ

28 слайд

ТҮСІНГЕН ЖОҚПЫН ӘЛІ ДЕ ПРАКТИКА ҚАЖЕТ ТҮСІНДІМ

«5» - 13 - 15 ҰПАЙ «4» - 10 - 12 ҰПАЙ «3» - 6 – 9 ҰПАЙ «2» - 0 - 5 ҰПАЙ Бағалау шкаласы

#29 слайд
«5» - 13 - 15 ҰПАЙ «4» - 10 - 12 ҰПАЙ «3» - 6 – 9 ҰПАЙ «2» - 0 - 5 ҰПАЙ Бағалау шкаласы

29 слайд

«5» - 13 - 15 ҰПАЙ «4» - 10 - 12 ҰПАЙ «3» - 6 – 9 ҰПАЙ «2» - 0 - 5 ҰПАЙ Бағалау шкаласы

А ТОБЫ: № 861(3,4), №862 (3,4). В ТОБЫ: №866 249-250 БЕТ ҮЙГЕ ТАПСЫРМА Тақырыпқа байланысты жұмбақ құрастыру. /жауабы үш тіл

#30 слайд
А ТОБЫ: № 861(3,4), №862 (3,4). В ТОБЫ: №866 249-250 БЕТ ҮЙГЕ ТАПСЫРМА Тақырыпқа байланысты жұмбақ құрастыру. /жауабы үш тілде/ Жеті жұрттың тілін біл, жеті түрлі білім біл»

30 слайд

А ТОБЫ: № 861(3,4), №862 (3,4). В ТОБЫ: №866 249-250 БЕТ ҮЙГЕ ТАПСЫРМА Тақырыпқа байланысты жұмбақ құрастыру. /жауабы үш тілде/ Жеті жұрттың тілін біл, жеті түрлі білім біл»

«Өткенге көз жүгіртейік» Бөлшек сандар әлеміне саяхат: Мысырда: Ежелгі Қытайда Алғашында

#31 слайд
«Өткенге көз жүгіртейік» Бөлшек сандар әлеміне саяхат: Мысырда: Ежелгі Қытайда   Алғашында математикада бөлшектерді «сынық сандар» деп атаған. Әр елде әр түрлі белгі болған

31 слайд

«Өткенге көз жүгіртейік» Бөлшек сандар әлеміне саяхат: Мысырда: Ежелгі Қытайда   Алғашында математикада бөлшектерді «сынық сандар» деп атаған. Әр елде әр түрлі белгі болған

Бөлшек сызығын итальяндық Леонардо Пизанский ХІІІ ғасырда (1202 ж) енгізді

#32 слайд
Бөлшек сызығын итальяндық Леонардо Пизанский ХІІІ ғасырда (1202 ж) енгізді

32 слайд

Бөлшек сызығын итальяндық Леонардо Пизанский ХІІІ ғасырда (1202 ж) енгізді

Тарихи мәліметтер Атау Уақыты Ұлты Тегі Бөлшек сызығы, бөлшек ХІІ Итальян Леонардо Пизанский Алым, бөлім ХІІ Грек Максим План

#33 слайд
Тарихи мәліметтер Атау Уақыты Ұлты Тегі Бөлшек сызығы, бөлшек ХІІ Итальян Леонардо Пизанский Алым, бөлім ХІІ Грек Максим Плануд Б.з.д. 287-212 Грек Архимед Бөлшек туралы толық мәлімет ХХ Орта Азия математигі Әл-Хорезми n m

33 слайд

Тарихи мәліметтер Атау Уақыты Ұлты Тегі Бөлшек сызығы, бөлшек ХІІ Итальян Леонардо Пизанский Алым, бөлім ХІІ Грек Максим Плануд Б.з.д. 287-212 Грек Архимед Бөлшек туралы толық мәлімет ХХ Орта Азия математигі Әл-Хорезми n m

Ондық бөлшектің бүтін бөлігін бөлшек бөлігінен үтірмен ажыратуды Шотландия математигі Дж. Непер (1550- 1617) және неміс

#34 слайд
Ондық бөлшектің бүтін бөлігін бөлшек бөлігінен үтірмен ажыратуды Шотландия математигі Дж. Непер (1550- 1617) және неміс аспан әлемін зерттеушісі И. Кеплер (1571 -1670) енгізген.

34 слайд

Ондық бөлшектің бүтін бөлігін бөлшек бөлігінен үтірмен ажыратуды Шотландия математигі Дж. Непер (1550- 1617) және неміс аспан әлемін зерттеушісі И. Кеплер (1571 -1670) енгізген.

Ресейде Леонтий Филиппович Магниицкий 1703 жылы басылып шыққан өзінің “Арифметика” оқулығында ондық бөлшектер туралы баянда

#35 слайд
Ресейде Леонтий Филиппович Магниицкий 1703 жылы басылып шыққан өзінің “Арифметика” оқулығында ондық бөлшектер туралы баяндауды жалғастырды

35 слайд

Ресейде Леонтий Филиппович Магниицкий 1703 жылы басылып шыққан өзінің “Арифметика” оқулығында ондық бөлшектер туралы баяндауды жалғастырды

Файл форматы:
pptx
13.03.2025
256
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі