Ондықтарды қосу және азайту слайд
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
1 сынып
Математика
1 слайд
1 сынып Математика
2 слайд
Бөлім: Менің отбасым және достарым
№ 46- сабақ.
Ондықтарды қосу және
азайту
2 слайд
Бөлім: Менің отбасым және достарым № 46- сабақ. Ондықтарды қосу және азайту
3 слайд
Психологиялық ахуалды жақсарту
.
Мұғалім диалогке шақырады.
«Анама көмектесемін» тақырыбы
талқыланады. Оқушылардың анасына
көмектескені бейнеленген бірнеше
фотосуреттерді көрсетуге болады.
3 слайд
Психологиялық ахуалды жақсарту . Мұғалім диалогке шақырады. «Анама көмектесемін» тақырыбы талқыланады. Оқушылардың анасына көмектескені бейнеленген бірнеше фотосуреттерді көрсетуге болады.
4 слайд
Өткенді пысықтау
«Тасбақаға көмектес» ойыны
45 сабақ «Ондықтармен
санау»
Ондықтарды салыстыр.
Бос торкөздерге > ; <; =
таңбаларының тиістісін
қойыңыз.
70 < 90 60 >40 10 < 90
80 = 80 50 < 70
4 слайд
Өткенді пысықтау «Тасбақаға көмектес» ойыны 45 сабақ «Ондықтармен санау» Ондықтарды салыстыр. Бос торкөздерге > ; <; = таңбаларының тиістісін қойыңыз. 70 < 90 60 >40 10 < 90 80 = 80 50 < 70
5 слайд
5 слайд
6 слайд
Тақырыпты ашу
« Ж ыл д а м е с е пте » о й ыны ө ткізіл ед і.
Мұ ғ а л ім м ыс а л д ы а й т а д ы, о қу шыл а р жауа б ын к ө рс етед і.
Онд ықт а рд ың жа с а л у ы жән е о нд ық т а рм ен с а нау, қ а рынд а шпе н о рын д а л а д ы.
6 слайд
Тақырыпты ашу « Ж ыл д а м е с е пте » о й ыны ө ткізіл ед і. Мұ ғ а л ім м ыс а л д ы а й т а д ы, о қу шыл а р жауа б ын к ө рс етед і. Онд ықт а рд ың жа с а л у ы жән е о нд ық т а рм ен с а нау, қ а рынд а шпе н о рын д а л а д ы.
7 слайд
Жаңа тақырып
1-тапсырма
Ұлы мен қызы анасына көмектесуде. Тұшпараны сана. Балалар
тұшпараны нешеден тізді? (10)
Сырым тұшпараның неше ондығын дайындады?(3)Әлия
тұшпараның неше ондығын дайындады? (2)Балалар тұшпараның
нешеондығын дайындады?
Бұрын мұндай есептеулер жүргізіп пе едіңдер? (Жоқ.) Мұғалім
оқушыларға қосу кестесін пайдалана отырып 30 бен 20-ны қалай
қосатынын түсіндіруді ұсынады. Содан соң азайту кестесін
пайдалана отырып 50–20 қалай азайтатынын түсіндіруді сұрайды.
Жауап үлгісі:
Сырым тұшпараның 3 ондығын дайындады
Әлия тұшпараның 2 ондығын дайындады
Балалар тұшпараның 5 ондығын дайындады
7 слайд
Жаңа тақырып 1-тапсырма Ұлы мен қызы анасына көмектесуде. Тұшпараны сана. Балалар тұшпараны нешеден тізді? (10) Сырым тұшпараның неше ондығын дайындады?(3)Әлия тұшпараның неше ондығын дайындады? (2)Балалар тұшпараның нешеондығын дайындады? Бұрын мұндай есептеулер жүргізіп пе едіңдер? (Жоқ.) Мұғалім оқушыларға қосу кестесін пайдалана отырып 30 бен 20-ны қалай қосатынын түсіндіруді ұсынады. Содан соң азайту кестесін пайдалана отырып 50–20 қалай азайтатынын түсіндіруді сұрайды. Жауап үлгісі: Сырым тұшпараның 3 ондығын дайындады Әлия тұшпараның 2 ондығын дайындады Балалар тұшпараның 5 ондығын дайындады
8 слайд
8 слайд
9 слайд
2 тапсырма
Ұжымдық жұмыс
Айтылым. Жазылым.
«Есепте» әдісі
7 + 2 = 9 7 бірл + 2 бірл = 9 бірл
70 + 20 = 90 7 онд + 2 онд = 9 онд
5 – 2 = 3 5 бірл – 2 бірл = 3 бірл
50 – 20 = 30 5 онд - 2 онд = 3 онд
3 + 2 = 5 3 бірл + 2 бірл = 5 бірл
30 + 20 = 50 3 онд + 2 онд = 5 онд
6 – 4 = 2 6 бірл – 4 бірл = 2 бірл
60 – 40 = 20 6 онд - 4 онд = 2 онд
9 слайд
2 тапсырма Ұжымдық жұмыс Айтылым. Жазылым. «Есепте» әдісі 7 + 2 = 9 7 бірл + 2 бірл = 9 бірл 70 + 20 = 90 7 онд + 2 онд = 9 онд 5 – 2 = 3 5 бірл – 2 бірл = 3 бірл 50 – 20 = 30 5 онд - 2 онд = 3 онд 3 + 2 = 5 3 бірл + 2 бірл = 5 бірл 30 + 20 = 50 3 онд + 2 онд = 5 онд 6 – 4 = 2 6 бірл – 4 бірл = 2 бірл 60 – 40 = 20 6 онд - 4 онд = 2 онд
10 слайд
3 тапсырма
Ұжымдық жұмыс
«Кім жылдам» әдісі
Бос орындарға сандар жаз
10 слайд
3 тапсырма Ұжымдық жұмыс «Кім жылдам» әдісі Бос орындарға сандар жаз
11 слайд
Сергіту әдісі
?+50=80
30+?=70
20+?=40
50+?=60
11 слайд
Сергіту әдісі ?+50=80 30+?=70 20+?=40 50+?=60
12 слайд
12 слайд
13 слайд
13 слайд
14 слайд
4- тапсырма
Оқулықтағы зерттеушілік №4 тапсырманы
орындауға ұсынады. Мұғалім оқушыларға әр
қатар мен бағанда фигуралардың орналасу
заңдылығын анықтай отырып, бос шаршыға
тиісті фигураны анықтайды
Ж:5-ші фигура.
14 слайд
4- тапсырма Оқулықтағы зерттеушілік №4 тапсырманы орындауға ұсынады. Мұғалім оқушыларға әр қатар мен бағанда фигуралардың орналасу заңдылығын анықтай отырып, бос шаршыға тиісті фигураны анықтайды Ж:5-ші фигура.
15 слайд
Сабақты қорытындылау
5-ТАПСЫРМА
Сандардың құрамын айтады.
Қосуға және азайтуға екі мысалдан құрастырады.
8+2=10 10-2=8
5+5=10 10-5=5
5+4=9 9-4=5
6+3=9 9-6=3
15 слайд
Сабақты қорытындылау 5-ТАПСЫРМА Сандардың құрамын айтады. Қосуға және азайтуға екі мысалдан құрастырады. 8+2=10 10-2=8 5+5=10 10-5=5 5+4=9 9-4=5 6+3=9 9-6=3
16 слайд
Қосымша тапсырма
16 слайд
Қосымша тапсырма
17 слайд
17 слайд