Онлайн ашық сабақ "Бақыт құсы" Ыбырай Алтынсарин 3 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Онлайн ашық сабақ "Бақыт құсы" Ыбырай Алтынсарин 3 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Мақсаты: 1. Отанды сүюге, ата заңымызды қадірлеуге, туған еліне, жеріне деген сүйіспеншіліктерін арттыру. 2. Оқушыларды достыққа, адамгершілікке, саналылыққа, елінің мұрасын жалғастырушы азамат болуға тәрбиелеу
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Шешендік өнер 3 –сынып Сабақтың тақырыбы : Жаттап алмай, еркін әңгіме. Сабақтың мақсаты: Оқушылардың еркін әңгіме туралы

#1 слайд
Шешендік өнер 3 –сынып Сабақтың тақырыбы : Жаттап алмай, еркін әңгіме. Сабақтың мақсаты: Оқушылардың еркін әңгіме туралы түсініктерін қалыптастыру. Оқушыларды өз ойларын еркін әңгімелеуге үйрету. Оқушылардың шығармашылық қабілеттерін қалыптастыра отырып, сөйлеу дағдысын жетілдіру; Олардың эстетикалық талғамдарын дамыта отырып, мәдениетті сөйлеуге тәрбиелеу.

1 слайд

Шешендік өнер 3 –сынып Сабақтың тақырыбы : Жаттап алмай, еркін әңгіме. Сабақтың мақсаты: Оқушылардың еркін әңгіме туралы түсініктерін қалыптастыру. Оқушыларды өз ойларын еркін әңгімелеуге үйрету. Оқушылардың шығармашылық қабілеттерін қалыптастыра отырып, сөйлеу дағдысын жетілдіру; Олардың эстетикалық талғамдарын дамыта отырып, мәдениетті сөйлеуге тәрбиелеу.

Жаттап алмай еркін әңгімеле Балықтар және олардың тіршілігі туралы әңгімелеп көрей

#2 слайд
Жаттап алмай еркін әңгімеле Балықтар және олардың тіршілігі туралы әңгімелеп көрейік. Төменде екі түрлі әңгіме берілген. Оған қосымша деректерді кітапханадан немесе интернеттен жинастыр. Бәрін де мұқият оқы. Балық дегеніміз - омыртқалы су жануарлары. Оның жиырма мыңнан астам түрі бар. Балықтардың барлығы дерлік сүйекті балықтарға жатады. Тек екі үш пайызы ғана шеміршіекті болып есептеледі. Қазақстанның өзен көлдерінде жүз сексен түрлі балық бар. Қазіргі кездегі көптеген балықтың түрлері бес жүз мың жылдан бері тіршілік етіп келе жатыр. Ең кішкентай балықтардың көлемі бір сантиметрден аспайды, ол көбінесе аквариумда өсірілетін балықтар. Ұзындығы жиырма метрге де жететін балықтар болады. Ал олардың салмағы бір жарым грамнан он екі он төрт тоннаға дейін жетеді. Балықтардың дені желбезекпен тыныс алады. Дегенмен, ауамен тыныс алуға бейім түрлері де кездеседі. Бір екі жыл тіршілік ететін балықтар да болады. Жүз жасайтындары да бар. Балық адам ағзасы үшін өте пайдалы. Балықтың еті мен уылдырығы ғана емес, кей түрлерінің терісі де пайдаланылады. Олардан балықтың майы алынады. • Ең басты мақсат тыңдаушыңды қызықтыру. Сол себептен бәрін алдын - ала ойластыру керек. Алған мағлұматтарыңды пайдаланып, балықтар туралы әңгімеңе жоспарыңды жаз. • Әңгімең кімді қызықтырды? Әңгімеңді тыңдаушылар бағаласын. Айнаға қарап дайындық жаса Мектепке ауызша сабақтан берілген тапсырманы жаттап алмай, түсінгеніңді өз ойыңмен айтуға дағдылан. Айнаға қарап дайындық жасап көр. Сөйлеп тұрғаныңда өзіңе - өзің ұнайсың ба? Тұрысың, қимылың, бет әлпетіңнің қимылы көңіліңнен шыға ма? Ұнамаса, өзіңді дұрыс ұстауға дайында.

2 слайд

Жаттап алмай еркін әңгімеле Балықтар және олардың тіршілігі туралы әңгімелеп көрейік. Төменде екі түрлі әңгіме берілген. Оған қосымша деректерді кітапханадан немесе интернеттен жинастыр. Бәрін де мұқият оқы. Балық дегеніміз - омыртқалы су жануарлары. Оның жиырма мыңнан астам түрі бар. Балықтардың барлығы дерлік сүйекті балықтарға жатады. Тек екі үш пайызы ғана шеміршіекті болып есептеледі. Қазақстанның өзен көлдерінде жүз сексен түрлі балық бар. Қазіргі кездегі көптеген балықтың түрлері бес жүз мың жылдан бері тіршілік етіп келе жатыр. Ең кішкентай балықтардың көлемі бір сантиметрден аспайды, ол көбінесе аквариумда өсірілетін балықтар. Ұзындығы жиырма метрге де жететін балықтар болады. Ал олардың салмағы бір жарым грамнан он екі он төрт тоннаға дейін жетеді. Балықтардың дені желбезекпен тыныс алады. Дегенмен, ауамен тыныс алуға бейім түрлері де кездеседі. Бір екі жыл тіршілік ететін балықтар да болады. Жүз жасайтындары да бар. Балық адам ағзасы үшін өте пайдалы. Балықтың еті мен уылдырығы ғана емес, кей түрлерінің терісі де пайдаланылады. Олардан балықтың майы алынады. • Ең басты мақсат тыңдаушыңды қызықтыру. Сол себептен бәрін алдын - ала ойластыру керек. Алған мағлұматтарыңды пайдаланып, балықтар туралы әңгімеңе жоспарыңды жаз. • Әңгімең кімді қызықтырды? Әңгімеңді тыңдаушылар бағаласын. Айнаға қарап дайындық жаса Мектепке ауызша сабақтан берілген тапсырманы жаттап алмай, түсінгеніңді өз ойыңмен айтуға дағдылан. Айнаға қарап дайындық жасап көр. Сөйлеп тұрғаныңда өзіңе - өзің ұнайсың ба? Тұрысың, қимылың, бет әлпетіңнің қимылы көңіліңнен шыға ма? Ұнамаса, өзіңді дұрыс ұстауға дайында.

Кері байланыс: Мазмаұнын айту

#3 слайд
Кері байланыс: Мазмаұнын айту

3 слайд

Кері байланыс: Мазмаұнын айту

Файл форматы:
pptx
23.05.2021
920
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі