Материалдар / «ОҚУ САУАТТЫЛЫҚ – ОЗЫҚ ОЙЛАУДЫҢ КӨРСЕТКІШІ» облыстық сеинар презентациясы

«ОҚУ САУАТТЫЛЫҚ – ОЗЫҚ ОЙЛАУДЫҢ КӨРСЕТКІШІ» облыстық сеинар презентациясы

Материал туралы қысқаша түсінік
«ОҚУ САУАТТЫЛЫҚ – ОЗЫҚ ОЙЛАУДЫҢ КӨРСЕТКІШІ» оқу сауаттылыққа бағытталған презентация
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
10 Мамыр 2025
47
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
«БАСТАУЫШ СЫНЫП БІЛІМАЛ УШЫЛАРЫНЫҢ ОҚУ САУАТТЫЛЫҒЫН ЖЕТІЛДІРУ ЖҰМЫСТАРЫН » ҰЙЫМДАСТЫРУ ТАҚЫРЫБЫНДАҒЫ ОБЛЫСТЫҚ ӘДІСТЕМЕЛ

1 слайд
«БАСТАУЫШ СЫНЫП БІЛІМАЛ УШЫЛАРЫНЫҢ ОҚУ САУАТТЫЛЫҒЫН ЖЕТІЛДІРУ ЖҰМЫСТАРЫН » ҰЙЫМДАСТЫРУ ТАҚЫРЫБЫНДАҒЫ ОБЛЫСТЫҚ ӘДІСТЕМЕЛІК СЕМИНАР «ОҚУ САУАТТЫЛЫҚ – ОЗЫҚ ОЙЛАУДЫҢ КӨРСЕТКІШІ » ЕСКАЛИЕВА ҚАРЛЫГАШ ТЕМИРОВНА МҰНАЙЛЫ АУДАНЫ «№12 ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРЕТІН МЕКТЕП» КММ БАСТАУЫШ СЫНЫП МҰҒАЛІМІ

1 слайд

«БАСТАУЫШ СЫНЫП БІЛІМАЛ УШЫЛАРЫНЫҢ ОҚУ САУАТТЫЛЫҒЫН ЖЕТІЛДІРУ ЖҰМЫСТАРЫН » ҰЙЫМДАСТЫРУ ТАҚЫРЫБЫНДАҒЫ ОБЛЫСТЫҚ ӘДІСТЕМЕЛІК СЕМИНАР «ОҚУ САУАТТЫЛЫҚ – ОЗЫҚ ОЙЛАУДЫҢ КӨРСЕТКІШІ » ЕСКАЛИЕВА ҚАРЛЫГАШ ТЕМИРОВНА МҰНАЙЛЫ АУДАНЫ «№12 ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРЕТІН МЕКТЕП» КММ БАСТАУЫШ СЫНЫП МҰҒАЛІМІ

Мақсаты: Бастауыш сынып оқушыларының функционалдық сауаттылығын дамыту барысында мәтінмен жұмыс істеу, талдау әдіс-тәсі

2 слайд
Мақсаты: Бастауыш сынып оқушыларының функционалдық сауаттылығын дамыту барысында мәтінмен жұмыс істеу, талдау әдіс-тәсілдерін қарастыру.

2 слайд

Мақсаты: Бастауыш сынып оқушыларының функционалдық сауаттылығын дамыту барысында мәтінмен жұмыс істеу, талдау әдіс-тәсілдерін қарастыру.

Міндеттері: Мәтінге берілетін сипаттама мен анықтамалар арқылы мәтіннін не екенін көрсету; Мәтіннің мазмұндық құрылымы ме

3 слайд
Міндеттері: Мәтінге берілетін сипаттама мен анықтамалар арқылы мәтіннін не екенін көрсету; Мәтіннің мазмұндық құрылымы мен түрлерін ашу; Бастауыш сыныптарда мәтінмен жұмыс істеу әдісін көрсету; Мәтінмен жұмыс істеу функционалдық оқу сауаттылығына байланысты жүргізілетін жұмыстарды анықтау; Мәтінмен жұмыс істеу функционалдық оқу сауаттылығының өзіндік талдауы әдіс- тәсілдерін қолдану;

3 слайд

Міндеттері: Мәтінге берілетін сипаттама мен анықтамалар арқылы мәтіннін не екенін көрсету; Мәтіннің мазмұндық құрылымы мен түрлерін ашу; Бастауыш сыныптарда мәтінмен жұмыс істеу әдісін көрсету; Мәтінмен жұмыс істеу функционалдық оқу сауаттылығына байланысты жүргізілетін жұмыстарды анықтау; Мәтінмен жұмыс істеу функционалдық оқу сауаттылығының өзіндік талдауы әдіс- тәсілдерін қолдану;

Өзектілігі: Төменгі сыныптан ауызша және жазбаша сөйлеу дағдылары басталады.Олай болса,оқушының бойында сөйлеу тілін мәті

4 слайд
Өзектілігі: Төменгі сыныптан ауызша және жазбаша сөйлеу дағдылары басталады.Олай болса,оқушының бойында сөйлеу тілін мәтін арқылы жаттықтырып,жаттығулар жүйесін дамыту-өзекті мәселе.

4 слайд

Өзектілігі: Төменгі сыныптан ауызша және жазбаша сөйлеу дағдылары басталады.Олай болса,оқушының бойында сөйлеу тілін мәтін арқылы жаттықтырып,жаттығулар жүйесін дамыту-өзекті мәселе.

“Сабақ беру жай ғана шеберлік емес. Ол –жаңаны табатын өнер”

5 слайд
“Сабақ беру жай ғана шеберлік емес. Ол –жаңаны табатын өнер” Ж. Аймауытов

5 слайд

“Сабақ беру жай ғана шеберлік емес. Ол –жаңаны табатын өнер” Ж. Аймауытов

Миға шабуыл Мұғалімдер күнделікті сабақ барысында оқу сауаттылығын арттыратын мәтіндерді таңдауға қаншалықты көңіл бөл

6 слайд
Миға шабуыл Мұғалімдер күнделікті сабақ барысында оқу сауаттылығын арттыратын мәтіндерді таңдауға қаншалықты көңіл бөледі?

6 слайд

Миға шабуыл Мұғалімдер күнделікті сабақ барысында оқу сауаттылығын арттыратын мәтіндерді таңдауға қаншалықты көңіл бөледі?

Жаңа заман талабына сай білім беру бүгінгі таңда өзекті мәселе болғандықтан, шығармашылық қабілеті мол, жан-жақты дамығ

7 слайд
Жаңа заман талабына сай білім беру бүгінгі таңда өзекті мәселе болғандықтан, шығармашылық қабілеті мол, жан-жақты дамыған, бәсекеге қабілетті тұлғаны тәрбиелеуде мұғалімдерге жаңа педагогикалық технологияны игеру және оны шебер пайдалана білу аса қажет.Мұғалімнің оқушыларды үнемі өзін-өзі дамытып, оқыта білуі оның оқу-тәрбие үрдісін тиімді ұйымдастыра білуіне көмктеседі.

7 слайд

Жаңа заман талабына сай білім беру бүгінгі таңда өзекті мәселе болғандықтан, шығармашылық қабілеті мол, жан-жақты дамыған, бәсекеге қабілетті тұлғаны тәрбиелеуде мұғалімдерге жаңа педагогикалық технологияны игеру және оны шебер пайдалана білу аса қажет.Мұғалімнің оқушыларды үнемі өзін-өзі дамытып, оқыта білуі оның оқу-тәрбие үрдісін тиімді ұйымдастыра білуіне көмктеседі.

Оқушылардың оқу сауаттылығын қалыптастыру тапсырмаларына қойылатын талаптар: -проблемаларды анықтау; -проблемаларды шешу қ

8 слайд
Оқушылардың оқу сауаттылығын қалыптастыру тапсырмаларына қойылатын талаптар: -проблемаларды анықтау; -проблемаларды шешу қызметінің формалары мен әдістерін көрсету; -ақпарат деректеріне сүйену; -нақты қызметтің жемісін көрсету;

8 слайд

Оқушылардың оқу сауаттылығын қалыптастыру тапсырмаларына қойылатын талаптар: -проблемаларды анықтау; -проблемаларды шешу қызметінің формалары мен әдістерін көрсету; -ақпарат деректеріне сүйену; -нақты қызметтің жемісін көрсету;

Бұл тапсырмаларды орындау барысында оқушылардың мынадай дағдылары қалыптасады: -оқушы ізденеді; -тапсырманы дұрыс орында

9 слайд
Бұл тапсырмаларды орындау барысында оқушылардың мынадай дағдылары қалыптасады: -оқушы ізденеді; -тапсырманы дұрыс орындау үшін өздерінің білімдерін пайдаланады; -тапсырманы мұғалімнің көмегінсіз орындайды; -оқушының шығармашылығы дамиды.

9 слайд

Бұл тапсырмаларды орындау барысында оқушылардың мынадай дағдылары қалыптасады: -оқушы ізденеді; -тапсырманы дұрыс орындау үшін өздерінің білімдерін пайдаланады; -тапсырманы мұғалімнің көмегінсіз орындайды; -оқушының шығармашылығы дамиды.

Қазақ маманы Сұлтан Раевтың ойынша, сауатсыздық дерті адамға кішкентай кезінен бастап жұғады екен. Әсіресе бүлдіршінді ж

10 слайд
Қазақ маманы Сұлтан Раевтың ойынша, сауатсыздық дерті адамға кішкентай кезінен бастап жұғады екен. Әсіресе бүлдіршінді жазу мен оқуға баули бастаған 1-ден 3-сыныпқа дейінгі аралықта пайда болады. Яғни үшінші сынып оқушысы ешқашан кітапханаға бармаса, оқулықтан басқа ешқандай кітап оқымас тағы бір ертеңгі сауатсыздың дүниеге келгені. Ресми дерек бойынша, мектеп жасындағы балалардың 40 пайызы әдеби мәтінді түсінуге қиналатындығы дәлелденген.

10 слайд

Қазақ маманы Сұлтан Раевтың ойынша, сауатсыздық дерті адамға кішкентай кезінен бастап жұғады екен. Әсіресе бүлдіршінді жазу мен оқуға баули бастаған 1-ден 3-сыныпқа дейінгі аралықта пайда болады. Яғни үшінші сынып оқушысы ешқашан кітапханаға бармаса, оқулықтан басқа ешқандай кітап оқымас тағы бір ертеңгі сауатсыздың дүниеге келгені. Ресми дерек бойынша, мектеп жасындағы балалардың 40 пайызы әдеби мәтінді түсінуге қиналатындығы дәлелденген.

11 слайд

11 слайд

12 слайд

12 слайд

13 слайд

13 слайд

14 слайд

14 слайд

15 слайд

15 слайд

Тәжірибелік бөлім Me We Us. «Мен, сен, біз» тәсілі Ме. Жеке жұмыс Оқуда қиналатын оқушымен жеңіл мәтінмен жұмыс жасатыңыз

16 слайд
Тәжірибелік бөлім Me We Us. «Мен, сен, біз» тәсілі Ме. Жеке жұмыс Оқуда қиналатын оқушымен жеңіл мәтінмен жұмыс жасатыңыз. Зерттеңіз . We. Жұппен жұмыс Қасыңыздағы оқушыға мәтіннен қандай ақпарат алғанын айтқызыңыз. Талқылаңыз. Us. Бүкіл топпен ынтымақтастық. Оқушыларды оқытуға арналған практикалық жаттығуларды әзірлеу.

16 слайд

Тәжірибелік бөлім Me We Us. «Мен, сен, біз» тәсілі Ме. Жеке жұмыс Оқуда қиналатын оқушымен жеңіл мәтінмен жұмыс жасатыңыз. Зерттеңіз . We. Жұппен жұмыс Қасыңыздағы оқушыға мәтіннен қандай ақпарат алғанын айтқызыңыз. Талқылаңыз. Us. Бүкіл топпен ынтымақтастық. Оқушыларды оқытуға арналған практикалық жаттығуларды әзірлеу.

17 слайд

17 слайд

Аты-жөнің? Ұл,әлде қыз? Б о й ы ң ? (к іш к е н т а й , о р т а , ұ з ы н б о й л ы ), н е ш е ж а

18 слайд
Аты-жөнің? Ұл,әлде қыз? Б о й ы ң ? (к іш к е н т а й , о р т а , ұ з ы н б о й л ы ), н е ш е ж а с Шашың, көзің, мұрның, ернің? Жанұяң Қайда тұрасың? (қала, ауыл) Бос уақытыңды қалай өткізесің? Қай жыл мезгілі? А у а-райы Ағаштар, өсімдіктер қалай өзгереді? Жануарлар мен құстар не істейді? Қ а н д а й к и ім д е р к и е м із ? Ал сен не істейсің? Суретке қарап, өзің туралы әгімелеп бер Суретке қарап, жыл мезгілі туралы әңгмелеп бер

18 слайд

Аты-жөнің? Ұл,әлде қыз? Б о й ы ң ? (к іш к е н т а й , о р т а , ұ з ы н б о й л ы ), н е ш е ж а с Шашың, көзің, мұрның, ернің? Жанұяң Қайда тұрасың? (қала, ауыл) Бос уақытыңды қалай өткізесің? Қай жыл мезгілі? А у а-райы Ағаштар, өсімдіктер қалай өзгереді? Жануарлар мен құстар не істейді? Қ а н д а й к и ім д е р к и е м із ? Ал сен не істейсің? Суретке қарап, өзің туралы әгімелеп бер Суретке қарап, жыл мезгілі туралы әңгмелеп бер

Орманда теруге келді. олар мен көрді. теріп, салды. толтырып, қайтты.

19 слайд
Орманда теруге келді. олар мен көрді. теріп, салды. толтырып, қайтты.

19 слайд

Орманда теруге келді. олар мен көрді. теріп, салды. толтырып, қайтты.

20 слайд

20 слайд

21 слайд
    Қуыршақ Қуыршақ, қуыршақ, Таза суға жуынсақ. Қол ұстасып, дос болып, Саябақта қыдырсақ.

21 слайд

    Қуыршақ Қуыршақ, қуыршақ, Таза суға жуынсақ. Қол ұстасып, дос болып, Саябақта қыдырсақ.

Гүлім Гүлім, гүлім, өсе бер,

22 слайд
    Гүлім Гүлім, гүлім, өсе бер, Әдемі боп, асыл боп. Күндей жайнап кете бер, Қызыл, сары, жасыл боп.

22 слайд

    Гүлім Гүлім, гүлім, өсе бер, Әдемі боп, асыл боп. Күндей жайнап кете бер, Қызыл, сары, жасыл боп.

Кішкентай бала Мен кішкентай баламын Кітап оқи аламын. Дәптер, қалам, сызғышты Сөмкеме

23 слайд
  Кішкентай бала   Мен кішкентай баламын Кітап оқи аламын. Дәптер, қалам, сызғышты Сөмкеме өзім саламын.

23 слайд

  Кішкентай бала   Мен кішкентай баламын Кітап оқи аламын. Дәптер, қалам, сызғышты Сөмкеме өзім саламын.

Табиғат Бұтақтарды сындырмай,

24 слайд
Табиғат Бұтақтарды сындырмай, Тазалықты сақтайық. Гүл өсіріп, су құйып, Табиғатты қорғайық.

24 слайд

Табиғат Бұтақтарды сындырмай, Тазалықты сақтайық. Гүл өсіріп, су құйып, Табиғатты қорғайық.

2 4 Басында екі таяғы бар, Төрт аяғы бар, Сегіз тұяғы бар, Иегінде сақалы бар. 8

25 слайд
2 4 Басында екі таяғы бар, Төрт аяғы бар, Сегіз тұяғы бар, Иегінде сақалы бар. 8

25 слайд

2 4 Басында екі таяғы бар, Төрт аяғы бар, Сегіз тұяғы бар, Иегінде сақалы бар. 8

26 слайд

26 слайд

27 слайд

27 слайд

28 слайд

28 слайд

29 слайд

29 слайд

30 слайд

30 слайд

Бір кесе су Бір ғұлама шәкіртінің әр нәрседен үнемі шағымданып жүр

31 слайд
Бір кесе су Бір ғұлама шәкіртінің әр нәрседен үнемі шағымданып жүретінін көріп қалады. Содан бір күні ол шәкіртті шақыртып алып, тұзға жібереді. Үнемі зарланып жүретін шәкірт тұз алып келген кезде қария оған бір уыс тұзды бір стакан суға ерітіп іш дейді. Шәкірт бұлжытпай айтқанын орындаса да, тұзды суды көп іше алмай түкіре бастайды. “Дәмі қалай екен?” деп сұрайды қария. Шәкірті: “Ащы” деп жауап береді ызаланып. Ғұлама шәкіртті қолынан ұстап, жақын жердегі бұлаққа алып барады. Бір уыс тұзды суға қосып, сол судан да ішіп көруін сұрайды. Бұлақтың мөлдір суын ішкен шәкірттен қайтадан судың дәмін сұрайды. “Tәтті” дейді шәкірт. “Тұздың дәмін сездің ба?,- деп сұрағанда “жоқ” деп жауап береді. Осы кезде ғұлама: “Өмірдегі қиындықтары осы тұз тәрізді, аз да емес, көп те емес – үнемі бірдей мөлшерде. Байқағаныңдай тұздың ненің ішіне қойылғандығы ғана маңызды. Сол сияқты, өмірдегі ауыртпалықтардың да ащы болып болмауы тек сенің сезімдеріне байланысты. “Кесе емес, бұлақ болуға тырыс“, – деген екен.  

31 слайд

Бір кесе су Бір ғұлама шәкіртінің әр нәрседен үнемі шағымданып жүретінін көріп қалады. Содан бір күні ол шәкіртті шақыртып алып, тұзға жібереді. Үнемі зарланып жүретін шәкірт тұз алып келген кезде қария оған бір уыс тұзды бір стакан суға ерітіп іш дейді. Шәкірт бұлжытпай айтқанын орындаса да, тұзды суды көп іше алмай түкіре бастайды. “Дәмі қалай екен?” деп сұрайды қария. Шәкірті: “Ащы” деп жауап береді ызаланып. Ғұлама шәкіртті қолынан ұстап, жақын жердегі бұлаққа алып барады. Бір уыс тұзды суға қосып, сол судан да ішіп көруін сұрайды. Бұлақтың мөлдір суын ішкен шәкірттен қайтадан судың дәмін сұрайды. “Tәтті” дейді шәкірт. “Тұздың дәмін сездің ба?,- деп сұрағанда “жоқ” деп жауап береді. Осы кезде ғұлама: “Өмірдегі қиындықтары осы тұз тәрізді, аз да емес, көп те емес – үнемі бірдей мөлшерде. Байқағаныңдай тұздың ненің ішіне қойылғандығы ғана маңызды. Сол сияқты, өмірдегі ауыртпалықтардың да ащы болып болмауы тек сенің сезімдеріне байланысты. “Кесе емес, бұлақ болуға тырыс“, – деген екен.  

«4 сұрақ» тәсілі (мәтінді тыңдай отырып сұрақтарға жауап беріңіз) Ғұламаның шәкіртіне түсіндіргісі келгені Ғұлама өмі

32 слайд
«4 сұрақ» тәсілі (мәтінді тыңдай отырып сұрақтарға жауап беріңіз) Ғұламаның шәкіртіне түсіндіргісі келгені Ғұлама өмірдегі қиындықтарды теңеген зат Шәкіртіне екі түрлі суды ішкізгендегі ғұламаның мақсаты Қарамен жазылған сөз тіркесінің мағынасы

32 слайд

«4 сұрақ» тәсілі (мәтінді тыңдай отырып сұрақтарға жауап беріңіз) Ғұламаның шәкіртіне түсіндіргісі келгені Ғұлама өмірдегі қиындықтарды теңеген зат Шәкіртіне екі түрлі суды ішкізгендегі ғұламаның мақсаты Қарамен жазылған сөз тіркесінің мағынасы

Көмек Қарлығаштар жылы жақтан келіп, ауылда ұя сала бастайды. Достарыны

33 слайд
Көмек Қарлығаштар жылы жақтан келіп, ауылда ұя сала бастайды. Достарының көмегіне риза болған Ақтамақ. Ақтамақ қарлығаштың мойны салбырап, жүні үрпиіп, үй іргесінде бүрісіп отыр екен. - Сен неге бүрісіп отырсың?-деп сұрайды көршісі. - Алыстан ұшып келе жатқанда бұршақ жауды.Суық тисе керек, бойым дел -сал, сүйегім сырқырайды,-деп Ақтамақ қарлығаш мұңайды. - Сен мұңайма, біз барда панасыз, ұясыз қалмассың... Әлгі көршісі шиқылдап, дыбыс беріп, айналадағы қарлығаштарды жинап, Ақтамақтың ауырып қалғанын айтады. Бәрі қауымдасып, бір жаққа ұшып кетеді. Ақтамақ жатқан үйдің құмдағына бірі жүн-жұрқа, бірі саз балшық, біреулері жіптей жіңішке шөпшек әкеледі. Біреуі бұйрық бергендей, дамыл таппай, қайта –қайта қатынайды. Ә, дегенше Ақтамақтың ұясы әзір болады. - Сыз ұяға жатып қалсаң, тағы да суық тиер,-деп,бір-екеуі түлеп түскен мамықтарын береді. - «Көп түкірсе-көл» деген осы екен ғой,- деп жылы оранып, ұясына жата кетеді.  

33 слайд

Көмек Қарлығаштар жылы жақтан келіп, ауылда ұя сала бастайды. Достарының көмегіне риза болған Ақтамақ. Ақтамақ қарлығаштың мойны салбырап, жүні үрпиіп, үй іргесінде бүрісіп отыр екен. - Сен неге бүрісіп отырсың?-деп сұрайды көршісі. - Алыстан ұшып келе жатқанда бұршақ жауды.Суық тисе керек, бойым дел -сал, сүйегім сырқырайды,-деп Ақтамақ қарлығаш мұңайды. - Сен мұңайма, біз барда панасыз, ұясыз қалмассың... Әлгі көршісі шиқылдап, дыбыс беріп, айналадағы қарлығаштарды жинап, Ақтамақтың ауырып қалғанын айтады. Бәрі қауымдасып, бір жаққа ұшып кетеді. Ақтамақ жатқан үйдің құмдағына бірі жүн-жұрқа, бірі саз балшық, біреулері жіптей жіңішке шөпшек әкеледі. Біреуі бұйрық бергендей, дамыл таппай, қайта –қайта қатынайды. Ә, дегенше Ақтамақтың ұясы әзір болады. - Сыз ұяға жатып қалсаң, тағы да суық тиер,-деп,бір-екеуі түлеп түскен мамықтарын береді. - «Көп түкірсе-көл» деген осы екен ғой,- деп жылы оранып, ұясына жата кетеді.  

Мәтіннің мағынасына сай суретті табыңыз

34 слайд
Мәтіннің мағынасына сай суретті табыңыз

34 слайд

Мәтіннің мағынасына сай суретті табыңыз

Тапсырма 1.Көрші қарлығаштың дыбыс беріп, айналасындағыларға не айт

35 слайд
Тапсырма 1.Көрші қарлығаштың дыбыс беріп, айналасындағыларға не айтқанын анықтаңыз.: 2.Ақтамақтың мойны салбырап, жүні үрпиіп, бүрісіп отыру себебін анықтаңыз.: 3.Теңеу сөз қолданылған сөйлемді анықтаңыз: 4.Мәтіндегі негізгі ойды анықтаңыз.:

35 слайд

Тапсырма 1.Көрші қарлығаштың дыбыс беріп, айналасындағыларға не айтқанын анықтаңыз.: 2.Ақтамақтың мойны салбырап, жүні үрпиіп, бүрісіп отыру себебін анықтаңыз.: 3.Теңеу сөз қолданылған сөйлемді анықтаңыз: 4.Мәтіндегі негізгі ойды анықтаңыз.:

Суретті мәтінді оқып беріңіз

36 слайд
Суретті мәтінді оқып беріңіз

36 слайд

Суретті мәтінді оқып беріңіз

Сурет бойынша мәтін құрастырыңыз

37 слайд
Сурет бойынша мәтін құрастырыңыз

37 слайд

Сурет бойынша мәтін құрастырыңыз

Сурет бойынша сұрақтар құрастырыңыз

38 слайд
Сурет бойынша сұрақтар құрастырыңыз

38 слайд

Сурет бойынша сұрақтар құрастырыңыз

Оқушы мен мұғалім кері байланысы. Өз-өзін бағалау ауызша жүзеге асады. Оқушылар мына сұрақтарға жауап бере отырып, саба

39 слайд
Оқушы мен мұғалім кері байланысы. Өз-өзін бағалау ауызша жүзеге асады. Оқушылар мына сұрақтарға жауап бере отырып, сабақта туындағаг ойларын тізбектейді; Алдымен біз былай деп ойладық... . Одан кейін біз ына проблемаға тап болдық... . Проблеманы шешу үшін ... жасадық. Бұдан біз ... көрдік. Демек, бұл ынаны білдіреді: ... Сонымен біз ... Деген шешімге келдік.

39 слайд

Оқушы мен мұғалім кері байланысы. Өз-өзін бағалау ауызша жүзеге асады. Оқушылар мына сұрақтарға жауап бере отырып, сабақта туындағаг ойларын тізбектейді; Алдымен біз былай деп ойладық... . Одан кейін біз ына проблемаға тап болдық... . Проблеманы шешу үшін ... жасадық. Бұдан біз ... көрдік. Демек, бұл ынаны білдіреді: ... Сонымен біз ... Деген шешімге келдік.

Тарсия»әдісі Тарсия әдісі дегеніміз - қағаз қиындыларын дұрыс жауаптарымен сәйкестендіру.

40 слайд
Тарсия»әдісі Тарсия әдісі дегеніміз - қағаз қиындыларын дұрыс жауаптарымен сәйкестендіру. Тарсия онлайн сайты арқылы мұғалімдерге жасалу жолы түсіндіріледі. Сайт: https://www.tarsiamaker.co.uk/

40 слайд

Тарсия»әдісі Тарсия әдісі дегеніміз - қағаз қиындыларын дұрыс жауаптарымен сәйкестендіру. Тарсия онлайн сайты арқылы мұғалімдерге жасалу жолы түсіндіріледі. Сайт: https://www.tarsiamaker.co.uk/

Сұрақтарға мақал-мәтелмен жауап бер https://wordwall.net/ru/resource/32391500

41 слайд
Сұрақтарға мақал-мәтелмен жауап бер https://wordwall.net/ru/resource/32391500

41 слайд

Сұрақтарға мақал-мәтелмен жауап бер https://wordwall.net/ru/resource/32391500

42 слайд

42 слайд

43 слайд

43 слайд

44 слайд

44 слайд

Қорытынды: Бастауыш сынып оқушыларының функционалдық сауаттылығын дамыту барысында мәтінмен жұмыс істеу, талдау әдіс-тә

45 слайд
Қорытынды: Бастауыш сынып оқушыларының функционалдық сауаттылығын дамыту барысында мәтінмен жұмыс істеу, талдау әдіс-тәсілдерін қарастыру мақсаттары мен міндеттерін аша отырып: Мәтіннің мазмұндық құрылымы мен түрлерін ашу жолдарын, мәтінмен жұмыс істеу әдіс- тәсілдерін, мәтінді талдаудың алгоритімін құрастыру арқылы оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыруда мәтінмен жұмыстың ролі ерекше маңызды.

45 слайд

Қорытынды: Бастауыш сынып оқушыларының функционалдық сауаттылығын дамыту барысында мәтінмен жұмыс істеу, талдау әдіс-тәсілдерін қарастыру мақсаттары мен міндеттерін аша отырып: Мәтіннің мазмұндық құрылымы мен түрлерін ашу жолдарын, мәтінмен жұмыс істеу әдіс- тәсілдерін, мәтінді талдаудың алгоритімін құрастыру арқылы оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыруда мәтінмен жұмыстың ролі ерекше маңызды.

Назарларыңызға рахмет!

46 слайд
Назарларыңызға рахмет!

46 слайд

Назарларыңызға рахмет!

Министірлікпен келісілген курстар тізімі