1 слайд
Оқушыға оқу нәтижесіне жетуге және
«Тәжірибедегі рефлексия» бағдарламасының
тақырыптарын ықпалдастыруға көмектесетін
тапсырмалар жоспарлау.
Мақсаты: Мұғалімдер «Тәжірибедегі рефлексия» бағдарламасын
ескере отырып сабақты қалай жоспарлау керектігі туралы негізгі
идеяларды тұжырымдайды.
Білім беру бағдарламасында жазылған оқу бағдарламасынан
күтілетін нәтижелерді анықтау; Т ақырыбы
2 слайд
Сабақ мақсатын белгілеу
-
Сіздің мақсатыңыз оқу нәтижесімен байланысты ма?
-
Сабақтың соңында мұғалімнің оқушылардың
жетістіктерін анықтағаны пайдалы деп ойлайсызба?
-
Оқу нәтижелерін «көре», «ести» немесе «оқи» аласыз
ба?
Яғни, қойылған мақсатқа қол жеткізілгенін тексеруге
мүмкіндік болу керек.
3 слайд
Сабақтың соңында оқушылар:
-
жіктейді; талдайды;
-
түрін өзгертеді; тізбектейді;
-
бағалайды; қарама- қарсы қояды;
-
түсіндіреді; суреттейді;
-
жалпылайды; белгілейді;
-
мысал келтіреді; бөлшектейді;
-
салыстырады; саралайды;
-
қорытынды жасайды; шектейді;
-
қорғайды; ой салады Сабақ мақсатын нақты белгілеуге көмектесетін
етістіктер
4 слайд
Зейінді күшейту
Ақпарат
Тәжірибе
Кері байланыс Тақырыптық модуль және оқыту әдістері
5 слайд
Сергіту
Қолдау көрсету
Модерация
Кинометафора
Социометрия
Кейстер
Топтық пікірталас
Рөлдік ойын Зейінді күшейту
6 слайд
Кинометафора
Модерация
Шағын дәрістер Ақпарат
7 слайд
Тақырыптық жаттығу
Рөлдік ойын
Топтық пікірталас
Миға шабуыл
Метафоралық іскерлік ойын
Модерация
Кинометафора
Кейстер Тәжірибе
8 слайд
Социометрия
Алмасу
Талдау
Бейнеталдау
Шеңберде бағалаусыз талқылауКері байланыс
9 слайд
Уақыт шенбері;
Кемпірқосақ топтары;
Стоп-кадр;
ТВ шоу;
Стикер арқылы диалог;
Айналмалы станциялар;
Мозаика;
Үшқадамдық сұхбат Жаттығулар:
10 слайд
«Мектепте үштілді оқытуға деген
көзқарасыңыз қалай ? »
Осы тақырыпқа байланысты берілген
жаттығуларды орындандар.М ұғалімдермен тәжірибелік жұмыс:
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз