Материалдар / Оқушыға оқу нәтижесіне жетуге және «Тәжірибедегі рефлексия» бағдарламасының тақырыптарын ықпалдастыруға көмектесетін тапсырмалар ж
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Оқушыға оқу нәтижесіне жетуге және «Тәжірибедегі рефлексия» бағдарламасының тақырыптарын ықпалдастыруға көмектесетін тапсырмалар ж

Материал туралы қысқаша түсінік
барлық сынып оқушыларына
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Қараша 2018
221
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Оқушыға оқу нәтижесіне жетуге және «Тәжірибедегі рефлексия» бағдарламасының тақырыптарын ықпалдастыруға көмектесетін тапсыр

1 слайд
Оқушыға оқу нәтижесіне жетуге және «Тәжірибедегі рефлексия» бағдарламасының тақырыптарын ықпалдастыруға көмектесетін тапсырмалар жоспарлау.  Мақсаты: Мұғалімдер «Тәжірибедегі рефлексия» бағдарламасын ескере отырып сабақты қалай жоспарлау керектігі туралы негізгі идеяларды тұжырымдайды.  Білім беру бағдарламасында жазылған оқу бағдарламасынан күтілетін нәтижелерді анықтау; Т ақырыбы

Сабақ мақсатын белгілеу - Сіздің мақсатыңыз оқу нәтижесімен байланысты ма? - Сабақтың соңында мұғалімнің оқушылардың жетістік

2 слайд
Сабақ мақсатын белгілеу - Сіздің мақсатыңыз оқу нәтижесімен байланысты ма? - Сабақтың соңында мұғалімнің оқушылардың жетістіктерін анықтағаны пайдалы деп ойлайсызба? - Оқу нәтижелерін «көре», «ести» немесе «оқи» аласыз ба? Яғни, қойылған мақсатқа қол жеткізілгенін тексеруге мүмкіндік болу керек.

 Сабақтың соңында оқушылар: - жіктейді; талдайды; - түрін өзгертеді;

3 слайд
 Сабақтың соңында оқушылар: - жіктейді; талдайды; - түрін өзгертеді; тізбектейді; - бағалайды; қарама- қарсы қояды; - түсіндіреді; суреттейді; - жалпылайды; белгілейді; - мысал келтіреді; бөлшектейді; - салыстырады; саралайды; - қорытынды жасайды; шектейді; - қорғайды; ой салады Сабақ мақсатын нақты белгілеуге көмектесетін етістіктер

 Зейінді күшейту  Ақпарат  Тәжірибе  Кері байланыс Тақырыптық модуль және оқыту әдістері

4 слайд
 Зейінді күшейту  Ақпарат  Тәжірибе  Кері байланыс Тақырыптық модуль және оқыту әдістері

 Сергіту  Қолдау көрсету  Модерация  Кинометафора  Социометрия  Кейстер  Топтық пікірталас  Рөлдік ойын Зейінді күшейт

5 слайд
 Сергіту  Қолдау көрсету  Модерация  Кинометафора  Социометрия  Кейстер  Топтық пікірталас  Рөлдік ойын Зейінді күшейту

 Кинометафора  Модерация  Шағын дәрістер Ақпарат

6 слайд
 Кинометафора  Модерация  Шағын дәрістер Ақпарат

 Тақырыптық жаттығу  Рөлдік ойын  Топтық пікірталас  Миға шабуыл  Метафоралық іскерлік ойын  Модерация  Кинометафора

7 слайд
 Тақырыптық жаттығу  Рөлдік ойын  Топтық пікірталас  Миға шабуыл  Метафоралық іскерлік ойын  Модерация  Кинометафора  Кейстер Тәжірибе

 Социометрия  Алмасу  Талдау  Бейнеталдау  Шеңберде бағалаусыз талқылауКері байланыс

8 слайд
 Социометрия  Алмасу  Талдау  Бейнеталдау  Шеңберде бағалаусыз талқылауКері байланыс

 Уақыт шенбері;  Кемпірқосақ топтары;  Стоп-кадр;  ТВ шоу;  Стикер арқылы диалог;  Айналмалы станциялар;  Мозаика;  Үшқа

9 слайд
 Уақыт шенбері;  Кемпірқосақ топтары;  Стоп-кадр;  ТВ шоу;  Стикер арқылы диалог;  Айналмалы станциялар;  Мозаика;  Үшқадамдық сұхбат Жаттығулар:

 «Мектепте үштілді оқытуға деген көзқарасыңыз қалай ? »  Осы тақырыпқа байланысты берілген жаттығуларды орындандар.М ұғалімд

10 слайд
 «Мектепте үштілді оқытуға деген көзқарасыңыз қалай ? »  Осы тақырыпқа байланысты берілген жаттығуларды орындандар.М ұғалімдермен тәжірибелік жұмыс: