1 слайд
Баяндама тақырыбы:
Оқушыларды ғылыми жобаға дайындаудың тиімді
жолдары
Аты -ж өні:
Лауазымы:
Жұмыс орны:
2 слайд
Белгілі психолог Н.С. Лейтес дарынды баланың негізгі қасиеттері
мыналар деп көрсетеді:
— ұқыптылық, жинақтылық, зейіннің
тұрақтылығы, еңбек ету қабілетінің
жоғарылығы.
— ақыл- ой, логикалық ойлаудың тездігі, кез
келген жағдайды талдап салыстыра білу.
— барлық күш- қуатты сарқа жұмсап
тынымсыз еңбек етуі
3 слайд
Қабілетті балалармен жеке жұмыстарды ұйымдастыру біздің
тәжірибемізде төмендегідей негізгі бағыттарды қамтиды.
1) жан – жақты зерттеу жұмыстарын жұргізу арқылы оқушылардың
икемділігін, қабілеттілігін айқындау, оларды топтарға бөлу;
2) оқу үрдісінің барлық сатыларында әр түрлі топтардағы оқушыларды оқыту
мен тәрбиелеудің және дамытудың әдістемелік тәсілдерін жасау;
3) Әр алуан мақсатта жеке дидактикалық материалдардың жүйесін құру;
4) Білімді бағалау, бақылау жүйелерін жетілдіру
4 слайд
Қабілетті балалармен жеке жұмыстарды ұйымдастыру
1) жан – жақты зерттеу жұмыстарын жұргізу арқылы
оқушылардың икемділігін, қабілеттілігін айқындау, оларды
топтарға бөлу;
2) оқу үрдісінің барлық сатыларында әр түрлі топтардағы
оқушыларды оқыту мен тәрбиелеудің және дамытудың
әдістемелік тәсілдерін жасау;
3) Әр алуан мақсатта жеке дидактикалық материалдардың
жүйесін құру;
4) Білімді бағалау, бақылау жүйелерін жетілдіру
5 слайд
Оқушымен шығармашылық жұмыс бастамас бұрын мұғалім өзіне
төмендегідей талап қойғаны дұрыс:
1. Дарынды баланы анықтауда психологпен бірлескен жұмыс жасау;
2. Ата — анасымен педагог ретінде сөйлесе білу;
3. Дарынды балаларға арнайы бағдарламалар жасау;
4. Дарынды балаға шығармашылықпен жұмыс істеу үшін жаңа, тың
тапсырмалар беру, орындалуына талап қою;
5. Жаңа технология элементтерін сабақта пайдалану;
6. Тапсырманың орындалу нәтижесін қадағалау.
6 слайд
Оқушыларды ғылыми жоба жарыстарына дайындауда мынадай
мәселелерге ерекше көңіл бөлу қажет:
— Тақырыптың ғылыми құндылылығы;
— Таңдаған тақырыпты ашудағы оқушы еңбегінің сипаты,
қосқан үлесі;
— Көрнекілігі мен ұсынылған материалдың сапалылығы;
— Ойын ұтымды, жағымды жеткізе алуы, сөйлеу мәнері, өзін
ұстауы, аудиторияны тартуы
-Өз бетімен ізденуге,тың дүниелерге құштарлығын оятуы
— Жұмыстың көркем безендірілуі.
7 слайд
Ғылыми жұмыстың әдіснамасы.
Қазіргі заманғы ғылым – еңбек іс- әрекетін
адамның ойлауы мен психикалық және дене
күштерінің ынталануын талап ететін бір түрі болып
табылады. Ғылым іс – әрекеттің ең бір қиын да,
күрделі, көп ақпараттық білімді, білік дағдыны талап
ететін бір саласы болып есептеледі.
8 слайд
Ғылыми
әдіснеме
нің
қағидала
рыФилософиялық
Нақты
ғылымилы
қЖалпы
ғылыми
9 слайд
Ғылыми әдіснаманың ең бір басты бөлігі –
салада жаңалық ашу. Ғылыми әдіснаманың
бірінші және ең нағыз талаптарының бірі –
кәсіби білім деңгейін үнемі және жоспарлы
түрде арттыру. Бұл мақсатқа жету үшін, мектеп
қабырғасынан бастап ғылыми пәндерден өз
біліктілігін көтеріп, жан – жақты білімді тұлға
болуға ұмтылу.
10 слайд
Ғылыми жұмыстың мақсаты – іргелі және
қолданбалы міндеттерді шешу. Іргелі
ғылым табиғат пен қоршаған әлемнің
ғылыми мәселелерін қарастырады, оның
зерттеу пәні ретінде әлем мен бүкіл
жаратылыс құрылымының жалпы заңы мен
ортақ заңдылықтары табылады.
11 слайд
Ғылыми жұмыс, зерттеу дегеніміз —
адамның еңбектену іс –әрекетінің ерекше
түрі. Бұл іс – әрекет адамнан еңбекқорлық,
мақсаттану, уақытша туындаған сәтсіздікті
жеңе білу қабілетін, оның интеллектуалды
мүмкіндіктерін барынша пайдалануды қажет
етеді. Ғылыми еңбектің мақсаты адамзатқа
осы уақытқа дейін беймәлім ақиқатты ашу.
12 слайд
Зерттеу жұмысын дұрыс ұйымдастырудың тиімді жолдары:
— Зерттеу тақырыбы бойынша әдебиеттер тізімін жасау.
— Ғылыми жұмыстарға үңілу.
— Тәжірибелі ұстаздардан ақыл –кеңес сұрау.
— Интернетке жүгіну,әдебиеттерге шолу,баспасөз материлдарын қарау
— Үнемі бағамдау, байқау, іздеу, жинақтау жұмыстарын жүргізу.
— Тәжірибе жүргізу,оның барысы, нәтижесін жүйелі түрде талдап отыру.
— Қорытынды жасау.
— Бейне материалдар, слайдтар жасау.
— Жұмысты қорғауға дайындалу.
13 слайд
Ғылыми жұмысты жазу, іздену тер төгетін еңбекті қажет ететіні
түсінікті. Ал оны қорғау да өте күрделі мәселе. Сонымен қатар, әр оқушы
ғылыми жұмыстарды жазғанда күнделік жүргізгені дұрыс. Осыған орай,
мектептерде оқушылардың ғылыми қоғамының жұмыстарын жандандыру
— үлкен міндет. Бүгінгі ұрпақ – тарихи кезеңде өмір сүріп, ұлттың, елдің,
жердің болашағы үшін үлкен жауапкершілік міндетін арқалап отырған
ұрпақпыз..Ғасырлар бойы бабаларымыздың арманына айналған
Тәуелсіздігімізге қол жеткізіп, егемендікті еншілеген ұрпақпыз.. Олардың
болашақта ұлттық дәстүр мен салт-сананы берік сақтайтын, саналы да
парасатты болып өсуінің бір кілті ұстазда деп білемін.
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз