Оқушылардың білімін өзін-өзі бағалау және өзара бағалау
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
Қаспан орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығы
Информатика пәнінің мұғалімі:
Жаркинова Ж.Д. – Оқушылардың білімін өзін
өзі бағалау және өзара
бағалау
Қаспан 2019 1
1 слайд
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті Қаспан орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығы Информатика пәнінің мұғалімі: Жаркинова Ж.Д. – Оқушылардың білімін өзін өзі бағалау және өзара бағалау Қаспан 2019 1
2 слайд
ӨЗІН - ӨЗІ БАҒАЛАУ
Өзін - өзі бағалау оқушының оқу танымдық әрекетінің
бағыттылығына қол жеткізеді, себебі оқу - танымдық әрекет кезінде
оқушы өзіне қоятын талаптарды да реттеп отырады, оқу әрекеті
барысындағы өзін-өзі бағалаудың құрылымы өзіндік әрекеттің
мақсатын айқындау, оқыту нәтижелерімен оған қол жеткізу жолдарын
анықтау, өзіндік іс-әрекетті жүзеге асырудан алынған нәтижелерді
оқыту нәтижелерімен салыстыру, орындалатын іс-әрекет барысын
бағалау жіберілген қателерді анықтау, оның себептерін ашу өзін-өзі
бағалау негізінде жұмысты түзету, әрекет жоспарын нақтылау,
жетілдіру, қорытындылау деп аталатын бірнеше буыннан тұрады.
2
2 слайд
ӨЗІН - ӨЗІ БАҒАЛАУ Өзін - өзі бағалау оқушының оқу танымдық әрекетінің бағыттылығына қол жеткізеді, себебі оқу - танымдық әрекет кезінде оқушы өзіне қоятын талаптарды да реттеп отырады, оқу әрекеті барысындағы өзін-өзі бағалаудың құрылымы өзіндік әрекеттің мақсатын айқындау, оқыту нәтижелерімен оған қол жеткізу жолдарын анықтау, өзіндік іс-әрекетті жүзеге асырудан алынған нәтижелерді оқыту нәтижелерімен салыстыру, орындалатын іс-әрекет барысын бағалау жіберілген қателерді анықтау, оның себептерін ашу өзін-өзі бағалау негізінде жұмысты түзету, әрекет жоспарын нақтылау, жетілдіру, қорытындылау деп аталатын бірнеше буыннан тұрады. 2
3 слайд
Өзіндік бағалау білімді игерудің ғана емес, алған білімді
пайдалана білу тұрғысынан да білім алудың процессуалдық
қырының жетілуіне жағдай туғызады. Бұл жерде оқушы бұрынғы
тәжірибелеріне сүйеніп оқуды әрі қарай нәтижелі жалғастыруға
мүмкіндік беретін білім деңгейіне қойылатын талаптарды
басшылыққа алып отырады.
3
3 слайд
Өзіндік бағалау білімді игерудің ғана емес, алған білімді пайдалана білу тұрғысынан да білім алудың процессуалдық қырының жетілуіне жағдай туғызады. Бұл жерде оқушы бұрынғы тәжірибелеріне сүйеніп оқуды әрі қарай нәтижелі жалғастыруға мүмкіндік беретін білім деңгейіне қойылатын талаптарды басшылыққа алып отырады. 3
4 слайд
Топтық жұмыс барысында оқушының
өзін-өзі бағалауы (1-10 балл
аралығында)
Оқушы
__________________________________________
___
аты- жөні , сыныбы
Мүмкін
балл Қойылған балл
Өзі Мұғалім
Топтық жұмыс барысында өз міндеттерімді
уақытылы және сапалы орындадым
Дәлелді пікірлер ұсындым
Басқа оқушылар ұсынған пікірлерді толықтыру
арқылы топтағы талқылауға белсенді қатыстым
Топ мүшелеріне тапсырманы орындауға ықпал
етіп, көмектестім
Басқаларды мұқият тыңдап, орынды сұрақтар
бердім
Топта талқылау жүргізе білдім (сыпайы түрде
қарсылық білдірдім, талас тудырған сұрақтар
бойынша келісімге қол жеткізе білдім)
Берілген тапсырмаға бар ықыласыммен беріліп
жұмыс жасадым
Барлығы
4
4 слайд
Топтық жұмыс барысында оқушының өзін-өзі бағалауы (1-10 балл аралығында) Оқушы __________________________________________ ___ аты- жөні , сыныбы Мүмкін балл Қойылған балл Өзі Мұғалім Топтық жұмыс барысында өз міндеттерімді уақытылы және сапалы орындадым Дәлелді пікірлер ұсындым Басқа оқушылар ұсынған пікірлерді толықтыру арқылы топтағы талқылауға белсенді қатыстым Топ мүшелеріне тапсырманы орындауға ықпал етіп, көмектестім Басқаларды мұқият тыңдап, орынды сұрақтар бердім Топта талқылау жүргізе білдім (сыпайы түрде қарсылық білдірдім, талас тудырған сұрақтар бойынша келісімге қол жеткізе білдім) Берілген тапсырмаға бар ықыласыммен беріліп жұмыс жасадым Барлығы 4
5 слайд
Топтық жұмыста Әрқашан Кейде Ешқашан
Жаңа ой-пікірлер ұсындым
Басқа топ мүшелерінің көмегін
пайдаландым
Берілген уақытты ұтымды
пайдаландым
Талдау жасап,қорытындылауға
қатыстым
Қателерін тауып,түзету енгіздім
Топ мүшелеріне көмек
көрсеттім
Өзін-өзі бағалау
5
5 слайд
Топтық жұмыста Әрқашан Кейде Ешқашан Жаңа ой-пікірлер ұсындым Басқа топ мүшелерінің көмегін пайдаландым Берілген уақытты ұтымды пайдаландым Талдау жасап,қорытындылауға қатыстым Қателерін тауып,түзету енгіздім Топ мүшелеріне көмек көрсеттім Өзін-өзі бағалау 5
6 слайд
6
6 слайд
6
7 слайд
Жұмысқа баға қоюмен ғана шектеліп қалмайтын
оқушыларды өзін-өзі бағалауға немесе өзара бағалауға
ынталандырудың көптеген тәсілдері бар. Өзін-өзі
бағалау стратегияларының жалпы сипаты – белгілі бір
критерийлердің болуында . Бұл – орындалған жұмысқа
қатысты сабақ жетістігінің критерийлерінің
қолданылуы. Оқушылар өздерінің сұрақтарын әзірлеп,
оларға берілген жауаптарды бағалау барысында
бағалаудың нақты критерийлерін негіз ретінде
пайдалана алады. Зерттеулер өзін-өзі бағалау және
өзара бағалау нақты критерийлерді қажет екендігін
көрсетеді . Олар:
- не тексерілуге тиіс екенін түсіну;
- оқушыларға өзінің жұмыстарын қайта қарауға
мүмкіндік беру;
-оқушыларға өздерінің жеке мақсаттарын анықтауға
және өз жұмыстарын жақсарту үшін не істеу
керектігін анықтауға көмектесу үшін керек. Оқушының өзін – өзі бағалауы
7
7 слайд
Жұмысқа баға қоюмен ғана шектеліп қалмайтын оқушыларды өзін-өзі бағалауға немесе өзара бағалауға ынталандырудың көптеген тәсілдері бар. Өзін-өзі бағалау стратегияларының жалпы сипаты – белгілі бір критерийлердің болуында . Бұл – орындалған жұмысқа қатысты сабақ жетістігінің критерийлерінің қолданылуы. Оқушылар өздерінің сұрақтарын әзірлеп, оларға берілген жауаптарды бағалау барысында бағалаудың нақты критерийлерін негіз ретінде пайдалана алады. Зерттеулер өзін-өзі бағалау және өзара бағалау нақты критерийлерді қажет екендігін көрсетеді . Олар: - не тексерілуге тиіс екенін түсіну; - оқушыларға өзінің жұмыстарын қайта қарауға мүмкіндік беру; -оқушыларға өздерінің жеке мақсаттарын анықтауға және өз жұмыстарын жақсарту үшін не істеу керектігін анықтауға көмектесу үшін керек. Оқушының өзін – өзі бағалауы 7
8 слайд
Оқушылар өзінің жеке жұмысына немесе
бір-бірінің жұмысына жай ғана баға
қойғаннан гөрі, бағалау критерийлері
арқылы бағалаудың маңызы зор. Ондағы
мақсат - оқушыларға өз жұмыстарының
сапасын көтеруге қызықтыру және оларға
оны жақсартудың мүмкіндіктерін талдауға
көмектесу. Нәтижесінде, бұл мұғалімнің
жұмысын жеңілдетпек, себебі оқушылар
оқыту үдерісі үшін тек мұғалім ғана
жауапты емес екендігін түсінеді.
Оқушылардың тапсырманы табысты
орындағандарына көз жеткізу үшін
бағалау критерийлері кестесін
пайдаланған дұрыс. Оқушылардың өзара бағалауы
8
8 слайд
Оқушылар өзінің жеке жұмысына немесе бір-бірінің жұмысына жай ғана баға қойғаннан гөрі, бағалау критерийлері арқылы бағалаудың маңызы зор. Ондағы мақсат - оқушыларға өз жұмыстарының сапасын көтеруге қызықтыру және оларға оны жақсартудың мүмкіндіктерін талдауға көмектесу. Нәтижесінде, бұл мұғалімнің жұмысын жеңілдетпек, себебі оқушылар оқыту үдерісі үшін тек мұғалім ғана жауапты емес екендігін түсінеді. Оқушылардың тапсырманы табысты орындағандарына көз жеткізу үшін бағалау критерийлері кестесін пайдаланған дұрыс. Оқушылардың өзара бағалауы 8
9 слайд
ҚОЛДАНЫЛҒАН ДЕРЕККӨЗДЕР
1. https ://surak.baribar.kz/602033 /
2. https ://
sabaqtar.kz/bayandama/10806-kriteriylerge-negzdelgen-zn-z-baalau-men-zara-baalaudy-m
ayzdylyy.html
9
9 слайд
ҚОЛДАНЫЛҒАН ДЕРЕККӨЗДЕР 1. https ://surak.baribar.kz/602033 / 2. https :// sabaqtar.kz/bayandama/10806-kriteriylerge-negzdelgen-zn-z-baalau-men-zara-baalaudy-m ayzdylyy.html 9
10 слайд
Назарларыңызға
!!!
рахмет
10
10 слайд
Назарларыңызға !!! рахмет 10