«Оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыратын тапсырмаларды құру»
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
«Оқушылардың функционалдық сауаттылығын
арттыратын тапсырмаларды құру»
Тарих пәнінің мұғалімі:
Г.И.Тымакбаева
«Сағакүрес негізгі орта мектебі, мектепке дейінгі шағын орталығымен»КММ
1 слайд
«Оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыратын тапсырмаларды құру» Тарих пәнінің мұғалімі: Г.И.Тымакбаева «Сағакүрес негізгі орта мектебі, мектепке дейінгі шағын орталығымен»КММ
2 слайд
«Оқушылардың функционалдық сауаттылығын
арттыратын тапсырмаларды құру»
Мақсаты: Тарих сабағында оқушылардың функционалдық
сауаттылықтарын қалыптастыру тетіктерін зерделеу арқылы
оқытудың озық технологияларын тиімді пайдаланып, сапалы
білім беру, өмірге бейім тұлға қалыптастыру. Сын тұрғысынан
ойлауды дамытуды тарих пәнін оқытуда қолдану және ол
арқылы оқушы білімін тереңдетіп, оқушының сабақты
шығармашылық ізденіспен меңгеруіне септігін тигізетіндігін
дәлелдеу.
2 слайд
«Оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыратын тапсырмаларды құру» Мақсаты: Тарих сабағында оқушылардың функционалдық сауаттылықтарын қалыптастыру тетіктерін зерделеу арқылы оқытудың озық технологияларын тиімді пайдаланып, сапалы білім беру, өмірге бейім тұлға қалыптастыру. Сын тұрғысынан ойлауды дамытуды тарих пәнін оқытуда қолдану және ол арқылы оқушы білімін тереңдетіп, оқушының сабақты шығармашылық ізденіспен меңгеруіне септігін тигізетіндігін дәлелдеу.
3 слайд
І-кезең
“Қызығушылықты
ояту”
ІІ-кезең
“ Мағынаны тану”
ІІІ-кезең
“ Ой толғаныс” Серпілген сұрақ
Сәйкестендіру
INSERT әдісі
ВЕН диаграммасы
Тарихи диктантМиға шабуыл
3 слайд
І-кезең “Қызығушылықты ояту” ІІ-кезең “ Мағынаны тану” ІІІ-кезең “ Ой толғаныс” Серпілген сұрақ Сәйкестендіру INSERT әдісі ВЕН диаграммасы Тарихи диктантМиға шабуыл
4 слайд
Мұғалімнің мақсаты Сабақтың нәтижелілігі
Оқушыға жаңа сабақты өз бетінше
меңгерту Қосымша әдебиеттермен жұмыс
жасау
Бір-бірін шынайы бағалауға тәрбиелеу Басқаларды тыңдай білуі
Сабақтың тәрбиелік әсерін жеткізу Белсенділігің артуы
Өз көзқарасын қалыптастыру Өз ойын тұжырымдай білуі Сын тұрғысынан ойлауды дамыту технологиясы
қолданылған сабақтың нәтижесі төмендегідей болады.
4 слайд
Мұғалімнің мақсаты Сабақтың нәтижелілігі Оқушыға жаңа сабақты өз бетінше меңгерту Қосымша әдебиеттермен жұмыс жасау Бір-бірін шынайы бағалауға тәрбиелеу Басқаларды тыңдай білуі Сабақтың тәрбиелік әсерін жеткізу Белсенділігің артуы Өз көзқарасын қалыптастыру Өз ойын тұжырымдай білуі Сын тұрғысынан ойлауды дамыту технологиясы қолданылған сабақтың нәтижесі төмендегідей болады.
5 слайд
5 слайд
6 слайд
6 слайд
7 слайд
Оқу мақсаты:
Шоқан Уәлихановтың ғылыми зерттеулерінің тарихи
құндылығын анықтау.
Бағалау критерийлері:
•
Шоқан Уәлихановтың ғылыми зерттеулерінің тарихи
құндылығын анықтай алады.
7 слайд
Оқу мақсаты: Шоқан Уәлихановтың ғылыми зерттеулерінің тарихи құндылығын анықтау. Бағалау критерийлері: • Шоқан Уәлихановтың ғылыми зерттеулерінің тарихи құндылығын анықтай алады.
8 слайд
Шоқан Уәлихановтың ғылыми
зерттеулерінің тарихи құндылығын
анықтайсыз.
Зерттеу сұрағы: Неге С. Мұқанов
Шоқан Уәлихановқа арнаған
шығармасын “Аққан жұлдыз” деп
атады? Бүгін сабақта:
8 слайд
Шоқан Уәлихановтың ғылыми зерттеулерінің тарихи құндылығын анықтайсыз. Зерттеу сұрағы: Неге С. Мұқанов Шоқан Уәлихановқа арнаған шығармасын “Аққан жұлдыз” деп атады? Бүгін сабақта:
9 слайд
Шоқан Уәлихановтың ғылыми
зерттеулері 1857 жылы П. П.
Семенов – Тянь –
Шанскийд ің
ұсынуымен Шоқан
Уәлиханов Орыс
географиялық
қоғамының толық
мүшелігіне
қабылданды.1855 жылы
Шо қан Батыс
Сібір генерал
губернаторы Г. Х.
Гасфорттың
Орталық
Қазақстан,
Тарбағатай мен
Жетісу жеріне
жасаған
сапарына
қатысады.
1857 жылы Шоқан Алатау қырғыздарына сапар шегіп, оның
тарихын, этнографиясын және халықтық поэзиясын зерттеді.
Қырғыз халқының энциклопедиялық дастаны «Манасты» жазып
алды.
9 слайд
Шоқан Уәлихановтың ғылыми зерттеулері 1857 жылы П. П. Семенов – Тянь – Шанскийд ің ұсынуымен Шоқан Уәлиханов Орыс географиялық қоғамының толық мүшелігіне қабылданды.1855 жылы Шо қан Батыс Сібір генерал губернаторы Г. Х. Гасфорттың Орталық Қазақстан, Тарбағатай мен Жетісу жеріне жасаған сапарына қатысады. 1857 жылы Шоқан Алатау қырғыздарына сапар шегіп, оның тарихын, этнографиясын және халықтық поэзиясын зерттеді. Қырғыз халқының энциклопедиялық дастаны «Манасты» жазып алды.
10 слайд
1858-1859 жылы Шоқан
атақты Қашғария сапарына
барып келді. Неміс ғалымы Р.
Шлагингвейттің
еуропалықтар үшін мүлде
жабық өлкеге барып келген
сапары қайғылы аяқталып,
ол қатыгездікпен өлім
жазасына душар болған еді.
Шоқан Уәлиханов «Алтышарды ң немесе Қытайдың Нан - Лу
провинциясыны ң (Кіші Бұхараның) шығыстағы алты қаласының
жағдайы туралы » деген атақты еңбегін жазды.
10 слайд
1858-1859 жылы Шоқан атақты Қашғария сапарына барып келді. Неміс ғалымы Р. Шлагингвейттің еуропалықтар үшін мүлде жабық өлкеге барып келген сапары қайғылы аяқталып, ол қатыгездікпен өлім жазасына душар болған еді. Шоқан Уәлиханов «Алтышарды ң немесе Қытайдың Нан - Лу провинциясыны ң (Кіші Бұхараның) шығыстағы алты қаласының жағдайы туралы » деген атақты еңбегін жазды.
11 слайд
1860 жылы Санкт-Петербургте орденмен
марапатталып , әскери шені де жоғарылады.
Оны орыс патшасы II Александрдің өзі
қабылдады.
Ол ресейлік шығыстанушылар мен
дипломаттардың жазушылар мен
ақындардың сиынатын нағыз піріне
айналды.
Оның негізгі ойлары «Қырдағы мұсылманшылық
туралы», « Қырғыздардың көші - қоны туралы »,
«Сот реформасы туралы» жа збаларда
баяндалады.
11 слайд
1860 жылы Санкт-Петербургте орденмен марапатталып , әскери шені де жоғарылады. Оны орыс патшасы II Александрдің өзі қабылдады. Ол ресейлік шығыстанушылар мен дипломаттардың жазушылар мен ақындардың сиынатын нағыз піріне айналды. Оның негізгі ойлары «Қырдағы мұсылманшылық туралы», « Қырғыздардың көші - қоны туралы », «Сот реформасы туралы» жа збаларда баяндалады.
12 слайд
1864 жылы Шоқан генерал
Черняевтің Оңтүстік Қазақстанға
жасаған әскери экспедициясына
қатысады.
12 слайд
1864 жылы Шоқан генерал Черняевтің Оңтүстік Қазақстанға жасаған әскери экспедициясына қатысады.
13 слайд
« Шоқан Уәлиханов шығыстану
ғылымында аққан жұлдыздай
жарқ етті де жоқ болды » .
Н.И.
Веселовский Шоқан Уәлиханов 1865 жылы
ұзаққа созылған аурудан
қайтыс болды. Поляк
революционері Лепольд
Ластовский ғалымның басына
ескерткішті жергілікті
мәрмәр тастан қашап
жасады.
13 слайд
« Шоқан Уәлиханов шығыстану ғылымында аққан жұлдыздай жарқ етті де жоқ болды » . Н.И. Веселовский Шоқан Уәлиханов 1865 жылы ұзаққа созылған аурудан қайтыс болды. Поляк революционері Лепольд Ластовский ғалымның басына ескерткішті жергілікті мәрмәр тастан қашап жасады.
14 слайд
Шоқан Уәлихановтың ғылыми
зерттеулері
Орталық Қазақстан,
Тарбағатай мен Жетісу
жеріне жасалған
экспедицияға қатысты.
Орыс географиялық
жұмысына белсене
араласты.
1858- 1859 жылдары
Қашғарияға сапар
жасады.
Орта Азияның және
Шығыс Түркістанның
карталарын жасаумен
айналысты. Қырғыздардың
тарихын,
этнографиясын және
халықтық поэзиясын
зерттеді.
Шығыс елдерінің
қолжазбасын зерттеді.
Петербургте әртүрлі
әскери және ғылыми
мекемелерде жұмыс
істеді.
Мұрағат деректерін
жинастырды.
14 слайд
Шоқан Уәлихановтың ғылыми зерттеулері Орталық Қазақстан, Тарбағатай мен Жетісу жеріне жасалған экспедицияға қатысты. Орыс географиялық жұмысына белсене араласты. 1858- 1859 жылдары Қашғарияға сапар жасады. Орта Азияның және Шығыс Түркістанның карталарын жасаумен айналысты. Қырғыздардың тарихын, этнографиясын және халықтық поэзиясын зерттеді. Шығыс елдерінің қолжазбасын зерттеді. Петербургте әртүрлі әскери және ғылыми мекемелерде жұмыс істеді. Мұрағат деректерін жинастырды.
15 слайд
1- тапсырма “Қызығушылықты ояту”
Шоқан Уәлихановтың ғылыми зерттеулеріне байланысты
мәліметтерді сәйкестендеріңіз.
1855 жылы Шоқан атақты Қашғария сапарына
барып келді.
1857 жылы
1858 -1859
жылдары Алатау қырғыздарына сапар шегіп,
оның тарихын, этнографиясын және
халықтық поэзиясын зерттеді.Г. Х. Гасфорттың Қазақстан,
Тарбағатай мен Жетісу жеріне
жасаған сапарына қатысады.
15 слайд
1- тапсырма “Қызығушылықты ояту” Шоқан Уәлихановтың ғылыми зерттеулеріне байланысты мәліметтерді сәйкестендеріңіз. 1855 жылы Шоқан атақты Қашғария сапарына барып келді. 1857 жылы 1858 -1859 жылдары Алатау қырғыздарына сапар шегіп, оның тарихын, этнографиясын және халықтық поэзиясын зерттеді.Г. Х. Гасфорттың Қазақстан, Тарбағатай мен Жетісу жеріне жасаған сапарына қатысады.
16 слайд
Жауабы:
1855 жылы Шоқан атақты Қашғария сапарына
барып келді.
1857 жылы
1858 -1859
жылдары Алатау қырғыздарына сапар шегіп,
оның тарихын, этнографиясын және
халықтық поэзиясын зерттеді.Г. Х. Гасфорттың Қазақстан,
Тарбағатай мен Жетісу жеріне
жасаған сапарына қатысады.
16 слайд
Жауабы: 1855 жылы Шоқан атақты Қашғария сапарына барып келді. 1857 жылы 1858 -1859 жылдары Алатау қырғыздарына сапар шегіп, оның тарихын, этнографиясын және халықтық поэзиясын зерттеді.Г. Х. Гасфорттың Қазақстан, Тарбағатай мен Жетісу жеріне жасаған сапарына қатысады.
17 слайд
2 - тапсырма “Мағынаны тану”
Шоқан Уәлихановтың ғылыми
зерттеулерін анықтаңыз.
17 слайд
2 - тапсырма “Мағынаны тану” Шоқан Уәлихановтың ғылыми зерттеулерін анықтаңыз.
18 слайд
Жауабы:
Орталық Қазақстан, Тарбағатай мен
Жетісу жеріне жасалған экспедицияға
қатысты.
Орыс географиялық жұмысына белсене
араласты.
1 858-1859 жылдары Қашғарияға сапар
жасады. Орта Азияның және Шығыс
Түркістанның карталарын жасаумен
айналысты.
Қырғыздардың тарихын, этгографиясын
және халықтық поэзиясын зерттеді.
Шығыс елдерінің қолжазбасын зерттеді.
Петербургте әртүрлі әскери және
ғылыми мекемелерде жұмыс істеді.
Мұрағат деректерін жинастырды.
18 слайд
Жауабы: Орталық Қазақстан, Тарбағатай мен Жетісу жеріне жасалған экспедицияға қатысты. Орыс географиялық жұмысына белсене араласты. 1 858-1859 жылдары Қашғарияға сапар жасады. Орта Азияның және Шығыс Түркістанның карталарын жасаумен айналысты. Қырғыздардың тарихын, этгографиясын және халықтық поэзиясын зерттеді. Шығыс елдерінің қолжазбасын зерттеді. Петербургте әртүрлі әскери және ғылыми мекемелерде жұмыс істеді. Мұрағат деректерін жинастырды.
19 слайд
3-тапсырма “Мағынаны тану”
Шоқан Уәлиханов
Қашғарияға саяхат жасау
барысында қандай
маңызды қадам жасады?
19 слайд
3-тапсырма “Мағынаны тану” Шоқан Уәлиханов Қашғарияға саяхат жасау барысында қандай маңызды қадам жасады?
20 слайд
Жауабы:
Қашғарияға сапары Шоқан
Уәлихановтың ең атақты сапары болды.
Шоқанға дейін ол өлкеде бірде - бір
зерттеушінің барып қайтуға сәті түспеген
еді. Шоқан аса қиын құпия жағдайда өз
өміріне қатер төндіре жүріп, Қашғария
өлкесінің тарихы, этнографиясы,
мәдениеті мен геологиясы, географиялық
жағдайы жайлы бұған дейін мүлде
белгісіз аса құнды деректер жинап келді.
Еңбекті Ресейде де, одан тыс жерлерде
де шығысты зерттеуші ғалымдар жоғары
бағалады.
20 слайд
Жауабы: Қашғарияға сапары Шоқан Уәлихановтың ең атақты сапары болды. Шоқанға дейін ол өлкеде бірде - бір зерттеушінің барып қайтуға сәті түспеген еді. Шоқан аса қиын құпия жағдайда өз өміріне қатер төндіре жүріп, Қашғария өлкесінің тарихы, этнографиясы, мәдениеті мен геологиясы, географиялық жағдайы жайлы бұған дейін мүлде белгісіз аса құнды деректер жинап келді. Еңбекті Ресейде де, одан тыс жерлерде де шығысты зерттеуші ғалымдар жоғары бағалады.
21 слайд
ҚОРЫТЫНДЫ
Шоқан Уәлихановтың ғылыми
зерттеулерінің тарихи құндылығын
анықтадыңыз.
21 слайд
ҚОРЫТЫНДЫ Шоқан Уәлихановтың ғылыми зерттеулерінің тарихи құндылығын анықтадыңыз.
22 слайд
Үйге тапсырма “Ой толғаныс”
Маңыздылық критериилері:
Таңқалдырған саяхаты;
Есте қаларлық саяхаты;
Ашқан жаңалықтары.
22 слайд
Үйге тапсырма “Ой толғаныс” Маңыздылық критериилері: Таңқалдырған саяхаты; Есте қаларлық саяхаты; Ашқан жаңалықтары.