Материалдар / «Оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыратын тапсырмаларды құру»
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

«Оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыратын тапсырмаларды құру»

Материал туралы қысқаша түсінік
«Оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыратын тапсырмаларды құру»
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Ақпан 2023
255
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
«Оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыратын тапсырмаларды құру» Тарих пәнінің мұғалімі:

1 слайд
«Оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыратын тапсырмаларды құру» Тарих пәнінің мұғалімі: Г.И.Тымакбаева «Сағакүрес негізгі орта мектебі, мектепке дейінгі шағын орталығымен»КММ

1 слайд

«Оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыратын тапсырмаларды құру» Тарих пәнінің мұғалімі: Г.И.Тымакбаева «Сағакүрес негізгі орта мектебі, мектепке дейінгі шағын орталығымен»КММ

«Оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыратын тапсырмаларды құру» Мақсаты: Тарих сабағында оқушылардың функционалдық сау

2 слайд
«Оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыратын тапсырмаларды құру» Мақсаты:  Тарих сабағында оқушылардың функционалдық сауаттылықтарын қалыптастыру тетіктерін зерделеу арқылы оқытудың озық технологияларын тиімді пайдаланып, сапалы білім беру, өмірге бейім тұлға қалыптастыру. Сын тұрғысынан ойлауды дамытуды тарих пәнін оқытуда қолдану және ол арқылы оқушы білімін тереңдетіп, оқушының сабақты шығармашылық ізденіспен меңгеруіне септігін тигізетіндігін дәлелдеу.

2 слайд

«Оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыратын тапсырмаларды құру» Мақсаты:  Тарих сабағында оқушылардың функционалдық сауаттылықтарын қалыптастыру тетіктерін зерделеу арқылы оқытудың озық технологияларын тиімді пайдаланып, сапалы білім беру, өмірге бейім тұлға қалыптастыру. Сын тұрғысынан ойлауды дамытуды тарих пәнін оқытуда қолдану және ол арқылы оқушы білімін тереңдетіп, оқушының сабақты шығармашылық ізденіспен меңгеруіне септігін тигізетіндігін дәлелдеу.

І-кезең “Қызығушылықты ояту” ІІ-кезең “ Мағынаны тану” ІІІ-кезең “ Ой толғаныс” Серпілген сұрақ Сәйкестендіру INSERT әдіс

3 слайд
І-кезең “Қызығушылықты ояту” ІІ-кезең “ Мағынаны тану” ІІІ-кезең “ Ой толғаныс” Серпілген сұрақ Сәйкестендіру INSERT әдісі ВЕН диаграммасы Тарихи диктантМиға шабуыл

3 слайд

І-кезең “Қызығушылықты ояту” ІІ-кезең “ Мағынаны тану” ІІІ-кезең “ Ой толғаныс” Серпілген сұрақ Сәйкестендіру INSERT әдісі ВЕН диаграммасы Тарихи диктантМиға шабуыл

Мұғалімнің мақсаты Сабақтың нәтижелілігі Оқушыға жаңа сабақты өз бетінше меңгерту Қосымша әдебиеттермен жұмыс жасау Бір-б

4 слайд
Мұғалімнің мақсаты Сабақтың нәтижелілігі     Оқушыға жаңа сабақты өз бетінше меңгерту Қосымша әдебиеттермен жұмыс жасау Бір-бірін шынайы бағалауға тәрбиелеу Басқаларды тыңдай білуі Сабақтың тәрбиелік әсерін жеткізу Белсенділігің артуы Өз көзқарасын қалыптастыру Өз ойын тұжырымдай білуі Сын тұрғысынан ойлауды дамыту технологиясы қолданылған сабақтың нәтижесі төмендегідей болады.

4 слайд

Мұғалімнің мақсаты Сабақтың нәтижелілігі     Оқушыға жаңа сабақты өз бетінше меңгерту Қосымша әдебиеттермен жұмыс жасау Бір-бірін шынайы бағалауға тәрбиелеу Басқаларды тыңдай білуі Сабақтың тәрбиелік әсерін жеткізу Белсенділігің артуы Өз көзқарасын қалыптастыру Өз ойын тұжырымдай білуі Сын тұрғысынан ойлауды дамыту технологиясы қолданылған сабақтың нәтижесі төмендегідей болады.

5 слайд

5 слайд

6 слайд

6 слайд

Оқу мақсаты: Шоқан Уәлихановтың ғылыми зерттеулерінің тарихи құндылығын анықтау. Бағалау критерийлері: • Шоқан Уәлихановтың ғ

7 слайд
Оқу мақсаты: Шоқан Уәлихановтың ғылыми зерттеулерінің тарихи құндылығын анықтау. Бағалау критерийлері: • Шоқан Уәлихановтың ғылыми зерттеулерінің тарихи құндылығын анықтай алады.

7 слайд

Оқу мақсаты: Шоқан Уәлихановтың ғылыми зерттеулерінің тарихи құндылығын анықтау. Бағалау критерийлері: • Шоқан Уәлихановтың ғылыми зерттеулерінің тарихи құндылығын анықтай алады.

Шоқан Уәлихановтың ғылыми зерттеулерінің тарихи құндылығын анықтайсыз. Зерттеу сұрағы: Неге С. Мұқанов Шоқан Уәлихановқа арна

8 слайд
Шоқан Уәлихановтың ғылыми зерттеулерінің тарихи құндылығын анықтайсыз. Зерттеу сұрағы: Неге С. Мұқанов Шоқан Уәлихановқа арнаған шығармасын “Аққан жұлдыз” деп атады? Бүгін сабақта:

8 слайд

Шоқан Уәлихановтың ғылыми зерттеулерінің тарихи құндылығын анықтайсыз. Зерттеу сұрағы: Неге С. Мұқанов Шоқан Уәлихановқа арнаған шығармасын “Аққан жұлдыз” деп атады? Бүгін сабақта:

Шоқан Уәлихановтың ғылыми зерттеулері 1857 жылы П. П. Семенов – Тянь – Шанскийд ің ұсынуымен Шоқан Уәлиханов Орыс геог

9 слайд
Шоқан Уәлихановтың ғылыми зерттеулері 1857 жылы П. П. Семенов – Тянь – Шанскийд ің ұсынуымен Шоқан Уәлиханов Орыс географиялық қоғамының толық мүшелігіне қабылданды.1855 жылы Шо қан Батыс Сібір генерал губернаторы Г. Х. Гасфорттың Орталық Қазақстан, Тарбағатай мен Жетісу жеріне жасаған сапарына қатысады. 1857 жылы Шоқан Алатау қырғыздарына сапар шегіп, оның тарихын, этнографиясын және халықтық поэзиясын зерттеді. Қырғыз халқының энциклопедиялық дастаны «Манасты» жазып алды.

9 слайд

Шоқан Уәлихановтың ғылыми зерттеулері 1857 жылы П. П. Семенов – Тянь – Шанскийд ің ұсынуымен Шоқан Уәлиханов Орыс географиялық қоғамының толық мүшелігіне қабылданды.1855 жылы Шо қан Батыс Сібір генерал губернаторы Г. Х. Гасфорттың Орталық Қазақстан, Тарбағатай мен Жетісу жеріне жасаған сапарына қатысады. 1857 жылы Шоқан Алатау қырғыздарына сапар шегіп, оның тарихын, этнографиясын және халықтық поэзиясын зерттеді. Қырғыз халқының энциклопедиялық дастаны «Манасты» жазып алды.

1858-1859 жылы Шоқан атақты Қашғария сапарына барып келді. Неміс ғалымы Р. Шлагингвейттің еуропалықтар үшін мүлде жабық

10 слайд
1858-1859 жылы Шоқан атақты Қашғария сапарына барып келді. Неміс ғалымы Р. Шлагингвейттің еуропалықтар үшін мүлде жабық өлкеге барып келген сапары қайғылы аяқталып, ол қатыгездікпен өлім жазасына душар болған еді. Шоқан Уәлиханов «Алтышарды ң немесе Қытайдың Нан - Лу провинциясыны ң (Кіші Бұхараның) шығыстағы алты қаласының жағдайы туралы » деген атақты еңбегін жазды.

10 слайд

1858-1859 жылы Шоқан атақты Қашғария сапарына барып келді. Неміс ғалымы Р. Шлагингвейттің еуропалықтар үшін мүлде жабық өлкеге барып келген сапары қайғылы аяқталып, ол қатыгездікпен өлім жазасына душар болған еді. Шоқан Уәлиханов «Алтышарды ң немесе Қытайдың Нан - Лу провинциясыны ң (Кіші Бұхараның) шығыстағы алты қаласының жағдайы туралы » деген атақты еңбегін жазды.

1860 жылы Санкт-Петербургте орденмен марапатталып , әскери шені де жоғарылады. Оны орыс патшасы II Александрдің өз

11 слайд
1860 жылы Санкт-Петербургте орденмен марапатталып , әскери шені де жоғарылады. Оны орыс патшасы II Александрдің өзі қабылдады. Ол ресейлік шығыстанушылар мен дипломаттардың жазушылар мен ақындардың сиынатын нағыз піріне айналды. Оның негізгі ойлары «Қырдағы мұсылманшылық туралы», « Қырғыздардың көші - қоны туралы », «Сот реформасы туралы» жа збаларда баяндалады.

11 слайд

1860 жылы Санкт-Петербургте орденмен марапатталып , әскери шені де жоғарылады. Оны орыс патшасы II Александрдің өзі қабылдады. Ол ресейлік шығыстанушылар мен дипломаттардың жазушылар мен ақындардың сиынатын нағыз піріне айналды. Оның негізгі ойлары «Қырдағы мұсылманшылық туралы», « Қырғыздардың көші - қоны туралы », «Сот реформасы туралы» жа збаларда баяндалады.

1864 жылы Шоқан генерал Черняевтің Оңтүстік Қазақстанға жасаған әскери экспедициясына қатысады.

12 слайд
1864 жылы Шоқан генерал Черняевтің Оңтүстік Қазақстанға жасаған әскери экспедициясына қатысады.

12 слайд

1864 жылы Шоқан генерал Черняевтің Оңтүстік Қазақстанға жасаған әскери экспедициясына қатысады.

« Шоқан Уәлиханов шығыстану ғылымында аққан жұлдыздай жарқ етті де жоқ болды » .

13 слайд
« Шоқан Уәлиханов шығыстану ғылымында аққан жұлдыздай жарқ етті де жоқ болды » . Н.И. Веселовский Шоқан Уәлиханов 1865 жылы ұзаққа созылған аурудан қайтыс болды. Поляк революционері Лепольд Ластовский ғалымның басына ескерткішті жергілікті мәрмәр тастан қашап жасады.

13 слайд

« Шоқан Уәлиханов шығыстану ғылымында аққан жұлдыздай жарқ етті де жоқ болды » . Н.И. Веселовский Шоқан Уәлиханов 1865 жылы ұзаққа созылған аурудан қайтыс болды. Поляк революционері Лепольд Ластовский ғалымның басына ескерткішті жергілікті мәрмәр тастан қашап жасады.

Шоқан Уәлихановтың ғылыми зерттеулері Орталық Қазақстан, Тарбағатай мен Жетісу жеріне жасалған экспедицияға қатысты. Орыс ге

14 слайд
Шоқан Уәлихановтың ғылыми зерттеулері Орталық Қазақстан, Тарбағатай мен Жетісу жеріне жасалған экспедицияға қатысты. Орыс географиялық жұмысына белсене араласты. 1858- 1859 жылдары Қашғарияға сапар жасады. Орта Азияның және Шығыс Түркістанның карталарын жасаумен айналысты. Қырғыздардың тарихын, этнографиясын және халықтық поэзиясын зерттеді. Шығыс елдерінің қолжазбасын зерттеді. Петербургте әртүрлі әскери және ғылыми мекемелерде жұмыс істеді. Мұрағат деректерін жинастырды.

14 слайд

Шоқан Уәлихановтың ғылыми зерттеулері Орталық Қазақстан, Тарбағатай мен Жетісу жеріне жасалған экспедицияға қатысты. Орыс географиялық жұмысына белсене араласты. 1858- 1859 жылдары Қашғарияға сапар жасады. Орта Азияның және Шығыс Түркістанның карталарын жасаумен айналысты. Қырғыздардың тарихын, этнографиясын және халықтық поэзиясын зерттеді. Шығыс елдерінің қолжазбасын зерттеді. Петербургте әртүрлі әскери және ғылыми мекемелерде жұмыс істеді. Мұрағат деректерін жинастырды.

1- тапсырма “Қызығушылықты ояту” Шоқан Уәлихановтың ғылыми зерттеулеріне байланысты мәліметтерді сәйкестендеріңіз. 1855 жыл

15 слайд
1- тапсырма “Қызығушылықты ояту” Шоқан Уәлихановтың ғылыми зерттеулеріне байланысты мәліметтерді сәйкестендеріңіз. 1855 жылы Шоқан атақты Қашғария сапарына барып келді. 1857 жылы 1858 -1859 жылдары Алатау қырғыздарына сапар шегіп, оның тарихын, этнографиясын және халықтық поэзиясын зерттеді.Г. Х. Гасфорттың Қазақстан, Тарбағатай мен Жетісу жеріне жасаған сапарына қатысады.

15 слайд

1- тапсырма “Қызығушылықты ояту” Шоқан Уәлихановтың ғылыми зерттеулеріне байланысты мәліметтерді сәйкестендеріңіз. 1855 жылы Шоқан атақты Қашғария сапарына барып келді. 1857 жылы 1858 -1859 жылдары Алатау қырғыздарына сапар шегіп, оның тарихын, этнографиясын және халықтық поэзиясын зерттеді.Г. Х. Гасфорттың Қазақстан, Тарбағатай мен Жетісу жеріне жасаған сапарына қатысады.

Жауабы: 1855 жылы Шоқан атақты Қашғария сапарына барып келді. 1857 жылы 1858 -1859 жылдары Алатау қырғыздарына сапар шегі

16 слайд
Жауабы: 1855 жылы Шоқан атақты Қашғария сапарына барып келді. 1857 жылы 1858 -1859 жылдары Алатау қырғыздарына сапар шегіп, оның тарихын, этнографиясын және халықтық поэзиясын зерттеді.Г. Х. Гасфорттың Қазақстан, Тарбағатай мен Жетісу жеріне жасаған сапарына қатысады.

16 слайд

Жауабы: 1855 жылы Шоқан атақты Қашғария сапарына барып келді. 1857 жылы 1858 -1859 жылдары Алатау қырғыздарына сапар шегіп, оның тарихын, этнографиясын және халықтық поэзиясын зерттеді.Г. Х. Гасфорттың Қазақстан, Тарбағатай мен Жетісу жеріне жасаған сапарына қатысады.

2 - тапсырма “Мағынаны тану” Шоқан Уәлихановтың ғылыми зерттеулерін анықтаңыз.

17 слайд
2 - тапсырма “Мағынаны тану” Шоқан Уәлихановтың ғылыми зерттеулерін анықтаңыз.

17 слайд

2 - тапсырма “Мағынаны тану” Шоқан Уәлихановтың ғылыми зерттеулерін анықтаңыз.

Жауабы: Орталық Қазақстан, Тарбағатай мен Жетісу жеріне жасалған экспедицияға қатысты. Орыс географиялық жұмысына белсене ар

18 слайд
Жауабы: Орталық Қазақстан, Тарбағатай мен Жетісу жеріне жасалған экспедицияға қатысты. Орыс географиялық жұмысына белсене араласты. 1 858-1859 жылдары Қашғарияға сапар жасады. Орта Азияның және Шығыс Түркістанның карталарын жасаумен айналысты. Қырғыздардың тарихын, этгографиясын және халықтық поэзиясын зерттеді. Шығыс елдерінің қолжазбасын зерттеді. Петербургте әртүрлі әскери және ғылыми мекемелерде жұмыс істеді. Мұрағат деректерін жинастырды.

18 слайд

Жауабы: Орталық Қазақстан, Тарбағатай мен Жетісу жеріне жасалған экспедицияға қатысты. Орыс географиялық жұмысына белсене араласты. 1 858-1859 жылдары Қашғарияға сапар жасады. Орта Азияның және Шығыс Түркістанның карталарын жасаумен айналысты. Қырғыздардың тарихын, этгографиясын және халықтық поэзиясын зерттеді. Шығыс елдерінің қолжазбасын зерттеді. Петербургте әртүрлі әскери және ғылыми мекемелерде жұмыс істеді. Мұрағат деректерін жинастырды.

3-тапсырма “Мағынаны тану” Шоқан Уәлиханов Қашғарияға саяхат жасау барысында қандай маңызды қадам жасады?

19 слайд
3-тапсырма “Мағынаны тану” Шоқан Уәлиханов Қашғарияға саяхат жасау барысында қандай маңызды қадам жасады?

19 слайд

3-тапсырма “Мағынаны тану” Шоқан Уәлиханов Қашғарияға саяхат жасау барысында қандай маңызды қадам жасады?

Жауабы: Қашғарияға сапары Шоқан Уәлихановтың ең атақты сапары болды. Шоқанға дейін ол өлкеде бірде - бір

20 слайд
Жауабы: Қашғарияға сапары Шоқан Уәлихановтың ең атақты сапары болды. Шоқанға дейін ол өлкеде бірде - бір зерттеушінің барып қайтуға сәті түспеген еді. Шоқан аса қиын құпия жағдайда өз өміріне қатер төндіре жүріп, Қашғария өлкесінің тарихы, этнографиясы, мәдениеті мен геологиясы, географиялық жағдайы жайлы бұған дейін мүлде белгісіз аса құнды деректер жинап келді. Еңбекті Ресейде де, одан тыс жерлерде де шығысты зерттеуші ғалымдар жоғары бағалады.

20 слайд

Жауабы: Қашғарияға сапары Шоқан Уәлихановтың ең атақты сапары болды. Шоқанға дейін ол өлкеде бірде - бір зерттеушінің барып қайтуға сәті түспеген еді. Шоқан аса қиын құпия жағдайда өз өміріне қатер төндіре жүріп, Қашғария өлкесінің тарихы, этнографиясы, мәдениеті мен геологиясы, географиялық жағдайы жайлы бұған дейін мүлде белгісіз аса құнды деректер жинап келді. Еңбекті Ресейде де, одан тыс жерлерде де шығысты зерттеуші ғалымдар жоғары бағалады.

ҚОРЫТЫНДЫ Шоқан Уәлихановтың ғылыми зерттеулерінің тарихи құндылығын анықтадыңыз.

21 слайд
ҚОРЫТЫНДЫ Шоқан Уәлихановтың ғылыми зерттеулерінің тарихи құндылығын анықтадыңыз.

21 слайд

ҚОРЫТЫНДЫ Шоқан Уәлихановтың ғылыми зерттеулерінің тарихи құндылығын анықтадыңыз.

Үйге тапсырма “Ой толғаныс” Маңыздылық критериилері: Таңқалдырған саяхаты; Есте қаларлық саяхаты; Ашқан жаңалықтары.

22 слайд
Үйге тапсырма “Ой толғаныс” Маңыздылық критериилері: Таңқалдырған саяхаты; Есте қаларлық саяхаты; Ашқан жаңалықтары.

22 слайд

Үйге тапсырма “Ой толғаныс” Маңыздылық критериилері: Таңқалдырған саяхаты; Есте қаларлық саяхаты; Ашқан жаңалықтары.