Материалдар / Оқушылардың ғылыми-шығармашылық, зерттеушілік ізденісін қалыптастыру.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Оқушылардың ғылыми-шығармашылық, зерттеушілік ізденісін қалыптастыру.

Материал туралы қысқаша түсінік
сынып жетекшілерге әдістемелік көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Қаңтар 2019
748
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Оқушылардың ғылыми-Оқушылардың ғылыми- шығармашылық, шығармашылық, зерттеушілік ізденісін зерттеушілік ізденісін қалыптастыру.

1 слайд
Оқушылардың ғылыми-Оқушылардың ғылыми- шығармашылық, шығармашылық, зерттеушілік ізденісін зерттеушілік ізденісін қалыптастыру.қалыптастыру.

1 слайд

Оқушылардың ғылыми-Оқушылардың ғылыми- шығармашылық, шығармашылық, зерттеушілік ізденісін зерттеушілік ізденісін қалыптастыру.қалыптастыру.

 Балаға өз бетімен зерттеуге мүмкіндік Балаға өз бетімен зерттеуге мүмкіндік туғызған сайын одан әрі жақсы оқи туғызған сайын

2 слайд
 Балаға өз бетімен зерттеуге мүмкіндік Балаға өз бетімен зерттеуге мүмкіндік туғызған сайын одан әрі жақсы оқи туғызған сайын одан әрі жақсы оқи түседі.түседі. Питер Клайн.Питер Клайн.

2 слайд

 Балаға өз бетімен зерттеуге мүмкіндік Балаға өз бетімен зерттеуге мүмкіндік туғызған сайын одан әрі жақсы оқи туғызған сайын одан әрі жақсы оқи түседі.түседі. Питер Клайн.Питер Клайн.

““ Қазақстан Республикасының 2015 Қазақстан Республикасының 2015 жылға дейінгі білім беруді дамыту жылға дейінгі білім б

3 слайд
““ Қазақстан Республикасының 2015 Қазақстан Республикасының 2015 жылға дейінгі білім беруді дамыту жылға дейінгі білім беруді дамыту тұжырымдамасының “тұжырымдамасының “ басты мақсаты басты мақсаты оқушылардың талдау, синтездеу, әрі оқушылардың талдау, синтездеу, әрі логикалық ойлау қабілеттерін дамыту, яғни логикалық ойлау қабілеттерін дамыту, яғни оқушылардың сабақ бойы ой еңбегімен оқушылардың сабақ бойы ой еңбегімен шұғылдануын қамтамасыз ету, оқушыны шұғылдануын қамтамасыз ету, оқушыны ізденуге, өз бетімен қорытынды жасауға ізденуге, өз бетімен қорытынды жасауға үйрету болып отыр.үйрету болып отыр.

3 слайд

““ Қазақстан Республикасының 2015 Қазақстан Республикасының 2015 жылға дейінгі білім беруді дамыту жылға дейінгі білім беруді дамыту тұжырымдамасының “тұжырымдамасының “ басты мақсаты басты мақсаты оқушылардың талдау, синтездеу, әрі оқушылардың талдау, синтездеу, әрі логикалық ойлау қабілеттерін дамыту, яғни логикалық ойлау қабілеттерін дамыту, яғни оқушылардың сабақ бойы ой еңбегімен оқушылардың сабақ бойы ой еңбегімен шұғылдануын қамтамасыз ету, оқушыны шұғылдануын қамтамасыз ету, оқушыны ізденуге, өз бетімен қорытынды жасауға ізденуге, өз бетімен қорытынды жасауға үйрету болып отыр.үйрету болып отыр.

Білім - ел қазынасы, халқымыздың білімділігі Білім - ел қазынасы, халқымыздың білімділігі еліміздің байлығының ең ма

4 слайд
Білім - ел қазынасы, халқымыздың білімділігі Білім - ел қазынасы, халқымыздың білімділігі еліміздің байлығының ең маңызды бөлігі еліміздің байлығының ең маңызды бөлігі десек, білімнің негізі мектепте, яғни бар десек, білімнің негізі мектепте, яғни бар ғылымның бастауы – мектеп, «Елдің келешегі ғылымның бастауы – мектеп, «Елдің келешегі бүгінгі жастардың қолында, ал жас ұрпақтың бүгінгі жастардың қолында, ал жас ұрпақтың тағдыры – ұстаздың қолында»тағдыры – ұстаздың қолында» деп Елбасы бізге деп Елбасы бізге үлкен міндет артып отыр.Егемен еліміздің үлкен міндет артып отыр.Егемен еліміздің болашағы, оның әлемдік өркениеттегі өз орны, ең болашағы, оның әлемдік өркениеттегі өз орны, ең алдымен білім мен тәрбиенің бастауы болатын – алдымен білім мен тәрбиенің бастауы болатын – ұстаз қолында, сондықтан да біздің басты ұстаз қолында, сондықтан да біздің басты мақсатымыз – білім сапасын жақсарту.мақсатымыз – білім сапасын жақсарту.

4 слайд

Білім - ел қазынасы, халқымыздың білімділігі Білім - ел қазынасы, халқымыздың білімділігі еліміздің байлығының ең маңызды бөлігі еліміздің байлығының ең маңызды бөлігі десек, білімнің негізі мектепте, яғни бар десек, білімнің негізі мектепте, яғни бар ғылымның бастауы – мектеп, «Елдің келешегі ғылымның бастауы – мектеп, «Елдің келешегі бүгінгі жастардың қолында, ал жас ұрпақтың бүгінгі жастардың қолында, ал жас ұрпақтың тағдыры – ұстаздың қолында»тағдыры – ұстаздың қолында» деп Елбасы бізге деп Елбасы бізге үлкен міндет артып отыр.Егемен еліміздің үлкен міндет артып отыр.Егемен еліміздің болашағы, оның әлемдік өркениеттегі өз орны, ең болашағы, оның әлемдік өркениеттегі өз орны, ең алдымен білім мен тәрбиенің бастауы болатын – алдымен білім мен тәрбиенің бастауы болатын – ұстаз қолында, сондықтан да біздің басты ұстаз қолында, сондықтан да біздің басты мақсатымыз – білім сапасын жақсарту.мақсатымыз – білім сапасын жақсарту.

Қазіргі таңда білім берудің әлеуметтік құрылымы Қазіргі таңда білім берудің әлеуметтік құрылымы маңызды элементтердің

5 слайд
Қазіргі таңда білім берудің әлеуметтік құрылымы Қазіргі таңда білім берудің әлеуметтік құрылымы маңызды элементтердің біріне айналып отыр. маңызды элементтердің біріне айналып отыр. Дүние жүзінде білімнің ролі артып, әр елдің Дүние жүзінде білімнің ролі артып, әр елдің өзіндік білім беру жүйесі тағайындалған. Бірақ, ол өзіндік білім беру жүйесі тағайындалған. Бірақ, ол әлем халықтарының білім берудегі тәжірибесімен, әлем халықтарының білім берудегі тәжірибесімен, бағыт-бағдарымен деңгейлес болуы қажет. бағыт-бағдарымен деңгейлес болуы қажет. Қазақстан Республикасындағы үлкен Қазақстан Республикасындағы үлкен өзгерістердің білім беру саласында қамтылуы өзгерістердің білім беру саласында қамтылуы маңызды іс-шара болып табылады. Осы орайда маңызды іс-шара болып табылады. Осы орайда білім беруді дамыту тұжырымдамасы Қазақстан білім беруді дамыту тұжырымдамасы Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытудағы Республикасының білім беру жүйесін дамытудағы маңызды құжат екендігі сөзсіз.маңызды құжат екендігі сөзсіз.

5 слайд

Қазіргі таңда білім берудің әлеуметтік құрылымы Қазіргі таңда білім берудің әлеуметтік құрылымы маңызды элементтердің біріне айналып отыр. маңызды элементтердің біріне айналып отыр. Дүние жүзінде білімнің ролі артып, әр елдің Дүние жүзінде білімнің ролі артып, әр елдің өзіндік білім беру жүйесі тағайындалған. Бірақ, ол өзіндік білім беру жүйесі тағайындалған. Бірақ, ол әлем халықтарының білім берудегі тәжірибесімен, әлем халықтарының білім берудегі тәжірибесімен, бағыт-бағдарымен деңгейлес болуы қажет. бағыт-бағдарымен деңгейлес болуы қажет. Қазақстан Республикасындағы үлкен Қазақстан Республикасындағы үлкен өзгерістердің білім беру саласында қамтылуы өзгерістердің білім беру саласында қамтылуы маңызды іс-шара болып табылады. Осы орайда маңызды іс-шара болып табылады. Осы орайда білім беруді дамыту тұжырымдамасы Қазақстан білім беруді дамыту тұжырымдамасы Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытудағы Республикасының білім беру жүйесін дамытудағы маңызды құжат екендігі сөзсіз.маңызды құжат екендігі сөзсіз.

 Білім беру жүйесінің басты міндеті - ұлттық және Білім беру жүйесінің басты міндеті - ұлттық және адамзаттық құндылықтар, ғыл

6 слайд
 Білім беру жүйесінің басты міндеті - ұлттық және Білім беру жүйесінің басты міндеті - ұлттық және адамзаттық құндылықтар, ғылым мен практика адамзаттық құндылықтар, ғылым мен практика жетістіктері негізінде жеке адамды жетістіктері негізінде жеке адамды қалыптастыруға, дамытуға және кәсіби шыңдауға қалыптастыруға, дамытуға және кәсіби шыңдауға бағытталған білім алу үшін қажетті жағдайлар бағытталған білім алу үшін қажетті жағдайлар жасау, оқытудың жаңа технологиясын енгізу, жасау, оқытудың жаңа технологиясын енгізу, білім беруді ақпараттандыру. Қазіргі кезеңде білім беруді ақпараттандыру. Қазіргі кезеңде білім беру жүйелерінде қайта құру жүріп жатыр, білім беру жүйелерінде қайта құру жүріп жатыр, білім беру жүйелерінің жаңа ұлттық моделі білім беру жүйелерінің жаңа ұлттық моделі құрылуда.құрылуда.

6 слайд

 Білім беру жүйесінің басты міндеті - ұлттық және Білім беру жүйесінің басты міндеті - ұлттық және адамзаттық құндылықтар, ғылым мен практика адамзаттық құндылықтар, ғылым мен практика жетістіктері негізінде жеке адамды жетістіктері негізінде жеке адамды қалыптастыруға, дамытуға және кәсіби шыңдауға қалыптастыруға, дамытуға және кәсіби шыңдауға бағытталған білім алу үшін қажетті жағдайлар бағытталған білім алу үшін қажетті жағдайлар жасау, оқытудың жаңа технологиясын енгізу, жасау, оқытудың жаңа технологиясын енгізу, білім беруді ақпараттандыру. Қазіргі кезеңде білім беруді ақпараттандыру. Қазіргі кезеңде білім беру жүйелерінде қайта құру жүріп жатыр, білім беру жүйелерінде қайта құру жүріп жатыр, білім беру жүйелерінің жаңа ұлттық моделі білім беру жүйелерінің жаңа ұлттық моделі құрылуда.құрылуда.

 Осы бағытта жүргізіліп жатқан жұмыстардың Осы бағытта жүргізіліп жатқан жұмыстардың негізгілерінің бірі жалпы білім беретін о

7 слайд
 Осы бағытта жүргізіліп жатқан жұмыстардың Осы бағытта жүргізіліп жатқан жұмыстардың негізгілерінің бірі жалпы білім беретін орта мектепте негізгілерінің бірі жалпы білім беретін орта мектепте математика ғылымы негізінен берілетін білімді қайта математика ғылымы негізінен берілетін білімді қайта жаңарту болып табылады.жаңарту болып табылады. Міне, осындай маңызды мәселелерді шешуде жас ұрпақты Міне, осындай маңызды мәселелерді шешуде жас ұрпақты сапалы да саналы ой еңбегіне тәрбиелеуде математиканың сапалы да саналы ой еңбегіне тәрбиелеуде математиканың алатын орны ерекше. Қазіргі заман-математика алатын орны ерекше. Қазіргі заман-математика ғылымының өте кең, жан-жақты тараған кезеңі. Ал ғылымының өте кең, жан-жақты тараған кезеңі. Ал талапқа сай математикалық білім берудің басты шарты-талапқа сай математикалық білім берудің басты шарты- математикалық мәдениеттіліктің деңгейін көтеру болып математикалық мәдениеттіліктің деңгейін көтеру болып табылады.табылады.

7 слайд

 Осы бағытта жүргізіліп жатқан жұмыстардың Осы бағытта жүргізіліп жатқан жұмыстардың негізгілерінің бірі жалпы білім беретін орта мектепте негізгілерінің бірі жалпы білім беретін орта мектепте математика ғылымы негізінен берілетін білімді қайта математика ғылымы негізінен берілетін білімді қайта жаңарту болып табылады.жаңарту болып табылады. Міне, осындай маңызды мәселелерді шешуде жас ұрпақты Міне, осындай маңызды мәселелерді шешуде жас ұрпақты сапалы да саналы ой еңбегіне тәрбиелеуде математиканың сапалы да саналы ой еңбегіне тәрбиелеуде математиканың алатын орны ерекше. Қазіргі заман-математика алатын орны ерекше. Қазіргі заман-математика ғылымының өте кең, жан-жақты тараған кезеңі. Ал ғылымының өте кең, жан-жақты тараған кезеңі. Ал талапқа сай математикалық білім берудің басты шарты-талапқа сай математикалық білім берудің басты шарты- математикалық мәдениеттіліктің деңгейін көтеру болып математикалық мәдениеттіліктің деңгейін көтеру болып табылады.табылады.

 Математика сөзініңМатематика сөзінің өзі грек тілінде білім, ғылым деген өзі грек тілінде білім, ғылым деген мағынаны білді

8 слайд
 Математика сөзініңМатематика сөзінің өзі грек тілінде білім, ғылым деген өзі грек тілінде білім, ғылым деген мағынаны білдіреді.Олай болса ежелгі заманнан-ақ мағынаны білдіреді.Олай болса ежелгі заманнан-ақ математикалық білімді ғылымдықтың жоғары дәрежесі математикалық білімді ғылымдықтың жоғары дәрежесі ретінде қабылдаған.ретінде қабылдаған. Математика барлық ғылымдардың логикалық негізі - күре Математика барлық ғылымдардың логикалық негізі - күре тамыры. Математика ең алдымен оқушылардың дұрыс тамыры. Математика ең алдымен оқушылардың дұрыс ойлау мәдениетін қалыптастырады, дамытады және ойлау мәдениетін қалыптастырады, дамытады және шыңдай түседі. Математикалық тілде тілдесу қабілетін, шыңдай түседі. Математикалық тілде тілдесу қабілетін, сөз коммуникациясын дамытады. Математика әлемде сөз коммуникациясын дамытады. Математика әлемде болып жатқан түрлі құбылыстарды, жаңалықтарды дұрыс болып жатқан түрлі құбылыстарды, жаңалықтарды дұрыс қабылдап, түсінуге көмектеседі.қабылдап, түсінуге көмектеседі.

8 слайд

 Математика сөзініңМатематика сөзінің өзі грек тілінде білім, ғылым деген өзі грек тілінде білім, ғылым деген мағынаны білдіреді.Олай болса ежелгі заманнан-ақ мағынаны білдіреді.Олай болса ежелгі заманнан-ақ математикалық білімді ғылымдықтың жоғары дәрежесі математикалық білімді ғылымдықтың жоғары дәрежесі ретінде қабылдаған.ретінде қабылдаған. Математика барлық ғылымдардың логикалық негізі - күре Математика барлық ғылымдардың логикалық негізі - күре тамыры. Математика ең алдымен оқушылардың дұрыс тамыры. Математика ең алдымен оқушылардың дұрыс ойлау мәдениетін қалыптастырады, дамытады және ойлау мәдениетін қалыптастырады, дамытады және шыңдай түседі. Математикалық тілде тілдесу қабілетін, шыңдай түседі. Математикалық тілде тілдесу қабілетін, сөз коммуникациясын дамытады. Математика әлемде сөз коммуникациясын дамытады. Математика әлемде болып жатқан түрлі құбылыстарды, жаңалықтарды дұрыс болып жатқан түрлі құбылыстарды, жаңалықтарды дұрыс қабылдап, түсінуге көмектеседі.қабылдап, түсінуге көмектеседі.

 Білім беру жүйесінің қайта жаңартылуы баланың Білім беру жүйесінің қайта жаңартылуы баланың шығармашылық дарындылығын тануға

9 слайд
 Білім беру жүйесінің қайта жаңартылуы баланың Білім беру жүйесінің қайта жаңартылуы баланың шығармашылық дарындылығын тануға және шығармашылық дарындылығын тануға және болжам жасауға жаңа көзқарасты талап етуде. болжам жасауға жаңа көзқарасты талап етуде. Дарынды балаларды тану – нақтылы бір баланың Дарынды балаларды тану – нақтылы бір баланың дамуын талдаумен байланысты ұзақ үрдіс. дамуын талдаумен байланысты ұзақ үрдіс. Дарындылықты қандай да бір әдіспен анықтау Дарындылықты қандай да бір әдіспен анықтау мүмкін емес (мысалы сынақтан өткізу). Дарынды мүмкін емес (мысалы сынақтан өткізу). Дарынды баланы тәрбие беру мен оқыту барысында баланы тәрбие беру мен оқыту барысында біртіндеп, сатылап анықтау қажет.біртіндеп, сатылап анықтау қажет.

9 слайд

 Білім беру жүйесінің қайта жаңартылуы баланың Білім беру жүйесінің қайта жаңартылуы баланың шығармашылық дарындылығын тануға және шығармашылық дарындылығын тануға және болжам жасауға жаңа көзқарасты талап етуде. болжам жасауға жаңа көзқарасты талап етуде. Дарынды балаларды тану – нақтылы бір баланың Дарынды балаларды тану – нақтылы бір баланың дамуын талдаумен байланысты ұзақ үрдіс. дамуын талдаумен байланысты ұзақ үрдіс. Дарындылықты қандай да бір әдіспен анықтау Дарындылықты қандай да бір әдіспен анықтау мүмкін емес (мысалы сынақтан өткізу). Дарынды мүмкін емес (мысалы сынақтан өткізу). Дарынды баланы тәрбие беру мен оқыту барысында баланы тәрбие беру мен оқыту барысында біртіндеп, сатылап анықтау қажет.біртіндеп, сатылап анықтау қажет.

 Дарындылықтың табиғаты шексіз. Осы Дарындылықтың табиғаты шексіз. Осы дарындылық пен шығармашылықты дамытудың дарындылық пен

10 слайд
 Дарындылықтың табиғаты шексіз. Осы Дарындылықтың табиғаты шексіз. Осы дарындылық пен шығармашылықты дамытудың дарындылық пен шығармашылықты дамытудың түрлі жолдарының ішінде баланың өзіндік зерттеу түрлі жолдарының ішінде баланың өзіндік зерттеу тәжірибесі ең тиімді болып есептеледі.тәжірибесі ең тиімді болып есептеледі. Зерттеушілік, ізденушілік – бала табиғатына тән Зерттеушілік, ізденушілік – бала табиғатына тән құбылыс. Білуге деген құштарлық, бақылауға құбылыс. Білуге деген құштарлық, бақылауға тырысушылық тәжірибеден өткізуге дайын тұру, тырысушылық тәжірибеден өткізуге дайын тұру, әлем туралы жаңа мәлімет жинауға әлем туралы жаңа мәлімет жинауға талпынушылық қасиеттер балаға тән дәстүрлі талпынушылық қасиеттер балаға тән дәстүрлі мінез.мінез.

10 слайд

 Дарындылықтың табиғаты шексіз. Осы Дарындылықтың табиғаты шексіз. Осы дарындылық пен шығармашылықты дамытудың дарындылық пен шығармашылықты дамытудың түрлі жолдарының ішінде баланың өзіндік зерттеу түрлі жолдарының ішінде баланың өзіндік зерттеу тәжірибесі ең тиімді болып есептеледі.тәжірибесі ең тиімді болып есептеледі. Зерттеушілік, ізденушілік – бала табиғатына тән Зерттеушілік, ізденушілік – бала табиғатына тән құбылыс. Білуге деген құштарлық, бақылауға құбылыс. Білуге деген құштарлық, бақылауға тырысушылық тәжірибеден өткізуге дайын тұру, тырысушылық тәжірибеден өткізуге дайын тұру, әлем туралы жаңа мәлімет жинауға әлем туралы жаңа мәлімет жинауға талпынушылық қасиеттер балаға тән дәстүрлі талпынушылық қасиеттер балаға тән дәстүрлі мінез.мінез.

 Педагогикалық үрдісте балалардың дарынын Педагогикалық үрдісте балалардың дарынын ашуда оқушы мен мұғалімнің ынтымақтастығы а

11 слайд
 Педагогикалық үрдісте балалардың дарынын Педагогикалық үрдісте балалардың дарынын ашуда оқушы мен мұғалімнің ынтымақтастығы ашуда оқушы мен мұғалімнің ынтымақтастығы қажет. Зерттеу білігі мен дағдысы тек ғылыммен қажет. Зерттеу білігі мен дағдысы тек ғылыммен айналысатын адамға ғана емес, сондай-ақ әр айналысатын адамға ғана емес, сондай-ақ әр адамның түрлі саладағы қызметіне қажет.адамның түрлі саладағы қызметіне қажет. Оқушының өзіндік зерттеу әрекеті оның өзіндік Оқушының өзіндік зерттеу әрекеті оның өзіндік талабын қанағаттандыруға ықпал етеді. талабын қанағаттандыруға ықпал етеді. Оқушылар қоршаған ортамен таныса отырып Оқушылар қоршаған ортамен таныса отырып өзіндік зерттеу әрекетінің көмегімен жаңа білімді өзіндік зерттеу әрекетінің көмегімен жаңа білімді дайын күйде емес, өзі ашады.дайын күйде емес, өзі ашады.

11 слайд

 Педагогикалық үрдісте балалардың дарынын Педагогикалық үрдісте балалардың дарынын ашуда оқушы мен мұғалімнің ынтымақтастығы ашуда оқушы мен мұғалімнің ынтымақтастығы қажет. Зерттеу білігі мен дағдысы тек ғылыммен қажет. Зерттеу білігі мен дағдысы тек ғылыммен айналысатын адамға ғана емес, сондай-ақ әр айналысатын адамға ғана емес, сондай-ақ әр адамның түрлі саладағы қызметіне қажет.адамның түрлі саладағы қызметіне қажет. Оқушының өзіндік зерттеу әрекеті оның өзіндік Оқушының өзіндік зерттеу әрекеті оның өзіндік талабын қанағаттандыруға ықпал етеді. талабын қанағаттандыруға ықпал етеді. Оқушылар қоршаған ортамен таныса отырып Оқушылар қоршаған ортамен таныса отырып өзіндік зерттеу әрекетінің көмегімен жаңа білімді өзіндік зерттеу әрекетінің көмегімен жаңа білімді дайын күйде емес, өзі ашады.дайын күйде емес, өзі ашады.

 Психологтар «зерттеу тәртібін» тұлғаның дамуы мен өзін-Психологтар «зерттеу тәртібін» тұлғаның дамуы мен өзін- өзі дамытуда ма

12 слайд
 Психологтар «зерттеу тәртібін» тұлғаның дамуы мен өзін-Психологтар «зерттеу тәртібін» тұлғаның дамуы мен өзін- өзі дамытуда маңызды деп көрсетеді. Шынында да өзі дамытуда маңызды деп көрсетеді. Шынында да ізденушілік белсенділігі төмендеген сайын адам қолынан ізденушілік белсенділігі төмендеген сайын адам қолынан еш нәрсе келмейтін сияқты үрей туғызатын жағдайға тап еш нәрсе келмейтін сияқты үрей туғызатын жағдайға тап болуы мүмкін. Сөйтіп, білімге деген ынтасы басылып, болуы мүмкін. Сөйтіп, білімге деген ынтасы басылып, нәтижесінде өзінің қабілетін, мүмкіндігін әлдеқайда нәтижесінде өзінің қабілетін, мүмкіндігін әлдеқайда төмендетіп алуы ғажап емес.төмендетіп алуы ғажап емес. Зерттеу ісі қазіргі кезде ғылыми қызметкерлердің белгілі Зерттеу ісі қазіргі кезде ғылыми қызметкерлердің белгілі топтарына ғана тән емес, сондай-ақ бүгінгі заман топтарына ғана тән емес, сондай-ақ бүгінгі заман адамының өмір сүру тәсіліне енген, кәсіби шеберлігін адамының өмір сүру тәсіліне енген, кәсіби шеберлігін танытуда өзіндік көзқарасына сәйкес қызмет болып танытуда өзіндік көзқарасына сәйкес қызмет болып табылады.табылады.

12 слайд

 Психологтар «зерттеу тәртібін» тұлғаның дамуы мен өзін-Психологтар «зерттеу тәртібін» тұлғаның дамуы мен өзін- өзі дамытуда маңызды деп көрсетеді. Шынында да өзі дамытуда маңызды деп көрсетеді. Шынында да ізденушілік белсенділігі төмендеген сайын адам қолынан ізденушілік белсенділігі төмендеген сайын адам қолынан еш нәрсе келмейтін сияқты үрей туғызатын жағдайға тап еш нәрсе келмейтін сияқты үрей туғызатын жағдайға тап болуы мүмкін. Сөйтіп, білімге деген ынтасы басылып, болуы мүмкін. Сөйтіп, білімге деген ынтасы басылып, нәтижесінде өзінің қабілетін, мүмкіндігін әлдеқайда нәтижесінде өзінің қабілетін, мүмкіндігін әлдеқайда төмендетіп алуы ғажап емес.төмендетіп алуы ғажап емес. Зерттеу ісі қазіргі кезде ғылыми қызметкерлердің белгілі Зерттеу ісі қазіргі кезде ғылыми қызметкерлердің белгілі топтарына ғана тән емес, сондай-ақ бүгінгі заман топтарына ғана тән емес, сондай-ақ бүгінгі заман адамының өмір сүру тәсіліне енген, кәсіби шеберлігін адамының өмір сүру тәсіліне енген, кәсіби шеберлігін танытуда өзіндік көзқарасына сәйкес қызмет болып танытуда өзіндік көзқарасына сәйкес қызмет болып табылады.табылады.

 Бұл пікірді Абайдың жетінші қара сөзіндегі « Жас Бұл пікірді Абайдың жетінші қара сөзіндегі « Жас бала анадан туғанда екі түр

13 слайд
 Бұл пікірді Абайдың жетінші қара сөзіндегі « Жас Бұл пікірді Абайдың жетінші қара сөзіндегі « Жас бала анадан туғанда екі түрлі мінезбен туады. бала анадан туғанда екі түрлі мінезбен туады. Біріншісі – ішсем, жесем, ұйықтасам деп тұрады. Біріншісі – ішсем, жесем, ұйықтасам деп тұрады. Екіншісі – көрсем, білсем деп, ер жетіңкірегенде Екіншісі – көрсем, білсем деп, ер жетіңкірегенде ит үрсе де, мал шуласа да, «ол неге өйтеді?», « бұл ит үрсе де, мал шуласа да, «ол неге өйтеді?», « бұл неге бүйтеді?» деп көзі көрген, құлағы естігеннің неге бүйтеді?» деп көзі көрген, құлағы естігеннің бәрін сұрап, тыныштық көрмейді», - деген ой-бәрін сұрап, тыныштық көрмейді», - деген ой- тұжырымы растайды. Биік танымдық қабілет, тұжырымы растайды. Биік танымдық қабілет, тұрмыс-тіршіліктің сырын ұғуға талпыныс тұрмыс-тіршіліктің сырын ұғуға талпыныс баланың ерте жасынан туындайды екен. баланың ерте жасынан туындайды екен. Сондықтан оқушыны ізденушілікке баулу Сондықтан оқушыны ізденушілікке баулу бастауыш кластан басталуы тиіс.бастауыш кластан басталуы тиіс.

13 слайд

 Бұл пікірді Абайдың жетінші қара сөзіндегі « Жас Бұл пікірді Абайдың жетінші қара сөзіндегі « Жас бала анадан туғанда екі түрлі мінезбен туады. бала анадан туғанда екі түрлі мінезбен туады. Біріншісі – ішсем, жесем, ұйықтасам деп тұрады. Біріншісі – ішсем, жесем, ұйықтасам деп тұрады. Екіншісі – көрсем, білсем деп, ер жетіңкірегенде Екіншісі – көрсем, білсем деп, ер жетіңкірегенде ит үрсе де, мал шуласа да, «ол неге өйтеді?», « бұл ит үрсе де, мал шуласа да, «ол неге өйтеді?», « бұл неге бүйтеді?» деп көзі көрген, құлағы естігеннің неге бүйтеді?» деп көзі көрген, құлағы естігеннің бәрін сұрап, тыныштық көрмейді», - деген ой-бәрін сұрап, тыныштық көрмейді», - деген ой- тұжырымы растайды. Биік танымдық қабілет, тұжырымы растайды. Биік танымдық қабілет, тұрмыс-тіршіліктің сырын ұғуға талпыныс тұрмыс-тіршіліктің сырын ұғуға талпыныс баланың ерте жасынан туындайды екен. баланың ерте жасынан туындайды екен. Сондықтан оқушыны ізденушілікке баулу Сондықтан оқушыны ізденушілікке баулу бастауыш кластан басталуы тиіс.бастауыш кластан басталуы тиіс.

 Өйткені бастауыш класс оқушысының түрлі Өйткені бастауыш класс оқушысының түрлі сөздіктер мен қызықты әдебиеттерді іздеп табу

14 слайд
 Өйткені бастауыш класс оқушысының түрлі Өйткені бастауыш класс оқушысының түрлі сөздіктер мен қызықты әдебиеттерді іздеп табуға, сөздіктер мен қызықты әдебиеттерді іздеп табуға, оқып танысуға деген құштарлығын басым болады. оқып танысуға деген құштарлығын басым болады. Баланы ізденушілікке баулу, оған зерттеу Баланы ізденушілікке баулу, оған зерттеу дағдысы мен білігін игерту бүгінгі білім беру дағдысы мен білігін игерту бүгінгі білім беру саласының маңызды міндеті болып саналады.саласының маңызды міндеті болып саналады. Дарынды бала қойылған проблеманы тұтастай Дарынды бала қойылған проблеманы тұтастай көре біліп, оған байланысты болмыс сырларын көре біліп, оған байланысты болмыс сырларын көптеп шешуге, белгісіз нәрселерге зер салып, көптеп шешуге, белгісіз нәрселерге зер салып, қызығады, түсініксіз нәрсені білуге ынтазарлық, қызығады, түсініксіз нәрсені білуге ынтазарлық, түрлі сұрақтарға жауап іздеп, ой әрекетімен түрлі сұрақтарға жауап іздеп, ой әрекетімен шұғылдануға бейім келеді.шұғылдануға бейім келеді.

14 слайд

 Өйткені бастауыш класс оқушысының түрлі Өйткені бастауыш класс оқушысының түрлі сөздіктер мен қызықты әдебиеттерді іздеп табуға, сөздіктер мен қызықты әдебиеттерді іздеп табуға, оқып танысуға деген құштарлығын басым болады. оқып танысуға деген құштарлығын басым болады. Баланы ізденушілікке баулу, оған зерттеу Баланы ізденушілікке баулу, оған зерттеу дағдысы мен білігін игерту бүгінгі білім беру дағдысы мен білігін игерту бүгінгі білім беру саласының маңызды міндеті болып саналады.саласының маңызды міндеті болып саналады. Дарынды бала қойылған проблеманы тұтастай Дарынды бала қойылған проблеманы тұтастай көре біліп, оған байланысты болмыс сырларын көре біліп, оған байланысты болмыс сырларын көптеп шешуге, белгісіз нәрселерге зер салып, көптеп шешуге, белгісіз нәрселерге зер салып, қызығады, түсініксіз нәрсені білуге ынтазарлық, қызығады, түсініксіз нәрсені білуге ынтазарлық, түрлі сұрақтарға жауап іздеп, ой әрекетімен түрлі сұрақтарға жауап іздеп, ой әрекетімен шұғылдануға бейім келеді.шұғылдануға бейім келеді.

 Дарынды оқушының ізденушілік қасиетін қалыптастыру оқытудың Дарынды оқушының ізденушілік қасиетін қалыптастыру оқытудың түрлі

15 слайд
 Дарынды оқушының ізденушілік қасиетін қалыптастыру оқытудың Дарынды оқушының ізденушілік қасиетін қалыптастыру оқытудың түрлі формалары мен әдістері арқылы жүзеге асырылады.Солардың түрлі формалары мен әдістері арқылы жүзеге асырылады.Солардың ішіндегі ең тиімдісі (зерттеуге оқыту)- оқушылардың ғылыми ішіндегі ең тиімдісі (зерттеуге оқыту)- оқушылардың ғылыми қоғамын ұйымдастыру.қоғамын ұйымдастыру. Сондықтан мектеп оқушыларының дарындылығын дамыту Сондықтан мектеп оқушыларының дарындылығын дамыту жұмыстарын жүйелі ұйымдастыру басты мақсат, ғылыми проблема жұмыстарын жүйелі ұйымдастыру басты мақсат, ғылыми проблема болып табылады.болып табылады. Жеке тұлғаны дамытып қалыптастыру үшін олардың өзгермелі Жеке тұлғаны дамытып қалыптастыру үшін олардың өзгермелі әрекеттерін айналадағы нақты құбылыстар мен таныс объектілерді әрекеттерін айналадағы нақты құбылыстар ...

15 слайд

 Дарынды оқушының ізденушілік қасиетін қалыптастыру оқытудың Дарынды оқушының ізденушілік қасиетін қалыптастыру оқытудың түрлі формалары мен әдістері арқылы жүзеге асырылады.Солардың түрлі формалары мен әдістері арқылы жүзеге асырылады.Солардың ішіндегі ең тиімдісі (зерттеуге оқыту)- оқушылардың ғылыми ішіндегі ең тиімдісі (зерттеуге оқыту)- оқушылардың ғылыми қоғамын ұйымдастыру.қоғамын ұйымдастыру. Сондықтан мектеп оқушыларының дарындылығын дамыту Сондықтан мектеп оқушыларының дарындылығын дамыту жұмыстарын жүйелі ұйымдастыру басты мақсат, ғылыми проблема жұмыстарын жүйелі ұйымдастыру басты мақсат, ғылыми проблема болып табылады.болып табылады. Жеке тұлғаны дамытып қалыптастыру үшін олардың өзгермелі Жеке тұлғаны дамытып қалыптастыру үшін олардың өзгермелі әрекеттерін айналадағы нақты құбылыстар мен таныс объектілерді әрекеттерін айналадағы нақты құбылыстар ...