Оқушыларға арналған сергіту жаттығулары

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Оқушыларға арналған сергіту жаттығулары

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушыларға сабақ арасында сергіту жаттығуларын өткізу
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
«Доп» Мақсаты: Көңіл күйді көтеру, шапшаңдыққа үйрену, есте сақтау қабіле

#1 слайд
                «Доп» Мақсаты: Көңіл күйді көтеру, шапшаңдыққа үйрену, есте сақтау қабілетін дамыту. Нұсқау: 1, 2, 3 санын айтпаймыз және де үшке бөлінетін санның орнына доп деп айтамыз. Шатасқан адам ойыннан шығады. Мысалы: 1 – 2 – доп – 4 – 5 – доп 7 – 8 – доп

1 слайд

                «Доп» Мақсаты: Көңіл күйді көтеру, шапшаңдыққа үйрену, есте сақтау қабілетін дамыту. Нұсқау: 1, 2, 3 санын айтпаймыз және де үшке бөлінетін санның орнына доп деп айтамыз. Шатасқан адам ойыннан шығады. Мысалы: 1 – 2 – доп – 4 – 5 – доп 7 – 8 – доп

«Қошемет көрсету» Нұсқау: Шеңберге тұрамыз Сағат тілі бойынша бір адам өзін сахнада тұрғандай сезініп алдындағы көрерменд

#2 слайд
«Қошемет көрсету» Нұсқау: Шеңберге тұрамыз Сағат тілі бойынша бір адам өзін сахнада тұрғандай сезініп алдындағы көрермендерімен амандасады яғни ым – ишара, іс – әрекет, қимылдармен, сөйлемей көрсетеді. Қатысушылар ол кісінің есімін айтып, шапалақтап қошемет көрсетеді.

2 слайд

«Қошемет көрсету» Нұсқау: Шеңберге тұрамыз Сағат тілі бойынша бір адам өзін сахнада тұрғандай сезініп алдындағы көрермендерімен амандасады яғни ым – ишара, іс – әрекет, қимылдармен, сөйлемей көрсетеді. Қатысушылар ол кісінің есімін айтып, шапалақтап қошемет көрсетеді.

Сіз кімсіз?  Нұсқау: екі – екіден бөлінеді. Бір – біріне қарама – қарсы отырады. Кезекпен кезек бір – біріне «сіз кімсіз?» д

#3 слайд
Сіз кімсіз?  Нұсқау: екі – екіден бөлінеді. Бір – біріне қарама – қарсы отырады. Кезекпен кезек бір – біріне «сіз кімсіз?» деген сұрақты қояды.  Мысалы: - Сіз кімсіз? - Мен анамын - Сіз кімсіз? - Мен біреудің қарындасымын

3 слайд

Сіз кімсіз?  Нұсқау: екі – екіден бөлінеді. Бір – біріне қарама – қарсы отырады. Кезекпен кезек бір – біріне «сіз кімсіз?» деген сұрақты қояды.  Мысалы: - Сіз кімсіз? - Мен анамын - Сіз кімсіз? - Мен біреудің қарындасымын

Шеңбер бойынша суретті жалғастыру Құрал – жабдықтар: А 4 қағаз, 5 түрлі фломастер Нұсқау: Әр адам өзі қалаған түстегі фломастерд

#4 слайд
Шеңбер бойынша суретті жалғастыру Құрал – жабдықтар: А 4 қағаз, 5 түрлі фломастер Нұсқау: Әр адам өзі қалаған түстегі фломастерді ұстап тек сонымен сурет салады. Фломастер ауыстыруға болмайды, бір топта қайталатын фломастер түсі болмайды. 1 топта 5 адамнан болуы қажет. - Көзі жұмып сол қолмен сурет саламыз. Оң жақтағы адамға береміз әр адам 1 элемет қосып жалғастырады. Әр адамның суреті өзіне келгенде сол суретке тақырып қоюы керек. Не ұнады? Не ұнамады?

4 слайд

Шеңбер бойынша суретті жалғастыру Құрал – жабдықтар: А 4 қағаз, 5 түрлі фломастер Нұсқау: Әр адам өзі қалаған түстегі фломастерді ұстап тек сонымен сурет салады. Фломастер ауыстыруға болмайды, бір топта қайталатын фломастер түсі болмайды. 1 топта 5 адамнан болуы қажет. - Көзі жұмып сол қолмен сурет саламыз. Оң жақтағы адамға береміз әр адам 1 элемет қосып жалғастырады. Әр адамның суреті өзіне келгенде сол суретке тақырып қоюы керек. Не ұнады? Не ұнамады?

Шеңбер бойынша құрастырылған оқиға - Құрал – жабдықтар: А4 қағаз, 5 түрлі фломастер, 1 топта 5 адамнан - Нұсқау: Әр адам өзі

#5 слайд
Шеңбер бойынша құрастырылған оқиға - Құрал – жабдықтар: А4 қағаз, 5 түрлі фломастер, 1 топта 5 адамнан - Нұсқау: Әр адам өзі қалаған түстегі фломастерді ұстап тек сонымен сурет салады. Фломастер ауыстыруға болмайды, бір топта қайталатын фломастер түсі болмайды. - Әрқайсысымыз белгі қойып қоямыз . Мысалы жұлдыз, сызық, нүкте - Сол белгінің қасына өзімізге арнап бір тілек жазамыз. - Келесі адам астына өз белгісін қойып өздеріңіз ойларыңызға келген сөйлемді жазасыздар.

5 слайд

Шеңбер бойынша құрастырылған оқиға - Құрал – жабдықтар: А4 қағаз, 5 түрлі фломастер, 1 топта 5 адамнан - Нұсқау: Әр адам өзі қалаған түстегі фломастерді ұстап тек сонымен сурет салады. Фломастер ауыстыруға болмайды, бір топта қайталатын фломастер түсі болмайды. - Әрқайсысымыз белгі қойып қоямыз . Мысалы жұлдыз, сызық, нүкте - Сол белгінің қасына өзімізге арнап бір тілек жазамыз. - Келесі адам астына өз белгісін қойып өздеріңіз ойларыңызға келген сөйлемді жазасыздар.

Файл форматы:
pptx
21.10.2020
569
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі