Материалдар / Оқушыларға арналған сергіту сәттері
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Оқушыларға арналған сергіту сәттері

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушыларға сабақ ортасында сергіту сәттерінде пайдалану
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Қазан 2020
369
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
«Доп» Мақсаты: Көңіл күйді көтеру, шапшаңдыққа үйрену, есте сақтау қабіле

1 слайд
                «Доп» Мақсаты: Көңіл күйді көтеру, шапшаңдыққа үйрену, есте сақтау қабілетін дамыту. Нұсқау: 1, 2, 3 санын айтпаймыз және де үшке бөлінетін санның орнына доп деп айтамыз. Шатасқан адам ойыннан шығады. Мысалы: 1 – 2 – доп – 4 – 5 – доп 7 – 8 – доп

1 слайд

                «Доп» Мақсаты: Көңіл күйді көтеру, шапшаңдыққа үйрену, есте сақтау қабілетін дамыту. Нұсқау: 1, 2, 3 санын айтпаймыз және де үшке бөлінетін санның орнына доп деп айтамыз. Шатасқан адам ойыннан шығады. Мысалы: 1 – 2 – доп – 4 – 5 – доп 7 – 8 – доп

«Қошемет көрсету» Нұсқау: Шеңберге тұрамыз Сағат тілі бойынша бір адам өзін сахнада тұрғандай сезініп алдындағы көрерменд

2 слайд
«Қошемет көрсету» Нұсқау: Шеңберге тұрамыз Сағат тілі бойынша бір адам өзін сахнада тұрғандай сезініп алдындағы көрермендерімен амандасады яғни ым – ишара, іс – әрекет, қимылдармен, сөйлемей көрсетеді. Қатысушылар ол кісінің есімін айтып, шапалақтап қошемет көрсетеді.

2 слайд

«Қошемет көрсету» Нұсқау: Шеңберге тұрамыз Сағат тілі бойынша бір адам өзін сахнада тұрғандай сезініп алдындағы көрермендерімен амандасады яғни ым – ишара, іс – әрекет, қимылдармен, сөйлемей көрсетеді. Қатысушылар ол кісінің есімін айтып, шапалақтап қошемет көрсетеді.

Сіз кімсіз?  Нұсқау: екі – екіден бөлінеді. Бір – біріне қарама – қарсы отырады. Кезекпен кезек бір – біріне «сіз кімсіз?» д

3 слайд
Сіз кімсіз?  Нұсқау: екі – екіден бөлінеді. Бір – біріне қарама – қарсы отырады. Кезекпен кезек бір – біріне «сіз кімсіз?» деген сұрақты қояды.  Мысалы: - Сіз кімсіз? - Мен анамын - Сіз кімсіз? - Мен біреудің қарындасымын

3 слайд

Сіз кімсіз?  Нұсқау: екі – екіден бөлінеді. Бір – біріне қарама – қарсы отырады. Кезекпен кезек бір – біріне «сіз кімсіз?» деген сұрақты қояды.  Мысалы: - Сіз кімсіз? - Мен анамын - Сіз кімсіз? - Мен біреудің қарындасымын

Шеңбер бойынша суретті жалғастыру Құрал – жабдықтар: А 4 қағаз, 5 түрлі фломастер Нұсқау: Әр адам өзі қалаған түстегі фломастерд

4 слайд
Шеңбер бойынша суретті жалғастыру Құрал – жабдықтар: А 4 қағаз, 5 түрлі фломастер Нұсқау: Әр адам өзі қалаған түстегі фломастерді ұстап тек сонымен сурет салады. Фломастер ауыстыруға болмайды, бір топта қайталатын фломастер түсі болмайды. 1 топта 5 адамнан болуы қажет. - Көзі жұмып сол қолмен сурет саламыз. Оң жақтағы адамға береміз әр адам 1 элемет қосып жалғастырады. Әр адамның суреті өзіне келгенде сол суретке тақырып қоюы керек. Не ұнады? Не ұнамады?

4 слайд

Шеңбер бойынша суретті жалғастыру Құрал – жабдықтар: А 4 қағаз, 5 түрлі фломастер Нұсқау: Әр адам өзі қалаған түстегі фломастерді ұстап тек сонымен сурет салады. Фломастер ауыстыруға болмайды, бір топта қайталатын фломастер түсі болмайды. 1 топта 5 адамнан болуы қажет. - Көзі жұмып сол қолмен сурет саламыз. Оң жақтағы адамға береміз әр адам 1 элемет қосып жалғастырады. Әр адамның суреті өзіне келгенде сол суретке тақырып қоюы керек. Не ұнады? Не ұнамады?

Шеңбер бойынша құрастырылған оқиға - Құрал – жабдықтар: А4 қағаз, 5 түрлі фломастер, 1 топта 5 адамнан - Нұсқау: Әр адам өзі

5 слайд
Шеңбер бойынша құрастырылған оқиға - Құрал – жабдықтар: А4 қағаз, 5 түрлі фломастер, 1 топта 5 адамнан - Нұсқау: Әр адам өзі қалаған түстегі фломастерді ұстап тек сонымен сурет салады. Фломастер ауыстыруға болмайды, бір топта қайталатын фломастер түсі болмайды. - Әрқайсысымыз белгі қойып қоямыз . Мысалы жұлдыз, сызық, нүкте - Сол белгінің қасына өзімізге арнап бір тілек жазамыз. - Келесі адам астына өз белгісін қойып өздеріңіз ойларыңызға келген сөйлемді жазасыздар.

5 слайд

Шеңбер бойынша құрастырылған оқиға - Құрал – жабдықтар: А4 қағаз, 5 түрлі фломастер, 1 топта 5 адамнан - Нұсқау: Әр адам өзі қалаған түстегі фломастерді ұстап тек сонымен сурет салады. Фломастер ауыстыруға болмайды, бір топта қайталатын фломастер түсі болмайды. - Әрқайсысымыз белгі қойып қоямыз . Мысалы жұлдыз, сызық, нүкте - Сол белгінің қасына өзімізге арнап бір тілек жазамыз. - Келесі адам астына өз белгісін қойып өздеріңіз ойларыңызға келген сөйлемді жазасыздар.