Материалдар / Оқушының ҰБТ-ге психологиялық дайындығы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Оқушының ҰБТ-ге психологиялық дайындығы

Материал туралы қысқаша түсінік
Мақсаты: Оқушылардың өзін-өзі тану себептерін туындату. Өзін-өзі тануға және рефлексияға жетуге дағдыландыру. Құрал-жабдықтар: Дәптер, қалам, қарындаш, түрлі-түсті кесіндісі бар қораптар, 6 түрлі-түсті жолақпен желімделген болуы керек.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Мамыр 2019
590
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Ата-аналар жиналысы: 11 сыныпАта-аналар жиналысы: 11 сынып Оқушының ҰБТ-ға психологиялық дайындығы .

1 слайд
Ата-аналар жиналысы: 11 сыныпАта-аналар жиналысы: 11 сынып Оқушының ҰБТ-ға психологиялық дайындығы .

1 слайд

Ата-аналар жиналысы: 11 сыныпАта-аналар жиналысы: 11 сынып Оқушының ҰБТ-ға психологиялық дайындығы .

Мектеп бітірушілерге қорытынды аттестаттау және ҰБТ – ге қатысты психологиялық кеңес 1. Мектеп бітіруші өзіңе сенімді бол. 2

2 слайд
Мектеп бітірушілерге қорытынды аттестаттау және ҰБТ – ге  қатысты психологиялық кеңес 1. Мектеп бітіруші өзіңе сенімді бол. 2. Емтихан барысында, ешқашан тапсырманы орындай алмаймын деп ойлама, керісінше өзіңе жеңіс картинасын суретте. 3.Берілген уақытты тиімді пайдалан. 4. Біреуден көмек болар деп жалтақтама, өзіңе сен. 5. Қайта жаңғырту арқылы оқығаныңды есіңе түсір. 6. Жеңілден ауырға деген принцип бойынша, алдымен толық білетініңді белгіле. 7. Емтиханға барарда өзіңе ыңғайлы киіміңді киін. 8. Тестке барарда, алдын-ала өзіңді-өзің іштей тыныштандыруға дағдылан. 9. ҰБТ-ге кіретін кезде қобалжыма, өз ойыңды жинақтап, ең жақсы меңгерген пәніңнен баста. Іске сәт құрметті мектеп бітіруші түлектер!

2 слайд

Мектеп бітірушілерге қорытынды аттестаттау және ҰБТ – ге  қатысты психологиялық кеңес 1. Мектеп бітіруші өзіңе сенімді бол. 2. Емтихан барысында, ешқашан тапсырманы орындай алмаймын деп ойлама, керісінше өзіңе жеңіс картинасын суретте. 3.Берілген уақытты тиімді пайдалан. 4. Біреуден көмек болар деп жалтақтама, өзіңе сен. 5. Қайта жаңғырту арқылы оқығаныңды есіңе түсір. 6. Жеңілден ауырға деген принцип бойынша, алдымен толық білетініңді белгіле. 7. Емтиханға барарда өзіңе ыңғайлы киіміңді киін. 8. Тестке барарда, алдын-ала өзіңді-өзің іштей тыныштандыруға дағдылан. 9. ҰБТ-ге кіретін кезде қобалжыма, өз ойыңды жинақтап, ең жақсы меңгерген пәніңнен баста. Іске сәт құрметті мектеп бітіруші түлектер!

Қорытынды аттестаттауға және ҰБТ – ге дайындық кезінде ата – аналарға кеңес Балаңыздың бір нәрсені жақсы жасаса мақтаңыз, оны

3 слайд
Қорытынды аттестаттауға және ҰБТ – ге дайындық кезінде ата – аналарға кеңес Балаңыздың бір нәрсені жақсы жасаса мақтаңыз, оны көтермелеңіз. Ата – ананың қобалжуы балаға беріледі, үлкендер жауапты сәтте өзің ұстай алады, ал бала өзінің жас ерекшелігіне қарай өзін ұстай алмайды. Өз – өзіне сенімділігін көтермелеңіз, өйткені қаншалықты бала сәтсіздіктерден қорқады, соншалықты ол қате жібереді . Балаңыздың денсаулығын бақылаңыз, сізден басқа ешкім оны уақытылы байқай алмайды. Балаңыздың дайындық тәртібін қадағалаңыз, шамадан тыс дайындалмаса, оған оқу мен демалысты кезектестіріп тұру керектігі туралы түсіндіріңіз. Үйде оқытуға ыңғайлы орын дайындап қойыңыз, қадағалап тұрыңыз жанұя мүшелеріңіздің ешқайсысы мазаламасын. Балаңыздың дұрыс тамақтануына көңіл бөліңіз: көп ойлау жұмысын жасау кезінде тамақ құнарлы және әртүрлі болуы керек. (балық, ірімшік, жаңғақ, өрік ми жұмысын жақсартады) Балаңызға дайындық тақырыптарын күнбе – күн реттеуге көмектесіңіз.

3 слайд

Қорытынды аттестаттауға және ҰБТ – ге дайындық кезінде ата – аналарға кеңес Балаңыздың бір нәрсені жақсы жасаса мақтаңыз, оны көтермелеңіз. Ата – ананың қобалжуы балаға беріледі, үлкендер жауапты сәтте өзің ұстай алады, ал бала өзінің жас ерекшелігіне қарай өзін ұстай алмайды. Өз – өзіне сенімділігін көтермелеңіз, өйткені қаншалықты бала сәтсіздіктерден қорқады, соншалықты ол қате жібереді . Балаңыздың денсаулығын бақылаңыз, сізден басқа ешкім оны уақытылы байқай алмайды. Балаңыздың дайындық тәртібін қадағалаңыз, шамадан тыс дайындалмаса, оған оқу мен демалысты кезектестіріп тұру керектігі туралы түсіндіріңіз. Үйде оқытуға ыңғайлы орын дайындап қойыңыз, қадағалап тұрыңыз жанұя мүшелеріңіздің ешқайсысы мазаламасын. Балаңыздың дұрыс тамақтануына көңіл бөліңіз: көп ойлау жұмысын жасау кезінде тамақ құнарлы және әртүрлі болуы керек. (балық, ірімшік, жаңғақ, өрік ми жұмысын жақсартады) Балаңызға дайындық тақырыптарын күнбе – күн реттеуге көмектесіңіз.

Балаңыздың ҰБТ – да қанша балл алатына қобалжымаңыз, одан кейін оны сынамаңыз. ҰБТ – да алған балы оның мүмкіндіктерін өлшемейт

4 слайд
Балаңыздың ҰБТ – да қанша балл алатына қобалжымаңыз, одан кейін оны сынамаңыз. ҰБТ – да алған балы оның мүмкіндіктерін өлшемейтіндігі туралы балаңызды сендіріңіз. ҰБТ – ның қарсаңында балаңызды үрейлендірмеңіз ол тесттің нәтижесіне әсер етеді. ҰБТ – ға дайындық әдісімен балаңызды таныстырыңыз. Барлығын жаттауға қажеті жоқ, тек қана ең маңызды сәттерді қарап, материалдың мазмұны мен логикасын ұстап алу керек. Қысқа кесте және схемалық тіркеулер жасау керек. Өзі жасай алмаса, сіз көрсетіп, үйретіңіз. Негізгі формулаларды параққа жазып, үстелдің немесе төсектің тұсына іліп қоюға болады. Әртүрлі тест тапсырмаларын дайындап қойыңыз. Тест тапсырмаларын орындау кезінде балаңызға уақытты тиімді пайдалануға үйретіңіз. Сонда балаңыз тестілеу кезінде уақытты дұрыс пайдалануды үйреніп, сабырлық сақтап, қобалжу деңгейі төмендейді. ҰБТ кезінде балаңызға қол сағат тағып жберіңіз.  ҰБТ қарсаңызда балаңызға демалуға мүмкіндік жасаңыз, балаңыздың ұйқысы қанып тұру керек. Балаңызға ҰБТ кезінде келесі мәселелерге көңіл аударуын ұсыныңыз. Бүкіл тестке көз жүгіртіп қарап алу, мазмұнында қандай тапсырмалардың түбірі бар, бұл жұмысқа икемделуіне көмектеседі. Сұрақты аяғына дейін оқып шығу. (сұрақта аяғына дейін оқымай асығыс жауап - беру негізгі қате) Сұрақтың жауабын білмесең немесе сенімсіздік білдірсең оны белгілеп кейін қайтадан оралатындай тастап кет. Уақыт жеткіліксіз болса, өзіңнін сенгіштігіңе сеніп, мүмкін деген нұсқауды белгіле. Есте сақтаңыз: ең бастысы – балаңыздың қобалжу және қиналу деңгейін төмендетіп, оқуға қолайлы жағдай қамтамасыз ету.

4 слайд

Балаңыздың ҰБТ – да қанша балл алатына қобалжымаңыз, одан кейін оны сынамаңыз. ҰБТ – да алған балы оның мүмкіндіктерін өлшемейтіндігі туралы балаңызды сендіріңіз. ҰБТ – ның қарсаңында балаңызды үрейлендірмеңіз ол тесттің нәтижесіне әсер етеді. ҰБТ – ға дайындық әдісімен балаңызды таныстырыңыз. Барлығын жаттауға қажеті жоқ, тек қана ең маңызды сәттерді қарап, материалдың мазмұны мен логикасын ұстап алу керек. Қысқа кесте және схемалық тіркеулер жасау керек. Өзі жасай алмаса, сіз көрсетіп, үйретіңіз. Негізгі формулаларды параққа жазып, үстелдің немесе төсектің тұсына іліп қоюға болады. Әртүрлі тест тапсырмаларын дайындап қойыңыз. Тест тапсырмаларын орындау кезінде балаңызға уақытты тиімді пайдалануға үйретіңіз. Сонда балаңыз тестілеу кезінде уақытты дұрыс пайдалануды үйреніп, сабырлық сақтап, қобалжу деңгейі төмендейді. ҰБТ кезінде балаңызға қол сағат тағып жберіңіз.  ҰБТ қарсаңызда балаңызға демалуға мүмкіндік жасаңыз, балаңыздың ұйқысы қанып тұру керек. Балаңызға ҰБТ кезінде келесі мәселелерге көңіл аударуын ұсыныңыз. Бүкіл тестке көз жүгіртіп қарап алу, мазмұнында қандай тапсырмалардың түбірі бар, бұл жұмысқа икемделуіне көмектеседі. Сұрақты аяғына дейін оқып шығу. (сұрақта аяғына дейін оқымай асығыс жауап - беру негізгі қате) Сұрақтың жауабын білмесең немесе сенімсіздік білдірсең оны белгілеп кейін қайтадан оралатындай тастап кет. Уақыт жеткіліксіз болса, өзіңнін сенгіштігіңе сеніп, мүмкін деген нұсқауды белгіле. Есте сақтаңыз: ең бастысы – балаңыздың қобалжу және қиналу деңгейін төмендетіп, оқуға қолайлы жағдай қамтамасыз ету.

1. сабаққа әзірлену орныңды жасақта: үстел үстінен артық заттардың барлығын алып таста 2. Әр күнге әзірлік жоспарын жаса,

5 слайд
1. сабаққа әзірлену орныңды жасақта: үстел үстінен артық заттардың барлығын алып таста 2. Әр күнге әзірлік жоспарын жаса, сол күні нені оқитының нақты белгілі болу қажет. Е Р Е Ж Е Л Е Р

5 слайд

1. сабаққа әзірлену орныңды жасақта: үстел үстінен артық заттардың барлығын алып таста 2. Әр күнге әзірлік жоспарын жаса, сол күні нені оқитының нақты белгілі болу қажет. Е Р Е Ж Е Л Е Р

3. Ең қиынынан баста, яғни өзің нашар білетін пәнді қолға ал. 4. Әзірлік пен демалысты араластыр, 40 минут оқысаң, 10 минут

6 слайд
3. Ең қиынынан баста, яғни өзің нашар білетін пәнді қолға ал. 4. Әзірлік пен демалысты араластыр, 40 минут оқысаң, 10 минут үзіліс жаса.

6 слайд

3. Ең қиынынан баста, яғни өзің нашар білетін пәнді қолға ал. 4. Әзірлік пен демалысты араластыр, 40 минут оқысаң, 10 минут үзіліс жаса.

5. Үзіліс уақытында ыдыс жууға, гүл суаруға, жаттығу жасауға, душқа түсуге болады. 6. Оқулықты түгел оқуға және жаттап

7 слайд
5. Үзіліс уақытында ыдыс жууға, гүл суаруға, жаттығу жасауға, душқа түсуге болады. 6. Оқулықты түгел оқуға және жаттап алуға тырыспа.

7 слайд

5. Үзіліс уақытында ыдыс жууға, гүл суаруға, жаттығу жасауға, душқа түсуге болады. 6. Оқулықты түгел оқуға және жаттап алуға тырыспа.

7. Қолыңа секундомер алып жаттық. (1 тесттік тапсырмаға қанша уақыт кетеді). 8. Емтиханға әзірлік уақытында сәтті о

8 слайд
7. Қолыңа секундомер алып жаттық. (1 тесттік тапсырмаға қанша уақыт кетеді). 8. Емтиханға әзірлік уақытында сәтті орындай алмай қаламын деп ойлама, керісінше сәттілікті ойла.

8 слайд

7. Қолыңа секундомер алып жаттық. (1 тесттік тапсырмаға қанша уақыт кетеді). 8. Емтиханға әзірлік уақытында сәтті орындай алмай қаламын деп ойлама, керісінше сәттілікті ойла.

9. Емтихан алдында бір күнді қайталауға қалдыр, әзірлік уақытында жазған жоспарларыңды, сызбаларыңды бір қарап шық.

9 слайд
9. Емтихан алдында бір күнді қайталауға қалдыр, әзірлік уақытында жазған жоспарларыңды, сызбаларыңды бір қарап шық. 10. Емтихан – күрес секілді, онда сен өзіңді, өз мүмкіндіктеріңді және қабілетіңді көрсетуің қажет.

9 слайд

9. Емтихан алдында бір күнді қайталауға қалдыр, әзірлік уақытында жазған жоспарларыңды, сызбаларыңды бір қарап шық. 10. Емтихан – күрес секілді, онда сен өзіңді, өз мүмкіндіктеріңді және қабілетіңді көрсетуің қажет.

11. Психогигиенаның өсиеттері: - Күштенуді жойып, лезде босаңси біл! - Өз жүйке жүйеңе демалыс бер. Ең жақсы демалыс – ұйқы

10 слайд
11. Психогигиенаның өсиеттері: - Күштенуді жойып, лезде босаңси біл! - Өз жүйке жүйеңе демалыс бер. Ең жақсы демалыс – ұйқы. - Жағымсыз эмоцияларды ығыстырып, оларды жағымдылармен алмастыр. Тыныс алу жаттығуларын міндетті түрде қолдану Сәттілікке психологиялық бағыттау;

10 слайд

11. Психогигиенаның өсиеттері: - Күштенуді жойып, лезде босаңси біл! - Өз жүйке жүйеңе демалыс бер. Ең жақсы демалыс – ұйқы. - Жағымсыз эмоцияларды ығыстырып, оларды жағымдылармен алмастыр. Тыныс алу жаттығуларын міндетті түрде қолдану Сәттілікке психологиялық бағыттау;

12. Естің қызметін жақсарту үшін сәбіз, ананас, авакадо т.б. 13. Зейінді шоғырландыру үшін пияз, жаңғақ, креветка және т.б.

11 слайд
12. Естің қызметін жақсарту үшін сәбіз, ананас, авакадо т.б. 13. Зейінді шоғырландыру үшін пияз, жаңғақ, креветка және т.б.

11 слайд

12. Естің қызметін жақсарту үшін сәбіз, ананас, авакадо т.б. 13. Зейінді шоғырландыру үшін пияз, жаңғақ, креветка және т.б.

14. Шығармашылықпен жұмыстану үшін інжір, құрма т.б 15. Күрделі ғылымды меңгеру үшін орамжапырақ, лимон, қарақат т.б.

12 слайд
14. Шығармашылықпен жұмыстану үшін інжір, құрма т.б 15. Күрделі ғылымды меңгеру үшін орамжапырақ, лимон, қарақат т.б.

12 слайд

14. Шығармашылықпен жұмыстану үшін інжір, құрма т.б 15. Күрделі ғылымды меңгеру үшін орамжапырақ, лимон, қарақат т.б.

16. Емтихан алдында немесе уақытында бірнеше ұрттам су ішкен абзал (минералды су, таза су, көк шәй, бұлар электро - химиялық

13 слайд
16. Емтихан алдында немесе уақытында бірнеше ұрттам су ішкен абзал (минералды су, таза су, көк шәй, бұлар электро - химиялық реакция тудырады); 17 .Оң (бейнелі ойлау) және сол (логикалық ойлау) жартышарлардың жұмысын жақсарту үшін дене жаттығуларын жасау (крестелген қадам);

13 слайд

16. Емтихан алдында немесе уақытында бірнеше ұрттам су ішкен абзал (минералды су, таза су, көк шәй, бұлар электро - химиялық реакция тудырады); 17 .Оң (бейнелі ойлау) және сол (логикалық ойлау) жартышарлардың жұмысын жақсарту үшін дене жаттығуларын жасау (крестелген қадам);

18. Стресстің негативті әсерінен ауа жетіспеуі байқалады, “энергетикалық есінеу” жаттығуын сауатты қолдануымыз қажет.

14 слайд
18. Стресстің негативті әсерінен ауа жетіспеуі байқалады, “энергетикалық есінеу” жаттығуын сауатты қолдануымыз қажет.

14 слайд

18. Стресстің негативті әсерінен ауа жетіспеуі байқалады, “энергетикалық есінеу” жаттығуын сауатты қолдануымыз қажет.

15 слайд

15 слайд

16 слайд

16 слайд