Материалдар / Оқыту мен оқудағы өзгерістер
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Оқыту мен оқудағы өзгерістер

Материал туралы қысқаша түсінік
Диалогтік оқу тәсілдерін пайдалану арқылы оқушылардың ауызекі сөйлеуін, қабілеттерін қалыптастыр.Диалогтік оқыту барысында оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру, топта ұжымда бірлесе оқуды, жұмыс жасауды үйрету, тіл қарым қатынасы арқылы сөздік қорларын, пікір алмасудағы белсенділіктерін нығайту. Оқушылар ойын тұжырымдай алады. Ізденімпаз қабілеттері артады, білім мазмұнының маңыздылығын, өзектілігін айқындайды.Сөйлеу мәдениетіне үйренеді, Сөздік қоры артады. Диалог арқылы бір бірімен тығыз қарым қатынаста болады.Екінші деңгей бағдарламасының екі басым бағытын басшылыққа алып кәсіби білімімді одан әрі шыңдаймын.Зерттеу кезіндегі кездескен қиындықтар мен сәтсіздіктерді алдағы уақытта болдырмауға сабақ құрылымын өзгертіп, оқытуда сындарлы теорияның әдіс-тәсәлдерін жан-жақты игеріп тәжірибемде ұтымды пайдаланып болашақта осы бағытпен жұмысымды жалғастырымын.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Желтоқсан 2017
534
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Іс-әрекеттегі зерттеу тақырыбы; Диалогтіктік оқыту арқылы оқушылардың ауыз екі сөйлеуін, шығармашылық қабілетін қалыптастыру

1 слайд
Іс-әрекеттегі зерттеу тақырыбы; Диалогтіктік оқыту арқылы оқушылардың ауыз екі сөйлеуін, шығармашылық қабілетін қалыптастыру. Мақсаты: диалогтік оқу тәсілдерін пайдалану арқылы оқушылардың ауызекі сөйлеуін, шығармашылық қабілеттерін қалыптастыру Міндетім;Диалогтік оқыту барысында оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру, топта ұжымда бірлесе оқуды, жұмыс жасауды үйрету, тіл қарым қатынасы арқылы сөздік қорларын, пікір алмасудағы белсенділіктерін нығайту. Күтілетін нәтиже; Оқушылар ойын тұжырымдай алады.Ізденімпаз қабілеттері артады, білім мазмұнының маңыздылығын ұғынады, өзектілігін айқындайды. Оңтүстік Қазақстан Облысы Сарыағаш ауданы №12 С.Сейфуллин атындағы жалпы орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Шаймерденова Айнұр

1 слайд

Іс-әрекеттегі зерттеу тақырыбы; Диалогтіктік оқыту арқылы оқушылардың ауыз екі сөйлеуін, шығармашылық қабілетін қалыптастыру. Мақсаты: диалогтік оқу тәсілдерін пайдалану арқылы оқушылардың ауызекі сөйлеуін, шығармашылық қабілеттерін қалыптастыру Міндетім;Диалогтік оқыту барысында оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру, топта ұжымда бірлесе оқуды, жұмыс жасауды үйрету, тіл қарым қатынасы арқылы сөздік қорларын, пікір алмасудағы белсенділіктерін нығайту. Күтілетін нәтиже; Оқушылар ойын тұжырымдай алады.Ізденімпаз қабілеттері артады, білім мазмұнының маңыздылығын ұғынады, өзектілігін айқындайды. Оңтүстік Қазақстан Облысы Сарыағаш ауданы №12 С.Сейфуллин атындағы жалпы орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Шаймерденова Айнұр

Джон Дьюи Эдвард Глейзер(1941) Блум токсономиясы Зерттеудегі оқушылар Деректерді жинақтау тәсілдері Үндемей өзімен

2 слайд
Джон Дьюи Эдвард Глейзер(1941) Блум токсономиясы Зерттеудегі оқушылар Деректерді жинақтау тәсілдері Үндемей өзімен- өзі жүреді, салмақты, сабаққа ынтасы, үлгерімі төмен. Өте салмақты, көп сөйлемейді, есте сақтауы жақсы, оқу екпіндісі. Салмақты, ашық, ойын еркін жеткізеді, өнегелі, оқу озаты. Нұрзат(А) Ақмарал в Әділет (С) Джон Дьюи білім беру саласында осындай зерттеуді бастаған алғашқылырдың бірі болды. Сын тұрғысынан ойлау қабілеттілігі 3 элементтен болжап берді. 1.Проблемалар мен мәселелерді шешу. 2.Логикалық зерттеу мен пайымдау әдістерін білу. 3Осы әдістерді қолданудағы тәжірибелік дағдылар Блум токсономиясы сын тұрғысынан ойлауды қарастыруға болатын ойлау дағдыларының кеңінен өолданылатын иерархиялық моделі. “А”тобы “В”тобы “С”тобы

2 слайд

Джон Дьюи Эдвард Глейзер(1941) Блум токсономиясы Зерттеудегі оқушылар Деректерді жинақтау тәсілдері Үндемей өзімен- өзі жүреді, салмақты, сабаққа ынтасы, үлгерімі төмен. Өте салмақты, көп сөйлемейді, есте сақтауы жақсы, оқу екпіндісі. Салмақты, ашық, ойын еркін жеткізеді, өнегелі, оқу озаты. Нұрзат(А) Ақмарал в Әділет (С) Джон Дьюи білім беру саласында осындай зерттеуді бастаған алғашқылырдың бірі болды. Сын тұрғысынан ойлау қабілеттілігі 3 элементтен болжап берді. 1.Проблемалар мен мәселелерді шешу. 2.Логикалық зерттеу мен пайымдау әдістерін білу. 3Осы әдістерді қолданудағы тәжірибелік дағдылар Блум токсономиясы сын тұрғысынан ойлауды қарастыруға болатын ойлау дағдыларының кеңінен өолданылатын иерархиялық моделі. “А”тобы “В”тобы “С”тобы

Сын тұрғыдан ойлауға үйрету Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер Оқыту үшін бағалау және оқуды бағал ау АКТ-ны па

3 слайд
Сын тұрғыдан ойлауға үйрету Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер Оқыту үшін бағалау және оқуды бағал ау АКТ-ны пай далану Талантты және дарынды балаларды оқыту Жас ерекшел іктеріне сәйк ес оқыту жә не оқу бағалау жинақтау талдау Қолдану Түсіну Білу Диалогтік оқу Топтағы жұмыс Топпен слайд жасау Білу Түсіну Қолдану Талдау Жинақта у Бағалау

3 слайд

Сын тұрғыдан ойлауға үйрету Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер Оқыту үшін бағалау және оқуды бағал ау АКТ-ны пай далану Талантты және дарынды балаларды оқыту Жас ерекшел іктеріне сәйк ес оқыту жә не оқу бағалау жинақтау талдау Қолдану Түсіну Білу Диалогтік оқу Топтағы жұмыс Топпен слайд жасау Білу Түсіну Қолдану Талдау Жинақта у Бағалау

Кездескен қиындықтар Қиындықтан шығу жолдары Уақыттың жетіспеуі, ұзақ ойлану. Сын тұрғысынан ойлау тапсырмаларын орында

4 слайд
Кездескен қиындықтар Қиындықтан шығу жолдары Уақыттың жетіспеуі, ұзақ ойлану. Сын тұрғысынан ойлау тапсырмаларын орындауда Ашық сұрақ құрастыруда Өзін-өз жоғары бағалауы Тез ойланып , тез шешім қабылдап, уақытты ұтымды пайдалануға дағдыландыру Әр топқа бөлуде жаңа әдіс- тәсілдер пайдалану Ашық сұрақтар құрастыруға үнемі бағыт- бағдар беру Мақтап-мадақтап, қолдау көрсету Өз ойларын ашық, еркін жеткізе алмауы Критериалды бағалау.

4 слайд

Кездескен қиындықтар Қиындықтан шығу жолдары Уақыттың жетіспеуі, ұзақ ойлану. Сын тұрғысынан ойлау тапсырмаларын орындауда Ашық сұрақ құрастыруда Өзін-өз жоғары бағалауы Тез ойланып , тез шешім қабылдап, уақытты ұтымды пайдалануға дағдыландыру Әр топқа бөлуде жаңа әдіс- тәсілдер пайдалану Ашық сұрақтар құрастыруға үнемі бағыт- бағдар беру Мақтап-мадақтап, қолдау көрсету Өз ойларын ашық, еркін жеткізе алмауы Критериалды бағалау.

Жетістік: Блум таксономиясы бойынша жоспар құру, сын тұрғысынан ойлауға үйрету. Жаңа тәсілдерді енгізу, топпен жұмыс, д

5 слайд
Жетістік: Блум таксономиясы бойынша жоспар құру, сын тұрғысынан ойлауға үйрету. Жаңа тәсілдерді енгізу, топпен жұмыс, диалогтік оқыту. Оқыту үшін бағалау, критериалды бағалау, өзін-өзі бағалау. Өзгермеді: Өз ойларын еркін жеткізе алмау. Мұғалімнен көмек күтуі. Болжау: 1.Оқушыларды сын тұрғысынан ойлауға ынталандыратын жаңа әдіс- тәсілдерді сабаққа енгізу. 2.Өз ойларын ашық, еркін жеткізуге дағдылардыру. 3.Критериалды бағалау арқылы білім сапасын көтеру.

5 слайд

Жетістік: Блум таксономиясы бойынша жоспар құру, сын тұрғысынан ойлауға үйрету. Жаңа тәсілдерді енгізу, топпен жұмыс, диалогтік оқыту. Оқыту үшін бағалау, критериалды бағалау, өзін-өзі бағалау. Өзгермеді: Өз ойларын еркін жеткізе алмау. Мұғалімнен көмек күтуі. Болжау: 1.Оқушыларды сын тұрғысынан ойлауға ынталандыратын жаңа әдіс- тәсілдерді сабаққа енгізу. 2.Өз ойларын ашық, еркін жеткізуге дағдылардыру. 3.Критериалды бағалау арқылы білім сапасын көтеру.