Оқыту мен оқудағы өзгерістер
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Іс-әрекеттегі зерттеу тақырыбы;
Диалогтіктік оқыту арқылы оқушылардың ауыз
екі сөйлеуін, шығармашылық қабілетін
қалыптастыру.
Мақсаты:
диалогтік оқу
тәсілдерін
пайдалану
арқылы
оқушылардың
ауызекі сөйлеуін,
шығармашылық
қабілеттерін
қалыптастыру
Міндетім;Диалогтік
оқыту барысында
оқушылардың пәнге
деген қызығушылығын
арттыру, топта ұжымда
бірлесе оқуды, жұмыс
жасауды үйрету, тіл
қарым қатынасы арқылы
сөздік қорларын, пікір
алмасудағы
белсенділіктерін
нығайту.
Күтілетін нәтиже;
Оқушылар ойын
тұжырымдай
алады.Ізденімпаз
қабілеттері артады,
білім мазмұнының
маңыздылығын
ұғынады, өзектілігін
айқындайды.
Оңтүстік Қазақстан Облысы Сарыағаш
ауданы №12 С.Сейфуллин атындағы жалпы
орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі
Шаймерденова Айнұр
1 слайд
Іс-әрекеттегі зерттеу тақырыбы; Диалогтіктік оқыту арқылы оқушылардың ауыз екі сөйлеуін, шығармашылық қабілетін қалыптастыру. Мақсаты: диалогтік оқу тәсілдерін пайдалану арқылы оқушылардың ауызекі сөйлеуін, шығармашылық қабілеттерін қалыптастыру Міндетім;Диалогтік оқыту барысында оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру, топта ұжымда бірлесе оқуды, жұмыс жасауды үйрету, тіл қарым қатынасы арқылы сөздік қорларын, пікір алмасудағы белсенділіктерін нығайту. Күтілетін нәтиже; Оқушылар ойын тұжырымдай алады.Ізденімпаз қабілеттері артады, білім мазмұнының маңыздылығын ұғынады, өзектілігін айқындайды. Оңтүстік Қазақстан Облысы Сарыағаш ауданы №12 С.Сейфуллин атындағы жалпы орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Шаймерденова Айнұр
2 слайд
Джон Дьюи
Эдвард
Глейзер(1941)
Блум
токсономиясы
Зерттеудегі
оқушылар
Деректерді жинақтау тәсілдері
Үндемей өзімен-
өзі жүреді,
салмақты,
сабаққа ынтасы,
үлгерімі төмен.
Өте салмақты, көп
сөйлемейді, есте
сақтауы жақсы, оқу
екпіндісі.
Салмақты, ашық,
ойын еркін
жеткізеді,
өнегелі, оқу
озаты.
Нұрзат(А) Ақмарал в Әділет (С)
Джон Дьюи білім
беру саласында
осындай зерттеуді
бастаған
алғашқылырдың
бірі болды.
Сын тұрғысынан ойлау
қабілеттілігі 3
элементтен болжап
берді.
1.Проблемалар мен
мәселелерді шешу.
2.Логикалық зерттеу
мен пайымдау әдістерін
білу.
3Осы әдістерді
қолданудағы
тәжірибелік дағдылар
Блум
токсономиясы
сын тұрғысынан
ойлауды
қарастыруға
болатын ойлау
дағдыларының
кеңінен
өолданылатын
иерархиялық
моделі.
“А”тобы
“В”тобы
“С”тобы
2 слайд
Джон Дьюи Эдвард Глейзер(1941) Блум токсономиясы Зерттеудегі оқушылар Деректерді жинақтау тәсілдері Үндемей өзімен- өзі жүреді, салмақты, сабаққа ынтасы, үлгерімі төмен. Өте салмақты, көп сөйлемейді, есте сақтауы жақсы, оқу екпіндісі. Салмақты, ашық, ойын еркін жеткізеді, өнегелі, оқу озаты. Нұрзат(А) Ақмарал в Әділет (С) Джон Дьюи білім беру саласында осындай зерттеуді бастаған алғашқылырдың бірі болды. Сын тұрғысынан ойлау қабілеттілігі 3 элементтен болжап берді. 1.Проблемалар мен мәселелерді шешу. 2.Логикалық зерттеу мен пайымдау әдістерін білу. 3Осы әдістерді қолданудағы тәжірибелік дағдылар Блум токсономиясы сын тұрғысынан ойлауды қарастыруға болатын ойлау дағдыларының кеңінен өолданылатын иерархиялық моделі. “А”тобы “В”тобы “С”тобы
3 слайд
Сын
тұрғыдан
ойлауға
үйрету
Оқыту мен
оқудағы
жаңа
тәсілдер
Оқыту үшін
бағалау және
оқуды бағал
ау
АКТ-ны пай
далану
Талантты
және
дарынды
балаларды
оқыту
Жас ерекшел
іктеріне сәйк
ес оқыту жә
не оқу
бағалау
жинақтау
талдау
Қолдану
Түсіну
Білу
Диалогтік оқу
Топтағы жұмыс
Топпен слайд жасау
Білу
Түсіну
Қолдану
Талдау
Жинақта
у
Бағалау
3 слайд
Сын тұрғыдан ойлауға үйрету Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер Оқыту үшін бағалау және оқуды бағал ау АКТ-ны пай далану Талантты және дарынды балаларды оқыту Жас ерекшел іктеріне сәйк ес оқыту жә не оқу бағалау жинақтау талдау Қолдану Түсіну Білу Диалогтік оқу Топтағы жұмыс Топпен слайд жасау Білу Түсіну Қолдану Талдау Жинақта у Бағалау
4 слайд
Кездескен қиындықтар
Қиындықтан шығу жолдары
Уақыттың
жетіспеуі, ұзақ
ойлану.
Сын тұрғысынан
ойлау тапсырмаларын
орындауда
Ашық сұрақ
құрастыруда
Өзін-өз жоғары
бағалауы
Тез ойланып , тез
шешім қабылдап,
уақытты ұтымды
пайдалануға
дағдыландыру
Әр топқа бөлуде
жаңа әдіс-
тәсілдер
пайдалану
Ашық сұрақтар
құрастыруға
үнемі бағыт-
бағдар беру
Мақтап-мадақтап,
қолдау көрсету
Өз ойларын ашық,
еркін жеткізе
алмауы
Критериалды
бағалау.
4 слайд
Кездескен қиындықтар Қиындықтан шығу жолдары Уақыттың жетіспеуі, ұзақ ойлану. Сын тұрғысынан ойлау тапсырмаларын орындауда Ашық сұрақ құрастыруда Өзін-өз жоғары бағалауы Тез ойланып , тез шешім қабылдап, уақытты ұтымды пайдалануға дағдыландыру Әр топқа бөлуде жаңа әдіс- тәсілдер пайдалану Ашық сұрақтар құрастыруға үнемі бағыт- бағдар беру Мақтап-мадақтап, қолдау көрсету Өз ойларын ашық, еркін жеткізе алмауы Критериалды бағалау.
5 слайд
Жетістік:
Блум
таксономиясы
бойынша жоспар
құру, сын
тұрғысынан
ойлауға үйрету.
Жаңа тәсілдерді
енгізу, топпен
жұмыс, диалогтік
оқыту. Оқыту үшін
бағалау,
критериалды
бағалау, өзін-өзі
бағалау.
Өзгермеді:
Өз ойларын
еркін жеткізе
алмау.
Мұғалімнен
көмек күтуі.
Болжау:
1.Оқушыларды
сын тұрғысынан
ойлауға
ынталандыратын
жаңа әдіс-
тәсілдерді
сабаққа енгізу.
2.Өз ойларын
ашық, еркін
жеткізуге
дағдылардыру.
3.Критериалды
бағалау арқылы
білім сапасын
көтеру.
5 слайд
Жетістік: Блум таксономиясы бойынша жоспар құру, сын тұрғысынан ойлауға үйрету. Жаңа тәсілдерді енгізу, топпен жұмыс, диалогтік оқыту. Оқыту үшін бағалау, критериалды бағалау, өзін-өзі бағалау. Өзгермеді: Өз ойларын еркін жеткізе алмау. Мұғалімнен көмек күтуі. Болжау: 1.Оқушыларды сын тұрғысынан ойлауға ынталандыратын жаңа әдіс- тәсілдерді сабаққа енгізу. 2.Өз ойларын ашық, еркін жеткізуге дағдылардыру. 3.Критериалды бағалау арқылы білім сапасын көтеру.