Материалдар / Оқытуда іс-әрекетті зерттеудің білім сапасына тигізер әсері

Оқытуда іс-әрекетті зерттеудің білім сапасына тигізер әсері

Материал туралы қысқаша түсінік
Презентацияда тәжірибедегі іс-әрекетті зерттеу жұмыстарының жобасы, мазмұны, нәтижесі қарастырылған.
ЖИ арқылы жасау
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
ЖИ арқылы жасау
Материалдың қысқаша түсінігі
ТҮРКІСТАН ОБЛЫСЫ САРЫАҒАШ АУДАНЫ №18 Абай атын

1 слайд
ТҮРКІСТАН ОБЛЫСЫ САРЫАҒАШ АУДАНЫ №18 Абай атындағы жалпы білім беретін мектебі Баяндаманың тақырыбы: “Оқытуда іс-әрекетті зерттеудің білім сапасына тигізер әсері” Бастауыш сынып мұғалімі Қуандықова Жадыра Темірханқызы Еңбек өтілі: 20 жыл Санаты: Педагог-зерттеуші

1 слайд

ТҮРКІСТАН ОБЛЫСЫ САРЫАҒАШ АУДАНЫ №18 Абай атындағы жалпы білім беретін мектебі Баяндаманың тақырыбы: “Оқытуда іс-әрекетті зерттеудің білім сапасына тигізер әсері” Бастауыш сынып мұғалімі Қуандықова Жадыра Темірханқызы Еңбек өтілі: 20 жыл Санаты: Педагог-зерттеуші

Сыныптар бойынша алынған мектепішілк бақылау (МІБ) кезінде анықталған маңызды, көкейтесті мәселе бойынша пән мұғалі

2 слайд
Сыныптар бойынша алынған мектепішілк бақылау (МІБ) кезінде анықталған маңызды, көкейтесті мәселе бойынша пән  мұғалімі және жалпы проблема бойынша жұмыс істейтін мұғалімдер тобы жүргізеді. Іс-әрекетті зерттеуді кімдер жүргізеді?

2 слайд

Сыныптар бойынша алынған мектепішілк бақылау (МІБ) кезінде анықталған маңызды, көкейтесті мәселе бойынша пән  мұғалімі және жалпы проблема бойынша жұмыс істейтін мұғалімдер тобы жүргізеді. Іс-әрекетті зерттеуді кімдер жүргізеді?

◦І кезең: проблеманы айқындау. ◦ Мұғалімдерде тәжірибе барысында бір емес, бірнеше өзекті мәселелер болатыны сөзсіз, дегенм

3 слайд
◦І кезең: проблеманы айқындау. ◦ Мұғалімдерде тәжірибе барысында бір емес, бірнеше өзекті мәселелер болатыны сөзсіз, дегенмен мұғалім анықталған бірнеше мәселенің ең маңыздысын таңдап алуы тиіс ( мысалы, мұғалім өз тәжірибесінде топтық жұмыс тиімділігінің тиімсіздігін байқайды).  Проблеманы айқындап болғаннан кейінгі мұғалімнің міндеті- зерттеу сұрағын тұжырымдау. Өз кезегінде зерттеу сұрағы оқушылардың нәтижелеріне, мектептегі ахуал мен мектеп мәдениетіне, оқу үдерісіне қатысты болуы мүмкін. Іс-әрекетті зерттеу кезеңдерінің сипаттамасы:

3 слайд

◦І кезең: проблеманы айқындау. ◦ Мұғалімдерде тәжірибе барысында бір емес, бірнеше өзекті мәселелер болатыны сөзсіз, дегенмен мұғалім анықталған бірнеше мәселенің ең маңыздысын таңдап алуы тиіс ( мысалы, мұғалім өз тәжірибесінде топтық жұмыс тиімділігінің тиімсіздігін байқайды).  Проблеманы айқындап болғаннан кейінгі мұғалімнің міндеті- зерттеу сұрағын тұжырымдау. Өз кезегінде зерттеу сұрағы оқушылардың нәтижелеріне, мектептегі ахуал мен мектеп мәдениетіне, оқу үдерісіне қатысты болуы мүмкін. Іс-әрекетті зерттеу кезеңдерінің сипаттамасы:

◦Мұғалім жинақталған деректермен танысып, анағұрлым жиі кездесетін және маңыздылығы жоғары сәттерді анықтайды. Мысалы, мұғ

4 слайд
◦Мұғалім жинақталған деректермен танысып, анағұрлым жиі кездесетін және маңыздылығы жоғары сәттерді анықтайды. Мысалы, мұғалім  5 сынып оқушылары бойынша жинақталған  деректерді талдау негізінде  үздік оқушылардың оқуға деген ынтасының төмендігін анықтайды. Мұғалім бастапқыда бұнымен келісе алмай, осының дұрыс- бұрыстығына көз жеткізу үшін мектеп  психологымен бірлесіп, қосымша зерттеу жүргізеді. Қосымша зерттеу нәтижесінде үздік оқушылардың оқуға ынтасының төмен болуының себептері анықталады. Оның себебі – сабақта сралаудың жүзеге асырылмауы, яғни сабақ жоспарлау барысында оқушылардың танымдық деңгейлерінің ескерілмеуі. ІІІ кезең : деректерді түсіндіру/ талдау.

4 слайд

◦Мұғалім жинақталған деректермен танысып, анағұрлым жиі кездесетін және маңыздылығы жоғары сәттерді анықтайды. Мысалы, мұғалім  5 сынып оқушылары бойынша жинақталған  деректерді талдау негізінде  үздік оқушылардың оқуға деген ынтасының төмендігін анықтайды. Мұғалім бастапқыда бұнымен келісе алмай, осының дұрыс- бұрыстығына көз жеткізу үшін мектеп  психологымен бірлесіп, қосымша зерттеу жүргізеді. Қосымша зерттеу нәтижесінде үздік оқушылардың оқуға ынтасының төмен болуының себептері анықталады. Оның себебі – сабақта сралаудың жүзеге асырылмауы, яғни сабақ жоспарлау барысында оқушылардың танымдық деңгейлерінің ескерілмеуі. ІІІ кезең : деректерді түсіндіру/ талдау.

Негізгі мәселені шешуге бағытталған тәсілді енгізу негізінде сабақ жоспарлау және оны жүзеге асыру. Жоғарыда келтірілген з

5 слайд
Негізгі мәселені шешуге бағытталған тәсілді енгізу негізінде сабақ жоспарлау және оны жүзеге асыру. Жоғарыда келтірілген зерттеу мысалын жалғастырсақ, үздік оқушылардың ынтасының төмен болу себептерін анықтап алған соң , мұғалім олардың сабаққа деген қызығушылығы мен ынтасын арттыру мақсатында сабақ жоспарына мақсатты түрде саралау тәсілдерін енгізіп, өз тәжірибесінде қолдану туралы шешім қабылдайды. ІV кезең: деректер негізінде әрекет ету

5 слайд

Негізгі мәселені шешуге бағытталған тәсілді енгізу негізінде сабақ жоспарлау және оны жүзеге асыру. Жоғарыда келтірілген зерттеу мысалын жалғастырсақ, үздік оқушылардың ынтасының төмен болу себептерін анықтап алған соң , мұғалім олардың сабаққа деген қызығушылығы мен ынтасын арттыру мақсатында сабақ жоспарына мақсатты түрде саралау тәсілдерін енгізіп, өз тәжірибесінде қолдану туралы шешім қабылдайды. ІV кезең: деректер негізінде әрекет ету

Тәжірибенің жақсарғанын анықтау үшін, енгізілген өзгерістерді келесі сұрақтар мәнмәтінінде бағалау қажет: Шын мәнінде

6 слайд
Тәжірибенің жақсарғанын  анықтау үшін, енгізілген өзгерістерді келесі сұрақтар мәнмәтінінде бағалау қажет: Шын мәнінде жақсару байқала ма және оны жинақталған деректер растай ма? Егер ойдағыдай жақсару, алға ілгерілеу болмаса, нәтижені жақсарту үшін оқыту тәжірибесіне қандай өзгерістер енгізу қажет? Зерттеу сапасы зерттеу сұрағының дұрыс тұжырымдалуына тікелей байланысты. V кезең: нәтижелерді бағалау.

6 слайд

Тәжірибенің жақсарғанын  анықтау үшін, енгізілген өзгерістерді келесі сұрақтар мәнмәтінінде бағалау қажет: Шын мәнінде жақсару байқала ма және оны жинақталған деректер растай ма? Егер ойдағыдай жақсару, алға ілгерілеу болмаса, нәтижені жақсарту үшін оқыту тәжірибесіне қандай өзгерістер енгізу қажет? Зерттеу сапасы зерттеу сұрағының дұрыс тұжырымдалуына тікелей байланысты. V кезең: нәтижелерді бағалау.

Тізбектелген сабақтарда тиімді болған, сәтті болған әдіс- тәсілдерді қолдануды жалғастыру. VІ кезең: болашақты жоспарлау

7 слайд
Тізбектелген сабақтарда тиімді болған, сәтті болған әдіс- тәсілдерді қолдануды жалғастыру. VІ кезең: болашақты жоспарлау

7 слайд

Тізбектелген сабақтарда тиімді болған, сәтті болған әдіс- тәсілдерді қолдануды жалғастыру. VІ кезең: болашақты жоспарлау

8 слайд

8 слайд

9 слайд

9 слайд

10 слайд

10 слайд

Сабақтан көрініс 1-апта

11 слайд
Сабақтан көрініс 1-апта

11 слайд

Сабақтан көрініс 1-апта

12 слайд

12 слайд

13 слайд

13 слайд

Сабақтан көрініс 2-апта

14 слайд
Сабақтан көрініс 2-апта

14 слайд

Сабақтан көрініс 2-апта

15 слайд

15 слайд

16 слайд

16 слайд

17 слайд

17 слайд

Назар қойып, тыңдағандарыңызға рақмет!

18 слайд
Назар қойып, тыңдағандарыңызға рақмет!

18 слайд

Назар қойып, тыңдағандарыңызға рақмет!

14 Мамыр 2025
186
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі