Материалдар / Оқытуды басқару және көшбасшылық
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Оқытуды басқару және көшбасшылық

Материал туралы қысқаша түсінік
студенттерге керек болуы мүмкін
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Қаңтар 2021
454
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Оқытуды басқару және көшбасшылық Жеке қасиеттері Дағдылары Іскерлігі Білімі

1 слайд
Оқытуды басқару және көшбасшылық Жеке қасиеттері Дағдылары Іскерлігі Білімі

1 слайд

Оқытуды басқару және көшбасшылық Жеке қасиеттері Дағдылары Іскерлігі Білімі

 «Көшбасшы» сөзін қалай ассоциациялауға болады? Табылған ассоциацияларды пайдаланып «Көшбасшы» ұғымына анықтама беру. Клас

2 слайд
 «Көшбасшы» сөзін қалай ассоциациялауға болады? Табылған ассоциацияларды пайдаланып «Көшбасшы» ұғымына анықтама беру. Кластерлер құрастыру.

2 слайд

 «Көшбасшы» сөзін қалай ассоциациялауға болады? Табылған ассоциацияларды пайдаланып «Көшбасшы» ұғымына анықтама беру. Кластерлер құрастыру.

 Тарихи шолу Көшбасшылық мектеп директорына немесе білім беру жүйесінің жоғарғы басшылығына ғана тән нәрсе емес.

3 слайд
 Тарихи шолу Көшбасшылық мектеп директорына немесе білім беру жүйесінің жоғарғы басшылығына ғана тән нәрсе емес. Leithwood et al., 2006 Мектеп көшбасшылығы әдетте өктемдік ретінде түсініледі де, бір адамның басшылығымен жеке көсемдікпен шектеліп қалады. Бір адамның күші мен ықпалына қатысты орнығып қалған ұстанымға бірлескен, командалық, бірнеше адамның көшбасшылығы қарсы қойылады. Саутворттың ( NCSL 2004 ) Өзгеріп жатқан әлеуметтік және экономикалық жағдайларда көшбасшылық та күрделеніп, бүгінгі таңда бір адамның мүмкіндігінен тыс шығып жатыр. Макбет, 2004

3 слайд

 Тарихи шолу Көшбасшылық мектеп директорына немесе білім беру жүйесінің жоғарғы басшылығына ғана тән нәрсе емес. Leithwood et al., 2006 Мектеп көшбасшылығы әдетте өктемдік ретінде түсініледі де, бір адамның басшылығымен жеке көсемдікпен шектеліп қалады. Бір адамның күші мен ықпалына қатысты орнығып қалған ұстанымға бірлескен, командалық, бірнеше адамның көшбасшылығы қарсы қойылады. Саутворттың ( NCSL 2004 ) Өзгеріп жатқан әлеуметтік және экономикалық жағдайларда көшбасшылық та күрделеніп, бүгінгі таңда бір адамның мүмкіндігінен тыс шығып жатыр. Макбет, 2004

Біз таза жеке тұлғаға немесе сыныпқа бағытталған тәсілден босануымыз керек. Себебі бұл кезде белгілі бір стандартқа сәйкес әре

4 слайд
Біз таза жеке тұлғаға немесе сыныпқа бағытталған тәсілден босануымыз керек. Себебі бұл кезде белгілі бір стандартқа сәйкес әрекет етеміз. Оның орнына мұғалім оқу қоғамдастығының бір бөлігі болып табылатын, кәсібилікке бағытталған “ұжымдық” және кешенді тәсіл қажет. Bolam, McMahon, Stoll et al.,2005 Адамгершілікті пір тұтатын мұғалімдер өздерінің әріптестерімен айналасындағыларға әсер ету үшін көшбасшылық қасиеттерін көрсетеді. Олардың көкейлерінде үнемі талапқа сай оқыту тұрады. Frost, 2011 Оқушыларының білім алуына басты назар аударуды басымдық ететін көшбасшы мұғалімдер өздерінің әріптестерімен басқа қызметкерлерге үлгі бола алады. Мектеп жүйесінде көшбасшылық – тәжірибені жетілдіру құралы болып табылады. Элмор, 2006

4 слайд

Біз таза жеке тұлғаға немесе сыныпқа бағытталған тәсілден босануымыз керек. Себебі бұл кезде белгілі бір стандартқа сәйкес әрекет етеміз. Оның орнына мұғалім оқу қоғамдастығының бір бөлігі болып табылатын, кәсібилікке бағытталған “ұжымдық” және кешенді тәсіл қажет. Bolam, McMahon, Stoll et al.,2005 Адамгершілікті пір тұтатын мұғалімдер өздерінің әріптестерімен айналасындағыларға әсер ету үшін көшбасшылық қасиеттерін көрсетеді. Олардың көкейлерінде үнемі талапқа сай оқыту тұрады. Frost, 2011 Оқушыларының білім алуына басты назар аударуды басымдық ететін көшбасшы мұғалімдер өздерінің әріптестерімен басқа қызметкерлерге үлгі бола алады. Мектеп жүйесінде көшбасшылық – тәжірибені жетілдіру құралы болып табылады. Элмор, 2006

 Көшбасшы – жол таба білетін, өзгелерге жол көрсете алатын, өзіне жүктелеген міндетті сезіне білетін, ауыртпалыққа төзе

5 слайд
 Көшбасшы – жол таба білетін, өзгелерге жол көрсете алатын, өзіне жүктелеген міндетті сезіне білетін, ауыртпалыққа төзе білетін тұлға.

5 слайд

 Көшбасшы – жол таба білетін, өзгелерге жол көрсете алатын, өзіне жүктелеген міндетті сезіне білетін, ауыртпалыққа төзе білетін тұлға.

Жағдайларға байланысты көшбасшылық

6 слайд
Жағдайларға байланысты көшбасшылық

6 слайд

Жағдайларға байланысты көшбасшылық

Жағдаяттарға байланысты мен көшбасшы бола аламын ба?  Сіздің мектептегі әріптестеріңіздің арасында ауызбіршілік жоқ. Осы жа

7 слайд
Жағдаяттарға байланысты мен көшбасшы бола аламын ба?  Сіздің мектептегі әріптестеріңіздің арасында ауызбіршілік жоқ. Осы жағдайды қалпына келтіру үшін көшбасшы ретінде сіз не істер едіңіз?...  Мектеп ұжымы мен ата-аналар арасындағы қарым- қатынасты нығайту үшін көшбасшы ретінде не істер едіңіз?...  Әріптестеріңізбен демалысқа шығып, қайықпен серуендеген кезде қайықтың ішіне су кіріп жатқанын көрдіңіз көшбасшы ретінде не істер едіңіз?...  Оқу-тәрбие үдерісін жақсарту мақсатында сіздің көшбасшы ретінде ұсынысыңыз?...  Көшбасшы ретінде мұғалімнің мәртебесін көтеру үшін не істер едіңіз?...

7 слайд

Жағдаяттарға байланысты мен көшбасшы бола аламын ба?  Сіздің мектептегі әріптестеріңіздің арасында ауызбіршілік жоқ. Осы жағдайды қалпына келтіру үшін көшбасшы ретінде сіз не істер едіңіз?...  Мектеп ұжымы мен ата-аналар арасындағы қарым- қатынасты нығайту үшін көшбасшы ретінде не істер едіңіз?...  Әріптестеріңізбен демалысқа шығып, қайықпен серуендеген кезде қайықтың ішіне су кіріп жатқанын көрдіңіз көшбасшы ретінде не істер едіңіз?...  Оқу-тәрбие үдерісін жақсарту мақсатында сіздің көшбасшы ретінде ұсынысыңыз?...  Көшбасшы ретінде мұғалімнің мәртебесін көтеру үшін не істер едіңіз?...

Мұғалім үшін көшбасшылықтың маңызы  Мұғалім өзінің оқыту мен оқу үдерістерін түсінуін нақтылауға мән беруі;  Оқыту мен оқу ү

8 слайд
Мұғалім үшін көшбасшылықтың маңызы  Мұғалім өзінің оқыту мен оқу үдерістерін түсінуін нақтылауға мән беруі;  Оқыту мен оқу үдерістерін әріптестермен талқылауға мүмкіндік беру;  Ересектерді де балаларды да оқыту үшін барынша қолайлы жағдай жасау арқылы жоғары мәдениетті оқу ортасын орнату;  Оқудың қажетті ауқымын стандартты жетілдірумен шектемей, одан әрі кеңейту;  Оқушылардың оқу үдерісіне тартылуы;  Әріптестерді кәсіби дамыту үшін барлық мұғалімдердің әлеуеттерін білуге болатындығына сенімді болу;  Оқыту мен оқу үдерісіне әлеуметті, ата-аналар мен тиісті мүдделі адамдарды тарту.

8 слайд

Мұғалім үшін көшбасшылықтың маңызы  Мұғалім өзінің оқыту мен оқу үдерістерін түсінуін нақтылауға мән беруі;  Оқыту мен оқу үдерістерін әріптестермен талқылауға мүмкіндік беру;  Ересектерді де балаларды да оқыту үшін барынша қолайлы жағдай жасау арқылы жоғары мәдениетті оқу ортасын орнату;  Оқудың қажетті ауқымын стандартты жетілдірумен шектемей, одан әрі кеңейту;  Оқушылардың оқу үдерісіне тартылуы;  Әріптестерді кәсіби дамыту үшін барлық мұғалімдердің әлеуеттерін білуге болатындығына сенімді болу;  Оқыту мен оқу үдерісіне әлеуметті, ата-аналар мен тиісті мүдделі адамдарды тарту.

Қорытынды: Дамытудағы көшбасшылық мектепте жаңа білімді қалыптастырады, дегенмен мектептен тыс жерде алынған жаңа білімдерді

9 слайд
Қорытынды: Дамытудағы көшбасшылық мектепте жаңа білімді қалыптастырады, дегенмен мектептен тыс жерде алынған жаңа білімдерді беруде мұғалімнің өз мектебіне орасан зор пайдасын тигізеді.

9 слайд

Қорытынды: Дамытудағы көшбасшылық мектепте жаңа білімді қалыптастырады, дегенмен мектептен тыс жерде алынған жаңа білімдерді беруде мұғалімнің өз мектебіне орасан зор пайдасын тигізеді.

Кері байланыс  Маған ұнағаны Менің көңіл күйім тамаша  Бүгін алғаным көп, тәжірибемде қолданамын  Менің қосарым

10 слайд
Кері байланыс  Маған ұнағаны Менің көңіл күйім тамаша  Бүгін алғаным көп, тәжірибемде қолданамын  Менің қосарым

10 слайд

Кері байланыс  Маған ұнағаны Менің көңіл күйім тамаша  Бүгін алғаным көп, тәжірибемде қолданамын  Менің қосарым

Тапсырма:  Рефлексия жүргізу, жоспарлау және кеңес беру.  Көшбасшылық қабілетінің дамуы. Педагогтың дамыту жұмысы.  Бі

11 слайд
Тапсырма:  Рефлексия жүргізу, жоспарлау және кеңес беру.  Көшбасшылық қабілетінің дамуы. Педагогтың дамыту жұмысы.  Білімді толықтыруда практикалық өзгерістер

11 слайд

Тапсырма:  Рефлексия жүргізу, жоспарлау және кеңес беру.  Көшбасшылық қабілетінің дамуы. Педагогтың дамыту жұмысы.  Білімді толықтыруда практикалық өзгерістер

Ресустар:  https://bilimdinews.kz/? p=127942  http:// rmebrk.kz/bilim/association/jusipova-ped agogikalyk-sheber.pdf

12 слайд
Ресустар:  https://bilimdinews.kz/? p=127942  http:// rmebrk.kz/bilim/association/jusipova-ped agogikalyk-sheber.pdf

12 слайд

Ресустар:  https://bilimdinews.kz/? p=127942  http:// rmebrk.kz/bilim/association/jusipova-ped agogikalyk-sheber.pdf