Оқытуды басқару және көшбасшылық
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Оқытуды басқару және
көшбасшылық
Жеке қасиеттері
Дағдылары
Іскерлігі
Білімі
1 слайд
Оқытуды басқару және көшбасшылық Жеке қасиеттері Дағдылары Іскерлігі Білімі
2 слайд
«Көшбасшы» сөзін қалай
ассоциациялауға болады?
Табылған ассоциацияларды
пайдаланып «Көшбасшы»
ұғымына анықтама беру.
Кластерлер құрастыру.
2 слайд
«Көшбасшы» сөзін қалай ассоциациялауға болады? Табылған ассоциацияларды пайдаланып «Көшбасшы» ұғымына анықтама беру. Кластерлер құрастыру.
3 слайд
Тарихи шолу
Көшбасшылық мектеп директорына немесе білім беру
жүйесінің жоғарғы басшылығына ғана тән нәрсе емес.
Leithwood et al., 2006
Мектеп көшбасшылығы әдетте өктемдік ретінде түсініледі
де, бір адамның басшылығымен жеке көсемдікпен
шектеліп қалады. Бір адамның күші мен ықпалына
қатысты орнығып қалған ұстанымға бірлескен,
командалық, бірнеше адамның көшбасшылығы қарсы
қойылады.
Саутворттың ( NCSL 2004 )
Өзгеріп жатқан әлеуметтік және экономикалық жағдайларда
көшбасшылық та күрделеніп, бүгінгі таңда бір адамның
мүмкіндігінен тыс шығып жатыр.
Макбет, 2004
3 слайд
Тарихи шолу Көшбасшылық мектеп директорына немесе білім беру жүйесінің жоғарғы басшылығына ғана тән нәрсе емес. Leithwood et al., 2006 Мектеп көшбасшылығы әдетте өктемдік ретінде түсініледі де, бір адамның басшылығымен жеке көсемдікпен шектеліп қалады. Бір адамның күші мен ықпалына қатысты орнығып қалған ұстанымға бірлескен, командалық, бірнеше адамның көшбасшылығы қарсы қойылады. Саутворттың ( NCSL 2004 ) Өзгеріп жатқан әлеуметтік және экономикалық жағдайларда көшбасшылық та күрделеніп, бүгінгі таңда бір адамның мүмкіндігінен тыс шығып жатыр. Макбет, 2004
4 слайд
Біз таза жеке тұлғаға немесе сыныпқа бағытталған тәсілден
босануымыз керек. Себебі бұл кезде белгілі бір стандартқа сәйкес
әрекет етеміз. Оның орнына мұғалім оқу қоғамдастығының бір
бөлігі болып табылатын, кәсібилікке бағытталған “ұжымдық”
және кешенді тәсіл қажет.
Bolam, McMahon, Stoll et al.,2005
Адамгершілікті пір тұтатын мұғалімдер өздерінің әріптестерімен
айналасындағыларға әсер ету үшін көшбасшылық қасиеттерін
көрсетеді. Олардың көкейлерінде үнемі талапқа сай оқыту
тұрады.
Frost, 2011
Оқушыларының білім алуына басты назар аударуды басымдық
ететін көшбасшы мұғалімдер өздерінің әріптестерімен басқа
қызметкерлерге үлгі бола алады. Мектеп жүйесінде
көшбасшылық – тәжірибені жетілдіру құралы болып табылады.
Элмор, 2006
4 слайд
Біз таза жеке тұлғаға немесе сыныпқа бағытталған тәсілден босануымыз керек. Себебі бұл кезде белгілі бір стандартқа сәйкес әрекет етеміз. Оның орнына мұғалім оқу қоғамдастығының бір бөлігі болып табылатын, кәсібилікке бағытталған “ұжымдық” және кешенді тәсіл қажет. Bolam, McMahon, Stoll et al.,2005 Адамгершілікті пір тұтатын мұғалімдер өздерінің әріптестерімен айналасындағыларға әсер ету үшін көшбасшылық қасиеттерін көрсетеді. Олардың көкейлерінде үнемі талапқа сай оқыту тұрады. Frost, 2011 Оқушыларының білім алуына басты назар аударуды басымдық ететін көшбасшы мұғалімдер өздерінің әріптестерімен басқа қызметкерлерге үлгі бола алады. Мектеп жүйесінде көшбасшылық – тәжірибені жетілдіру құралы болып табылады. Элмор, 2006
5 слайд
Көшбасшы – жол таба білетін,
өзгелерге жол көрсете алатын, өзіне
жүктелеген міндетті сезіне білетін,
ауыртпалыққа төзе білетін тұлға.
5 слайд
Көшбасшы – жол таба білетін, өзгелерге жол көрсете алатын, өзіне жүктелеген міндетті сезіне білетін, ауыртпалыққа төзе білетін тұлға.
6 слайд
Жағдайларға байланысты
көшбасшылық
6 слайд
Жағдайларға байланысты көшбасшылық
7 слайд
Жағдаяттарға байланысты мен
көшбасшы бола аламын ба?
Сіздің мектептегі әріптестеріңіздің арасында
ауызбіршілік жоқ. Осы жағдайды қалпына келтіру үшін
көшбасшы ретінде сіз не істер едіңіз?...
Мектеп ұжымы мен ата-аналар арасындағы қарым-
қатынасты нығайту үшін көшбасшы ретінде не істер
едіңіз?...
Әріптестеріңізбен демалысқа шығып, қайықпен
серуендеген кезде қайықтың ішіне су кіріп жатқанын
көрдіңіз көшбасшы ретінде не істер едіңіз?...
Оқу-тәрбие үдерісін жақсарту мақсатында сіздің
көшбасшы ретінде ұсынысыңыз?...
Көшбасшы ретінде мұғалімнің мәртебесін көтеру үшін
не істер едіңіз?...
7 слайд
Жағдаяттарға байланысты мен көшбасшы бола аламын ба? Сіздің мектептегі әріптестеріңіздің арасында ауызбіршілік жоқ. Осы жағдайды қалпына келтіру үшін көшбасшы ретінде сіз не істер едіңіз?... Мектеп ұжымы мен ата-аналар арасындағы қарым- қатынасты нығайту үшін көшбасшы ретінде не істер едіңіз?... Әріптестеріңізбен демалысқа шығып, қайықпен серуендеген кезде қайықтың ішіне су кіріп жатқанын көрдіңіз көшбасшы ретінде не істер едіңіз?... Оқу-тәрбие үдерісін жақсарту мақсатында сіздің көшбасшы ретінде ұсынысыңыз?... Көшбасшы ретінде мұғалімнің мәртебесін көтеру үшін не істер едіңіз?...
8 слайд
Мұғалім үшін көшбасшылықтың
маңызы
Мұғалім өзінің оқыту мен оқу үдерістерін түсінуін
нақтылауға мән беруі;
Оқыту мен оқу үдерістерін әріптестермен талқылауға
мүмкіндік беру;
Ересектерді де балаларды да оқыту үшін барынша қолайлы
жағдай жасау арқылы жоғары мәдениетті оқу ортасын
орнату;
Оқудың қажетті ауқымын стандартты жетілдірумен
шектемей, одан әрі кеңейту;
Оқушылардың оқу үдерісіне тартылуы;
Әріптестерді кәсіби дамыту үшін барлық мұғалімдердің
әлеуеттерін білуге болатындығына сенімді болу;
Оқыту мен оқу үдерісіне әлеуметті, ата-аналар мен тиісті
мүдделі адамдарды тарту.
8 слайд
Мұғалім үшін көшбасшылықтың маңызы Мұғалім өзінің оқыту мен оқу үдерістерін түсінуін нақтылауға мән беруі; Оқыту мен оқу үдерістерін әріптестермен талқылауға мүмкіндік беру; Ересектерді де балаларды да оқыту үшін барынша қолайлы жағдай жасау арқылы жоғары мәдениетті оқу ортасын орнату; Оқудың қажетті ауқымын стандартты жетілдірумен шектемей, одан әрі кеңейту; Оқушылардың оқу үдерісіне тартылуы; Әріптестерді кәсіби дамыту үшін барлық мұғалімдердің әлеуеттерін білуге болатындығына сенімді болу; Оқыту мен оқу үдерісіне әлеуметті, ата-аналар мен тиісті мүдделі адамдарды тарту.
9 слайд
Қорытынды:
Дамытудағы көшбасшылық мектепте
жаңа білімді қалыптастырады,
дегенмен мектептен тыс жерде алынған
жаңа білімдерді беруде мұғалімнің өз
мектебіне орасан зор пайдасын
тигізеді.
9 слайд
Қорытынды: Дамытудағы көшбасшылық мектепте жаңа білімді қалыптастырады, дегенмен мектептен тыс жерде алынған жаңа білімдерді беруде мұғалімнің өз мектебіне орасан зор пайдасын тигізеді.
10 слайд
Кері байланыс
Маған ұнағаны
Менің көңіл күйім тамаша
Бүгін алғаным көп, тәжірибемде
қолданамын
Менің қосарым
10 слайд
Кері байланыс Маған ұнағаны Менің көңіл күйім тамаша Бүгін алғаным көп, тәжірибемде қолданамын Менің қосарым
11 слайд
Тапсырма:
Рефлексия жүргізу, жоспарлау
және кеңес беру.
Көшбасшылық қабілетінің
дамуы. Педагогтың дамыту
жұмысы.
Білімді толықтыруда
практикалық өзгерістер
11 слайд
Тапсырма: Рефлексия жүргізу, жоспарлау және кеңес беру. Көшбасшылық қабілетінің дамуы. Педагогтың дамыту жұмысы. Білімді толықтыруда практикалық өзгерістер
12 слайд
Ресустар:
https://bilimdinews.kz/? p=127942
http://
rmebrk.kz/bilim/association/jusipova-ped
agogikalyk-sheber.pdf
12 слайд
Ресустар: https://bilimdinews.kz/? p=127942 http:// rmebrk.kz/bilim/association/jusipova-ped agogikalyk-sheber.pdf