Оралхан Бөкей "тортай мінер ақ боз ат" повесі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Оралхан Бөкей «Тортай мінер ақ боз ат» повесі
бойынша ашық сабақ
1 слайд
Оралхан Бөкей «Тортай мінер ақ боз ат» повесі бойынша ашық сабақ
2 слайд
Үй тапсырмасын тексеру
•
Әңгіменің тақырыбы мен идеясы қандай?
•
Не себепті әңгіме «Тортай мінер ақ боз ат» деп аталды?
Әңгімені басқаша қалай атауға болады?
•
Әңгімешіл бала мен Тортайдың достығы қалай
сипатталған?
•
Тортайдың арманы не? Ол үзіндіні әңгімеден тауып оқы.
•
Тортай кітап туралы қандай пікірде? Неге кітапті пір
тұтты?
2 слайд
Үй тапсырмасын тексеру • Әңгіменің тақырыбы мен идеясы қандай? • Не себепті әңгіме «Тортай мінер ақ боз ат» деп аталды? Әңгімені басқаша қалай атауға болады? • Әңгімешіл бала мен Тортайдың достығы қалай сипатталған? • Тортайдың арманы не? Ол үзіндіні әңгімеден тауып оқы. • Тортай кітап туралы қандай пікірде? Неге кітапті пір тұтты?
3 слайд
Ақпанның он тоғызы
Сынып жұмысы
Оралхан Бөкей «Тортай мінер ақ боз ат»
•
Оқу мақсаты: 6.2.1.1. Шығарма композициясындағы
белгілі бір эпизодтың алатын маңызына негіздеме жасау.
•
Сабақтың мақсаты: Прозалық шығарма композициялық
жүйесін талдау, автор бейнесін анықтау.
•
Бағалау критерийі: композициялық талдау жасайды.
•
Автор бейнесін аша алады.
3 слайд
Ақпанның он тоғызы Сынып жұмысы Оралхан Бөкей «Тортай мінер ақ боз ат» • Оқу мақсаты: 6.2.1.1. Шығарма композициясындағы белгілі бір эпизодтың алатын маңызына негіздеме жасау. • Сабақтың мақсаты: Прозалық шығарма композициялық жүйесін талдау, автор бейнесін анықтау. • Бағалау критерийі: композициялық талдау жасайды. • Автор бейнесін аша алады.
4 слайд
•
«Тортай мінер ақ боз ат» шығармасының
сюжетін композициялық құрылымы арқылы
талдау.
•
Басталуы
•
Байланысуы
•
Дамуы
•
Шиеленісуі
•
Шарықтау шегі
•
Шешімі
4 слайд
• «Тортай мінер ақ боз ат» шығармасының сюжетін композициялық құрылымы арқылы талдау. • Басталуы • Байланысуы • Дамуы • Шиеленісуі • Шарықтау шегі • Шешімі
5 слайд
Мәтіндегі бейнелі сөздерді ң мағынасын ажырату
•
Табанға кілемдей жұмсақ тию-
•
Ұлардай шулап –
•
Ұядай қылып жинау –
•
Алтайдың шолпысындай жарқыраған Бұқтырма –
•
Мақал – мәтел –
•
Фразеологизмдер –
•
Қой аузынан шөп алмас –
•
Міз бақпай –
•
Пір тұтар –
•
Зауқы бола бермейді –
•
Ләм деп аузын ашпайтын –
•
Құлағының сәл мүкісі бар -
5 слайд
Мәтіндегі бейнелі сөздерді ң мағынасын ажырату • Табанға кілемдей жұмсақ тию- • Ұлардай шулап – • Ұядай қылып жинау – • Алтайдың шолпысындай жарқыраған Бұқтырма – • Мақал – мәтел – • Фразеологизмдер – • Қой аузынан шөп алмас – • Міз бақпай – • Пір тұтар – • Зауқы бола бермейді – • Ләм деп аузын ашпайтын – • Құлағының сәл мүкісі бар -
6 слайд
Оқулықпен жұмыс 10- тапсырма Әдеби теориялық ұғым
•
Пейзаж – дегеніміз (французша – мекен, өлке деген
мағынада) – белгілі бір жердің, мекеннің,
табиғаттың көрінісі. Әдеби шығармадағы
жаратылыстың, табиғаттың көркем бейнесі.
6 слайд
Оқулықпен жұмыс 10- тапсырма Әдеби теориялық ұғым • Пейзаж – дегеніміз (французша – мекен, өлке деген мағынада) – белгілі бір жердің, мекеннің, табиғаттың көрінісі. Әдеби шығармадағы жаратылыстың, табиғаттың көркем бейнесі.
7 слайд
«Тортай мінер ақ боз ат» пен «Жусан иісі» шығармаларын
салыстыру
Тортай мінер ақ боз ат Жусан иісі
Кітап оқығанды жақсы көреді Ертегі шығарғанды жақсы көреді
Ұқсастығы
Жетім,дене кемістігі бар,қиялшыл, төзімді, досқа адал
7 слайд
«Тортай мінер ақ боз ат» пен «Жусан иісі» шығармаларын салыстыру Тортай мінер ақ боз ат Жусан иісі Кітап оқығанды жақсы көреді Ертегі шығарғанды жақсы көреді Ұқсастығы Жетім,дене кемістігі бар,қиялшыл, төзімді, досқа адал
8 слайд
•
Екі шығармаға байланысты проблемалық сұрақтар.
•
«Тортай мінер ақ боз ат» пен «Жусан иісі» шығармалары
қалай аяқталды?
•
Жетім балалардың армандарының орындалмай қалуына не
кедергі болды?
•
Екі оқиғаны қалай аяқтар едіңдер?
•
Аян кеткенде, басқа балалармен көңілсіз болып Аянды
қимаған кім? Тортайды өзімен бірге алып кететін
шамасының жоқтығына қиналған кім?
•
Қос шығарма сендерге не үйретті?
8 слайд
• Екі шығармаға байланысты проблемалық сұрақтар. • «Тортай мінер ақ боз ат» пен «Жусан иісі» шығармалары қалай аяқталды? • Жетім балалардың армандарының орындалмай қалуына не кедергі болды? • Екі оқиғаны қалай аяқтар едіңдер? • Аян кеткенде, басқа балалармен көңілсіз болып Аянды қимаған кім? Тортайды өзімен бірге алып кететін шамасының жоқтығына қиналған кім? • Қос шығарма сендерге не үйретті?
9 слайд
Сабақты қорытындылау
•
«Бес саусақ» әдісі бойынша сабақты қорытындылау
•
Бас бармақ – бүгінгі сабақта ең құнды мәселе
қандай болды?
•
Балан үйрек – мен қалай жұмыс жасадым?
•
Ортаң терек – мен бүгін қандай білім мен тәжірибе
алдым
•
Шылдыр шүмек – шынайы болу. Маған сабақ ұнады
ма? Неліктен?
•
Кішкентай бөбек – көңіл - күйім сабақта өзімді
қалай сезіндім.
9 слайд
Сабақты қорытындылау • «Бес саусақ» әдісі бойынша сабақты қорытындылау • Бас бармақ – бүгінгі сабақта ең құнды мәселе қандай болды? • Балан үйрек – мен қалай жұмыс жасадым? • Ортаң терек – мен бүгін қандай білім мен тәжірибе алдым • Шылдыр шүмек – шынайы болу. Маған сабақ ұнады ма? Неліктен? • Кішкентай бөбек – көңіл - күйім сабақта өзімді қалай сезіндім.
10 слайд
Үй тапсырмасы
•
6- тапсырма 82 бет Тортайдың
арманындағы ақ боз ат суретін салу
10 слайд
Үй тапсырмасы • 6- тапсырма 82 бет Тортайдың арманындағы ақ боз ат суретін салу