Оралхан Бөкей "тортай мінер ақ боз ат" повесі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Оралхан Бөкей "тортай мінер ақ боз ат" повесі

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге әдістемелік көмек ретінде
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Оралхан Бөкей «Тортай мінер ақ боз ат» повесі бойынша ашық сабақ

#1 слайд
Оралхан Бөкей «Тортай мінер ақ боз ат» повесі бойынша ашық сабақ

1 слайд

Оралхан Бөкей «Тортай мінер ақ боз ат» повесі бойынша ашық сабақ

Үй тапсырмасын тексеру • Әңгіменің тақырыбы мен идеясы қандай? • Не себепті әңгіме «Тортай мінер ақ боз ат» деп аталды? Әңгімен

#2 слайд
Үй тапсырмасын тексеру • Әңгіменің тақырыбы мен идеясы қандай? • Не себепті әңгіме «Тортай мінер ақ боз ат» деп аталды? Әңгімені басқаша қалай атауға болады? • Әңгімешіл бала мен Тортайдың достығы қалай сипатталған? • Тортайдың арманы не? Ол үзіндіні әңгімеден тауып оқы. • Тортай кітап туралы қандай пікірде? Неге кітапті пір тұтты?

2 слайд

Үй тапсырмасын тексеру • Әңгіменің тақырыбы мен идеясы қандай? • Не себепті әңгіме «Тортай мінер ақ боз ат» деп аталды? Әңгімені басқаша қалай атауға болады? • Әңгімешіл бала мен Тортайдың достығы қалай сипатталған? • Тортайдың арманы не? Ол үзіндіні әңгімеден тауып оқы. • Тортай кітап туралы қандай пікірде? Неге кітапті пір тұтты?

Ақпанның он тоғызы Сынып жұмысы Оралхан Бөкей «Тортай мінер ақ боз ат» • Оқу мақсаты: 6.2.1.1. Шығарма композициясындағы белгі

#3 слайд
Ақпанның он тоғызы Сынып жұмысы Оралхан Бөкей «Тортай мінер ақ боз ат» • Оқу мақсаты: 6.2.1.1. Шығарма композициясындағы белгілі бір эпизодтың алатын маңызына негіздеме жасау. • Сабақтың мақсаты: Прозалық шығарма композициялық жүйесін талдау, автор бейнесін анықтау. • Бағалау критерийі: композициялық талдау жасайды. • Автор бейнесін аша алады.

3 слайд

Ақпанның он тоғызы Сынып жұмысы Оралхан Бөкей «Тортай мінер ақ боз ат» • Оқу мақсаты: 6.2.1.1. Шығарма композициясындағы белгілі бір эпизодтың алатын маңызына негіздеме жасау. • Сабақтың мақсаты: Прозалық шығарма композициялық жүйесін талдау, автор бейнесін анықтау. • Бағалау критерийі: композициялық талдау жасайды. • Автор бейнесін аша алады.

• «Тортай мінер ақ боз ат» шығармасының сюжетін композициялық құрылымы арқылы талдау. • Басталуы • Байланысуы • Дамуы •

#4 слайд
• «Тортай мінер ақ боз ат» шығармасының сюжетін композициялық құрылымы арқылы талдау. • Басталуы • Байланысуы • Дамуы • Шиеленісуі • Шарықтау шегі • Шешімі

4 слайд

• «Тортай мінер ақ боз ат» шығармасының сюжетін композициялық құрылымы арқылы талдау. • Басталуы • Байланысуы • Дамуы • Шиеленісуі • Шарықтау шегі • Шешімі

Мәтіндегі бейнелі сөздерді ң мағынасын ажырату • Табанға кілемдей жұмсақ тию- • Ұлардай шулап – • Ұядай қылып жинау – • Алтайд

#5 слайд
Мәтіндегі бейнелі сөздерді ң мағынасын ажырату • Табанға кілемдей жұмсақ тию- • Ұлардай шулап – • Ұядай қылып жинау – • Алтайдың шолпысындай жарқыраған Бұқтырма – • Мақал – мәтел – • Фразеологизмдер – • Қой аузынан шөп алмас – • Міз бақпай – • Пір тұтар – • Зауқы бола бермейді – • Ләм деп аузын ашпайтын – • Құлағының сәл мүкісі бар -

5 слайд

Мәтіндегі бейнелі сөздерді ң мағынасын ажырату • Табанға кілемдей жұмсақ тию- • Ұлардай шулап – • Ұядай қылып жинау – • Алтайдың шолпысындай жарқыраған Бұқтырма – • Мақал – мәтел – • Фразеологизмдер – • Қой аузынан шөп алмас – • Міз бақпай – • Пір тұтар – • Зауқы бола бермейді – • Ләм деп аузын ашпайтын – • Құлағының сәл мүкісі бар -

Оқулықпен жұмыс 10- тапсырма Әдеби теориялық ұғым • Пейзаж – дегеніміз (французша – мекен, өлке деген мағынада) – белгілі

#6 слайд
Оқулықпен жұмыс 10- тапсырма Әдеби теориялық ұғым • Пейзаж – дегеніміз (французша – мекен, өлке деген мағынада) – белгілі бір жердің, мекеннің, табиғаттың көрінісі. Әдеби шығармадағы жаратылыстың, табиғаттың көркем бейнесі.

6 слайд

Оқулықпен жұмыс 10- тапсырма Әдеби теориялық ұғым • Пейзаж – дегеніміз (французша – мекен, өлке деген мағынада) – белгілі бір жердің, мекеннің, табиғаттың көрінісі. Әдеби шығармадағы жаратылыстың, табиғаттың көркем бейнесі.

«Тортай мінер ақ боз ат» пен «Жусан иісі» шығармаларын салыстыру Тортай мінер ақ боз ат Жусан иісі Кітап оқығанды жақсы көреді

#7 слайд
«Тортай мінер ақ боз ат» пен «Жусан иісі» шығармаларын салыстыру Тортай мінер ақ боз ат Жусан иісі Кітап оқығанды жақсы көреді Ертегі шығарғанды жақсы көреді Ұқсастығы Жетім,дене кемістігі бар,қиялшыл, төзімді, досқа адал

7 слайд

«Тортай мінер ақ боз ат» пен «Жусан иісі» шығармаларын салыстыру Тортай мінер ақ боз ат Жусан иісі Кітап оқығанды жақсы көреді Ертегі шығарғанды жақсы көреді Ұқсастығы Жетім,дене кемістігі бар,қиялшыл, төзімді, досқа адал

• Екі шығармаға байланысты проблемалық сұрақтар. • «Тортай мінер ақ боз ат» пен «Жусан иісі» шығармалары қалай аяқталды? • Жет

#8 слайд
• Екі шығармаға байланысты проблемалық сұрақтар. • «Тортай мінер ақ боз ат» пен «Жусан иісі» шығармалары қалай аяқталды? • Жетім балалардың армандарының орындалмай қалуына не кедергі болды? • Екі оқиғаны қалай аяқтар едіңдер? • Аян кеткенде, басқа балалармен көңілсіз болып Аянды қимаған кім? Тортайды өзімен бірге алып кететін шамасының жоқтығына қиналған кім? • Қос шығарма сендерге не үйретті?

8 слайд

• Екі шығармаға байланысты проблемалық сұрақтар. • «Тортай мінер ақ боз ат» пен «Жусан иісі» шығармалары қалай аяқталды? • Жетім балалардың армандарының орындалмай қалуына не кедергі болды? • Екі оқиғаны қалай аяқтар едіңдер? • Аян кеткенде, басқа балалармен көңілсіз болып Аянды қимаған кім? Тортайды өзімен бірге алып кететін шамасының жоқтығына қиналған кім? • Қос шығарма сендерге не үйретті?

Сабақты қорытындылау • «Бес саусақ» әдісі бойынша сабақты қорытындылау • Бас бармақ – бүгінгі сабақта ең құнды мәселе қанда

#9 слайд
Сабақты қорытындылау • «Бес саусақ» әдісі бойынша сабақты қорытындылау • Бас бармақ – бүгінгі сабақта ең құнды мәселе қандай болды? • Балан үйрек – мен қалай жұмыс жасадым? • Ортаң терек – мен бүгін қандай білім мен тәжірибе алдым • Шылдыр шүмек – шынайы болу. Маған сабақ ұнады ма? Неліктен? • Кішкентай бөбек – көңіл - күйім сабақта өзімді қалай сезіндім.

9 слайд

Сабақты қорытындылау • «Бес саусақ» әдісі бойынша сабақты қорытындылау • Бас бармақ – бүгінгі сабақта ең құнды мәселе қандай болды? • Балан үйрек – мен қалай жұмыс жасадым? • Ортаң терек – мен бүгін қандай білім мен тәжірибе алдым • Шылдыр шүмек – шынайы болу. Маған сабақ ұнады ма? Неліктен? • Кішкентай бөбек – көңіл - күйім сабақта өзімді қалай сезіндім.

Үй тапсырмасы • 6- тапсырма 82 бет Тортайдың арманындағы ақ боз ат суретін салу

#10 слайд
Үй тапсырмасы • 6- тапсырма 82 бет Тортайдың арманындағы ақ боз ат суретін салу

10 слайд

Үй тапсырмасы • 6- тапсырма 82 бет Тортайдың арманындағы ақ боз ат суретін салу

Файл форматы:
pptx
28.02.2019
852
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі