Материалдар / Оралхан Бөкей "тортай мінер ақ боз ат" повесі
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Оралхан Бөкей "тортай мінер ақ боз ат" повесі

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге әдістемелік көмек ретінде
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Ақпан 2019
649
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Оралхан Бөкей «Тортай мінер ақ боз ат» повесі бойынша ашық сабақ

1 слайд
Оралхан Бөкей «Тортай мінер ақ боз ат» повесі бойынша ашық сабақ

Үй тапсырмасын тексеру • Әңгіменің тақырыбы мен идеясы қандай? • Не себепті әңгіме «Тортай мінер ақ боз ат» деп аталды? Әңгімен

2 слайд
Үй тапсырмасын тексеру • Әңгіменің тақырыбы мен идеясы қандай? • Не себепті әңгіме «Тортай мінер ақ боз ат» деп аталды? Әңгімені басқаша қалай атауға болады? • Әңгімешіл бала мен Тортайдың достығы қалай сипатталған? • Тортайдың арманы не? Ол үзіндіні әңгімеден тауып оқы. • Тортай кітап туралы қандай пікірде? Неге кітапті пір тұтты?

Ақпанның он тоғызы Сынып жұмысы Оралхан Бөкей «Тортай мінер ақ боз ат» • Оқу мақсаты: 6.2.1.1. Шығарма композициясындағы белгі

3 слайд
Ақпанның он тоғызы Сынып жұмысы Оралхан Бөкей «Тортай мінер ақ боз ат» • Оқу мақсаты: 6.2.1.1. Шығарма композициясындағы белгілі бір эпизодтың алатын маңызына негіздеме жасау. • Сабақтың мақсаты: Прозалық шығарма композициялық жүйесін талдау, автор бейнесін анықтау. • Бағалау критерийі: композициялық талдау жасайды. • Автор бейнесін аша алады.

• «Тортай мінер ақ боз ат» шығармасының сюжетін композициялық құрылымы арқылы талдау. • Басталуы • Байланысуы • Дамуы •

4 слайд
• «Тортай мінер ақ боз ат» шығармасының сюжетін композициялық құрылымы арқылы талдау. • Басталуы • Байланысуы • Дамуы • Шиеленісуі • Шарықтау шегі • Шешімі

Мәтіндегі бейнелі сөздерді ң мағынасын ажырату • Табанға кілемдей жұмсақ тию- • Ұлардай шулап – • Ұядай қылып жинау – • Алтайд

5 слайд
Мәтіндегі бейнелі сөздерді ң мағынасын ажырату • Табанға кілемдей жұмсақ тию- • Ұлардай шулап – • Ұядай қылып жинау – • Алтайдың шолпысындай жарқыраған Бұқтырма – • Мақал – мәтел – • Фразеологизмдер – • Қой аузынан шөп алмас – • Міз бақпай – • Пір тұтар – • Зауқы бола бермейді – • Ләм деп аузын ашпайтын – • Құлағының сәл мүкісі бар -

Оқулықпен жұмыс 10- тапсырма Әдеби теориялық ұғым • Пейзаж – дегеніміз (французша – мекен, өлке деген мағынада) – белгілі

6 слайд
Оқулықпен жұмыс 10- тапсырма Әдеби теориялық ұғым • Пейзаж – дегеніміз (французша – мекен, өлке деген мағынада) – белгілі бір жердің, мекеннің, табиғаттың көрінісі. Әдеби шығармадағы жаратылыстың, табиғаттың көркем бейнесі.

«Тортай мінер ақ боз ат» пен «Жусан иісі» шығармаларын салыстыру Тортай мінер ақ боз ат Жусан иісі Кітап оқығанды жақсы көреді

7 слайд
«Тортай мінер ақ боз ат» пен «Жусан иісі» шығармаларын салыстыру Тортай мінер ақ боз ат Жусан иісі Кітап оқығанды жақсы көреді Ертегі шығарғанды жақсы көреді Ұқсастығы Жетім,дене кемістігі бар,қиялшыл, төзімді, досқа адал

• Екі шығармаға байланысты проблемалық сұрақтар. • «Тортай мінер ақ боз ат» пен «Жусан иісі» шығармалары қалай аяқталды? • Жет

8 слайд
• Екі шығармаға байланысты проблемалық сұрақтар. • «Тортай мінер ақ боз ат» пен «Жусан иісі» шығармалары қалай аяқталды? • Жетім балалардың армандарының орындалмай қалуына не кедергі болды? • Екі оқиғаны қалай аяқтар едіңдер? • Аян кеткенде, басқа балалармен көңілсіз болып Аянды қимаған кім? Тортайды өзімен бірге алып кететін шамасының жоқтығына қиналған кім? • Қос шығарма сендерге не үйретті?

Сабақты қорытындылау • «Бес саусақ» әдісі бойынша сабақты қорытындылау • Бас бармақ – бүгінгі сабақта ең құнды мәселе қанда

9 слайд
Сабақты қорытындылау • «Бес саусақ» әдісі бойынша сабақты қорытындылау • Бас бармақ – бүгінгі сабақта ең құнды мәселе қандай болды? • Балан үйрек – мен қалай жұмыс жасадым? • Ортаң терек – мен бүгін қандай білім мен тәжірибе алдым • Шылдыр шүмек – шынайы болу. Маған сабақ ұнады ма? Неліктен? • Кішкентай бөбек – көңіл - күйім сабақта өзімді қалай сезіндім.

Үй тапсырмасы • 6- тапсырма 82 бет Тортайдың арманындағы ақ боз ат суретін салу

10 слайд
Үй тапсырмасы • 6- тапсырма 82 бет Тортайдың арманындағы ақ боз ат суретін салу