Материалдар / "Өрт қауіпсіздігі туралы жалпы ережелер мен мәліметтер" тәрбие сағат
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Өрт қауіпсіздігі туралы жалпы ережелер мен мәліметтер" тәрбие сағат

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ жоспарыммен бөлісу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Мамыр 2019
957
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Тақырыбы: Өрт қауіпсіздігі туралы жалпы ережелер мен мәліметтерТүркістан облысы Төлеби ауданы Леңгер қаласы № 7 жалпы орта бі

1 слайд
Тақырыбы: Өрт қауіпсіздігі туралы жалпы ережелер мен мәліметтерТүркістан облысы Төлеби ауданы Леңгер қаласы № 7 жалпы орта білім беретін мектебі коммуналдық мемлекеттік мекемесі Сынып жетекшісі: Келтаева Тамара Сыныбы: 4“Б”

1 слайд

Тақырыбы: Өрт қауіпсіздігі туралы жалпы ережелер мен мәліметтерТүркістан облысы Төлеби ауданы Леңгер қаласы № 7 жалпы орта білім беретін мектебі коммуналдық мемлекеттік мекемесі Сынып жетекшісі: Келтаева Тамара Сыныбы: 4“Б”

Өрттің зияны мен қауіпсіздігі туралы толық мағлұмат беру. Оқушыларға оттан сақтанудың жолдарын, өрттің табиғатқа, адамға әкел

2 слайд
Өрттің зияны мен қауіпсіздігі туралы толық мағлұмат беру. Оқушыларға оттан сақтанудың жолдарын, өрттің табиғатқа, адамға әкелетін зардабын түсіндіре отырып, сіріңке, оттық т.б. қатерлі нәрселерден аулақ болуға тәрбиелеу.

2 слайд

Өрттің зияны мен қауіпсіздігі туралы толық мағлұмат беру. Оқушыларға оттан сақтанудың жолдарын, өрттің табиғатқа, адамға әкелетін зардабын түсіндіре отырып, сіріңке, оттық т.б. қатерлі нәрселерден аулақ болуға тәрбиелеу.

• Ұйымдастыру кезеңі Сабағымызға келгендер, Сәлем бердік, бәріңе. Ізгілікке сенгендер, Сәлем бердік бәріңе! Өз бақытын өзгем

3 слайд
• Ұйымдастыру кезеңі Сабағымызға келгендер, Сәлем бердік, бәріңе. Ізгілікке сенгендер, Сәлем бердік бәріңе! Өз бақытын өзгемен, Тең бөлісе білгендер, Сәлем бердік бәріңе! Бір - біріне қарап: Сәтті өтсін сабағымыз, Ашық болсын қабағымыз!

3 слайд

• Ұйымдастыру кезеңі Сабағымызға келгендер, Сәлем бердік, бәріңе. Ізгілікке сенгендер, Сәлем бердік бәріңе! Өз бақытын өзгемен, Тең бөлісе білгендер, Сәлем бердік бәріңе! Бір - біріне қарап: Сәтті өтсін сабағымыз, Ашық болсын қабағымыз!

Әр топ өздерін таныстырып, ұранын айтады, мәлімет береді 1-топ: «Жалынды жастар» тобы.

4 слайд
Әр топ өздерін таныстырып, ұранын айтады, мәлімет береді 1-топ: «Жалынды жастар» тобы. Ұраны: Білім алып бүгін алтын ұядан, Ертең әлі шарықтаймыз қияда. 2-топ: «Өрт сөндірушілер» тобы. Ұраны: Біз келеміз ең алғашқы көмекке, Өшіреміз жанып жатқан өртті де, Қорықпаймыз, қашпаймыз біз ешқашан, Ұмтыламыз әрқашан біз көмекке. 3-топ: «Дәрігерлер» тобы. Біз дәрігер боламыз, Бәрін емдеп жазамыз. Адамдарды құрметтеп, Бәріне бас көз боламыз    

4 слайд

Әр топ өздерін таныстырып, ұранын айтады, мәлімет береді 1-топ: «Жалынды жастар» тобы. Ұраны: Білім алып бүгін алтын ұядан, Ертең әлі шарықтаймыз қияда. 2-топ: «Өрт сөндірушілер» тобы. Ұраны: Біз келеміз ең алғашқы көмекке, Өшіреміз жанып жатқан өртті де, Қорықпаймыз, қашпаймыз біз ешқашан, Ұмтыламыз әрқашан біз көмекке. 3-топ: «Дәрігерлер» тобы. Біз дәрігер боламыз, Бәрін емдеп жазамыз. Адамдарды құрметтеп, Бәріне бас көз боламыз    

4-топ: «Тілшілер» тобы 5-топ: «Құтқарушылар» тобы

5 слайд
4-топ: «Тілшілер» тобы 5-топ: «Құтқарушылар» тобы

5 слайд

4-топ: «Тілшілер» тобы 5-топ: «Құтқарушылар» тобы

• Бейнеролик көрсету. • « Өрт болған жағдайда бала қалай әрекет ету керек? » • Бейнеролик бойынша сұрақтар қойылады. • Бейнеб

6 слайд
• Бейнеролик көрсету. • « Өрт болған жағдайда бала қалай әрекет ету керек? » • Бейнеролик бойынша сұрақтар қойылады. • Бейнебаян не жайлы болды? • Өрт қауіпсіздігін сақтай білесіңдер ме? • Егер осындай жағдай орын алса, қандай әрекет жасар едіңдер?videoplayback (12).mp4

6 слайд

• Бейнеролик көрсету. • « Өрт болған жағдайда бала қалай әрекет ету керек? » • Бейнеролик бойынша сұрақтар қойылады. • Бейнебаян не жайлы болды? • Өрт қауіпсіздігін сақтай білесіңдер ме? • Егер осындай жағдай орын алса, қандай әрекет жасар едіңдер?videoplayback (12).mp4

Өрт қауіпсіздігі туралы жалпы ережелер мен мәліметтер • Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің 2017 жылғы 3 сәуі

7 слайд
Өрт қауіпсіздігі туралы жалпы ережелер мен мәліметтер • Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің 2017 жылғы 3 сәуірдегі № 240 бұйрығы.Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2017 жылғы 2 мамырда № 15099 болып тіркелді • Өрт – бұл адамның өмірі мен денсаулығына, қоғам мен мемлекетке зиянын тигізетін, қоршаған ортаға үлкен материалдық зақым келтіретін, қоршаған ортадағы заттардың бақылаусыз жануы. • Өрт қауiпсiздiгiн қамтамасыз ету адамдардың өмiрi мен денсаулығын, меншiктi, ұлттық байлық пен қоршаған ортаны қорғау жөнiндегi мемлекеттiк қызметтiң ажырамас бөлiгi болып табылады. • Өрттің қай жерде және қашан шығуын болжау мүмкін емес. Ол кез келген уақытта қауіпсіздік және техникалық ережелерді сақтамаған кезде болып тұратын жайт. Оны болжау да, дәл айту да мүмкін емес. • Ал өрт болған жағдайда қандай әрекет жасауымыз керек?

7 слайд

Өрт қауіпсіздігі туралы жалпы ережелер мен мәліметтер • Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің 2017 жылғы 3 сәуірдегі № 240 бұйрығы.Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2017 жылғы 2 мамырда № 15099 болып тіркелді • Өрт – бұл адамның өмірі мен денсаулығына, қоғам мен мемлекетке зиянын тигізетін, қоршаған ортаға үлкен материалдық зақым келтіретін, қоршаған ортадағы заттардың бақылаусыз жануы. • Өрт қауiпсiздiгiн қамтамасыз ету адамдардың өмiрi мен денсаулығын, меншiктi, ұлттық байлық пен қоршаған ортаны қорғау жөнiндегi мемлекеттiк қызметтiң ажырамас бөлiгi болып табылады. • Өрттің қай жерде және қашан шығуын болжау мүмкін емес. Ол кез келген уақытта қауіпсіздік және техникалық ережелерді сақтамаған кезде болып тұратын жайт. Оны болжау да, дәл айту да мүмкін емес. • Ал өрт болған жағдайда қандай әрекет жасауымыз керек?

БІЛУ МАҢЫЗДЫ Жану кезінде улы газдар бөлінеді : көгертетін қышқыл, фосген және тағы да басқалары, ауадағы оттегінің құрамы азаяд

8 слайд
БІЛУ МАҢЫЗДЫ Жану кезінде улы газдар бөлінеді : көгертетін қышқыл, фосген және тағы да басқалары, ауадағы оттегінің құрамы азаяды. Яғни, от қаншалықты қауіпті болса, түтін мен күйік иісі де соншалықты қауіпті. Жану өнімдерінің қосылымы(концентрация)артқан жағдайда адам ағзасына қалай әсер ететінін білген жөн Тұншықтырғыш газдан: 0,01% - аздап бас ауырады; 0,05% - бас айналады; 0,1% - талып қалады; 0,2% - кома (терең ұйқыға ұқсас ессіз күй), жедел өлім; Көмірқышқыл газдан : 0,05%-ға дейін – әсер етпейді; 0,05%-дан 7%-ға дейін – жүрек соғысының жиілеуі, тыныс алу жолдарының әлсіреуінің басталуы; 10%-дан жоғары – тыныс алу жолдарының әлсіреуі, өлім.

8 слайд

БІЛУ МАҢЫЗДЫ Жану кезінде улы газдар бөлінеді : көгертетін қышқыл, фосген және тағы да басқалары, ауадағы оттегінің құрамы азаяды. Яғни, от қаншалықты қауіпті болса, түтін мен күйік иісі де соншалықты қауіпті. Жану өнімдерінің қосылымы(концентрация)артқан жағдайда адам ағзасына қалай әсер ететінін білген жөн Тұншықтырғыш газдан: 0,01% - аздап бас ауырады; 0,05% - бас айналады; 0,1% - талып қалады; 0,2% - кома (терең ұйқыға ұқсас ессіз күй), жедел өлім; Көмірқышқыл газдан : 0,05%-ға дейін – әсер етпейді; 0,05%-дан 7%-ға дейін – жүрек соғысының жиілеуі, тыныс алу жолдарының әлсіреуінің басталуы; 10%-дан жоғары – тыныс алу жолдарының әлсіреуі, өлім.

ӨРТ КЕЗІНДЕ НЕ ІСТЕУ КЕРЕК? Өртті сумен өшіру тиімсіз. Ең дұрысы, өрт сөндіргішті пайдалану, ал ол жоқ болған ж

9 слайд
ӨРТ КЕЗІНДЕ НЕ ІСТЕУ КЕРЕК? Өртті сумен өшіру тиімсіз. Ең дұрысы, өрт сөндіргішті пайдалану, ал ол жоқ болған жағдайда: - Сүлгімен, көрпемен - Құммен өшіру керек Егер өрт бір бөлмеде басталса, онда басқа бөлмелерге және саты алаңына тарап кетпеуі үшін есігін мықтап жауып қою керек. Өртті өшіруге шамаңыз кемегендігін байқасаңыздар, ол жерден тезірек кетіңіздер. Өрт кезінде лифтіні пайдалануға тыйым салынады, өйткені оны кез-келген уақытта тоқтатып қояды. Егер өрт пәтерде шықса, ең қауіпсіз орынбалкон немесе терезенің алды. Балконның терезесін сақтықпен ашыңыз, кіріп келген таза ауадан жалын күшейіп кетуі мүмкін. Өз бетіңізше шығу мүмкін болмаған жағдайда, көмек келгенге дейін сумен ылған ғандырылған қол орамалымен немесе киім жеңімен мұрындарыңызды және ауыздарыңызды жабыңыздар. Өрт және жану оқиғасы болған кезде тез арада телефон арқылы «101», «112»-ге хабарласыңыз.

9 слайд

ӨРТ КЕЗІНДЕ НЕ ІСТЕУ КЕРЕК? Өртті сумен өшіру тиімсіз. Ең дұрысы, өрт сөндіргішті пайдалану, ал ол жоқ болған жағдайда: - Сүлгімен, көрпемен - Құммен өшіру керек Егер өрт бір бөлмеде басталса, онда басқа бөлмелерге және саты алаңына тарап кетпеуі үшін есігін мықтап жауып қою керек. Өртті өшіруге шамаңыз кемегендігін байқасаңыздар, ол жерден тезірек кетіңіздер. Өрт кезінде лифтіні пайдалануға тыйым салынады, өйткені оны кез-келген уақытта тоқтатып қояды. Егер өрт пәтерде шықса, ең қауіпсіз орынбалкон немесе терезенің алды. Балконның терезесін сақтықпен ашыңыз, кіріп келген таза ауадан жалын күшейіп кетуі мүмкін. Өз бетіңізше шығу мүмкін болмаған жағдайда, көмек келгенге дейін сумен ылған ғандырылған қол орамалымен немесе киім жеңімен мұрындарыңызды және ауыздарыңызды жабыңыздар. Өрт және жану оқиғасы болған кезде тез арада телефон арқылы «101», «112»-ге хабарласыңыз.

Көрініс • «Сыныптан шыққан өрт» көрініс • Сыныпта болған келеңсіз жағдай, әр топ өз міндетін атқарады

10 слайд
Көрініс • «Сыныптан шыққан өрт» көрініс • Сыныпта болған келеңсіз жағдай, әр топ өз міндетін атқарады

10 слайд

Көрініс • «Сыныптан шыққан өрт» көрініс • Сыныпта болған келеңсіз жағдай, әр топ өз міндетін атқарады

Жағдаяттық сұрақтар • Әр топ басшы конверттегі сұрақтарды таңдап алады, топ бойынша ойласып, жағдайаттық сұрақтарға жауап бере

11 слайд
Жағдаяттық сұрақтар • Әр топ басшы конверттегі сұрақтарды таңдап алады, топ бойынша ойласып, жағдайаттық сұрақтарға жауап береді • 1.Сен үйде жалғыз қалдың. Ата –анаң қонаққа кетті. Кенет электр тоғының пышырлап жана бастағанын байқадың. Не істер едің? 2. Үйге көп қонақ келді. Қонақтар шай ішіп болған соң үлкен кісілер шылым шегуге сыртқа шықты. Сөйтті де бір кісінің шеккен шылымының сөнбей қалған тұқылынан жердегі қураған шөп жана бастады. Мұндай жағдайда не істейсің? 3.Үйге анаң от жағып, өзі далаға шығып кетті.Жанып жатқан пештің есігі ашылып кетіп, ішінен жанған от түсіп кетті.Сен не істер едің? 4.Сен сабаққа келгенде сыныптасың оттық ұстап жүргенін көрдің. Мұндай жағдайда не істер едің? • 5. Анаң үтікті қосып қойып, ұмытып далаға шығып кетті. Ондай жағдайда сен не істер едің?

11 слайд

Жағдаяттық сұрақтар • Әр топ басшы конверттегі сұрақтарды таңдап алады, топ бойынша ойласып, жағдайаттық сұрақтарға жауап береді • 1.Сен үйде жалғыз қалдың. Ата –анаң қонаққа кетті. Кенет электр тоғының пышырлап жана бастағанын байқадың. Не істер едің? 2. Үйге көп қонақ келді. Қонақтар шай ішіп болған соң үлкен кісілер шылым шегуге сыртқа шықты. Сөйтті де бір кісінің шеккен шылымының сөнбей қалған тұқылынан жердегі қураған шөп жана бастады. Мұндай жағдайда не істейсің? 3.Үйге анаң от жағып, өзі далаға шығып кетті.Жанып жатқан пештің есігі ашылып кетіп, ішінен жанған от түсіп кетті.Сен не істер едің? 4.Сен сабаққа келгенде сыныптасың оттық ұстап жүргенін көрдің. Мұндай жағдайда не істер едің? • 5. Анаң үтікті қосып қойып, ұмытып далаға шығып кетті. Ондай жағдайда сен не істер едің?

Суретпен жұмыс • Әр топ өздерінің жағдаяттарын байланысты суреттерді тақтаға іледі

12 слайд
Суретпен жұмыс • Әр топ өздерінің жағдаяттарын байланысты суреттерді тақтаға іледі

12 слайд

Суретпен жұмыс • Әр топ өздерінің жағдаяттарын байланысты суреттерді тақтаға іледі

ҚОРЫТЫНДЫ • Кері байланыс «Бір ауыз айтайын» әдісі 1. Бүгінгі сабақ не жайлы болды? 2. Осындай сабақтарды өткізу тиімді ма? Ти

13 слайд
ҚОРЫТЫНДЫ • Кері байланыс «Бір ауыз айтайын» әдісі 1. Бүгінгі сабақ не жайлы болды? 2. Осындай сабақтарды өткізу тиімді ма? Тиімсіз ба? 3. Қай жағынан тиімді? Әр топ бір-біріне тілек білдіріп, жағымды әсер қалдыру

13 слайд

ҚОРЫТЫНДЫ • Кері байланыс «Бір ауыз айтайын» әдісі 1. Бүгінгі сабақ не жайлы болды? 2. Осындай сабақтарды өткізу тиімді ма? Тиімсіз ба? 3. Қай жағынан тиімді? Әр топ бір-біріне тілек білдіріп, жағымды әсер қалдыру

НАЗАРЛЫРЫҢЫЗҒА РАҚМЕТ!

14 слайд
НАЗАРЛЫРЫҢЫЗҒА РАҚМЕТ!

14 слайд

НАЗАРЛЫРЫҢЫЗҒА РАҚМЕТ!