Материалдар / Открытый Урок: тема "Сложное предложение"

Открытый Урок: тема "Сложное предложение"

Материал туралы қысқаша түсінік
Для студентов 1 го курса, для повышение и углубление знании.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Қазан 2020
311
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
БАКАНАССКИЙ АГРАРНО- ИНДУСТРИА ЛЬНЫЙ КОЛЛЕДЖ.  Открытый урок по русскому языку. преподователь: Ормышева А.А. 2020г.

1 слайд
БАКАНАССКИЙ АГРАРНО- ИНДУСТРИА ЛЬНЫЙ КОЛЛЕДЖ.  Открытый урок по русскому языку. преподователь: Ормышева А.А. 2020г.

1 слайд

БАКАНАССКИЙ АГРАРНО- ИНДУСТРИА ЛЬНЫЙ КОЛЛЕДЖ.  Открытый урок по русскому языку. преподователь: Ормышева А.А. 2020г.

 2 минуты подготовка

2 слайд
 2 минуты подготовка

2 слайд

 2 минуты подготовка

ДОМАШНЕЕ ЗАДАНИЕ :  1.что такое обращения? 2. Обращение употребляются......? 3. Назовите виды делового обращения? Вербальное и

3 слайд
ДОМАШНЕЕ ЗАДАНИЕ :  1.что такое обращения? 2. Обращение употребляются......? 3. Назовите виды делового обращения? Вербальное и не вербальное обрашении что это?  (Қаратпа сөз  — сөйлемде айтылған ойдың кімге арналғанын білдіру не оған басқаның назарын аудару мақсатында жұмсалатын сөз немесе сөз тіркесі.)  ВСПОМНИТЕ!  Знаки припенания при обращении  Запятая ставится один раз. Также может ставится восклицательный знак.  Перед обращением, находящимся в конце предложения.  Запятая ставится с двух сторон обращения, если оно стоит в середине предложеня  ......,О.... . ......,О,.... О!......     Я уже вернулась, мама .  Өркенің өссін, шырағым !  Я, мама, уже вернулась     Сайра, домбырам, тоқтамай! Азамат! Смотри, какие звезды.   Айзат , сен бүгін дайындыққа барасың ба?

3 слайд

ДОМАШНЕЕ ЗАДАНИЕ :  1.что такое обращения? 2. Обращение употребляются......? 3. Назовите виды делового обращения? Вербальное и не вербальное обрашении что это?  (Қаратпа сөз  — сөйлемде айтылған ойдың кімге арналғанын білдіру не оған басқаның назарын аудару мақсатында жұмсалатын сөз немесе сөз тіркесі.)  ВСПОМНИТЕ!  Знаки припенания при обращении  Запятая ставится один раз. Также может ставится восклицательный знак.  Перед обращением, находящимся в конце предложения.  Запятая ставится с двух сторон обращения, если оно стоит в середине предложеня  ......,О.... . ......,О,.... О!......     Я уже вернулась, мама .  Өркенің өссін, шырағым !  Я, мама, уже вернулась     Сайра, домбырам, тоқтамай! Азамат! Смотри, какие звезды.   Айзат , сен бүгін дайындыққа барасың ба?

ОРГАНИЗАЦИОННЫЙ ЭТАП (2 МИНУТЫ)  Притча ( астарлы әңгіме)  . Психологический настрой «Все в твоих руках».  Прит

4 слайд
ОРГАНИЗАЦИОННЫЙ ЭТАП (2 МИНУТЫ)  Притча ( астарлы әңгіме)  . Психологический настрой «Все в твоих руках».  Притча.  «Жил мудрец, который знал все. Один человек захотел доказать, что мудрец знает не все. Зажав в ладонях бабочку, он спросил: «Скажи, мудрец, какая бабочка у меня в руках: мертвая или живая?» А сам думает: «Скажет живая – я ее умертвлю, скажет мертвая – выпущу». Мудрец, подумав, ответил: «Все в твоих руках».

4 слайд

ОРГАНИЗАЦИОННЫЙ ЭТАП (2 МИНУТЫ)  Притча ( астарлы әңгіме)  . Психологический настрой «Все в твоих руках».  Притча.  «Жил мудрец, который знал все. Один человек захотел доказать, что мудрец знает не все. Зажав в ладонях бабочку, он спросил: «Скажи, мудрец, какая бабочка у меня в руках: мертвая или живая?» А сам думает: «Скажет живая – я ее умертвлю, скажет мертвая – выпущу». Мудрец, подумав, ответил: «Все в твоих руках».

ТЕМА УРОКА:   ,, ,,  +Ж  ,,, ,,,

5 слайд
ТЕМА УРОКА:     ,, ,,  +Ж  ,,, ,,, ,,, Я

5 слайд

ТЕМА УРОКА:     ,, ,,  +Ж  ,,, ,,, ,,, Я

ЦЕЛИ УРОКА  1.Распозновать сложных предложений.  2.Учиться определит сложных от простых предложений.  3.Строить логические

6 слайд
ЦЕЛИ УРОКА  1.Распозновать сложных предложений.  2.Учиться определит сложных от простых предложений.  3.Строить логические обоснованные рассуждения .

6 слайд

ЦЕЛИ УРОКА  1.Распозновать сложных предложений.  2.Учиться определит сложных от простых предложений.  3.Строить логические обоснованные рассуждения .

ПРЕДЛОЖЕНИЯ(СӨЙЛЕМДЕР ) Простые (жәй сөйлем Сложные ( құрмалас сөйлем союзные без союзные

7 слайд
ПРЕДЛОЖЕНИЯ(СӨЙЛЕМДЕР ) Простые (жәй сөйлем Сложные ( құрмалас сөйлем союзные без союзные Сложносочиненные сложноподчиненные Салалас құрмалас сөйлем. Сабақтас құрмалас сөйлем.

7 слайд

ПРЕДЛОЖЕНИЯ(СӨЙЛЕМДЕР ) Простые (жәй сөйлем Сложные ( құрмалас сөйлем союзные без союзные Сложносочиненные сложноподчиненные Салалас құрмалас сөйлем. Сабақтас құрмалас сөйлем.

ЖАЙ СӨЙЛЕМ МЕН ҚҰРМАЛАС СӨЙЛЕМНІҢ МАҒЫНАЛЫҚ ЖАҒЫНАН ӨЗГЕШЕЛІКТЕРІНІҢ КЕСТЕСІ  ЖАЙ СӨЙЛЕМ  ҚҰРМАЛАС СӨЙЛЕМ  1. Жай сөйлем же

8 слайд
ЖАЙ СӨЙЛЕМ МЕН ҚҰРМАЛАС СӨЙЛЕМНІҢ МАҒЫНАЛЫҚ ЖАҒЫНАН ӨЗГЕШЕЛІКТЕРІНІҢ КЕСТЕСІ    ЖАЙ СӨЙЛЕМ  ҚҰРМАЛАС СӨЙЛЕМ  1. Жай сөйлем жеке бір ойды білдіреді.  Құрмалас сөйлем күрделі ойды білдіреді.  2. Жай сөйлем бір-бірінен айырым интонациямен айтылады.  Құрмалас сөйлемнің бірінші сыңары  екіншісімен ұласпалы интонациямен айтылады.  3. Жай сөйлем интонациялық жағынан тиянақты болады.  Құрмалас сөйлемнің сыңарлары интонациялық жағынан тиянақсыз болады.  4. Жай сөйлем аяқталған ойды білдіріп, бір бүтін болып саналады.  Құрмалас сөйлемнің алғашқы сыңары аяқталған ойды білдіре алмайды,  бүтіннің бір бөлшегі болып табылады .         

8 слайд

ЖАЙ СӨЙЛЕМ МЕН ҚҰРМАЛАС СӨЙЛЕМНІҢ МАҒЫНАЛЫҚ ЖАҒЫНАН ӨЗГЕШЕЛІКТЕРІНІҢ КЕСТЕСІ    ЖАЙ СӨЙЛЕМ  ҚҰРМАЛАС СӨЙЛЕМ  1. Жай сөйлем жеке бір ойды білдіреді.  Құрмалас сөйлем күрделі ойды білдіреді.  2. Жай сөйлем бір-бірінен айырым интонациямен айтылады.  Құрмалас сөйлемнің бірінші сыңары  екіншісімен ұласпалы интонациямен айтылады.  3. Жай сөйлем интонациялық жағынан тиянақты болады.  Құрмалас сөйлемнің сыңарлары интонациялық жағынан тиянақсыз болады.  4. Жай сөйлем аяқталған ойды білдіріп, бір бүтін болып саналады.  Құрмалас сөйлемнің алғашқы сыңары аяқталған ойды білдіре алмайды,  бүтіннің бір бөлшегі болып табылады .         

ЗАДАНИЕ 1  Критерии  С помощю картины, составте простые предложения.  С помощю союзов из простых предложений, образуйте сло

9 слайд
ЗАДАНИЕ 1  Критерии  С помощю картины, составте простые предложения.  С помощю союзов из простых предложений, образуйте сложные предложения.  Правильно рассавте знаки пипенания.  Умение различать виды сложных предложений    Дескриптор  умение работать с картинами, т.е развивают мышление и логигу  Определяют простых предложений от сложных  Научится правильное расставлять союзы между предложениями.  Умеют расставлять правильно знаки препинания.   

9 слайд

ЗАДАНИЕ 1  Критерии  С помощю картины, составте простые предложения.  С помощю союзов из простых предложений, образуйте сложные предложения.  Правильно рассавте знаки пипенания.  Умение различать виды сложных предложений    Дескриптор  умение работать с картинами, т.е развивают мышление и логигу  Определяют простых предложений от сложных  Научится правильное расставлять союзы между предложениями.  Умеют расставлять правильно знаки препинания.   

ЗАКРЕПЛЕНИЕ УРОКА.

10 слайд
ЗАКРЕПЛЕНИЕ УРОКА.

10 слайд

ЗАКРЕПЛЕНИЕ УРОКА.

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ