Материалдар / Параллелограмның ауданы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Параллелограмның ауданы

Материал туралы қысқаша түсінік
Параллелограмның ауданы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Сәуір 2019
844
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Параллелограмның ауданы 8 «а» сыныбы Пән мұғалімі: C артаева К.Ж . 13.02.2018ж

1 слайд
Параллелограмның ауданы 8 «а» сыныбы Пән мұғалімі: C артаева К.Ж . 13.02.2018ж

1 слайд

Параллелограмның ауданы 8 «а» сыныбы Пән мұғалімі: C артаева К.Ж . 13.02.2018ж

Сабақтың мақсаты Білімділік: Параллелограмм ауданының формуласын қорытып шығару және оны есеп шығаруда қолдана білу. Да

2 слайд
Сабақтың мақсаты Білімділік: Параллелограмм ауданының формуласын қорытып шығару және оны есеп шығаруда қолдана білу. Дамытушылық: Есеп шығару барысында ережелерді дұрыс пайдалана отырып есте сақтау және логикалық ойлау, талдау қабілеттерін дамыту. Тәрбиелік: Өз ойын қорыта отырып, толық жеткізе білуге, ұқыптылыққа, нақтылыққа тәрбиелеп, шығармашылық қабілеттерін жетілдіру.

2 слайд

Сабақтың мақсаты Білімділік: Параллелограмм ауданының формуласын қорытып шығару және оны есеп шығаруда қолдана білу. Дамытушылық: Есеп шығару барысында ережелерді дұрыс пайдалана отырып есте сақтау және логикалық ойлау, талдау қабілеттерін дамыту. Тәрбиелік: Өз ойын қорыта отырып, толық жеткізе білуге, ұқыптылыққа, нақтылыққа тәрбиелеп, шығармашылық қабілеттерін жетілдіру.

Сабақтың жоспары 1. Ұйымдастыру кезеңі. Сабаққа әзірлік. 2. Миға шабуыл. «Семантикалық карта» 3. Іскерлік практикалық тапсырма

3 слайд
Сабақтың жоспары 1. Ұйымдастыру кезеңі. Сабаққа әзірлік. 2. Миға шабуыл. «Семантикалық карта» 3. Іскерлік практикалық тапсырма 4. Жаңа білімді меңгеру. 5. Дамыту кезеңі. «Оқулықпен жұмыс» 6. Сергіту сәті 7. Plickers бағдарламасымен тест жұмысы 8. Үйге тапсырма 9. Рефлексия 10. Сабақты қорытындылау

3 слайд

Сабақтың жоспары 1. Ұйымдастыру кезеңі. Сабаққа әзірлік. 2. Миға шабуыл. «Семантикалық карта» 3. Іскерлік практикалық тапсырма 4. Жаңа білімді меңгеру. 5. Дамыту кезеңі. «Оқулықпен жұмыс» 6. Сергіту сәті 7. Plickers бағдарламасымен тест жұмысы 8. Үйге тапсырма 9. Рефлексия 10. Сабақты қорытындылау

4 слайд

4 слайд

« Адамның алдында ақылға апаратын үш жол бар: Ұқсау жолы,бұл – ең жеңілі, Ойлау жолы,бұл –ең жақсысы, Жеке тәжірибе жолы,бұл- өт

5 слайд
« Адамның алдында ақылға апаратын үш жол бар: Ұқсау жолы,бұл – ең жеңілі, Ойлау жолы,бұл –ең жақсысы, Жеке тәжірибе жолы,бұл- өте жауаптысы». Олай болса,біз сабақ барысында әрқайсымыз өзіміз таңдаған жолмен жұмыс жасайық.

5 слайд

« Адамның алдында ақылға апаратын үш жол бар: Ұқсау жолы,бұл – ең жеңілі, Ойлау жолы,бұл –ең жақсысы, Жеке тәжірибе жолы,бұл- өте жауаптысы». Олай болса,біз сабақ барысында әрқайсымыз өзіміз таңдаған жолмен жұмыс жасайық.

параллелограммқарама-қарсы қарама-қарсы қабырғалары тең бұрыштары тең

6 слайд
параллелограммқарама-қарсы қарама-қарсы қабырғалары тең бұрыштары тең диагональдары қиылысу Р = 2(а + в) нүктесінде қақ бөлінеді

6 слайд

параллелограммқарама-қарсы қарама-қарсы қабырғалары тең бұрыштары тең диагональдары қиылысу Р = 2(а + в) нүктесінде қақ бөлінеді

Параллелограмм Ромб деп аталады егер оныңТіктөртбұрыш деп аталады егер оның Квадрат деп аталады егер оның

7 слайд
Параллелограмм Ромб деп аталады егер оныңТіктөртбұрыш деп аталады егер оның Квадрат деп аталады егер оның

7 слайд

Параллелограмм Ромб деп аталады егер оныңТіктөртбұрыш деп аталады егер оның Квадрат деп аталады егер оның

Семантикалық карта түрі Қарама- қарсы қабырғалар ы параллель және тең Қарама- қарсы қабырғал ары тең Диагонал ь дары тең Ди

8 слайд
Семантикалық карта түрі Қарама- қарсы қабырғалар ы параллель және тең Қарама- қарсы қабырғал ары тең Диагонал ь дары тең Диаго нальдары қиылысу нүктесінд е қақ бөлінеді Диагонал ы екі тең үш бұрышқа бөледі Диагоналы перпедикул яр және бұрыштар ын қақ бөледі Барлық бұрышта ры тік Қарама- қарсы қабырғас ы параллель Тік төртбұрыш квадрат Параллел о грамм Ромб

8 слайд

Семантикалық карта түрі Қарама- қарсы қабырғалар ы параллель және тең Қарама- қарсы қабырғал ары тең Диагонал ь дары тең Диаго нальдары қиылысу нүктесінд е қақ бөлінеді Диагонал ы екі тең үш бұрышқа бөледі Диагоналы перпедикул яр және бұрыштар ын қақ бөледі Барлық бұрышта ры тік Қарама- қарсы қабырғас ы параллель Тік төртбұрыш квадрат Параллел о грамм Ромб

Семантикалық карта түрі Қарама- қарсы қабырғалар ы параллель және тең Қарама- қарсы қабырғал ары тең Диагонал ь дары тең Ди

9 слайд
Семантикалық карта түрі Қарама- қарсы қабырғалар ы параллель және тең Қарама- қарсы қабырғал ары тең Диагонал ь дары тең Диаго нальдары қиылысу нүктесінд е қақ бөлінеді Диагонал ы екі тең үш бұрышқа бөледі Диагоналы перпедикул яр және бұрыштары н қақ бөледі Барлық бұрышта ры тік Қарама- қарсы қабырғасы параллель Тік төртбұры ш + + + + + + + квадрат + + + + + + + + Паралле ло грамм + + + + + Ромб + + + + + +

9 слайд

Семантикалық карта түрі Қарама- қарсы қабырғалар ы параллель және тең Қарама- қарсы қабырғал ары тең Диагонал ь дары тең Диаго нальдары қиылысу нүктесінд е қақ бөлінеді Диагонал ы екі тең үш бұрышқа бөледі Диагоналы перпедикул яр және бұрыштары н қақ бөледі Барлық бұрышта ры тік Қарама- қарсы қабырғасы параллель Тік төртбұры ш + + + + + + + квадрат + + + + + + + + Паралле ло грамм + + + + + Ромб + + + + + +

Параллелограммның ауданы аh аa h a S  

10 слайд
Параллелограммның ауданы аh аa h a S  

10 слайд

Параллелограммның ауданы аh аa h a S  

 sin ab S α аb h а  sin b h a Параллелограммның ауданы

11 слайд
 sin ab S α аb h а  sin b h a Параллелограммның ауданы

11 слайд

 sin ab S α аb h а  sin b h a Параллелограммның ауданы

Параллелограмның ауданын табу формулалары S = а һ S = а ∙ в Sinα S = 1/2 d 1

12 слайд
Параллелограмның ауданын табу формулалары S = а һ S = а ∙ в Sinα S = 1/2 d 1 d 2 Sinφ

12 слайд

Параллелограмның ауданын табу формулалары S = а һ S = а ∙ в Sinα S = 1/2 d 1 d 2 Sinφ

Тарихи мағлұматтар «Параллелограмм» грек сөзі. Проклдың жазуынша, оны Евклид енгізген. Параллелограмм түсі

13 слайд
Тарихи мағлұматтар «Параллелограмм» грек сөзі. Проклдың жазуынша, оны Евклид енгізген. Параллелограмм түсінігі және параллелограмның кейбір қасиеттері пифагорлықтарға да белгілі болған. Евклидтің «Бастамаларында» мына теорема дәлелденген: «Параллелограмның қарама-қарсы қабырғалары және қарама-қарсы бұрыштары тең, ал диагоналі оны тең екі бөлікке бөледі». Параллелограмдардың толық теориясы орта ғасырлардың аяғына қарай талданып, XVII ғасыр оқулықтарында көрініс тапты. Параллелограмдар туралы теоремалардың бәрі де тікелей немесе жанама түрде Евклидтің параллельдік аксиомасына негізделген.

13 слайд

Тарихи мағлұматтар «Параллелограмм» грек сөзі. Проклдың жазуынша, оны Евклид енгізген. Параллелограмм түсінігі және параллелограмның кейбір қасиеттері пифагорлықтарға да белгілі болған. Евклидтің «Бастамаларында» мына теорема дәлелденген: «Параллелограмның қарама-қарсы қабырғалары және қарама-қарсы бұрыштары тең, ал диагоналі оны тең екі бөлікке бөледі». Параллелограмдардың толық теориясы орта ғасырлардың аяғына қарай талданып, XVII ғасыр оқулықтарында көрініс тапты. Параллелограмдар туралы теоремалардың бәрі де тікелей немесе жанама түрде Евклидтің параллельдік аксиомасына негізделген.

Мағынаны ашу № 1 1-тапсырма Ұзындықтары 2 м, 3 м және олардың арасындағы бұрышы30 0 болатын параллелограмм пішінді т

14 слайд
Мағынаны ашу № 1 1-тапсырма Ұзындықтары 2 м, 3 м және олардың арасындағы бұрышы30 0 болатын параллелограмм пішінді тақтайды бояу керек. Егер 1 м 2 тақтайға 100 г бояу кетсе, берілген параллелограмм пішінді тақтайды бояу үшін қанша грамм бояу керек? № 2 2-тапсырма Параллелограммның сүйір бұрышы 30 0 -қа тең, бір қабырғасы екінші қабырғасынан 4см артық. Параллелограммның периметрі 92 см-ге тең екені белгілі болса, параллелограммның ауданын табыңыз.

14 слайд

Мағынаны ашу № 1 1-тапсырма Ұзындықтары 2 м, 3 м және олардың арасындағы бұрышы30 0 болатын параллелограмм пішінді тақтайды бояу керек. Егер 1 м 2 тақтайға 100 г бояу кетсе, берілген параллелограмм пішінді тақтайды бояу үшін қанша грамм бояу керек? № 2 2-тапсырма Параллелограммның сүйір бұрышы 30 0 -қа тең, бір қабырғасы екінші қабырғасынан 4см артық. Параллелограммның периметрі 92 см-ге тең екені белгілі болса, параллелограммның ауданын табыңыз.

Тест

15 слайд
Тест

15 слайд

Тест

1. Параллелограмның ауданы 2,4м 2 . Қабырғасы 1,5м болса, биіктігі неге тең? A. 1,6 B. 1,5 C. 1,2 D. 1,3

16 слайд
1. Параллелограмның ауданы 2,4м 2 . Қабырғасы 1,5м болса, биіктігі неге тең? A. 1,6 B. 1,5 C. 1,2 D. 1,3

16 слайд

1. Параллелограмның ауданы 2,4м 2 . Қабырғасы 1,5м болса, биіктігі неге тең? A. 1,6 B. 1,5 C. 1,2 D. 1,3

2. Параллелограмның қабырғалары 24см және 18см, ал олардың арасындағы бұрышы 30градус. Ауданы неге тең? A. 216

17 слайд
2. Параллелограмның қабырғалары 24см және 18см, ал олардың арасындағы бұрышы 30градус. Ауданы неге тең? A. 216 B. 214 C. 200 D. 116

17 слайд

2. Параллелограмның қабырғалары 24см және 18см, ал олардың арасындағы бұрышы 30градус. Ауданы неге тең? A. 216 B. 214 C. 200 D. 116

3. Параллелограмның қабырғасы 4,5дм, ал оның осы қабырғаға түсірілген биіктігі 2,6дм. Оның ауданын табыңдар? A. 14,2

18 слайд
3. Параллелограмның қабырғасы 4,5дм, ал оның осы қабырғаға түсірілген биіктігі 2,6дм. Оның ауданын табыңдар? A. 14,2 B. 13,5 C. 11,7 D. 11

18 слайд

3. Параллелограмның қабырғасы 4,5дм, ал оның осы қабырғаға түсірілген биіктігі 2,6дм. Оның ауданын табыңдар? A. 14,2 B. 13,5 C. 11,7 D. 11

4. Қабырғасы 4см квадраттың ауданы неге тең? A. 20 B. 16 C. 18 D. 22

19 слайд
4. Қабырғасы 4см квадраттың ауданы неге тең? A. 20 B. 16 C. 18 D. 22

19 слайд

4. Қабырғасы 4см квадраттың ауданы неге тең? A. 20 B. 16 C. 18 D. 22

5. Қабырғалары 13см және 5см болатын тік төртбұрыштың ауданын табыңдар? A. 18 B. 36 C. 65 D. 45

20 слайд
5. Қабырғалары 13см және 5см болатын тік төртбұрыштың ауданын табыңдар? A. 18 B. 36 C. 65 D. 45

20 слайд

5. Қабырғалары 13см және 5см болатын тік төртбұрыштың ауданын табыңдар? A. 18 B. 36 C. 65 D. 45

6. Тік төртбұрыштың қабырғалары 12см және 5см. Диагоналын табыңдар? A. 13 B. 17 C. 15 D. 12

21 слайд
6. Тік төртбұрыштың қабырғалары 12см және 5см. Диагоналын табыңдар? A. 13 B. 17 C. 15 D. 12

21 слайд

6. Тік төртбұрыштың қабырғалары 12см және 5см. Диагоналын табыңдар? A. 13 B. 17 C. 15 D. 12

7. Ромбының қабырғасы 6,5дм. Периметрін табыңдар? A. 13 B. 17 C. 25 D. 26

22 слайд
7. Ромбының қабырғасы 6,5дм. Периметрін табыңдар? A. 13 B. 17 C. 25 D. 26

22 слайд

7. Ромбының қабырғасы 6,5дм. Периметрін табыңдар? A. 13 B. 17 C. 25 D. 26

8. Тік төртбұрыштың қабырғалары 8,5см және 4,5см. Периметрін табыңдар? A. 20 B. 25 C. 26 D. 27

23 слайд
8. Тік төртбұрыштың қабырғалары 8,5см және 4,5см. Периметрін табыңдар? A. 20 B. 25 C. 26 D. 27

23 слайд

8. Тік төртбұрыштың қабырғалары 8,5см және 4,5см. Периметрін табыңдар? A. 20 B. 25 C. 26 D. 27

9. Тік бұрышты үшбұрыштың катеттері 6см және 8см. Гипотенузасын табыңдар? A. 10 B. 12 C. 14 D. 11

24 слайд
9. Тік бұрышты үшбұрыштың катеттері 6см және 8см. Гипотенузасын табыңдар? A. 10 B. 12 C. 14 D. 11

24 слайд

9. Тік бұрышты үшбұрыштың катеттері 6см және 8см. Гипотенузасын табыңдар? A. 10 B. 12 C. 14 D. 11

Рефлексия « Қосу, Алу, Қызықты » «Қосу» – оң әсер еткен фактілерді,алған,білімдері жайлы жа

25 слайд
Рефлексия « Қосу, Алу, Қызықты » «Қосу» – оң әсер еткен фактілерді,алған,білімдері жайлы жазады. «Алу» - қолымнан келмей жатыр немесе түсініксіз болып тұр деген ойларын жазады. «Қызықты» - деген бағанаға өздеріне не қызықты болды соны жазады, немесе не жайында көбірек білгісі келеді, соны жазады.

25 слайд

Рефлексия « Қосу, Алу, Қызықты » «Қосу» – оң әсер еткен фактілерді,алған,білімдері жайлы жазады. «Алу» - қолымнан келмей жатыр немесе түсініксіз болып тұр деген ойларын жазады. «Қызықты» - деген бағанаға өздеріне не қызықты болды соны жазады, немесе не жайында көбірек білгісі келеді, соны жазады.

Үйге тапсырма: • § 2.1 Параллелограм.ның ауданы • № 364 есеп. Ш ы ғ у

26 слайд
Үйге тапсырма: • § 2.1 Параллелограм.ның ауданы • № 364 есеп. Ш ы ғ у

26 слайд

Үйге тапсырма: • § 2.1 Параллелограм.ның ауданы • № 364 есеп. Ш ы ғ у

Сау болыңыздар . Сабақ аяқталды.

27 слайд
Сау болыңыздар . Сабақ аяқталды.

27 слайд

Сау болыңыздар . Сабақ аяқталды.