Ашық сабақ
Ашық сабақ

#1 слайд
Спорттық жаттығуларды
ЖИ көмегімен бақылау
және бағалау
Қазіргі қоғамда білім беру саласы үздіксіз дамып, жаңа технологиялармен
толықтырылуда. Жасанды интеллект (ЖИ) адам өмірінің әр саласына еніп, білім
беру жүйесінде де ерекше орын ала бастады. Дене шынықтыру және спорт
сабақтарында ЖИ қолдану – бүгінгі күннің маңызды педагогикалық идеяларының
бірі болып отыр.
1 слайд
Спорттық жаттығуларды ЖИ көмегімен бақылау және бағалау Қазіргі қоғамда білім беру саласы үздіксіз дамып, жаңа технологиялармен толықтырылуда. Жасанды интеллект (ЖИ) адам өмірінің әр саласына еніп, білім беру жүйесінде де ерекше орын ала бастады. Дене шынықтыру және спорт сабақтарында ЖИ қолдану – бүгінгі күннің маңызды педагогикалық идеяларының бірі болып отыр.
#2 слайд
Педагогикалық идеяның
жаңашылдығы
Нақты талдау
ЖИ спорттық жаттығуларды
орындау барысын
бейнекамералар, сенсорлар
немесе фитнес-трекерлер арқылы
талдап, қозғалыстың дұрыстығын
анықтай алады.
Объективті бағалау
Оқушылардың физикалық
дайындығын объективті түрде
бағалап, қателерін көрсетіп, жеке
ұсыным береді.
Жеке траектория
Дәстүрлі бағалаудан айырмашылығы – ЖИ нақты деректерге сүйеніп, әр
оқушының жеке даму траекториясын құруға мүмкіндік береді.
2 слайд
Педагогикалық идеяның жаңашылдығы Нақты талдау ЖИ спорттық жаттығуларды орындау барысын бейнекамералар, сенсорлар немесе фитнес-трекерлер арқылы талдап, қозғалыстың дұрыстығын анықтай алады. Объективті бағалау Оқушылардың физикалық дайындығын объективті түрде бағалап, қателерін көрсетіп, жеке ұсыным береді. Жеке траектория Дәстүрлі бағалаудан айырмашылығы – ЖИ нақты деректерге сүйеніп, әр оқушының жеке даму траекториясын құруға мүмкіндік береді.
#3 слайд
Өзектілігі мен маңыздылығы
Қазіргі заманның талаптары
Қазіргі заманда балалардың дене белсенділігі азайып, қозғалыс дағдылары
әлсіреп барады. ЖИ көмегімен дене шынықтыру сабақтарын жаңғырту –
оқушылардың қызығушылығын арттырады.
Әлемдік білім беру жүйесінде EdTech пен SportTech құралдары қарқынды дамуда,
сондықтан мектеп тәжірибесіне енгізу уақыты жетті.
Алты негізгі себеп
•Оқыту объективтілігін қамтамасыз ету
•Оқушының жеке дамуына ықпал ету
•Оқыту мотивациясын арттыру
•Уақыт пен еңбек тиімділігін жоғарылату
•Денсаулықты нығайту
•Болашаққа бейімделуге көмектесу
3 слайд
Өзектілігі мен маңыздылығы Қазіргі заманның талаптары Қазіргі заманда балалардың дене белсенділігі азайып, қозғалыс дағдылары әлсіреп барады. ЖИ көмегімен дене шынықтыру сабақтарын жаңғырту – оқушылардың қызығушылығын арттырады. Әлемдік білім беру жүйесінде EdTech пен SportTech құралдары қарқынды дамуда, сондықтан мектеп тәжірибесіне енгізу уақыты жетті. Алты негізгі себеп •Оқыту объективтілігін қамтамасыз ету •Оқушының жеке дамуына ықпал ету •Оқыту мотивациясын арттыру •Уақыт пен еңбек тиімділігін жоғарылату •Денсаулықты нығайту •Болашаққа бейімделуге көмектесу
#4 слайд
Қазіргі таңда қалай оқытуға болады?
01
ЖИ қосымшаларын пайдалану
Смартфондағы арнайы бағдарламалар (Google Fit, MyFitnessPal, AI
Coach) арқылы жаттығуларды бақылау және талдау жүргізу.
02
Интерактивті жабдықтар
Интерактивті тақта мен бейнекамераны қолдану: жаттығуларды
орындап жатқан оқушының қимылын ЖИ талдап, нәтижесін бірден
экранға шығарады.
03
Жеке жаттығу картасы
Әр оқушыға ЖИ оның мүмкіндігіне сәйкес жаттығулар жиынтығын
ұсынады және дифференциалды оқытуды жүзеге асырады.
04
Геймификация элементтері
ЖИ баланың жетістігін ұпай, рейтинг, медаль түрінде бағалап,
мотивацияны арттырады және спортты қызықты процеске
айналдырады.
4 слайд
Қазіргі таңда қалай оқытуға болады? 01 ЖИ қосымшаларын пайдалану Смартфондағы арнайы бағдарламалар (Google Fit, MyFitnessPal, AI Coach) арқылы жаттығуларды бақылау және талдау жүргізу. 02 Интерактивті жабдықтар Интерактивті тақта мен бейнекамераны қолдану: жаттығуларды орындап жатқан оқушының қимылын ЖИ талдап, нәтижесін бірден экранға шығарады. 03 Жеке жаттығу картасы Әр оқушыға ЖИ оның мүмкіндігіне сәйкес жаттығулар жиынтығын ұсынады және дифференциалды оқытуды жүзеге асырады. 04 Геймификация элементтері ЖИ баланың жетістігін ұпай, рейтинг, медаль түрінде бағалап, мотивацияны арттырады және спортты қызықты процеске айналдырады.
#5 слайд
Оқытудың тиімділігі
Нақты бағалау
Оқушылардың қозғалыс дағдыларын нақты әрі әділ бағалау жүйесі
қалыптасады. ЖИ субъективтілікті жояды және объективті деректерге
сүйенеді.
Уақыт үнемдеу
Мұғалімнің уақытын үнемдеу (әр оқушыны жеке бақылап үлгермей, ЖИ
автоматты түрде деректер жинайды). Педагог тек қорытындыны талдайды.
Дифференциалды оқыту
Оқушының жеке ерекшелігі ескеріліп, дифференциалды оқыту жүзеге асады.
Әр балаға өзінің деңгейіне сай жаттығулар ұсынылады.
Қызығушылықты арттыру
Оқушылардың спортқа қызығушылығы артады, себебі нәтижені визуалды
түрде көреді және өз прогресін бақылай алады.
5 слайд
Оқытудың тиімділігі Нақты бағалау Оқушылардың қозғалыс дағдыларын нақты әрі әділ бағалау жүйесі қалыптасады. ЖИ субъективтілікті жояды және объективті деректерге сүйенеді. Уақыт үнемдеу Мұғалімнің уақытын үнемдеу (әр оқушыны жеке бақылап үлгермей, ЖИ автоматты түрде деректер жинайды). Педагог тек қорытындыны талдайды. Дифференциалды оқыту Оқушының жеке ерекшелігі ескеріліп, дифференциалды оқыту жүзеге асады. Әр балаға өзінің деңгейіне сай жаттығулар ұсынылады. Қызығушылықты арттыру Оқушылардың спортқа қызығушылығы артады, себебі нәтижені визуалды түрде көреді және өз прогресін бақылай алады.
#6 слайд
Мақсат пен міндеттер
Негізгі мақсат
ЖИ технологиясын қолдана отырып спорттық жаттығуларды тиімді бақылау, бағалау және оқушылардың дене дайындығын арттыруға жағдай
жасау.
1Спорттық жаттығуларды талдау
Спорттық жаттығуларды орындау барысын ЖИ арқылы талдау және нақты деректер алу.
2Қателерді анықтау
6 слайд
Мақсат пен міндеттер Негізгі мақсат ЖИ технологиясын қолдана отырып спорттық жаттығуларды тиімді бақылау, бағалау және оқушылардың дене дайындығын арттыруға жағдай жасау. 1Спорттық жаттығуларды талдау Спорттық жаттығуларды орындау барысын ЖИ арқылы талдау және нақты деректер алу. 2Қателерді анықтау
#7 слайд
Күтілетін нәтижелер
Оқушылардың өзін-өзі дамытуы
Оқушылар өз қимыл-қозғалыс қателерін ЖИ арқылы көріп, түзетуге үйренеді. Өзін-өзі бақылау дағдысы қалыптасады.
Мотивация мен ынтаның артуы
Спорттық жаттығуларға деген қызығушылық пен ынта артады. Геймификация элементтері арқылы белсенділік жоғарылайды.
Жеке даму картасы
Мұғалім әр оқушының жеке даму картасын жүргізе алады. Прогресті уақыт бойынша бақылау мүмкіндігі пайда болады.
Сабақ сапасының жоғарылауы
Дене шынықтыру сабақтарының сапасы мен тиімділігі жоғарылайды. Объективті бағалау жүйесі енгізіледі.
Цифрлық сауаттылықтың дамуы
ЖИ арқылы оқыту – оқушылардың цифрлық сауаттылығын да дамытады. XXI ғасырдың негізгі құзыреттері қалыптасады.
7 слайд
Күтілетін нәтижелер Оқушылардың өзін-өзі дамытуы Оқушылар өз қимыл-қозғалыс қателерін ЖИ арқылы көріп, түзетуге үйренеді. Өзін-өзі бақылау дағдысы қалыптасады. Мотивация мен ынтаның артуы Спорттық жаттығуларға деген қызығушылық пен ынта артады. Геймификация элементтері арқылы белсенділік жоғарылайды. Жеке даму картасы Мұғалім әр оқушының жеке даму картасын жүргізе алады. Прогресті уақыт бойынша бақылау мүмкіндігі пайда болады. Сабақ сапасының жоғарылауы Дене шынықтыру сабақтарының сапасы мен тиімділігі жоғарылайды. Объективті бағалау жүйесі енгізіледі. Цифрлық сауаттылықтың дамуы ЖИ арқылы оқыту – оқушылардың цифрлық сауаттылығын да дамытады. XXI ғасырдың негізгі құзыреттері қалыптасады.
#8 слайд
Сабақты ұйымдастырудың 5 тәсілі
1
Диагностикалық бақылау
тәсілі
Сабақ басында ЖИ қосымшасы арқылы
оқушылардың бастапқы денсаулық және
физикалық көрсеткіштері тіркеледі.
Жүрек соғысы, тыныс алу жиілігі,
қозғалыс амплитудасы талданады.
2
Интерактивті жаттығу тәсілі
Оқушылар жаттығуды орындайды, ал
ЖИ қозғалыс траекториясын талдап,
экранға қателерін бірден көрсетеді.
Визуалды кері байланыс арқылы өзін-өзі
бақылау дағдысы дамиды.
3
Жеке траектория тәсілі
ЖИ әр оқушыға жеке спорттық
жаттығулар жиынтығын ұсынады.
Дифференциалды оқыту жүзеге асады,
әр оқушы өзінің даму деңгейіне сай
жаттығуларды орындайды.
4
Геймификация тәсілі
ЖИ көмегімен оқушылардың жаттығу нәтижелері ұпай, медаль,
деңгей түрінде көрсетіледі. Топтық жарыстар, челлендждер
ұйымдастырылады.
5
Рефлексия және талдау тәсілі
Сабақ соңында ЖИ әр оқушыға жеке қорытынды есеп береді.
Мұғалім осы есепті талдап, топтық кері байланыс жүргізеді.
Прогресті уақыт бойынша бақылау.
8 слайд
Сабақты ұйымдастырудың 5 тәсілі 1 Диагностикалық бақылау тәсілі Сабақ басында ЖИ қосымшасы арқылы оқушылардың бастапқы денсаулық және физикалық көрсеткіштері тіркеледі. Жүрек соғысы, тыныс алу жиілігі, қозғалыс амплитудасы талданады. 2 Интерактивті жаттығу тәсілі Оқушылар жаттығуды орындайды, ал ЖИ қозғалыс траекториясын талдап, экранға қателерін бірден көрсетеді. Визуалды кері байланыс арқылы өзін-өзі бақылау дағдысы дамиды. 3 Жеке траектория тәсілі ЖИ әр оқушыға жеке спорттық жаттығулар жиынтығын ұсынады. Дифференциалды оқыту жүзеге асады, әр оқушы өзінің даму деңгейіне сай жаттығуларды орындайды. 4 Геймификация тәсілі ЖИ көмегімен оқушылардың жаттығу нәтижелері ұпай, медаль, деңгей түрінде көрсетіледі. Топтық жарыстар, челлендждер ұйымдастырылады. 5 Рефлексия және талдау тәсілі Сабақ соңында ЖИ әр оқушыға жеке қорытынды есеп береді. Мұғалім осы есепті талдап, топтық кері байланыс жүргізеді. Прогресті уақыт бойынша бақылау.
#9 слайд
Мектеп бағдарламасына енгізудің тиімділігі
Өмірмен байланыс
ЖИ негізіндегі спорт жаттығулары оқушылардың күнделікті өмірімен тікелей байланысты. Функционалдық сауаттылықты
дамытады.
Инновациялық ойлау
ЖИ технологиялары оқушылардың сыни ойлауын, деректермен жұмыс жасау қабілетін арттырады. Жаңа құзыреттер
қалыптасады.
Денсаулық мәдениеті
Спорттық жаттығулар оқушы денсаулығын нығайтуға, дұрыс өмір салтын қалыптастыруға ықпал етеді.
Цифрлық білім беру
Қазақстанның білім беру жүйесі цифрландыруға бағытталған, сондықтан бұл идеялар мемлекеттік стратегияларға
сәйкес келеді.
Енгізу қадамдары
1.Әдістемелік материал әзірлеу
2.Пилоттық апробация жүргізу
3.Мұғалімдерді даярлау
4.Бағдарламалық қамтамасыз ету
5.Мемлекеттік стандартқа бейімдеу
6.Бағалау жүйесін енгізу
9 слайд
Мектеп бағдарламасына енгізудің тиімділігі Өмірмен байланыс ЖИ негізіндегі спорт жаттығулары оқушылардың күнделікті өмірімен тікелей байланысты. Функционалдық сауаттылықты дамытады. Инновациялық ойлау ЖИ технологиялары оқушылардың сыни ойлауын, деректермен жұмыс жасау қабілетін арттырады. Жаңа құзыреттер қалыптасады. Денсаулық мәдениеті Спорттық жаттығулар оқушы денсаулығын нығайтуға, дұрыс өмір салтын қалыптастыруға ықпал етеді. Цифрлық білім беру Қазақстанның білім беру жүйесі цифрландыруға бағытталған, сондықтан бұл идеялар мемлекеттік стратегияларға сәйкес келеді. Енгізу қадамдары 1.Әдістемелік материал әзірлеу 2.Пилоттық апробация жүргізу 3.Мұғалімдерді даярлау 4.Бағдарламалық қамтамасыз ету 5.Мемлекеттік стандартқа бейімдеу 6.Бағалау жүйесін енгізу
#10 слайд
ЖИ көмегі арқылы өткізілген
сабақтар
10 слайд
ЖИ көмегі арқылы өткізілген сабақтар
#11 слайд
Қорытынды
1
Болашақ
XXI ғасыр құзыреттері
2
Технология
ЖИ арқылы дамыту
3
Дағдылар
Цифрлық сауаттылық пен спорттық даму
4
Негіз
Жеке тұлғаға бағытталған білім беру
Спорттық жаттығуларды ЖИ көмегімен бақылау және бағалау – білім берудің жаңа кезеңіне жол ашатын жаңашыл педагогикалық идея. Ол тек
оқушылардың спорттық нәтижесін жақсартып қана қоймай, олардың жеке дамуына, денсаулығына, мотивациясына және болашақтағы өмірлік
дағдыларына оң әсер етеді.
Бұл жүйе Қазақстанның «Цифрлық Қазақстан» бағдарламасына және білім беруді дамытудың мемлекеттік стратегияларына толық сәйкес келеді.
Мектеп деңгейінде енгізу арқылы оқушылардың физикалық, технологиялық және танымдық қабілеттерін жан-жақты дамытуға болады.
11 слайд
Қорытынды 1 Болашақ XXI ғасыр құзыреттері 2 Технология ЖИ арқылы дамыту 3 Дағдылар Цифрлық сауаттылық пен спорттық даму 4 Негіз Жеке тұлғаға бағытталған білім беру Спорттық жаттығуларды ЖИ көмегімен бақылау және бағалау – білім берудің жаңа кезеңіне жол ашатын жаңашыл педагогикалық идея. Ол тек оқушылардың спорттық нәтижесін жақсартып қана қоймай, олардың жеке дамуына, денсаулығына, мотивациясына және болашақтағы өмірлік дағдыларына оң әсер етеді. Бұл жүйе Қазақстанның «Цифрлық Қазақстан» бағдарламасына және білім беруді дамытудың мемлекеттік стратегияларына толық сәйкес келеді. Мектеп деңгейінде енгізу арқылы оқушылардың физикалық, технологиялық және танымдық қабілеттерін жан-жақты дамытуға болады.
шағым қалдыра аласыз













