Материалдар / "Педагог имиджі"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Педагог имиджі"

Материал туралы қысқаша түсінік
студенттерге керек болуы мүмкін
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Қазан 2020
920
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Орындаған: Жарлықасынова Аида Тексерген: Кабимолдина А.Қ.Педагог имиджі

1 слайд
Орындаған: Жарлықасынова Аида Тексерген: Кабимолдина А.Қ.Педагог имиджі

1 слайд

Орындаған: Жарлықасынова Аида Тексерген: Кабимолдина А.Қ.Педагог имиджі

Имидж деген ұғымды қалай түсінеміз? Имидж – ағылшын тілінен аударғанда «бейне», «кейіп» деген мағына береді.

2 слайд
Имидж деген ұғымды қалай түсінеміз? Имидж – ағылшын тілінен аударғанда «бейне», «кейіп» деген мағына береді.

2 слайд

Имидж деген ұғымды қалай түсінеміз? Имидж – ағылшын тілінен аударғанда «бейне», «кейіп» деген мағына береді.

Тартымды имидж: - Айналасындағы адамдардың көңілін аулау кепілі; - Кез келген жұмыста жетістікке жетудің негізгі шарты. Мұғалі

3 слайд
Тартымды имидж: - Айналасындағы адамдардың көңілін аулау кепілі; - Кез келген жұмыста жетістікке жетудің негізгі шарты. Мұғалімнің жеке тұлғасына қызықпаса, пәнге деген қызығушылық болмайды. Баланың өмірінің жартысы оларға білім ғана беріп қоймай, сонымен қатар оларды тәрбиелейтін және жеке тұлға ретінде қалыптастыратын мектепте өтеді. Әлеуметтік және балалық шақтан алған әсерлер мен тәжірибелер үлкен өмірге өтуіне әсер етеді. Мұғалімнің жеке басы оқушының жеке тұлға болып қалыптасуына көмектеседі. Ақпараттың басым бөлігін біз көру арқылы аламыз, сондықтан да біздің тартымды бейнеміз өте маңызды. Оған: ұқыптылық, іскерлік стиль, мәнер, әдеп, күлкі жатады. Ұстаз өзін қалай көреді және оны оқушылары қалай елестетеді? Мектеп әкімшілігі мен оқушылар сыйлау үшін және іс оңға басу үшін не істеу керек? Бар мәселе имиджде. Тартымды имидж: - Айналасындағы адамдардың көңілін аулау кепілі; - Кез келген жұмыста жетістікке жетудің негізгі шарты. Мұғалімнің жеке тұлғасына қызықпаса, пәнге деген қызығушылық болмайды. Баланың өмірінің жартысы оларға білім ғана беріп қоймай, сонымен қатар оларды тәрбиелейтін және жеке тұлға ретінде қалыптастыратын мектепте өтеді. Әлеуметтік және балалық шақтан алған әсерлер мен тәжірибелер үлкен өмірге өтуіне әсер етеді. Мұғалімнің жеке басы оқушының жеке тұлға болып қалыптасуына көмектеседі. Ақпараттың басым бөлігін біз көру арқылы аламыз, сондықтан да біздің тартымды бейнеміз өте маңызды. Оған: ұқыптылық, іскерлік стиль, мәнер, әдеп, күлкі жатады. Ұстаз өзін қалай көреді және оны оқушылары қалай елестетеді? Мектеп әкімшілігі мен оқушылар сыйлау үшін және іс оңға басу үшін не істеу керек? Бар мәселе имиджде.

3 слайд

Тартымды имидж: - Айналасындағы адамдардың көңілін аулау кепілі; - Кез келген жұмыста жетістікке жетудің негізгі шарты. Мұғалімнің жеке тұлғасына қызықпаса, пәнге деген қызығушылық болмайды. Баланың өмірінің жартысы оларға білім ғана беріп қоймай, сонымен қатар оларды тәрбиелейтін және жеке тұлға ретінде қалыптастыратын мектепте өтеді. Әлеуметтік және балалық шақтан алған әсерлер мен тәжірибелер үлкен өмірге өтуіне әсер етеді. Мұғалімнің жеке басы оқушының жеке тұлға болып қалыптасуына көмектеседі. Ақпараттың басым бөлігін біз көру арқылы аламыз, сондықтан да біздің тартымды бейнеміз өте маңызды. Оған: ұқыптылық, іскерлік стиль, мәнер, әдеп, күлкі жатады. Ұстаз өзін қалай көреді және оны оқушылары қалай елестетеді? Мектеп әкімшілігі мен оқушылар сыйлау үшін және іс оңға басу үшін не істеу керек? Бар мәселе имиджде. Тартымды имидж: - Айналасындағы адамдардың көңілін аулау кепілі; - Кез келген жұмыста жетістікке жетудің негізгі шарты. Мұғалімнің жеке тұлғасына қызықпаса, пәнге деген қызығушылық болмайды. Баланың өмірінің жартысы оларға білім ғана беріп қоймай, сонымен қатар оларды тәрбиелейтін және жеке тұлға ретінде қалыптастыратын мектепте өтеді. Әлеуметтік және балалық шақтан алған әсерлер мен тәжірибелер үлкен өмірге өтуіне әсер етеді. Мұғалімнің жеке басы оқушының жеке тұлға болып қалыптасуына көмектеседі. Ақпараттың басым бөлігін біз көру арқылы аламыз, сондықтан да біздің тартымды бейнеміз өте маңызды. Оған: ұқыптылық, іскерлік стиль, мәнер, әдеп, күлкі жатады. Ұстаз өзін қалай көреді және оны оқушылары қалай елестетеді? Мектеп әкімшілігі мен оқушылар сыйлау үшін және іс оңға басу үшін не істеу керек? Бар мәселе имиджде.

Сыртқы имиджді құраушыларға: - мимика, - дауыс күші мен тембрі, - костюм, - қимыл, - мәнер. Айналаңыздағы адамның санасындағы с

4 слайд
Сыртқы имиджді құраушыларға: - мимика, - дауыс күші мен тембрі, - костюм, - қимыл, - мәнер. Айналаңыздағы адамның санасындағы сіздің бейнеңіз туралы көзқарас сізбен жүздесуден кейінгі сыртқы кейпіңіз бен өз-өзіңізді ұстауыңыздың тәрбиелік мәні мен сөйлесу мәнеріңіз арқылы қалыптаспақ. Сыртқы бейнеміздің үйлесімді әсер қалдыру үшін: Мәнерлі сөйлеу Стиль мен киім түсінің психологиялық әсерін білу Тұрған тұрысқа, мимикаға және мәнерге көңіл бөлу. Сыртқы имиджді құраушыларға: - мимика, - дауыс күші мен тембрі, - костюм, - қимыл, -мәнер. Айналаңыздағы адамның санасындағы сіздің бейнеңіз туралы көзқарас сізбен жүздесуден кейінгі сыртқы кейпіңіз бен өз-өзіңізді ұстауыңыздың тәрбиелік мәні мен сөйлесу мәнеріңіз арқылы қалыптаспақ. Сыртқы бейнеміздің үйлесімді әсер қалдыру үшін: мәнерлі сөйлеу ;стиль мен киім түсінің психологиялық әсерін білу; тұрған тұрысқа, мимикаға және мәнерге көңіл бөлу.

4 слайд

Сыртқы имиджді құраушыларға: - мимика, - дауыс күші мен тембрі, - костюм, - қимыл, - мәнер. Айналаңыздағы адамның санасындағы сіздің бейнеңіз туралы көзқарас сізбен жүздесуден кейінгі сыртқы кейпіңіз бен өз-өзіңізді ұстауыңыздың тәрбиелік мәні мен сөйлесу мәнеріңіз арқылы қалыптаспақ. Сыртқы бейнеміздің үйлесімді әсер қалдыру үшін: Мәнерлі сөйлеу Стиль мен киім түсінің психологиялық әсерін білу Тұрған тұрысқа, мимикаға және мәнерге көңіл бөлу. Сыртқы имиджді құраушыларға: - мимика, - дауыс күші мен тембрі, - костюм, - қимыл, -мәнер. Айналаңыздағы адамның санасындағы сіздің бейнеңіз туралы көзқарас сізбен жүздесуден кейінгі сыртқы кейпіңіз бен өз-өзіңізді ұстауыңыздың тәрбиелік мәні мен сөйлесу мәнеріңіз арқылы қалыптаспақ. Сыртқы бейнеміздің үйлесімді әсер қалдыру үшін: мәнерлі сөйлеу ;стиль мен киім түсінің психологиялық әсерін білу; тұрған тұрысқа, мимикаға және мәнерге көңіл бөлу.

Имидж – сіздің бойыңыздағы талантыңыздың жарқырап ашылуы, өзіңіз туралы жақсы пікір қалыптастыру жолы. Әлемдік өркениеттің ста

5 слайд
Имидж – сіздің бойыңыздағы талантыңыздың жарқырап ашылуы, өзіңіз туралы жақсы пікір қалыптастыру жолы. Әлемдік өркениеттің стандарттарын ұсынатын американдық психологтардың пікірінше, адамның имиджі мен карьерасы бір-бірімен тікелей сабақтас жүреді дейді. Сонда адамның сырт келбеті әсем көрінгенімен, жұмысында әлсіз болса, онда ол адамды идеал деуге келмейді. Сондықтан да кәсіби мамандығын жан-жақты меңгерген педагог қана жоғары бағаланып, әріптестері мен шәкірттерінің ыстық ықыласына бөленбек. Имидж – сіздің бойыңыздағы талантыңыздың жарқырап ашылуы, өзіңіз туралы жақсы пікір қалыптастыру жолы. Әлемдік өркениеттің стандарттарын ұсынатын американдық психологтардың пікірінше, адамның имиджі мен карьерасы бір-бірімен тікелей сабақтас жүреді дейді. Сонда адамның сырт келбеті әсем көрінгенімен, жұмысында әлсіз болса, онда ол адамды идеал деуге келмейді. Сондықтан да кәсіби мамандығын жан-жақты меңгерген педагог қана жоғары бағаланып, әріптестері мен шәкірттерінің ыстық ықыласына бөленбек.

5 слайд

Имидж – сіздің бойыңыздағы талантыңыздың жарқырап ашылуы, өзіңіз туралы жақсы пікір қалыптастыру жолы. Әлемдік өркениеттің стандарттарын ұсынатын американдық психологтардың пікірінше, адамның имиджі мен карьерасы бір-бірімен тікелей сабақтас жүреді дейді. Сонда адамның сырт келбеті әсем көрінгенімен, жұмысында әлсіз болса, онда ол адамды идеал деуге келмейді. Сондықтан да кәсіби мамандығын жан-жақты меңгерген педагог қана жоғары бағаланып, әріптестері мен шәкірттерінің ыстық ықыласына бөленбек. Имидж – сіздің бойыңыздағы талантыңыздың жарқырап ашылуы, өзіңіз туралы жақсы пікір қалыптастыру жолы. Әлемдік өркениеттің стандарттарын ұсынатын американдық психологтардың пікірінше, адамның имиджі мен карьерасы бір-бірімен тікелей сабақтас жүреді дейді. Сонда адамның сырт келбеті әсем көрінгенімен, жұмысында әлсіз болса, онда ол адамды идеал деуге келмейді. Сондықтан да кәсіби мамандығын жан-жақты меңгерген педагог қана жоғары бағаланып, әріптестері мен шәкірттерінің ыстық ықыласына бөленбек.

Педагог имиджінің құрамы: 1.Бейне(адам кіргенде пайда болатын және ол кеткеннен кейінде қалатын әсер); 2.Сыртқы аспекті (мінез

6 слайд
Педагог имиджінің құрамы: 1.Бейне(адам кіргенде пайда болатын және ол кеткеннен кейінде қалатын әсер); 2.Сыртқы аспекті (мінез –құлық мәнері, жүрісі, дене қимылы,мимикасы ,киім киюі,шаш үлгісі) 3.Ішкі аспект (ой –өрісі, білімділігі,адамгершілігі,қызығушылығы ) 4.Процессуальды аспект (темперамент,сөйлеу екпіні )

6 слайд

Педагог имиджінің құрамы: 1.Бейне(адам кіргенде пайда болатын және ол кеткеннен кейінде қалатын әсер); 2.Сыртқы аспекті (мінез –құлық мәнері, жүрісі, дене қимылы,мимикасы ,киім киюі,шаш үлгісі) 3.Ішкі аспект (ой –өрісі, білімділігі,адамгершілігі,қызығушылығы ) 4.Процессуальды аспект (темперамент,сөйлеу екпіні )

Имидждегі ең маңыздылығы:  Өзін-өзі жоғары бағалауы;  Оптимизм;  Ізгілікке сену;  Сезіну икемділігі және бәріне түсінушілікп

7 слайд
Имидждегі ең маңыздылығы:  Өзін-өзі жоғары бағалауы;  Оптимизм;  Ізгілікке сену;  Сезіну икемділігі және бәріне түсінушілікпен қарау;  Өзгере алу икемділігі. Осындай бойында қасиеттері бар педагог жақсы қана көрініп қоймай, өзін жақсы сезінеді,өзіне –өзі сенімді , жұмысында табысқа жетеді.

7 слайд

Имидждегі ең маңыздылығы:  Өзін-өзі жоғары бағалауы;  Оптимизм;  Ізгілікке сену;  Сезіну икемділігі және бәріне түсінушілікпен қарау;  Өзгере алу икемділігі. Осындай бойында қасиеттері бар педагог жақсы қана көрініп қоймай, өзін жақсы сезінеді,өзіне –өзі сенімді , жұмысында табысқа жетеді.

Назарларыңызға рахмет!!!

8 слайд
Назарларыңызға рахмет!!!

8 слайд

Назарларыңызға рахмет!!!