"Педагог имиджі"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Орындаған: Жарлықасынова Аида
Тексерген: Кабимолдина А.Қ.Педагог имиджі
1 слайд
Орындаған: Жарлықасынова Аида Тексерген: Кабимолдина А.Қ.Педагог имиджі
2 слайд
Имидж деген ұғымды қалай түсінеміз? Имидж –
ағылшын тілінен аударғанда «бейне», «кейіп» деген
мағына береді.
2 слайд
Имидж деген ұғымды қалай түсінеміз? Имидж – ағылшын тілінен аударғанда «бейне», «кейіп» деген мағына береді.
3 слайд
Тартымды имидж:
- Айналасындағы адамдардың көңілін аулау кепілі; - Кез келген жұмыста
жетістікке жетудің негізгі шарты. Мұғалімнің жеке тұлғасына қызықпаса, пәнге
деген қызығушылық болмайды. Баланың өмірінің жартысы оларға білім ғана беріп
қоймай, сонымен қатар оларды тәрбиелейтін және жеке тұлға ретінде
қалыптастыратын мектепте өтеді. Әлеуметтік және балалық шақтан алған
әсерлер мен тәжірибелер үлкен өмірге өтуіне әсер етеді. Мұғалімнің жеке басы
оқушының жеке тұлға болып қалыптасуына көмектеседі. Ақпараттың басым
бөлігін біз көру арқылы аламыз, сондықтан да біздің тартымды бейнеміз өте
маңызды. Оған: ұқыптылық, іскерлік стиль, мәнер, әдеп, күлкі жатады. Ұстаз өзін
қалай көреді және оны оқушылары қалай елестетеді? Мектеп әкімшілігі мен
оқушылар сыйлау үшін және іс оңға басу үшін не істеу керек? Бар мәселе имиджде.
Тартымды имидж: - Айналасындағы адамдардың көңілін аулау кепілі; - Кез келген
жұмыста жетістікке жетудің негізгі шарты. Мұғалімнің жеке тұлғасына
қызықпаса, пәнге деген қызығушылық болмайды. Баланың өмірінің жартысы оларға
білім ғана беріп қоймай, сонымен қатар оларды тәрбиелейтін және жеке тұлға
ретінде қалыптастыратын мектепте өтеді. Әлеуметтік және балалық шақтан
алған әсерлер мен тәжірибелер үлкен өмірге өтуіне әсер етеді. Мұғалімнің жеке
басы оқушының жеке тұлға болып қалыптасуына көмектеседі. Ақпараттың басым
бөлігін біз көру арқылы аламыз, сондықтан да біздің тартымды бейнеміз өте
маңызды. Оған: ұқыптылық, іскерлік стиль, мәнер, әдеп, күлкі жатады. Ұстаз өзін
қалай көреді және оны оқушылары қалай елестетеді? Мектеп әкімшілігі мен
оқушылар сыйлау үшін және іс оңға басу үшін не істеу керек? Бар мәселе имиджде.
3 слайд
Тартымды имидж: - Айналасындағы адамдардың көңілін аулау кепілі; - Кез келген жұмыста жетістікке жетудің негізгі шарты. Мұғалімнің жеке тұлғасына қызықпаса, пәнге деген қызығушылық болмайды. Баланың өмірінің жартысы оларға білім ғана беріп қоймай, сонымен қатар оларды тәрбиелейтін және жеке тұлға ретінде қалыптастыратын мектепте өтеді. Әлеуметтік және балалық шақтан алған әсерлер мен тәжірибелер үлкен өмірге өтуіне әсер етеді. Мұғалімнің жеке басы оқушының жеке тұлға болып қалыптасуына көмектеседі. Ақпараттың басым бөлігін біз көру арқылы аламыз, сондықтан да біздің тартымды бейнеміз өте маңызды. Оған: ұқыптылық, іскерлік стиль, мәнер, әдеп, күлкі жатады. Ұстаз өзін қалай көреді және оны оқушылары қалай елестетеді? Мектеп әкімшілігі мен оқушылар сыйлау үшін және іс оңға басу үшін не істеу керек? Бар мәселе имиджде. Тартымды имидж: - Айналасындағы адамдардың көңілін аулау кепілі; - Кез келген жұмыста жетістікке жетудің негізгі шарты. Мұғалімнің жеке тұлғасына қызықпаса, пәнге деген қызығушылық болмайды. Баланың өмірінің жартысы оларға білім ғана беріп қоймай, сонымен қатар оларды тәрбиелейтін және жеке тұлға ретінде қалыптастыратын мектепте өтеді. Әлеуметтік және балалық шақтан алған әсерлер мен тәжірибелер үлкен өмірге өтуіне әсер етеді. Мұғалімнің жеке басы оқушының жеке тұлға болып қалыптасуына көмектеседі. Ақпараттың басым бөлігін біз көру арқылы аламыз, сондықтан да біздің тартымды бейнеміз өте маңызды. Оған: ұқыптылық, іскерлік стиль, мәнер, әдеп, күлкі жатады. Ұстаз өзін қалай көреді және оны оқушылары қалай елестетеді? Мектеп әкімшілігі мен оқушылар сыйлау үшін және іс оңға басу үшін не істеу керек? Бар мәселе имиджде.
4 слайд
Сыртқы имиджді құраушыларға: - мимика, - дауыс күші мен тембрі, - костюм, - қимыл, -
мәнер. Айналаңыздағы адамның санасындағы сіздің бейнеңіз туралы көзқарас сізбен
жүздесуден кейінгі сыртқы кейпіңіз бен өз-өзіңізді ұстауыңыздың тәрбиелік мәні мен сөйлесу
мәнеріңіз арқылы қалыптаспақ. Сыртқы бейнеміздің үйлесімді әсер қалдыру үшін: Мәнерлі
сөйлеу Стиль мен киім түсінің психологиялық әсерін білу Тұрған тұрысқа, мимикаға және
мәнерге көңіл бөлу. Сыртқы имиджді құраушыларға: - мимика, - дауыс күші мен тембрі, -
костюм, - қимыл, -мәнер. Айналаңыздағы адамның санасындағы сіздің бейнеңіз туралы
көзқарас сізбен жүздесуден кейінгі сыртқы кейпіңіз бен өз-өзіңізді ұстауыңыздың тәрбиелік
мәні мен сөйлесу мәнеріңіз арқылы қалыптаспақ. Сыртқы бейнеміздің үйлесімді әсер қалдыру
үшін: мәнерлі сөйлеу ;стиль мен киім түсінің психологиялық әсерін білу; тұрған тұрысқа,
мимикаға және мәнерге көңіл бөлу.
4 слайд
Сыртқы имиджді құраушыларға: - мимика, - дауыс күші мен тембрі, - костюм, - қимыл, - мәнер. Айналаңыздағы адамның санасындағы сіздің бейнеңіз туралы көзқарас сізбен жүздесуден кейінгі сыртқы кейпіңіз бен өз-өзіңізді ұстауыңыздың тәрбиелік мәні мен сөйлесу мәнеріңіз арқылы қалыптаспақ. Сыртқы бейнеміздің үйлесімді әсер қалдыру үшін: Мәнерлі сөйлеу Стиль мен киім түсінің психологиялық әсерін білу Тұрған тұрысқа, мимикаға және мәнерге көңіл бөлу. Сыртқы имиджді құраушыларға: - мимика, - дауыс күші мен тембрі, - костюм, - қимыл, -мәнер. Айналаңыздағы адамның санасындағы сіздің бейнеңіз туралы көзқарас сізбен жүздесуден кейінгі сыртқы кейпіңіз бен өз-өзіңізді ұстауыңыздың тәрбиелік мәні мен сөйлесу мәнеріңіз арқылы қалыптаспақ. Сыртқы бейнеміздің үйлесімді әсер қалдыру үшін: мәнерлі сөйлеу ;стиль мен киім түсінің психологиялық әсерін білу; тұрған тұрысқа, мимикаға және мәнерге көңіл бөлу.
5 слайд
Имидж – сіздің бойыңыздағы талантыңыздың жарқырап ашылуы, өзіңіз туралы
жақсы пікір қалыптастыру жолы. Әлемдік өркениеттің стандарттарын ұсынатын
американдық психологтардың пікірінше, адамның имиджі мен карьерасы бір-бірімен
тікелей сабақтас жүреді дейді. Сонда адамның сырт келбеті әсем көрінгенімен,
жұмысында әлсіз болса, онда ол адамды идеал деуге келмейді. Сондықтан да кәсіби
мамандығын жан-жақты меңгерген педагог қана жоғары бағаланып, әріптестері мен
шәкірттерінің ыстық ықыласына бөленбек. Имидж – сіздің бойыңыздағы
талантыңыздың жарқырап ашылуы, өзіңіз туралы жақсы пікір қалыптастыру жолы.
Әлемдік өркениеттің стандарттарын ұсынатын американдық психологтардың
пікірінше, адамның имиджі мен карьерасы бір-бірімен тікелей сабақтас жүреді дейді.
Сонда адамның сырт келбеті әсем көрінгенімен, жұмысында әлсіз болса, онда ол
адамды идеал деуге келмейді. Сондықтан да кәсіби мамандығын жан-жақты меңгерген
педагог қана жоғары бағаланып, әріптестері мен шәкірттерінің ыстық ықыласына
бөленбек.
5 слайд
Имидж – сіздің бойыңыздағы талантыңыздың жарқырап ашылуы, өзіңіз туралы жақсы пікір қалыптастыру жолы. Әлемдік өркениеттің стандарттарын ұсынатын американдық психологтардың пікірінше, адамның имиджі мен карьерасы бір-бірімен тікелей сабақтас жүреді дейді. Сонда адамның сырт келбеті әсем көрінгенімен, жұмысында әлсіз болса, онда ол адамды идеал деуге келмейді. Сондықтан да кәсіби мамандығын жан-жақты меңгерген педагог қана жоғары бағаланып, әріптестері мен шәкірттерінің ыстық ықыласына бөленбек. Имидж – сіздің бойыңыздағы талантыңыздың жарқырап ашылуы, өзіңіз туралы жақсы пікір қалыптастыру жолы. Әлемдік өркениеттің стандарттарын ұсынатын американдық психологтардың пікірінше, адамның имиджі мен карьерасы бір-бірімен тікелей сабақтас жүреді дейді. Сонда адамның сырт келбеті әсем көрінгенімен, жұмысында әлсіз болса, онда ол адамды идеал деуге келмейді. Сондықтан да кәсіби мамандығын жан-жақты меңгерген педагог қана жоғары бағаланып, әріптестері мен шәкірттерінің ыстық ықыласына бөленбек.
6 слайд
Педагог имиджінің құрамы:
1.Бейне(адам кіргенде пайда болатын және ол кеткеннен кейінде
қалатын әсер);
2.Сыртқы аспекті (мінез –құлық мәнері, жүрісі, дене
қимылы,мимикасы ,киім киюі,шаш үлгісі)
3.Ішкі аспект (ой –өрісі, білімділігі,адамгершілігі,қызығушылығы )
4.Процессуальды аспект (темперамент,сөйлеу екпіні )
6 слайд
Педагог имиджінің құрамы: 1.Бейне(адам кіргенде пайда болатын және ол кеткеннен кейінде қалатын әсер); 2.Сыртқы аспекті (мінез –құлық мәнері, жүрісі, дене қимылы,мимикасы ,киім киюі,шаш үлгісі) 3.Ішкі аспект (ой –өрісі, білімділігі,адамгершілігі,қызығушылығы ) 4.Процессуальды аспект (темперамент,сөйлеу екпіні )
7 слайд
Имидждегі ең маңыздылығы:
Өзін-өзі жоғары бағалауы;
Оптимизм;
Ізгілікке сену;
Сезіну икемділігі және бәріне түсінушілікпен
қарау;
Өзгере алу икемділігі.
Осындай бойында қасиеттері бар педагог
жақсы қана көрініп қоймай, өзін жақсы
сезінеді,өзіне –өзі сенімді , жұмысында табысқа
жетеді.
7 слайд
Имидждегі ең маңыздылығы: Өзін-өзі жоғары бағалауы; Оптимизм; Ізгілікке сену; Сезіну икемділігі және бәріне түсінушілікпен қарау; Өзгере алу икемділігі. Осындай бойында қасиеттері бар педагог жақсы қана көрініп қоймай, өзін жақсы сезінеді,өзіне –өзі сенімді , жұмысында табысқа жетеді.
8 слайд
Назарларыңызға рахмет!!!
8 слайд
Назарларыңызға рахмет!!!