"Педагог имиджі"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

"Педагог имиджі"

Материал туралы қысқаша түсінік
студенттерге керек болуы мүмкін
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Орындаған: Жарлықасынова Аида Тексерген: Кабимолдина А.Қ.Педагог имиджі

#1 слайд
Орындаған: Жарлықасынова Аида Тексерген: Кабимолдина А.Қ.Педагог имиджі

1 слайд

Орындаған: Жарлықасынова Аида Тексерген: Кабимолдина А.Қ.Педагог имиджі

Имидж деген ұғымды қалай түсінеміз? Имидж – ағылшын тілінен аударғанда «бейне», «кейіп» деген мағына береді.

#2 слайд
Имидж деген ұғымды қалай түсінеміз? Имидж – ағылшын тілінен аударғанда «бейне», «кейіп» деген мағына береді.

2 слайд

Имидж деген ұғымды қалай түсінеміз? Имидж – ағылшын тілінен аударғанда «бейне», «кейіп» деген мағына береді.

Тартымды имидж: - Айналасындағы адамдардың көңілін аулау кепілі; - Кез келген жұмыста жетістікке жетудің негізгі шарты. Мұғалі

#3 слайд
Тартымды имидж: - Айналасындағы адамдардың көңілін аулау кепілі; - Кез келген жұмыста жетістікке жетудің негізгі шарты. Мұғалімнің жеке тұлғасына қызықпаса, пәнге деген қызығушылық болмайды. Баланың өмірінің жартысы оларға білім ғана беріп қоймай, сонымен қатар оларды тәрбиелейтін және жеке тұлға ретінде қалыптастыратын мектепте өтеді. Әлеуметтік және балалық шақтан алған әсерлер мен тәжірибелер үлкен өмірге өтуіне әсер етеді. Мұғалімнің жеке басы оқушының жеке тұлға болып қалыптасуына көмектеседі. Ақпараттың басым бөлігін біз көру арқылы аламыз, сондықтан да біздің тартымды бейнеміз өте маңызды. Оған: ұқыптылық, іскерлік стиль, мәнер, әдеп, күлкі жатады. Ұстаз өзін қалай көреді және оны оқушылары қалай елестетеді? Мектеп әкімшілігі мен оқушылар сыйлау үшін және іс оңға басу үшін не істеу керек? Бар мәселе имиджде. Тартымды имидж: - Айналасындағы адамдардың көңілін аулау кепілі; - Кез келген жұмыста жетістікке жетудің негізгі шарты. Мұғалімнің жеке тұлғасына қызықпаса, пәнге деген қызығушылық болмайды. Баланың өмірінің жартысы оларға білім ғана беріп қоймай, сонымен қатар оларды тәрбиелейтін және жеке тұлға ретінде қалыптастыратын мектепте өтеді. Әлеуметтік және балалық шақтан алған әсерлер мен тәжірибелер үлкен өмірге өтуіне әсер етеді. Мұғалімнің жеке басы оқушының жеке тұлға болып қалыптасуына көмектеседі. Ақпараттың басым бөлігін біз көру арқылы аламыз, сондықтан да біздің тартымды бейнеміз өте маңызды. Оған: ұқыптылық, іскерлік стиль, мәнер, әдеп, күлкі жатады. Ұстаз өзін қалай көреді және оны оқушылары қалай елестетеді? Мектеп әкімшілігі мен оқушылар сыйлау үшін және іс оңға басу үшін не істеу керек? Бар мәселе имиджде.

3 слайд

Тартымды имидж: - Айналасындағы адамдардың көңілін аулау кепілі; - Кез келген жұмыста жетістікке жетудің негізгі шарты. Мұғалімнің жеке тұлғасына қызықпаса, пәнге деген қызығушылық болмайды. Баланың өмірінің жартысы оларға білім ғана беріп қоймай, сонымен қатар оларды тәрбиелейтін және жеке тұлға ретінде қалыптастыратын мектепте өтеді. Әлеуметтік және балалық шақтан алған әсерлер мен тәжірибелер үлкен өмірге өтуіне әсер етеді. Мұғалімнің жеке басы оқушының жеке тұлға болып қалыптасуына көмектеседі. Ақпараттың басым бөлігін біз көру арқылы аламыз, сондықтан да біздің тартымды бейнеміз өте маңызды. Оған: ұқыптылық, іскерлік стиль, мәнер, әдеп, күлкі жатады. Ұстаз өзін қалай көреді және оны оқушылары қалай елестетеді? Мектеп әкімшілігі мен оқушылар сыйлау үшін және іс оңға басу үшін не істеу керек? Бар мәселе имиджде. Тартымды имидж: - Айналасындағы адамдардың көңілін аулау кепілі; - Кез келген жұмыста жетістікке жетудің негізгі шарты. Мұғалімнің жеке тұлғасына қызықпаса, пәнге деген қызығушылық болмайды. Баланың өмірінің жартысы оларға білім ғана беріп қоймай, сонымен қатар оларды тәрбиелейтін және жеке тұлға ретінде қалыптастыратын мектепте өтеді. Әлеуметтік және балалық шақтан алған әсерлер мен тәжірибелер үлкен өмірге өтуіне әсер етеді. Мұғалімнің жеке басы оқушының жеке тұлға болып қалыптасуына көмектеседі. Ақпараттың басым бөлігін біз көру арқылы аламыз, сондықтан да біздің тартымды бейнеміз өте маңызды. Оған: ұқыптылық, іскерлік стиль, мәнер, әдеп, күлкі жатады. Ұстаз өзін қалай көреді және оны оқушылары қалай елестетеді? Мектеп әкімшілігі мен оқушылар сыйлау үшін және іс оңға басу үшін не істеу керек? Бар мәселе имиджде.

Сыртқы имиджді құраушыларға: - мимика, - дауыс күші мен тембрі, - костюм, - қимыл, - мәнер. Айналаңыздағы адамның санасындағы с

#4 слайд
Сыртқы имиджді құраушыларға: - мимика, - дауыс күші мен тембрі, - костюм, - қимыл, - мәнер. Айналаңыздағы адамның санасындағы сіздің бейнеңіз туралы көзқарас сізбен жүздесуден кейінгі сыртқы кейпіңіз бен өз-өзіңізді ұстауыңыздың тәрбиелік мәні мен сөйлесу мәнеріңіз арқылы қалыптаспақ. Сыртқы бейнеміздің үйлесімді әсер қалдыру үшін: Мәнерлі сөйлеу Стиль мен киім түсінің психологиялық әсерін білу Тұрған тұрысқа, мимикаға және мәнерге көңіл бөлу. Сыртқы имиджді құраушыларға: - мимика, - дауыс күші мен тембрі, - костюм, - қимыл, -мәнер. Айналаңыздағы адамның санасындағы сіздің бейнеңіз туралы көзқарас сізбен жүздесуден кейінгі сыртқы кейпіңіз бен өз-өзіңізді ұстауыңыздың тәрбиелік мәні мен сөйлесу мәнеріңіз арқылы қалыптаспақ. Сыртқы бейнеміздің үйлесімді әсер қалдыру үшін: мәнерлі сөйлеу ;стиль мен киім түсінің психологиялық әсерін білу; тұрған тұрысқа, мимикаға және мәнерге көңіл бөлу.

4 слайд

Сыртқы имиджді құраушыларға: - мимика, - дауыс күші мен тембрі, - костюм, - қимыл, - мәнер. Айналаңыздағы адамның санасындағы сіздің бейнеңіз туралы көзқарас сізбен жүздесуден кейінгі сыртқы кейпіңіз бен өз-өзіңізді ұстауыңыздың тәрбиелік мәні мен сөйлесу мәнеріңіз арқылы қалыптаспақ. Сыртқы бейнеміздің үйлесімді әсер қалдыру үшін: Мәнерлі сөйлеу Стиль мен киім түсінің психологиялық әсерін білу Тұрған тұрысқа, мимикаға және мәнерге көңіл бөлу. Сыртқы имиджді құраушыларға: - мимика, - дауыс күші мен тембрі, - костюм, - қимыл, -мәнер. Айналаңыздағы адамның санасындағы сіздің бейнеңіз туралы көзқарас сізбен жүздесуден кейінгі сыртқы кейпіңіз бен өз-өзіңізді ұстауыңыздың тәрбиелік мәні мен сөйлесу мәнеріңіз арқылы қалыптаспақ. Сыртқы бейнеміздің үйлесімді әсер қалдыру үшін: мәнерлі сөйлеу ;стиль мен киім түсінің психологиялық әсерін білу; тұрған тұрысқа, мимикаға және мәнерге көңіл бөлу.

Имидж – сіздің бойыңыздағы талантыңыздың жарқырап ашылуы, өзіңіз туралы жақсы пікір қалыптастыру жолы. Әлемдік өркениеттің ста

#5 слайд
Имидж – сіздің бойыңыздағы талантыңыздың жарқырап ашылуы, өзіңіз туралы жақсы пікір қалыптастыру жолы. Әлемдік өркениеттің стандарттарын ұсынатын американдық психологтардың пікірінше, адамның имиджі мен карьерасы бір-бірімен тікелей сабақтас жүреді дейді. Сонда адамның сырт келбеті әсем көрінгенімен, жұмысында әлсіз болса, онда ол адамды идеал деуге келмейді. Сондықтан да кәсіби мамандығын жан-жақты меңгерген педагог қана жоғары бағаланып, әріптестері мен шәкірттерінің ыстық ықыласына бөленбек. Имидж – сіздің бойыңыздағы талантыңыздың жарқырап ашылуы, өзіңіз туралы жақсы пікір қалыптастыру жолы. Әлемдік өркениеттің стандарттарын ұсынатын американдық психологтардың пікірінше, адамның имиджі мен карьерасы бір-бірімен тікелей сабақтас жүреді дейді. Сонда адамның сырт келбеті әсем көрінгенімен, жұмысында әлсіз болса, онда ол адамды идеал деуге келмейді. Сондықтан да кәсіби мамандығын жан-жақты меңгерген педагог қана жоғары бағаланып, әріптестері мен шәкірттерінің ыстық ықыласына бөленбек.

5 слайд

Имидж – сіздің бойыңыздағы талантыңыздың жарқырап ашылуы, өзіңіз туралы жақсы пікір қалыптастыру жолы. Әлемдік өркениеттің стандарттарын ұсынатын американдық психологтардың пікірінше, адамның имиджі мен карьерасы бір-бірімен тікелей сабақтас жүреді дейді. Сонда адамның сырт келбеті әсем көрінгенімен, жұмысында әлсіз болса, онда ол адамды идеал деуге келмейді. Сондықтан да кәсіби мамандығын жан-жақты меңгерген педагог қана жоғары бағаланып, әріптестері мен шәкірттерінің ыстық ықыласына бөленбек. Имидж – сіздің бойыңыздағы талантыңыздың жарқырап ашылуы, өзіңіз туралы жақсы пікір қалыптастыру жолы. Әлемдік өркениеттің стандарттарын ұсынатын американдық психологтардың пікірінше, адамның имиджі мен карьерасы бір-бірімен тікелей сабақтас жүреді дейді. Сонда адамның сырт келбеті әсем көрінгенімен, жұмысында әлсіз болса, онда ол адамды идеал деуге келмейді. Сондықтан да кәсіби мамандығын жан-жақты меңгерген педагог қана жоғары бағаланып, әріптестері мен шәкірттерінің ыстық ықыласына бөленбек.

Педагог имиджінің құрамы: 1.Бейне(адам кіргенде пайда болатын және ол кеткеннен кейінде қалатын әсер); 2.Сыртқы аспекті (мінез

#6 слайд
Педагог имиджінің құрамы: 1.Бейне(адам кіргенде пайда болатын және ол кеткеннен кейінде қалатын әсер); 2.Сыртқы аспекті (мінез –құлық мәнері, жүрісі, дене қимылы,мимикасы ,киім киюі,шаш үлгісі) 3.Ішкі аспект (ой –өрісі, білімділігі,адамгершілігі,қызығушылығы ) 4.Процессуальды аспект (темперамент,сөйлеу екпіні )

6 слайд

Педагог имиджінің құрамы: 1.Бейне(адам кіргенде пайда болатын және ол кеткеннен кейінде қалатын әсер); 2.Сыртқы аспекті (мінез –құлық мәнері, жүрісі, дене қимылы,мимикасы ,киім киюі,шаш үлгісі) 3.Ішкі аспект (ой –өрісі, білімділігі,адамгершілігі,қызығушылығы ) 4.Процессуальды аспект (темперамент,сөйлеу екпіні )

Имидждегі ең маңыздылығы:  Өзін-өзі жоғары бағалауы;  Оптимизм;  Ізгілікке сену;  Сезіну икемділігі және бәріне түсінушілікп

#7 слайд
Имидждегі ең маңыздылығы:  Өзін-өзі жоғары бағалауы;  Оптимизм;  Ізгілікке сену;  Сезіну икемділігі және бәріне түсінушілікпен қарау;  Өзгере алу икемділігі. Осындай бойында қасиеттері бар педагог жақсы қана көрініп қоймай, өзін жақсы сезінеді,өзіне –өзі сенімді , жұмысында табысқа жетеді.

7 слайд

Имидждегі ең маңыздылығы:  Өзін-өзі жоғары бағалауы;  Оптимизм;  Ізгілікке сену;  Сезіну икемділігі және бәріне түсінушілікпен қарау;  Өзгере алу икемділігі. Осындай бойында қасиеттері бар педагог жақсы қана көрініп қоймай, өзін жақсы сезінеді,өзіне –өзі сенімді , жұмысында табысқа жетеді.

Назарларыңызға рахмет!!!

#8 слайд
Назарларыңызға рахмет!!!

8 слайд

Назарларыңызға рахмет!!!

Файл форматы:
pptx
24.10.2020
527
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі