Материалдар / Педагогика Мектеп мұғалімі

Педагогика Мектеп мұғалімі

Материал туралы қысқаша түсінік
Педагогика Мектеп мұғалімі
Авторы:
11 Сәуір 2024
289
2 рет жүктелген
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
ПЕДАГОГИКА НЕГІЗДЕРІ МЕКТЕП МҰҒАЛІМІ Дамыс Асемхан Иф-35

1 слайд
ПЕДАГОГИКА НЕГІЗДЕРІ МЕКТЕП МҰҒАЛІМІ Дамыс Асемхан Иф-35

1 слайд

ПЕДАГОГИКА НЕГІЗДЕРІ МЕКТЕП МҰҒАЛІМІ Дамыс Асемхан Иф-35

■ Ыбырай Алтынсарин ■ “ Мұғалім балалармен істес болады,егер олар бірнәрсені түсінбесе,онда мұғалім шәкірттерді кінәламай,ола

2 слайд
■ Ыбырай Алтынсарин ■ “ Мұғалім балалармен істес болады,егер олар бірнәрсені түсінбесе,онда мұғалім шәкірттерді кінәламай,олардың көкейіне қондыра алмағаны үшін өзін - өзі кінәлауға тиіс” деген “Мұғалім балалармен істес болады,егер олар бірнәрсені түсінбесе,онда мұғалім шәкірттерді кінәламай,олардың көкейіне қондыра алмағаны үшін өзін - өзі кінәлауға тиіс” деген

2 слайд

■ Ыбырай Алтынсарин ■ “ Мұғалім балалармен істес болады,егер олар бірнәрсені түсінбесе,онда мұғалім шәкірттерді кінәламай,олардың көкейіне қондыра алмағаны үшін өзін - өзі кінәлауға тиіс” деген “Мұғалім балалармен істес болады,егер олар бірнәрсені түсінбесе,онда мұғалім шәкірттерді кінәламай,олардың көкейіне қондыра алмағаны үшін өзін - өзі кінәлауға тиіс” деген

Қолданба лы академиял ык констурки твт і Педаготік қабілетперцепти вті сөйлеу ұйымдасты рушылық коммуникати втілік дидактика л

3 слайд
Қолданба лы академиял ык констурки твт і Педаготік қабілетперцепти вті сөйлеу ұйымдасты рушылық коммуникати втілік дидактика лык

3 слайд

Қолданба лы академиял ык констурки твт і Педаготік қабілетперцепти вті сөйлеу ұйымдасты рушылық коммуникати втілік дидактика лык

Дидактикалык қабілет ■ Мұғалімнің оқушыға оқу материалын жеткізу – қабілеті, оқушының білім дәрежесін, іскерлігін, дағдысын дұ

4 слайд
Дидактикалык қабілет ■ Мұғалімнің оқушыға оқу материалын жеткізу – қабілеті, оқушының білім дәрежесін, іскерлігін, дағдысын дұрыс анықтай білу,өз пәніне қызығушылығын арттыру, таным белсенділігі мен ойын дамыту. Мұғалімнің оқушыға оқу материалын жеткізу – қабілеті, оқушының білім дәрежесін, іскерлігін, дағдысын дұрыс анықтай білу,өз пәніне қызығушылығын арттыру, таным белсенділігі мен ойын дамыту.

4 слайд

Дидактикалык қабілет ■ Мұғалімнің оқушыға оқу материалын жеткізу – қабілеті, оқушының білім дәрежесін, іскерлігін, дағдысын дұрыс анықтай білу,өз пәніне қызығушылығын арттыру, таным белсенділігі мен ойын дамыту. Мұғалімнің оқушыға оқу материалын жеткізу – қабілеті, оқушының білім дәрежесін, іскерлігін, дағдысын дұрыс анықтай білу,өз пәніне қызығушылығын арттыру, таным белсенділігі мен ойын дамыту.

Академиял ык қасиеті ■ Мұғалім қабілетінің пән саласына (математика физика тарих т,б) сәйкестігі өз пәнінің ғылыми дамуына

5 слайд
Академиял ык қасиеті ■ Мұғалім қабілетінің пән саласына (математика физика тарих т,б) сәйкестігі өз пәнінің ғылыми дамуына сай білім, қз бетімен қарапайым зерттеу жұмыстарын жүргізуі.

5 слайд

Академиял ык қасиеті ■ Мұғалім қабілетінің пән саласына (математика физика тарих т,б) сәйкестігі өз пәнінің ғылыми дамуына сай білім, қз бетімен қарапайым зерттеу жұмыстарын жүргізуі.

Перцептивті қабілет ■ Оқушының ішкі дүниесін, сабақ үстіндегі психикалық жағдайын тани білу

6 слайд
Перцептивті қабілет ■ Оқушының ішкі дүниесін, сабақ үстіндегі психикалық жағдайын тани білу

6 слайд

Перцептивті қабілет ■ Оқушының ішкі дүниесін, сабақ үстіндегі психикалық жағдайын тани білу

Сөйлеу қабілеті ■ Тіл арқылы өз ойын, ішкі сезімін нақты, түсінікті етіп жеткізе білуі Тіл арқылы өз ойын, ішкі сезімін на

7 слайд
Сөйлеу қабілеті ■ Тіл арқылы өз ойын, ішкі сезімін нақты, түсінікті етіп жеткізе білуі Тіл арқылы өз ойын, ішкі сезімін нақты, түсінікті етіп жеткізе білуі

7 слайд

Сөйлеу қабілеті ■ Тіл арқылы өз ойын, ішкі сезімін нақты, түсінікті етіп жеткізе білуі Тіл арқылы өз ойын, ішкі сезімін нақты, түсінікті етіп жеткізе білуі

ұйымдастырушылық ■ Сабақты тыңдауға, білімді қабылдауға оқушыларды әзірлей білуі,ұжымды дұрыс басқарып ұйымдастыру,оқу – тәрби

8 слайд
ұйымдастырушылық ■ Сабақты тыңдауға, білімді қабылдауға оқушыларды әзірлей білуі,ұжымды дұрыс басқарып ұйымдастыру,оқу – тәрбие процесін дұрыс ұштастыру,оқушыларға бағыт беріп рухтандыру ісіне басшылық беру,ата- аналарымен жұмыс істей білу,сынып ұжымын оқушыларға педагогикалық ықпалды құралға айналдыруы,мұғалімнің өз жұмысын ұйымдастыра білуі Сабақты тыңдауға, білімді қабылдауға оқушыларды әзірлей білуі,ұжымды дұрыс басқарып ұйымдастыру,оқу – тәрбие процесін дұрыс ұштастыру,оқушыларға бағыт беріп рухтандыру ісіне басшылық беру,ата- аналарымен жұмыс істей білу,сынып ұжымын оқушыларға педагогикалық ықпалды құралға айналдыруы,мұғалімнің өз жұмысын ұйымдастыра білуі

8 слайд

ұйымдастырушылық ■ Сабақты тыңдауға, білімді қабылдауға оқушыларды әзірлей білуі,ұжымды дұрыс басқарып ұйымдастыру,оқу – тәрбие процесін дұрыс ұштастыру,оқушыларға бағыт беріп рухтандыру ісіне басшылық беру,ата- аналарымен жұмыс істей білу,сынып ұжымын оқушыларға педагогикалық ықпалды құралға айналдыруы,мұғалімнің өз жұмысын ұйымдастыра білуі Сабақты тыңдауға, білімді қабылдауға оқушыларды әзірлей білуі,ұжымды дұрыс басқарып ұйымдастыру,оқу – тәрбие процесін дұрыс ұштастыру,оқушыларға бағыт беріп рухтандыру ісіне басшылық беру,ата- аналарымен жұмыс істей білу,сынып ұжымын оқушыларға педагогикалық ықпалды құралға айналдыруы,мұғалімнің өз жұмысын ұйымдастыра білуі

комуникати вті ■ Оқушылармен қалыпты дұрыс қарым – қатнас жасай білу, педагогикалық әдептілікті жетілдіру Оқушылармен қа

9 слайд
комуникати вті ■ Оқушылармен қалыпты дұрыс қарым – қатнас жасай білу, педагогикалық әдептілікті жетілдіру Оқушылармен қалыпты дұрыс қарым – қатнас жасай білу, педагогикалық әдептілікті жетілдіру

9 слайд

комуникати вті ■ Оқушылармен қалыпты дұрыс қарым – қатнас жасай білу, педагогикалық әдептілікті жетілдіру Оқушылармен қалыпты дұрыс қарым – қатнас жасай білу, педагогикалық әдептілікті жетілдіру

қолданба лы ■ Мұғалім өз мамандығына қатынасы жоқ спорт, көркемөнер, бейнелеу өнері, туындыларын білетіндігімен оқушыларды

10 слайд
қолданба лы ■ Мұғалім өз мамандығына қатынасы жоқ спорт, көркемөнер, бейнелеу өнері, туындыларын білетіндігімен оқушыларды қызықтырып,оларды қатыстырып, баланы жан-жақты дамыту ісіне өз үлесін қосуы тиіс Мұғалім өз мамандығына қатынасы жоқ спорт, көркемөнер, бейнелеу өнері, туындыларын білетіндігімен оқушыларды қызықтырып,оларды қатыстырып, баланы жан-жақты дамыту ісіне өз үлесін қосуы тиіс

10 слайд

қолданба лы ■ Мұғалім өз мамандығына қатынасы жоқ спорт, көркемөнер, бейнелеу өнері, туындыларын білетіндігімен оқушыларды қызықтырып,оларды қатыстырып, баланы жан-жақты дамыту ісіне өз үлесін қосуы тиіс Мұғалім өз мамандығына қатынасы жоқ спорт, көркемөнер, бейнелеу өнері, туындыларын білетіндігімен оқушыларды қызықтырып,оларды қатыстырып, баланы жан-жақты дамыту ісіне өз үлесін қосуы тиіс

■ Тәжірибе алмасу, озат, жаңашыл мұғалімдердің іс – тәжірибесін зерттеу,оны тарату Тәжірибе алмасу, озат, жаңашыл мұғалімде

11 слайд
■ Тәжірибе алмасу, озат, жаңашыл мұғалімдердің іс – тәжірибесін зерттеу,оны тарату Тәжірибе алмасу, озат, жаңашыл мұғалімдердің іс – тәжірибесін зерттеу,оны тарату Оқыту-тәрбиелеу жұмыстарының нәтижесін,тиімділігін анықтау Білімін үздіксіз жетілдіріп отыру, аттестациялау,категориялар ға бөлу Педагогтікоқуға,басылымда рға қатысу жұмыстары

11 слайд

■ Тәжірибе алмасу, озат, жаңашыл мұғалімдердің іс – тәжірибесін зерттеу,оны тарату Тәжірибе алмасу, озат, жаңашыл мұғалімдердің іс – тәжірибесін зерттеу,оны тарату Оқыту-тәрбиелеу жұмыстарының нәтижесін,тиімділігін анықтау Білімін үздіксіз жетілдіріп отыру, аттестациялау,категориялар ға бөлу Педагогтікоқуға,басылымда рға қатысу жұмыстары

■ Біріншіден, мектеп қабырғасында оқушыларға мұғалімдік мамандық бойынша бағдар беру Біріншіден, мектеп қабырғасында оқушылар

12 слайд
■ Біріншіден, мектеп қабырғасында оқушыларға мұғалімдік мамандық бойынша бағдар беру Біріншіден, мектеп қабырғасында оқушыларға мұғалімдік мамандық бойынша бағдар беру Екіншіден,педагогтік оқу орындарында оқып жүрген кезінде мұғалімдік мамандыққа үйрету Үшіншіден,мұғалімдік мамандықты меңгеру және өз бетінше мамандық шеберлігін көтерін отыру жұмыстары арқылы шешіледі

12 слайд

■ Біріншіден, мектеп қабырғасында оқушыларға мұғалімдік мамандық бойынша бағдар беру Біріншіден, мектеп қабырғасында оқушыларға мұғалімдік мамандық бойынша бағдар беру Екіншіден,педагогтік оқу орындарында оқып жүрген кезінде мұғалімдік мамандыққа үйрету Үшіншіден,мұғалімдік мамандықты меңгеру және өз бетінше мамандық шеберлігін көтерін отыру жұмыстары арқылы шешіледі

Амонашвили, Шалва Александрович ■ Оқытуды және мектептегі басқа жұмыстарды оқушылардың қызығушылығы тұрғысынан басқару Әрбі

13 слайд
Амонашвили, Шалва Александрович ■ Оқытуды және мектептегі басқа жұмыстарды оқушылардың қызығушылығы тұрғысынан басқару Әрбір оқушының міндеттері мен болашағына үнемі сеніп отыру

13 слайд

Амонашвили, Шалва Александрович ■ Оқытуды және мектептегі басқа жұмыстарды оқушылардың қызығушылығы тұрғысынан басқару Әрбір оқушының міндеттері мен болашағына үнемі сеніп отыру

НАЗАРЛАРЫҢЫЗ ҒА РАХМЕТ!

14 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗ ҒА РАХМЕТ!

14 слайд

НАЗАРЛАРЫҢЫЗ ҒА РАХМЕТ!

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ